преди 1 година
Утре ми стават 3 седмици. 1500€ от 2000€ пристигнаха преди това...
It's 3 weeks for me tomorrow. 1500€ of 2000€ arrived before that...
Bei mir sind’s morgen 3 Wochen. 1500€ von 2000€ sind vorher allerdings angekommen…
1
Утре ми стават 3 седмици. 1500€ от 2000€ пристигнаха преди това...
It's 3 weeks for me tomorrow. 1500€ of 2000€ arrived before that...
Bei mir sind’s morgen 3 Wochen. 1500€ von 2000€ sind vorher allerdings angekommen…
Добре поне повечето от тях пристигнаха, повечето от тях биха били повече от доволни с 500€
Well at least most of them have arrived, most of them would be more than satisfied with 500€
Na immerhin ist der größte Teil angekommen, die meisten wären schon mit 500€ mehr als zufrieden
Spinpirate.com вече не е наличен
Casinoguru, наистина е време да премахнете тези измамни казина от вашия сайт и да спрете да карате играчи с рейтинг 7.2 да горят парите си!!!
Това беше и последният път, когато се доверих на рейтинг на Casinoguru.
Spinpirate.com is now unavailable
Casinoguru it's really time you took these scam casinos off your site and stopped making players with a 7.2 rating burn their money!!!
Was also the last time that I trusted a Casinoguru rating.
Spinpirate.com ist nun nicht mehr erreichbar
Casinoguru es ist mal wirklich Zeit, dass ihr diese Betrüger Casinos von eurer Seite nehmt und nich mehr spieler mit einer 7.2 Bewertung dazu bringt ihr Geld zu verbrennen!!!
War auch das letzte mal, dass ich auf eine Casinoguru Bewertung vertraut habe.
Страницата отново е онлайн, но за съжаление трябва да се съгласи с това. Как мога да се доверя на преглед на Casinoguru? 😀 Особено сега, с такава очевидна измама, която е толкова невероятно смела и очевидна поне сега. Е, мога да се справя с факта, че парите ми не са ми изплатени. Това, което не мога да приема, е, че сайтът може просто да се размине. Не може ли да се свържете с доставчиците на игрите, че офертата им се използва за незаконни цели? От една страна, това не може да е добре за вас, защото вреди на репутацията ви. И със сигурност няма да е във ваш интерес от правна гледна точка тук да се извършват нагли измами?
Може ли някой от Casinoguru, тъй като те имат много по-голям обхват, да се свърже с Push Gaming, Relax или Pragmatic Play и да ги информира, че тези сайтове се управляват незаконно? По-специално доставчиците, за които се плаща, със сигурност имат повече информация за собствениците и операторите на началната страница?
Всичко, което моля, е цялата тази катастрофа да не свършва само с „слаба оценка". Но казино гуруто поне се грижи това да не се повтори и поне да се направи опит тукашните оператори да бъдат преследвани по някакъв начин...
Page is back online but unfortunately has to agree to that. How can I ever trust a Casinoguru review? 😀 Especially now, with such an obvious scam that is so incredibly bold and obvious at least now. Well, I can deal with the fact that my money is not paid out to me. What I can't accept is that the site can just get away with it. Isn't it possible to contact the providers of the games that their offer is being used for illegal purposes? On the one hand, this can't be good for you because it damages your reputation. And it will certainly not be in your interest from a legal point of view that brazen fraud is being carried out here?
Could anyone from Casinoguru, since they have much more reach, contact Push Gaming, Relax or Pragmatic Play and inform them that these sites are operated illegally? The providers in particular, who are paid for, surely have more information about the owners and operators of the homepage?
All I ask is that this whole disaster doesn't just end with a "poor rating". But the casino guru at least takes care that this doesn't happen again and that at least an attempt is made that the operators here are prosecuted in some way...
Seite ist wieder online aber muss dem leider zustimmen. Wie kann ich jemals einer Bewertung von Casinoguru vertrauen? 😀 Besonders jetzt, bei so einem offensichtlichem Scam, der zumindest jetzt so unfassbar dreist und offensichtlich ist. Naja, ich kann es verkraften das mir mein Geld nicht ausgezahlt wird. Was ich nicht akzeptieren kann ist das die Seite einfach so damit davonkommt. Kann man nicht die Provider der Spiele kontaktieren das deren Angebot für illegale Zwecke benutzt wird? Das kann doch zum einen für Sie nicht gut sein da daher ihre Reputation geschädigt wird. Und es wird doch sicherlich auch rechtlich nicht in Ihrem interesse sein das hier dreister Betrug betrieben wird?
Könnte irgendjemand von Casinoguru, da sie deutlich mehr Reichweite haben, beispielsweise Push Gaming, Relax oder Pragmatic Play kontaktieren und diese Informieren das diese Seiten illegal betrieben werden? Gerade die Provider die ja auch bezahlt werden, haben doch sicherlich mehr Informationen zu Besitzern und Betreibern der Homepage?
Ich bitte nur darum das dieses ganze Desaster nicht nur mit einer "schlechten Bewertung" endet. Sondern das Casinoguru sich zumindest ein wenig darum kümmert das dies zum einen nicht noch einmal passiert und das hier zumindest versucht wird das die Betreiber hier in irgendeiner weise belangt werden...
Доставчиците не се интересуват по-малко, повярвайте ми 😂 те просто предлагат услугите си, за да достигнат до възможно най-много оператори и дори не можем да ги виним за това, вярвам, че регулаторите за всеки доставчик трябва да ги принудят да предлагат само това услуги за правилно регулирани казина, но дори и това да беше възможно, щяхме да виждаме тези доставчици само в европейските казина и други изключително малко Кюрасао, които са прилични, биха били несправедливо повлечени от споменатата регулация. Не можем да обвиняваме доставчиците за това, единствените отговорни са казината, без сайтове за прегледи или форуми или доставчици
Providers couldn't care less, trust me 😂 they simply offer their services to reach as many operators as possible, and we can't even blame them for that, I do believe that the regulators for each provider should force them to only offer it's services to properly regulated casinos, but even if this was possible, we would only see these providers on european casinos and other extremely few Curacao that are decent would be unfairly dragged by said regulation. We can't blame providers for it, the only ones responsible are the casinos, no review sites or forums or providers
Как може Casinoguru да не е виновен? Разбира се, казиното е 100% виновно тук, но ако аз, като Casino Guru, дам оценка 7,2 и все пак я запазя след повече от 60 неразрешени оплаквания, Casino Guru е виновен.
How can Casinoguru not be at fault? Of course, the casino is 100% to blame here, but if I, as Casino Guru, give a rating of 7.2 and still keep it after more than 60 unresolved complaints, Casino Guru is at fault.
Wie kann Casinoguru keine Schuld treffen ? natürlich ist das Casino hier zu 100% schuld, aber wenn ich als Casino Guru eine Bewertung von 7.2 gebe und diese nach über 60 Beschwerden die ungelöst sind immer noch beibehalte, trifft Casino Guru schon eine schuld.
Проверих и казиното няма нерешени оплаквания, видях как неразрешените оплаквания смазват рейтинга на казиното, имам един пример наум: има едно казино, което първоначално имаше рейтинг близо до 7, но след две нерешени оплаквания, включващи четирицифрени суми, оценката беше намалена до по-малко от 3, ако си спомням правилно, така че, ако всички тези открити жалби се окажат нерешени, оценката ще бъде намалена. Също така имайте предвид, че има стотици и стотици прегледани казина и не мисля, че е лесно да следите текущото състояние на всяко казино, това е мястото, където играчите започват със своите отзиви, ако питате мен, не бих се регистрирал в това казино, тъй като всички играчи съобщават за забавени плащания, не бих взел под внимание оценката 6,8 и също като мен мисля, че има много играчи, които правят същото: приоритизиране на оплаквания и прегледи от потребители вместо официална оценка. Потребителите помагат много, повярвайте ми, тези прегледи и оплаквания ми попречиха да се регистрирам в много казина и спестих пари благодарение на тях, ако смятате, че официалният рейтинг е неточен, направете преглед, повярвайте ми, може да помогне на някого !
Checked and the casino does not have unsolved complaints, I have seen how unsolved complaints crush the casino rating, I got one example in mind: there is one casino that originally had a rating near 7, but after two unsolved complaint involving four digits amounts, the rating got lowered to less than 3 if I remember correctly, so, if all these open complaints turn out unsolved, the rating will get lowered. Also have in mind there are hundreds and hundreds of casinos reviewed and I don't think it's easy to keep track of each casino current state, that's where the players kick in with their reviews, if you ask me, I wouldn't register in this casino because all the players are reporting delayed payments, I wouldn't take the 6.8 rating into consideration, and just like me I think there are many players that do the same: prioritizing complaints and reviews by users instead of an official rating. The users help a lot, trust me, these reviews and complaints have prevented me from registering in many casinos and I have saved money thanks to them, if you think an official rating is inaccurate, make a review, trust me, it might help someone!
каква е ползата, ако жалбите са отворени 2 седмици? В момента си чакам парите почти месец.
Тази жалба е отворена повече от 3 седмици: https://casinoguru-de.com/spinpirate-casino-die-gewinnausnahmen-an-den-spieler
Как да не са виновни казино гурутата, дори и да контролират много казина едновременно, да не включат в рейтинга оплакване, което не е разрешено в продължение на 3 седмици? Това няма абсолютно никакъв смисъл.
what good does it do if the complaints are open for 2 weeks? I am currently waiting for my money for almost a month.
This complaint has been open for more than 3 weeks: https://casinoguru-de.com/spinpirate-casino-die-gewinnausnahmen-an-den-spieler
How can it not be the fault of casino gurus, even if they control many casinos at the same time, not to include in the rating a complaint that has not been resolved for 3 weeks? That makes absolutely no sense.
was bringt es wenn die Beschwerden 2 Wochen offen sind? Ich warte derzeit fast einen Monat auf mein Geld.
Diese Beschwerde ist schon über 3 Wochen offen : https://casinoguru-de.com/spinpirate-casino-die-gewinnauszahlung-an-den-spieler
Wie kann es nicht Casinogurus schuld sein, selbst wenn sie viele Casinos gleichzeitig kontrollieren, eine Beschwerde die bereits 3 Wochen nicht gelöst ist, nicht in die Bewertung einfließen zu lassen? Das macht absolut gar keinen Sinn.
Жалбите отнемат много време, за да бъдат решени или обявени за неразрешени, може да отнеме месеци, докато жалбата бъде затворена и зависи от това колко активно казиното сътрудничи, гуруто дава седмица на казиното за реакция на жалба и допълнителна седмица дадено, ако казиното не реагира през първата седмица, ако изминат две седмици без казиното да реагира на жалбата, жалбата се затваря като неразрешена, присвояват се черни точки в зависимост от сериозността на случая и рейтингът се понижава. Виждал съм жалби, които отнемат почти два месеца, за да бъдат затворени, знам, че е трудно, но се опитайте да бъдете търпеливи, имаше казино (което смятам за измама в днешно време), на което отне почти 3 месеца, за да ми плати, знам какво е чувството. Това конкретно казино получи повече от 40 активни оплаквания, което смятам за безумно количество и нещо ми подсказва, че това казино ще завърши с рейтинг 2, ако повечето от тези случаи се окажат неразрешени, аз лично ще добавя този заедно със Scatterhall в моя личен списък със забранени казина
Complaints take a long time to either be solved or declared unsolved, it can takes months for a complaint to be closed and it depends of how actively the casino is cooperating, guru gives a week to casino for react to a complaint and an additional week is given if the casino is unresponsive the first week, if two weeks pass without the casino reacting to the complaint, the complaint is closed as unresolved, black points are assigned depending on the severity of the case and the rating gets lowered. I have seen complaints taking nearly two months to be closed, I know it's hard but try to be patient, there was a casino (which I consider a scam nowadays) that took nearly 3 months to pay me out, I know how it feels. This specific casino got more than 40 active complaints, which I consider an insane amount and something tells me this casino will end up with a rating of 2 if most of these cases turn unresolved, I will personally add this one along with Scatterhall on my personal banned casinos list
Страницата отново е онлайн, но за съжаление трябва да се съгласи с това. Как мога да се доверя на преглед на Casinoguru? 😀 Особено сега, с такава очевидна измама, която е толкова невероятно смела и очевидна поне сега. Е, мога да се справя с факта, че парите ми не са ми изплатени. Това, което не мога да приема, е, че сайтът може просто да се размине. Не може ли да се свържете с доставчиците на игрите, че офертата им се използва за незаконни цели? От една страна, това не може да е добре за вас, защото вреди на репутацията ви. И със сигурност няма да е във ваш интерес от правна гледна точка тук да се извършват нагли измами?
Може ли някой от Casinoguru, тъй като те имат много по-голям обхват, да се свърже с Push Gaming, Relax или Pragmatic Play и да ги информира, че тези сайтове се управляват незаконно? По-специално доставчиците, за които се плаща, със сигурност имат повече информация за собствениците и операторите на началната страница?
Всичко, което моля, е цялата тази катастрофа да не свършва само с „слаба оценка". Но казино гуруто поне се грижи това да не се повтори и поне да се направи опит тукашните оператори да бъдат преследвани по някакъв начин...
Page is back online but unfortunately has to agree to that. How can I ever trust a Casinoguru review? 😀 Especially now, with such an obvious scam that is so incredibly bold and obvious at least now. Well, I can deal with the fact that my money is not paid out to me. What I can't accept is that the site can just get away with it. Isn't it possible to contact the providers of the games that their offer is being used for illegal purposes? On the one hand, this can't be good for you because it damages your reputation. And it will certainly not be in your interest from a legal point of view that brazen fraud is being carried out here?
Could anyone from Casinoguru, since they have much more reach, contact Push Gaming, Relax or Pragmatic Play and inform them that these sites are operated illegally? The providers in particular, who are paid for, surely have more information about the owners and operators of the homepage?
All I ask is that this whole disaster doesn't just end with a "poor rating". But the casino guru at least takes care that this doesn't happen again and that at least an attempt is made that the operators here are prosecuted in some way...
Seite ist wieder online aber muss dem leider zustimmen. Wie kann ich jemals einer Bewertung von Casinoguru vertrauen? 😀 Besonders jetzt, bei so einem offensichtlichem Scam, der zumindest jetzt so unfassbar dreist und offensichtlich ist. Naja, ich kann es verkraften das mir mein Geld nicht ausgezahlt wird. Was ich nicht akzeptieren kann ist das die Seite einfach so damit davonkommt. Kann man nicht die Provider der Spiele kontaktieren das deren Angebot für illegale Zwecke benutzt wird? Das kann doch zum einen für Sie nicht gut sein da daher ihre Reputation geschädigt wird. Und es wird doch sicherlich auch rechtlich nicht in Ihrem interesse sein das hier dreister Betrug betrieben wird?
Könnte irgendjemand von Casinoguru, da sie deutlich mehr Reichweite haben, beispielsweise Push Gaming, Relax oder Pragmatic Play kontaktieren und diese Informieren das diese Seiten illegal betrieben werden? Gerade die Provider die ja auch bezahlt werden, haben doch sicherlich mehr Informationen zu Besitzern und Betreibern der Homepage?
Ich bitte nur darum das dieses ganze Desaster nicht nur mit einer "schlechten Bewertung" endet. Sondern das Casinoguru sich zumindest ein wenig darum kümmert das dies zum einen nicht noch einmal passiert und das hier zumindest versucht wird das die Betreiber hier in irgendeiner weise belangt werden...
Съчувствам на всички играчи, попадащи в тази ситуация. Наясно сме с всички оплаквания, както ми казаха, че казиното ни е предоставило някои актуализации. Както обясних, ние не приемаме забавените плащания като причина за понижаване на рейтинга, това очевидно е краен случай, но все пак не сме съвсем сигурни, че казиното няма намерение да плаща.
Почти съм сигурен, че тегленията се затрудняват поради неговия доставчик на плащания, а не самото казино. Знам, че играчите не се интересуват от подобни подробности.
Както и да е, това е ново казино, така че можете да намерите това:
„Прегледахме щателно Spinpirate Casino и го маркирахме като ново онлайн казино. То не работи достатъчно дълго, така че е твърде рано да му дадем нормална оценка за репутация, която даваме на утвърдени казина. В нашия преглед, взехме под внимание оплакванията на играчите на казиното, очакваните приходи, лиценза, автентичността на игрите, качеството на поддръжката на клиентите, справедливостта на правилата и условията, лимитите за теглене и печалби и други фактори. Тъй като Spinpirate Casino е свързано с други онлайн казина, изброени по-долу, неговата оценка също се влияе от тях.Така че, ако някога сте се чудили дали това казино е безопасно и законно или е измама, прочетете пълния преглед по-долу, за да научите повече.
Според нашето проучване и оценки Spinpirate Casino е по-малко онлайн казино по отношение на приходите. Това е част от група свързани казина, но тази група все още е доста малка, дори когато се оценява като цяло. Приходите на едно казино са важен фактор, тъй като по-големите казина не би трябвало да имат проблеми с изплащането на големи печалби, докато по-малките казина биха могли потенциално да имат проблеми, ако успеете да спечелите наистина големи."
Освен това всеки е свободен да чете потребителски отзиви и да преглежда оплаквания, за да разбере, че нещо наистина се случва там. Ние не крием дори лошите казина.
I empathize with all players capped in this situation. We are aware of all complaints, as I was told the casino provided us with some updates. As I explained we do not take delayed payments as a reason for lowering the rating, this is obviously an extreme case, but still, we are not pretty sure the casino does not intend to pay.
I'm almost sure the withdrawals are struggling due to its payment provider, not the casino itself. I know players don't care for such details.
Anyway, it's a fresh casino, so you can find this:
"We've thoroughly reviewed Spinpirate Casino and marked it as a fresh online casino. It hasn't been operating for long enough, so it's too soon for us to give it a normal reputation rating we give to established casinos. In our review, we've considered the casino's player complaints, estimated revenues, license, games genuineness, customer support quality, fairness of terms and conditions, withdrawal and win limits, and other factors. Because Spinpirate Casino is related to other online casinos listed below, its rating is also influenced by them. So, if you were ever wondering whether this casino is safe and legit or a scam, read the full review below to learn more.
According to our research and estimates, Spinpirate Casino is a smaller online casino revenue-wise. It's a part of a group of related casinos, however, this group is still quite small even when evaluated as a whole. The revenue of a casino is an important factor, as bigger casinos shouldn't have any issues paying out big wins, while smaller casinos could potentially struggle if you manage to win really big."
Furthermore, everyone is free to read user reviews and browse complaints to find out something is actually happening there. We do not hide even bad casinos.
Как може Casinoguru да не е виновен? Разбира се, казиното е 100% виновно тук, но ако аз, като Casino Guru, дам оценка 7,2 и все пак я запазя след повече от 60 неразрешени оплаквания, Casino Guru е виновен.
How can Casinoguru not be at fault? Of course, the casino is 100% to blame here, but if I, as Casino Guru, give a rating of 7.2 and still keep it after more than 60 unresolved complaints, Casino Guru is at fault.
Wie kann Casinoguru keine Schuld treffen ? natürlich ist das Casino hier zu 100% schuld, aber wenn ich als Casino Guru eine Bewertung von 7.2 gebe und diese nach über 60 Beschwerden die ungelöst sind immer noch beibehalte, trifft Casino Guru schon eine schuld.
каква е ползата, ако жалбите са отворени 2 седмици? В момента си чакам парите почти месец.
Тази жалба е отворена повече от 3 седмици: https://casinoguru-de.com/spinpirate-casino-die-gewinnausnahmen-an-den-spieler
Как да не са виновни казино гурутата, дори и да контролират много казина едновременно, да не включат в рейтинга оплакване, което не е разрешено в продължение на 3 седмици? Това няма абсолютно никакъв смисъл.
what good does it do if the complaints are open for 2 weeks? I am currently waiting for my money for almost a month.
This complaint has been open for more than 3 weeks: https://casinoguru-de.com/spinpirate-casino-die-gewinnausnahmen-an-den-spieler
How can it not be the fault of casino gurus, even if they control many casinos at the same time, not to include in the rating a complaint that has not been resolved for 3 weeks? That makes absolutely no sense.
was bringt es wenn die Beschwerden 2 Wochen offen sind? Ich warte derzeit fast einen Monat auf mein Geld.
Diese Beschwerde ist schon über 3 Wochen offen : https://casinoguru-de.com/spinpirate-casino-die-gewinnauszahlung-an-den-spieler
Wie kann es nicht Casinogurus schuld sein, selbst wenn sie viele Casinos gleichzeitig kontrollieren, eine Beschwerde die bereits 3 Wochen nicht gelöst ist, nicht in die Bewertung einfließen zu lassen? Das macht absolut gar keinen Sinn.
Позволете ми да кажа, че ние не контролираме казината. Това трябва да направи лицензиращият орган. Стараем се да помогнем на всеки, който поиска. Можете ли да направите същото за доставчика на лиценз от Кюрасао? Какво бихте направили, ако Кюрасао ви игнорира напълно? Къде бихте отишли, чудя се.
Allow me to say we do not control the casinos. That's what the licensing authority should do. We try to help everyone who asks. Can you same the same about the Curacao license provider? What would you do if Curacao ignored you completely? Where would you go, I wonder.
Чакам 1250€ от 3 седмици. Оплакванията не означават нищо, защото Casinoguru не се грижи за тях. Вие сте точно толкова нечестни, колкото и самите казина!!
I've been waiting for 1250€ for 3 weeks. Complaints mean nothing because Casinoguru doesn't take care of them. You are just as dishonest as you casinos themselves!!
Ich warte auch schon seit 3 Wochen auf 1250€. Beschwerden bringen nichts weil Casinoguru sich nicht darum kümmert. Ihr seit genause verlogen wie dir Casinos selber!!
Хората търсят друго казино.
Докато не плащат на никого, не препоръчвам това казино на никого.
People look for another casino.
As long as they don't pay anyone out I don't recommend this casino to anyone.
Leute sucht euch ein anderes casinos.
Solange die niemanden auszahlen empfehle ich dieses casino niemandem.
Уважаеми всички,
Надяваме се това съобщение да ви намери добре. Със съжаление ви информираме, че ни стана ясно, че плащанията все още са блокирани в NodaPay. Уведомихме за този проблем едва в четвъртък късно следобед и се опитваме да се свържем с NodaPay, за да го разрешим. За съжаление досега не сме успели да се свържем с тях.
Междувременно искаме да ви уведомим, че чатът на живо ще резервира екстрите в акаунтите на играчите от днес нататък (по едно екстри на чакащ акаунт). Ако сте били засегнати от този проблем и все още очаквате вашето лакомство, моля, свържете се с Live Chat за това.
Разбираме колко разочароваща може да бъде тази ситуация и оценяваме вашето търпение и разбиране, докато работим за разрешаването на този проблем. Благодарим ви за постоянната подкрепа и ще ви държим в течение относно напредъка по този въпрос.
С Най-Добри Пожелания,
Скатърхол / Спинпират
Dear All,
We hope this message finds you well. We regret to inform you that it has come to our attention that payments are still being stuck at NodaPay. We were only made aware of this issue Thursday Late afternoon and have been trying to contact NodaPay to resolve it. Unfortunately, we have not been able to get through to them so far.
In the meantime, we want to let you know that Live Chat will be booking the goodies onto player accounts from today onward (one goodie per account waiting). If you have been affected by this issue and are still awaiting your goodie, please get in touch with Live Chat about it.
We understand how frustrating this situation can be, and we appreciate your patience and understanding as we work to resolve this issue. Thank you for your continued support, and we will keep you updated on the progress of this matter.
Best regards,
Scatterhall / Spinpirate
Как може Casinoguru да не е виновен? Разбира се, казиното е 100% виновно тук, но ако аз, като Casino Guru, дам оценка 7,2 и все пак я запазя след повече от 60 неразрешени оплаквания, Casino Guru е виновен.
How can Casinoguru not be at fault? Of course, the casino is 100% to blame here, but if I, as Casino Guru, give a rating of 7.2 and still keep it after more than 60 unresolved complaints, Casino Guru is at fault.
Wie kann Casinoguru keine Schuld treffen ? natürlich ist das Casino hier zu 100% schuld, aber wenn ich als Casino Guru eine Bewertung von 7.2 gebe und diese nach über 60 Beschwerden die ungelöst sind immer noch beibehalte, trifft Casino Guru schon eine schuld.
Смесваш термините. Казиното няма нито една неразрешена жалба. Затова и досега си държат рейтинга, който имат. Оплакванията, които разглеждам, са предимно отпреди 2 седмици. Няма смисъл да наказваме казиното, стига да са признали, че имат проблеми с доставчика на плащания. Разбира се, не сме отбелязали жалбите като разрешени и ги следим. 2 седмици чакане за теглене не е доказателство, че уебсайтът е измама.
You're mixing the terms. The casino doesn't have a single unresolved complaint. That's why they still keep the rating they have. The complaints I'm looking at are mostly 2 weeks old. There's no point in punishing the casino as long as they admitted they have issues with the payments provider. Of course, we didn't mark the complaints as resolved and we keep an eye on them. 2 weeks of waiting for a withdrawal isn't an evidence showing that the website is a scam.
Казиното не трябва да бъде наказвано. Трябва да получи оценката, която заслужава, а тя не е добра. Така че вече не играя в казина, които са оценени тук, защото това изобщо не е вярно
The casino shouldn't be punished. It should get the rating it deserves, and that's not a good one. So I no longer play at casinos that are rated here, because that's not true at all
Das Casino soll ja nicht bestraft werden.Es soll die Bewertung bekommen die ihm zu steht,und das ist keine gute.Also ich spiele nicht mehr bei casinos die hier bewertet werden,weil das stimmt hinten und vorne nicht
Свързах се с компанията NODAPAY, за да потвърдя изявленията, които публикуват тук всяка седмица.
Освен това ми се струва повече от съмнително, че тук дори не е посочена дата кога "уж" проблемът ще бъде решен и кога най-после ще си получите парите.
Spinpirate вероятно ще се свърже с вас само след седмица и след това отново ще обвини NODAPAY.
Моля да ми дадат дата, когато парите ще бъдат по банковата ми сметка.
Разбира се, осъзнавам, че парите ми ги няма 😀. Просто бих се радвал да прочета опита на Spinpirate, макар и много забавен, ако питате за точна дата.
I have contacted the company NODAPAY to confirm the statements they post here weekly.
I also find it more than questionable that not even a date is given here when the "alleged" problem will be solved and when you will finally receive your money.
Spinpirate will probably only get back to you in a week and then blame NODAPAY again.
I request that I be given a date when the money will be in my bank account.
Of course I realize that my money is gone 😀. I'd just love to read Spinpirate's, albeit very amusing, attempt if you ask for an exact date.
Ich habe das Unternehmen NODAPAY kontaktiert um die Aussagen die sie hier Wöchentlich posten zu bestätigen.
Ich finde es auch mehr als fraglich das hier nicht einmal ein Datum genannt wird wann das "angebliche" Problem denn gelöst wird und wann man sein Geld denn nun endlich erhalten wird.
Spinpirate wird sich wohl erst wieder in einer Woche melden und dann wieder die Schuld auf NODAPAY schieben.
Ich verlange das mir hier ein Datum genannt wird, an dem das Geld auf meinem Bankkonto sein wird.
Natürlich ist mir klar das mein Geld weg ist 😀. Ich würde nur sehr gerne den, doch sehr amüsanten, Versuch von Spinpirate lesen, wenn man nach einem genauen Datum fragt.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.