ФорумКазинаSpinpirate Casino - обща дискусия

Spinpirate Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от Isco33
|
10445 преглеждания 131 отговора |
|
1...4 5 67
Добавете пост
преди 1 година

Силно се надявам всичко да се получи и все още вярвам в това. В противен случай не бих разбрал защо изобщо биха отделили време да отговорят, когато така или иначе се отказват от казиното. Е, понеделник ще покаже дали всичко това е вярно.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Това звучи много успокояващо. Благодаря за хубавата информация и приятен уикенд. LG

Автоматичен превод:
Spinpirate Casino
преди 1 година

Благодаря ви много за обратната връзка!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Дано нещо се случи днес 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да и аз се надявам.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаеми всички,


Бихме искали да използваме тази възможност, за да изразим нашата искрена признателност за вашето търпение и разбиране по време на скорошното забавяне на обработката на плащанията. Разбираме, че това е било разочароващо време за вас и искаме да ви уверим, че работим неуморно, за да разрешим проблема възможно най-бързо.


Бихме искали да се извиним за неудобството, което това може да ви е причинило, както и за стреса или тревогите, които може да е причинило. За съжаление, имахме по-сериозен проблем с един от нашите портали за плащане, което повлия на способността ни да обработваме плащанията толкова ефективно, колкото бихме искали.


Имаме удоволствието обаче да съобщим, че плащанията се движат отново и днес ще обработваме теглене за нашите играчи. Знаем, че тази новина ще дойде като облекчение за вас и работим усилено, за да гарантираме, че това забавяне няма да се повтори в бъдеще.


В знак на нашата признателност за вашето разбиране, бихме искали да ви уведомим, че всеки играч ще намери малък бонус в своя акаунт през следващите дни. Надяваме се, че този жест ще ви помогне да компенсирате причиненото неудобство и ще можете да се насладите на времето си, докато играете на нашата платформа.


Още веднъж се извиняваме за неудобството, причинено от забавянето на обработката на плащанията. Пожелаваме ви късмет с екстрите, които ще получите скоро, и очакваме с нетърпение да продължим да ви предоставяме възможно най-доброто игрово изживяване.


Благодарим ви за постоянната подкрепа и разбиране.


На Ваше разположение,

Скатърхол / Спинпират


Автоматичен превод:
Spinpirate Casino
преди 1 година

Всичко добре, все пак вие сте само хора и стига да информирате играчите навреме, не би трябвало да има проблеми.


Благодаря ти много

Автоматичен превод:
преди 1 година

Досега нищо не ми се е случвало. Няма получени пари и все още предстои изплащане. Ако нищо не се промени до сряда, можете да приемете, че парите са изчезнали.

Защото каквото и да се говори, когато ми изпратят парите, минават максимум 2 работни дни, докато парите са в моята сметка. Това беше досега във всяко едно казино, където плащах.


Така че ще дам на Spinpirate „в полза на съмнението" до сряда и след това ще отпиша парите и ще се опитам да им противодействам по някакъв начин (не съм съвсем сигурен как). Защото ако и тук наблягам на „ако". Ако това е нагла кражба, бих го намерил за много слабо и съмнително, ако можете просто да си тръгнете без каквито и да е последствия и без някой да бъде преследван по какъвто и да е начин.


Както казах преди, надявам се на най-доброто, разбира се, и за момента го отлагам на "моята банка".



Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Saint90
преди 1 година

Хей, не трябва да отписвате парите и следете, дори и да отнеме повече време, ще дойдат 🙂


В най-лошия случай пишете на лицензодателя

Автоматичен превод:
Saint90
преди 1 година

Управлявате незаконен хазарт и искате да предприемете действия срещу него, забелязвате ли нещо?

Автоматичен превод:
fpfeil94
преди 1 година

А хората от други страни, които не си получават парите обратно? И всички ли играят "нелегално"?

Автоматичен превод:
Saint90
преди 1 година

Зависи от закона, но сега става въпрос за вас и предполагам, че се намирате в Германия.

Дори и да беше законно за нас, нямаше да има реален начин да получите печалбите в този случай, да не говорим за вашите депозити и да, операторите могат да се измъкнат безнаказани в повечето случаи, особено в будки с "лиценз от Кюрасао" .


Да се надяваме, че операторите на Scatterhall & Spinpirate наистина са сериозни и ще започнат да изплащат изплащанията едно по едно.


Мнозина тук действат емоционално, но обидата на казиното няма да ускори напредъка, по-скоро ще се случи обратното, така че бъдете спокойни и се надявайте 🍀






Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжаляваме за такова забавяне. Имахме някои проблеми с плащанията, които сега са коригирани. От днес всички плащания ще бъдат изпращани на играчите и вие ще получите парите си в най-кратък срок.Diese Antwort bekomme ich schon seid Tagen im live Chat.LOL

Автоматичен превод:
преди 1 година

Може ли Casinoguru да издаде предупреждение тук, моля? 3 дни и все още няма пари.

Автоматичен превод:
Saint90
преди 1 година

Не и за мен. Там също няма нищо

Автоматичен превод:
преди 1 година

Може ли Casinoguru да издаде предупреждение тук, моля? 3 дни и все още няма пари.

Автоматичен превод:
преди 1 година

За съжаление не можем. Даваме на казината 14 пълни дни за извършване на всички проверки и плащания. Освен това трябва да сме сигурни, че това се случва редовно без никакви други проблеми, например проблеми с банки, доставчици на плащания и т.н.

Всеки играч, който отдели време да прегледа потребителските отзиви, форума и откритите оплаквания, трябва да види, че сте загрижен.




Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

вече е толкова очевидно, че е измама

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хей @Spinpirate, можеш ли да ни информираш какво се случва?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Някой получил ли е вече тегленията?

Автоматичен превод:
tigaspt03
преди 1 година

Не. Изчакайте сега точно 2 седмици

Автоматичен превод:
1...4 5 67
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини