ФорумКазинаSpinpirate Casino - обща дискусия

Spinpirate Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 1 година от Isco33
|
18279 преглеждания 131 отговора |
|
1...6 7
Добавете пост
Daniel
преди 1 година

https://casinoguru-en.com/spinpirate-casino-withdrawal-of-player-s-winnings

🙂


какво е извинението тук


С оплакване, което е отворено почти месец 😀?


https://casinoguru-en.com/scatterhall-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-2


https://casinoguru-en.com/scatterhall-casino-player-s-struggling-to-draw



И тук жалби, които са отворени почти месец 🙂.



Да приемем, че Nodapay наистина причинява проблемите. Което е много странно, тъй като съм правил тегления чрез Nodapay в други казина без никакви проблеми.


Как тогава Casinoguru може да обясни, че дори крипто изплащанията не се обработват или пристигат?


Casinoguru не е виновен, че изплащанията не пристигат. Но вие сте виновни за факта, че и двете казина все още имат „сравнително" добри оценки и играчите продължават да депозират и в крайна сметка губят пари, дори ако спечелят, защото казиното не изплаща.


Донякъде също е въпрос на здрав разум.


  1. Защо Crypto не се изплаща?
  2. Защо не можете да прехвърлите печалбите на играчите с друга услуга? (това би предотвратило толкова много проблеми)
  3. Защо можете да плащате с NODAPAY в други казина, но странно не и в Spinpirate?


Ако не можете да отговорите дори на един от тези въпроси, намирам за неразбираемо, че рейтингът на казиното не се променя.


Проблемът с това е, че ВИЕ като казино гуру не оказвате натиск върху казиното. Те дават на казиното толкова време, колкото искат. Дори след ЕДИН МЕСЕЦ без получаване на парите, рейтингът тук няма да се понижи. Как може да бъде ?


Защо не могат да понижат рейтинга на казиното и когато всичките 40-50 жалби бъдат разрешени, тогава те могат да коригират рейтинга съответно.


Разбира се, това не трябва да е норма. Но с няколко случая, които не са получили парите си повече от месец и броя на оплакванията и противоречивите извинения, смятам, че би било подходящо да се окаже натиск върху казиното най-накрая да изплати парите.


(Не знам дали вие (Casinoguru) вече сте се свързали с NODAPAY. Но това също би било възможност да потвърдите изявленията на казиното, например. Надявам се, че имейлът ми ще получи отговор и че мога да предоставя информация по съответния начин.)

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Saint90
преди 1 година

Saint 90 + всеки играч, загрижен за своето казино:

„Съвсем наскоро към прегледа беше добавено предупреждение:

file

Изглежда, че получаваме същите отговори от казиното като всеки друг, така че следим всяко отворено оплакване, за да сме сигурни, че сме готови за по-нататъшен напредък.

Моля, информирайте ни в момента, в който получите плащане.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Чаках си парите от 8(!) работни дни... все още чакам!! Чат винаги едни и същи извинения (copy+paste). Никога досега не съм изпитвал подобно нещо... Други казина поискаха плащане по банкова сметка снощи, парите вече пристигнаха тази сутрин... Питам как може да се случи нещо подобно без последствия?

Автоматичен превод:
Vaelin
преди 1 година

Повечето от нас чакат тегленето си от месец..😂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте на всички, искам да ги гледате как ми изневеряват. Можете да наблюдавате този процес в реално време. Те създадоха казино, за да вземат парите ви и да не върнат нищо. Това е измама. Моля администрацията на казиното да обърне внимание на това. Моля те


https://spinpirate.com/


Това казино не ми е платило $38 от 17 март 2023 г. Моля ги да платят, но те ми казват, че са на път да се подобрят или „ние не носим отговорност за тегленето, пишете на финансовия отдел". Тогава защо седиш и работиш тук, Нина? Вие крадете парите на хората. И искам всички да знаят за това.


Значи депозит може да се направи по различни начини, но мога да тегля само в банката?

Бианка 10:23

Можете да направите теглене по същия начин, по който сте направили депозит

Гари Кристенсен 10:23

не

Бианка 10:23

Например, ако сте направили депозит чрез крипто на мястото на IBAN, поставете крипто адреса и на мястото на bic/swift просто типа на крипто (също BTC, ETH и т.н...)

Беше ми приятно да си поговорим. Приятен ден!

Благодарим ви и се забавлявайте в нашето казино

Моля, съветваме ви да прочетете нашите Правила и условия, за да сте сигурни, че ще се насладите максимално на нашето Казино

Вие затворихте чата.


Нина 18:46

Здравейте. Как бих могъл да ти помогна?

Гари Кристенсен 18:47

Преди седмица сложих пари за теглене. Балансът беше изтеглен, но не получих нищо.

Нина 18:50

Както казах преди, имаме изоставане в обработката и работим, за да наваксаме

Гари Кристенсен 18:51

Никой не ми каза това.

Кога мога да получа парите си?

Нина 18:53

Както казах преди, имаме изоставане в обработката и работим, за да наваксаме

Има ли още нещо, което мога да направя за вас днес?

Беше ми приятно да си поговорим. Приятен ден!

Благодарим ви и се забавлявайте в нашето казино

Моля, съветваме ви да прочетете нашите Правила и условия, за да сте сигурни, че ще се насладите максимално на нашето Казино

Гари Кристенсен 18:56

Кога мога да получа парите си?

Дайте ми приблизителна дата.

Нина 18:57

съжалявам, но не мога, не мога да се справя с тегленето - аз съм поддръжката

Гари Кристенсен 18:57

Не се интересувам от това. Консултирайте се с лицето, което се занимава с тегленето.

скъпа Нина

Нина 18:58

скъпи Гари. - изпратете го в счетоводството

Приятен ден

Нина 18:58

ще се видим довиждане

Вие оценихте нашето обслужване на клиенти като лошо.

Оставихте следния коментар: лошо


Нина затвори чата.

04.04.2023 г

Име:

Гари Кристенсен

Електронна поща:

GaryLangeland96@proton.me

Бианка 07:25

Здравейте. Как бих могъл да ти помогна?

Гари Кристенсен 07:26

Чакам три седмици за моите $40.

Бианка 07:27

Със съжаление ви информираме, че ни стана ясно, че плащанията все още са блокирани в NodaPay. Уведомихме за този проблем едва в четвъртък късно следобед и се опитваме да се свържем с NodaPay, за да го разрешим. За съжаление досега не сме успели да се свържем с тях.

Бианка 07:33

Беше ми приятно да си поговорим. Приятен ден!

Благодарим ви и се забавлявайте в нашето казино

Моля, съветваме ви да прочетете нашите Правила и условия, за да сте сигурни, че ще се насладите максимално на нашето Казино

Бианка затвори чата.

14:43 часа

Име:

Гари Кристенсен

Електронна поща:

GaryLangeland96@proton.me

Нина 14:44

Здравейте. Как бих могъл да ти помогна?

Гари Кристенсен 14:45

Не си ми плащал месец. Искаш ли ми 40$ обратно в крайна сметка? Или ме чакаш да забравя? няма да забравя Ще публикувам във всички казино форуми, че сте измамници.

Нина 14:46

ние не обработваме заявки за теглене през уикендите или официалните празници и е Великден. надяваме се да сме оправили всичко след празниците

Гари Кристенсен 14:48

Добре, ще създам публикация във форумите и всички заедно ще гледаме как спазвате обещанията си. Всеки път си измисляте оправдания. Писна ми от. Нека всички видят истинското ти лице.

Нина 14:50

Има ли още нещо, което мога да направя за вас днес?

Беше ми приятно да си поговорим. Приятен ден!

Благодарим ви и се забавлявайте в нашето казино

Моля, съветваме ви да прочетете нашите Правила и условия, за да сте сигурни, че ще се насладите максимално на нашето Казино

чао чао

Гари Кристенсен 14:52

Ще те направя популярна Нина filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моля, обърнете внимание, администрация. Парите не са плащани близо месец. Всички документи се приемат и акаунтът се верифицира. Те измислят извинения, отлагат с надеждата, че ще забравите за това. Или пишат: ние ви подкрепяме, ние не се занимаваме с плащания. Това са глупости. Задължение на поддръжката е да се справи с всички проблеми, свързани с казиното.


CasinoGuru, Вие се утвърдихте като отговорни и достойни хора. Вярвам ви, моля, премахнете това казино или предупредете всички, че https://spinpirate.com/ измамници. Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казаха, че след празниците. Е, да видим дали казват истината заедно.

Автоматичен превод:
GaryLangeland
преди 1 година

За съжаление, тази тема е основно за забавени плащания в Spinpirate, прегледайте я, за да разберете пълната картина. 🙁.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Някой получил ли е печалбата си? Днес ми бяха преведени 680 €, които се дължат от март, хаха, те всъщност ми платиха парите, толкова съм объркан, хаха, може би ще започнат да плащат, никога не съм мислил, че ще видя тези пари, хаха

Автоматичен превод:
Patrick800
преди 1 година

Положително съм шокиран. Например истинско ли е?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Някой получава ли си парите!? Сега чакам два месеца без плащане. Не е за вярване, че spinpirate и scatterhall могат да продължат своя „бизнес". Някой трябва да подаде доклад за нарушение срещу собственика, но да, това е много трудно.

Автоматичен превод:
1...6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини