ФорумКазинаSpinpirate Casino - обща дискусия

Spinpirate Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 1 година от Isco33
|
10384 преглеждания 131 отговора |
|
1...5 6 7
Добавете пост
преди 1 година

Утре ми стават 3 седмици. 1500€ от 2000€ пристигнаха преди това...

Автоматичен превод:
Mrlois147
преди 1 година

Забавен

Автоматичен превод:
Mrlois147
преди 1 година

Добре поне повечето от тях пристигнаха, повечето от тях биха били повече от доволни с 500€

Автоматичен превод:
преди 1 година

Spinpirate.com вече не е наличен

Casinoguru, наистина е време да премахнете тези измамни казина от вашия сайт и да спрете да карате играчи с рейтинг 7.2 да горят парите си!!!

Това беше и последният път, когато се доверих на рейтинг на Casinoguru.

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Страницата отново е онлайн, но за съжаление трябва да се съгласи с това. Как мога да се доверя на преглед на Casinoguru? 😀 Особено сега, с такава очевидна измама, която е толкова невероятно смела и очевидна поне сега. Е, мога да се справя с факта, че парите ми не са ми изплатени. Това, което не мога да приема, е, че сайтът може просто да се размине. Не може ли да се свържете с доставчиците на игрите, че офертата им се използва за незаконни цели? От една страна, това не може да е добре за вас, защото вреди на репутацията ви. И със сигурност няма да е във ваш интерес от правна гледна точка тук да се извършват нагли измами?


Може ли някой от Casinoguru, тъй като те имат много по-голям обхват, да се свърже с Push Gaming, Relax или Pragmatic Play и да ги информира, че тези сайтове се управляват незаконно? По-специално доставчиците, за които се плаща, със сигурност имат повече информация за собствениците и операторите на началната страница?


Всичко, което моля, е цялата тази катастрофа да не свършва само с „слаба оценка". Но казино гуруто поне се грижи това да не се повтори и поне да се направи опит тукашните оператори да бъдат преследвани по някакъв начин...

Автоматичен превод:
Saint90
преди 1 година

Доставчиците не се интересуват по-малко, повярвайте ми 😂 те просто предлагат услугите си, за да достигнат до възможно най-много оператори и дори не можем да ги виним за това, вярвам, че регулаторите за всеки доставчик трябва да ги принудят да предлагат само това услуги за правилно регулирани казина, но дори и това да беше възможно, щяхме да виждаме тези доставчици само в европейските казина и други изключително малко Кюрасао, които са прилични, биха били несправедливо повлечени от споменатата регулация. Не можем да обвиняваме доставчиците за това, единствените отговорни са казината, без сайтове за прегледи или форуми или доставчици

Автоматичен превод:
преди 1 година

Как може Casinoguru да не е виновен? Разбира се, казиното е 100% виновно тук, но ако аз, като Casino Guru, дам оценка 7,2 и все пак я запазя след повече от 60 неразрешени оплаквания, Casino Guru е виновен.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Saint90
преди 1 година

Проверих и казиното няма нерешени оплаквания, видях как неразрешените оплаквания смазват рейтинга на казиното, имам един пример наум: има едно казино, което първоначално имаше рейтинг близо до 7, но след две нерешени оплаквания, включващи четирицифрени суми, оценката беше намалена до по-малко от 3, ако си спомням правилно, така че, ако всички тези открити жалби се окажат нерешени, оценката ще бъде намалена. Също така имайте предвид, че има стотици и стотици прегледани казина и не мисля, че е лесно да следите текущото състояние на всяко казино, това е мястото, където играчите започват със своите отзиви, ако питате мен, не бих се регистрирал в това казино, тъй като всички играчи съобщават за забавени плащания, не бих взел под внимание оценката 6,8 и също като мен мисля, че има много играчи, които правят същото: приоритизиране на оплаквания и прегледи от потребители вместо официална оценка. Потребителите помагат много, повярвайте ми, тези прегледи и оплаквания ми попречиха да се регистрирам в много казина и спестих пари благодарение на тях, ако смятате, че официалният рейтинг е неточен, направете преглед, повярвайте ми, може да помогне на някого !

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

каква е ползата, ако жалбите са отворени 2 седмици? В момента си чакам парите почти месец.


Тази жалба е отворена повече от 3 седмици: https://casinoguru-de.com/spinpirate-casino-die-gewinnausnahmen-an-den-spieler


Как да не са виновни казино гурутата, дори и да контролират много казина едновременно, да не включат в рейтинга оплакване, което не е разрешено в продължение на 3 седмици? Това няма абсолютно никакъв смисъл.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Saint90
преди 1 година

Жалбите отнемат много време, за да бъдат решени или обявени за неразрешени, може да отнеме месеци, докато жалбата бъде затворена и зависи от това колко активно казиното сътрудничи, гуруто дава седмица на казиното за реакция на жалба и допълнителна седмица дадено, ако казиното не реагира през първата седмица, ако изминат две седмици без казиното да реагира на жалбата, жалбата се затваря като неразрешена, присвояват се черни точки в зависимост от сериозността на случая и рейтингът се понижава. Виждал съм жалби, които отнемат почти два месеца, за да бъдат затворени, знам, че е трудно, но се опитайте да бъдете търпеливи, имаше казино (което смятам за измама в днешно време), на което отне почти 3 месеца, за да ми плати, знам какво е чувството. Това конкретно казино получи повече от 40 активни оплаквания, което смятам за безумно количество и нещо ми подсказва, че това казино ще завърши с рейтинг 2, ако повечето от тези случаи се окажат неразрешени, аз лично ще добавя този заедно със Scatterhall в моя личен списък със забранени казина

Автоматичен превод:
преди 1 година

Страницата отново е онлайн, но за съжаление трябва да се съгласи с това. Как мога да се доверя на преглед на Casinoguru? 😀 Особено сега, с такава очевидна измама, която е толкова невероятно смела и очевидна поне сега. Е, мога да се справя с факта, че парите ми не са ми изплатени. Това, което не мога да приема, е, че сайтът може просто да се размине. Не може ли да се свържете с доставчиците на игрите, че офертата им се използва за незаконни цели? От една страна, това не може да е добре за вас, защото вреди на репутацията ви. И със сигурност няма да е във ваш интерес от правна гледна точка тук да се извършват нагли измами?


Може ли някой от Casinoguru, тъй като те имат много по-голям обхват, да се свърже с Push Gaming, Relax или Pragmatic Play и да ги информира, че тези сайтове се управляват незаконно? По-специално доставчиците, за които се плаща, със сигурност имат повече информация за собствениците и операторите на началната страница?


Всичко, което моля, е цялата тази катастрофа да не свършва само с „слаба оценка". Но казино гуруто поне се грижи това да не се повтори и поне да се направи опит тукашните оператори да бъдат преследвани по някакъв начин...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съчувствам на всички играчи, попадащи в тази ситуация. Наясно сме с всички оплаквания, както ми казаха, че казиното ни е предоставило някои актуализации. Както обясних, ние не приемаме забавените плащания като причина за понижаване на рейтинга, това очевидно е краен случай, но все пак не сме съвсем сигурни, че казиното няма намерение да плаща.

Почти съм сигурен, че тегленията се затрудняват поради неговия доставчик на плащания, а не самото казино. Знам, че играчите не се интересуват от подобни подробности.

Както и да е, това е ново казино, така че можете да намерите това:

„Прегледахме щателно Spinpirate Casino и го маркирахме като ново онлайн казино. То не работи достатъчно дълго, така че е твърде рано да му дадем нормална оценка за репутация, която даваме на утвърдени казина. В нашия преглед, взехме под внимание оплакванията на играчите на казиното, очакваните приходи, лиценза, автентичността на игрите, качеството на поддръжката на клиентите, справедливостта на правилата и условията, лимитите за теглене и печалби и други фактори. Тъй като Spinpirate Casino е свързано с други онлайн казина, изброени по-долу, неговата оценка също се влияе от тях.Така че, ако някога сте се чудили дали това казино е безопасно и законно или е измама, прочетете пълния преглед по-долу, за да научите повече.

Според нашето проучване и оценки Spinpirate Casino е по-малко онлайн казино по отношение на приходите. Това е част от група свързани казина, но тази група все още е доста малка, дори когато се оценява като цяло. Приходите на едно казино са важен фактор, тъй като по-големите казина не би трябвало да имат проблеми с изплащането на големи печалби, докато по-малките казина биха могли потенциално да имат проблеми, ако успеете да спечелите наистина големи."

Освен това всеки е свободен да чете потребителски отзиви и да преглежда оплаквания, за да разбере, че нещо наистина се случва там. Ние не крием дори лошите казина.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Как може Casinoguru да не е виновен? Разбира се, казиното е 100% виновно тук, но ако аз, като Casino Guru, дам оценка 7,2 и все пак я запазя след повече от 60 неразрешени оплаквания, Casino Guru е виновен.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Всъщност грешите.

file

24 образувани жалби - 4 решени.

Нито един не беше затворен като неразрешен.

Автоматичен превод:
преди 1 година

каква е ползата, ако жалбите са отворени 2 седмици? В момента си чакам парите почти месец.


Тази жалба е отворена повече от 3 седмици: https://casinoguru-de.com/spinpirate-casino-die-gewinnausnahmen-an-den-spieler


Как да не са виновни казино гурутата, дори и да контролират много казина едновременно, да не включат в рейтинга оплакване, което не е разрешено в продължение на 3 седмици? Това няма абсолютно никакъв смисъл.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Позволете ми да кажа, че ние не контролираме казината. Това трябва да направи лицензиращият орган. Стараем се да помогнем на всеки, който поиска. Можете ли да направите същото за доставчика на лиценз от Кюрасао? Какво бихте направили, ако Кюрасао ви игнорира напълно? Къде бихте отишли, чудя се.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Чакам 1250€ от 3 седмици. Оплакванията не означават нищо, защото Casinoguru не се грижи за тях. Вие сте точно толкова нечестни, колкото и самите казина!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хората търсят друго казино.

Докато не плащат на никого, не препоръчвам това казино на никого.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаеми всички,


Надяваме се това съобщение да ви намери добре. Със съжаление ви информираме, че ни стана ясно, че плащанията все още са блокирани в NodaPay. Уведомихме за този проблем едва в четвъртък късно следобед и се опитваме да се свържем с NodaPay, за да го разрешим. За съжаление досега не сме успели да се свържем с тях.


Междувременно искаме да ви уведомим, че чатът на живо ще резервира екстрите в акаунтите на играчите от днес нататък (по едно екстри на чакащ акаунт). Ако сте били засегнати от този проблем и все още очаквате вашето лакомство, моля, свържете се с Live Chat за това.


Разбираме колко разочароваща може да бъде тази ситуация и оценяваме вашето търпение и разбиране, докато работим за разрешаването на този проблем. Благодарим ви за постоянната подкрепа и ще ви държим в течение относно напредъка по този въпрос.


С Най-Добри Пожелания,

Скатърхол / Спинпират


Автоматичен превод:
преди 1 година

Как може Casinoguru да не е виновен? Разбира се, казиното е 100% виновно тук, но ако аз, като Casino Guru, дам оценка 7,2 и все пак я запазя след повече от 60 неразрешени оплаквания, Casino Guru е виновен.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Смесваш термините. Казиното няма нито една неразрешена жалба. Затова и досега си държат рейтинга, който имат. Оплакванията, които разглеждам, са предимно отпреди 2 седмици. Няма смисъл да наказваме казиното, стига да са признали, че имат проблеми с доставчика на плащания. Разбира се, не сме отбелязали жалбите като разрешени и ги следим. 2 седмици чакане за теглене не е доказателство, че уебсайтът е измама.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Казиното не трябва да бъде наказвано. Трябва да получи оценката, която заслужава, а тя не е добра. Така че вече не играя в казина, които са оценени тук, защото това изобщо не е вярно

Автоматичен превод:
Spinpirate Casino
преди 1 година

Свързах се с компанията NODAPAY, за да потвърдя изявленията, които публикуват тук всяка седмица.


Освен това ми се струва повече от съмнително, че тук дори не е посочена дата кога "уж" проблемът ще бъде решен и кога най-после ще си получите парите.

Spinpirate вероятно ще се свърже с вас само след седмица и след това отново ще обвини NODAPAY.

Моля да ми дадат дата, когато парите ще бъдат по банковата ми сметка.


Разбира се, осъзнавам, че парите ми ги няма 😀. Просто бих се радвал да прочета опита на Spinpirate, макар и много забавен, ако питате за точна дата.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Saint90
преди 1 година

Е, както казах, крипто също не се изплаща, това казва всичко

Автоматичен превод:
1...5 6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още