ФорумКазинаSpinpirate Casino - обща дискусия

Spinpirate Casino - обща дискусия

преди 1 година от Isco33
|
10271 преглеждания 131 отговора |
|
1 2...7
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spinpirate Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Според мен KYC проверката на документите ми отнема твърде много време

Автоматичен превод:
преди 1 година

@Spinpirate Casino защо проверката ми отнема толкова време??? Това не може да е вярно от 2 дни

Автоматичен превод:
Isco33
преди 1 година

Здравейте.

За съжаление заклинанието @ не работи тук. Дори и да го направи, казиното най-вероятно няма да отговори.

Какъв изглежда е проблемът? Очаквате ли да бъдат одобрени документите? Кога подадохте документите? Бих казал, че няколко дни не са толкова лоши. Има много неща, които могат да доведат до забавяне, така че препоръчвам да проявите търпение засега.

Дръж ни в течение.




Автоматичен превод:
преди 1 година

Качих документите в понеделник сутринта, от тогава минаха 2 дни и нищо не се случи

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моят акаунт току-що беше потвърден

Автоматичен превод:
Isco33
преди 1 година

Това е добре. Понякога отнема няколко дни, играчите трябва да бъдат търпеливи. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаеми ценени играчи на Spinpirate,

Пиша, за да ви уведомя, че съм на разположение, за да ви помогна с всякакви проблеми или проблеми с тегленето, които може да имате. Въпреки това, за да мога да го направя, ще ми трябва вашето потребителско име на играч. Моля, изпратете ми личен имейл със заглавие „От Casino Guru" до support@scatterhall.com или support@spinpirate.com. Бъдете сигурни, че аз лично ще се погрижа за вашите имейли.

Извинявам се за всички проблеми с плащането, които може да сте имали през последните няколко седмици. Бих искал също така да ви напомня, че KYC процедурата може да отнеме от 1 до 5 работни дни поради големия брой играчи, които искат KYC. Ако имате въпроси относно процеса KYC, моля, не се колебайте да се свържете с мен.

Моля, имайте предвид, че е важно да проявите търпение и разбиране, тъй като големият обем заявки може да доведе до забавяне на времето за обработка. Оценяваме вашето търпение и сътрудничество по този въпрос.

Благодарим ви, че избрахте да играете с нас и очакваме с нетърпение да разрешим всички проблеми, които може да имате.

С Най-Добри Пожелания

Спинпират

Автоматичен превод:
Spinpirate Casino
преди 1 година

Благодаря много за реакцията!

Сметката ми беше потвърдена вчера и днес първите 500€ бяха обработени от тях, ако продължава така с останалите плащания и те действително стигнат до сметката ми, ще бъда повече от доволен!


Продължавай в същия дух, скъпо казино

Автоматичен превод:
Isco33
преди 1 година

Уважаеми Isco33,

Вие сте добре дошли! Радвам се да чуя, че акаунтът ви е потвърден и че първото ви плащане от 500 € е обработено успешно. Чувството винаги е страхотно, когато нещата вървят гладко и според очакванията.

Надяваме се, че останалите плащания ще бъдат обработени също толкова гладко и ще стигнат до вашия акаунт без проблеми. Ако имате някакви въпроси или притеснения по пътя, не се колебайте да се свържете с подходящите канали за поддръжка за съдействие.

С Най-Добри Пожелания,

Спинпират


Автоматичен превод:
Spinpirate Casino
преди 1 година

Здравей, скъпи Spinpiratecasino, второто ми изплащане чака повече от 24 часа, кога ще се случи нещо отново?

потребителско име Isco33

Автоматичен превод:
Isco33
преди 1 година

Уважаеми Isco33,

Надявам се това съобщение да ви намери добре. Пиша, за да ви информирам, че вчера ви изпратихме плащане от 500 евро, което вече трябва да е отразено във вашата сметка. Извиняваме се за всяко забавяне на плащането и ви благодарим за търпението.

Бих искал също да ви уведомя, че днес ще извършим още едно плащане към вас. Това плащане ще бъде изпратено незабавно и трябва да стигне до вас в рамките на следващите няколко работни дни.

Ако имате въпроси или притеснения относно плащането, моля не се колебайте да се свържете с нас. Ние ценим връзката си с вас и оценяваме вашия бизнес.

Благодарим ви за съдействието и разбирането.

С Най-Добри Пожелания,

Спинпират


Автоматичен превод:
преди 1 година

Мислите ли, че това е добро казино?

Автоматичен превод:
Leonmed
преди 1 година

Засега определено мога да кажа да! Никога не съм получавал толкова обратна връзка от никое друго казино, както от Spinpirate или Scatterhall

Автоматичен превод:
Spinpirate Casino
преди 1 година

Здравей, скъпи Spinpirate,


Така че не мога да отбележа получаването на пари по моята сметка като положително и второто изплащане също все още не е изпратено, но съм в много положително настроение благодарение на ежедневната ви обратна връзка!


продължавай все така 👍

Автоматичен превод:
Isco33
преди 1 година

Здравей Isco33,

Благодарим ви за положителните отзиви и за търпението. Както споменахме по-рано, второто плащане ще бъде зададено днес и обработено скоро. Оценяваме ви като играч и ценим търпението ви по време на този процес. Извинявам се за всяко объркване или неудобство, причинено от забавянето при обработката на плащането. Моля, бъдете сигурни, че работим усърдно, за да ви го предоставим възможно най-скоро. Благодарим ви отново за разбирането и очакваме с нетърпение да продължим да ви предоставяме положително игрово изживяване.

На Ваше разположение,

Спинпират


Автоматичен превод:
Spinpirate Casino
преди 1 година

Здравейте, както обещах, второто ми изплащане току-що беше обработено и изпратено, все още няма нищо по сметката, дори и първото, но все пак ви благодаря, третото е заявено, надявам се, че обработката ще продължи толкова бързо, тогава виждам вашето казино наистина много високо любимо

Автоматичен превод:
Spinpirate Casino
преди 1 година

Кога мога да очаквам третото изплащане от €500? Платете ги утре. ?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хей SpinPirate Casino,

Потребителското ми име в акаунта е slickfox.

Направих депозит чрез незабавен банков превод.

Парите вече са дебитирани от банковата ми сметка и вече трябва да са пристигнали при вас.

В миналото този метод на плащане винаги е бил мигновен, дори депозирах с него преди няколко минути в друго казино и получих депозита си за секунди и можех да играя веднага.

Измина повече от час и балансът ми не е актуализиран.

Можете ли да проверите дали сте получили плащането ми?

Трябва да е на 100%, тъй като използвах метода на плащане за незабавно банкиране и моето приложение за банкиране също потвърждава, че плащането е изпратено в реално време.

Благодаря ти за помощта.

Автоматичен превод:
slickfox7
преди 1 година

Уважаеми slickfox7,

Благодарим ви за скорошната ви публикация в нашето казино. Въпреки това, любезно ви молим да добавите подходяща публикация към въпросното казино и да избягвате да публикувате едно и също съдържание и в двете. Оценяваме вашето сътрудничество за поддържане на нашата платформа организирана и ангажираща за всички потребители.

Желаем ви късмет в нашето казино и се надяваме да продължите да се наслаждавате на изживяването си с нас.

С Най-Добри Пожелания,

Спинпират

Автоматичен превод:
1 2...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини