ФорумКазинаSpinpirate Casino - обща дискусия

Spinpirate Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от Isco33
|
10262 преглеждания 131 отговора |
|
12 3 4...7
Добавете пост
преди 1 година

Не става въпрос за чакане 4 работни дни. Става въпрос за факта, че можете да изтеглите само 500 евро на изплащане. Затова настоявам те да се придържат към своите правила и условия, в противен случай изтеглянето на целия баланс отнема твърде много време.


@spinpirate: първото изплащане пристигна в моя акаунт. Бихте ли могли да се погрижите за второто, за да мога да продължа да плащам? Второто изплащане също е на втория си работен ден тази вечер... След това ще последват още 2 изплащания, така че моля, моля, поне се уверете, че изплащанията са изплатени навреме и според вашите правила и условия, ако сумата който може да бъде изплатен вече е толкова невероятно нисък.


Потребителско име: Saint90

Автоматичен превод:
Saint90
преди 1 година

Скъпи Saint9,

За да изясните процеса на теглене, имайте предвид, че обработката на тегления се извършва само в работни дни. След като тегленето бъде инициирано, може да отнеме до 24 часа, за да влезе в етапа на обработка, в зависимост от времето, за което е поискано. След като влезе в етапа на обработка, плащането се изпраща до платежната система за изплащане. Моля, обърнете внимание, че изпълнението на банковите преводи може да отнеме от 1 до 5 работни дни.

Бъдете сигурни, че плащането ви ще бъде изпратено много скоро.

Извиняваме се за евентуалното неудобство и бихме искали да ви благодарим, че избрахте нашето казино, и се надяваме, че ще продължите да се наслаждавате на широката гама от игри и услуги, които предлагаме. Ако имате допълнителни въпроси или притеснения, моля не се колебайте да се свържете с нас.

за разбирането

Спинпират


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Spinpirate,

Сега чакам няколко дни по-внимателно за третото си изплащане. Този процес отнема 2 седмици. Моля, обработете бързо

Автоматичен превод:
Mrlois147
преди 1 година

Уважаеми Mrlois147,

Пиша, за да се извиня искрено за забавянето при обработката на вашето плащане. Разбирам неудобството и разочарованието, които това ви е причинило, и ние поемаме пълна отговорност за грешката.

Моля, имайте предвид, че ние предприемаме незабавни действия за разрешаване на проблема и гарантираме, че плащането ви ще бъде обработено днес. Ние разбираме важността на навременните плащания и искаме да ви уверим, че се ангажираме да предоставяме отлично обслужване на всички наши играчи.

Отново се извинявам за неудобството, което ви е причинило, и оценявам разбирането ви, докато работим за коригиране на ситуацията.

Ако имате допълнителни притеснения или въпроси, моля, не се колебайте да се свържете с нас.

На Ваше разположение,

Спинпират

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте отново, не искам да омаловажавам вашето казино по никакъв начин. Техният чат отговаря бързо.. гамата им от игри е много голяма и последното изплащане беше в банковата ми сметка много бързо, след като писах тук.


Но сега трябва да чакам още 4-5 дни за вече прието плащане от вас. Затова се уверете, че ще стигне до банковата ми сметка. И трябва отново да чакам друго изплащане да бъде прието от тях. Както казах няколко пъти преди, бих депозирал на сайта им. Но това отнема и отнема и винаги се забавя толкова дълго, защото отнема до 3-4 дни на изплащане. И при максимално плащане от 500 евро ми се струва малко дълго.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, аз също чакам третото си изплащане. Целият процес продължава вече 3 седмици за общо плащане от 2000 евро. Моля, уверете се, че тегленето ми се обработва бързо!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте отново, не искам да омаловажавам вашето казино по никакъв начин. Техният чат отговаря бързо.. гамата им от игри е много голяма и последното изплащане беше в банковата ми сметка много бързо, след като писах тук.


Но сега трябва да чакам още 4-5 дни за вече прието плащане от вас. Затова се уверете, че ще стигне до банковата ми сметка. И трябва отново да чакам друго изплащане да бъде прието от тях. Както казах няколко пъти преди, бих депозирал на сайта им. Но това отнема и отнема и винаги се забавя толкова дълго, защото отнема до 3-4 дни на изплащане. И при максимално плащане от 500 евро ми се струва малко дълго.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вярвам, че представителят на казиното ще се свърже с вас и ще ви обясни.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, аз също чакам третото си изплащане. Целият процес продължава вече 3 седмици за общо плащане от 2000 евро. Моля, уверете се, че тегленето ми се обработва бързо!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изглежда, че казиното малко се забави, нали? Мисля, че е само въпрос на време, въпреки че аз самият бих предпочел по-висок лимит за теглене.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте. Направих изплащане на 07.03.2023 г. и все още не съм чул нищо. И аз съм писал няколко пъти в чата. Моят акаунт също е потвърден от миналата седмица. Така че игрите бяха страхотни. Взех 250% бонус с депозит от 35 евро. И го внедрих до 1750. За съжаление периодът на изплащане е твърде дълъг. Срамота е

Автоматичен превод:
schmitzebilla77
преди 1 година

Здравей schmitzebilla77,

толкова е тъжно да чуя за вашия опит с това казино. Мога обаче да препоръчам да изчакате още няколко дни. Понякога просто се случва плащанията да имат известно забавяне. Ако не получите плащането след няколко дни, горещо препоръчвам да подадете жалба на нашия уебсайт . Ще ви помогнем с каквото можем! 🙂

Автоматичен превод:
Honza
преди 1 година

Както казах по-горе, Spinpirate и Scatterhall бяха две от моите редовни казина, откакто играх там за първи път. Или в момента са единствените казина, в които играя. Ако обработиха изплащанията малко по-бързо и повишиха малко дневния лимит на изплащане, и двете казина щяха да бъдат най-добрите казина, в които съм играл за 5 години игра в казино.


Casinoguru определено трябва да го включи в класацията.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Saint90
преди 1 година

Не казвам, че това казино е лошо, напротив. Само изплащанията не трябва да отнемат толкова време.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моето изплащане също е в състояние "чакащо" от 10-то число, въпреки че TOS казва, че трябва да се обработи след максимум 2-3 дни. Жалко, защото освен това това казино е наистина страхотно. Но това изобщо не работи с периода на изплащане.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, оттеглянето ми беше потвърдено в петък миналата седмица. Все още няма пари! Ако днес парите не са в сметката ми, ще подам жалба.

Автоматичен превод:
Mrlois147
преди 1 година

Имайте абсолютно същото. Дори по-дълго. Изплащането е потвърдено. Все още няма пари в банковата ми сметка. Иначе мина много бързо след приемането. Но това изплащане отнема много време, за да стигне до банковата ми сметка. Не знам колко време трябва да чакам, преди да пусна жалба. Очевидно контактът на Spinpirate също вече не отговаря тук. Поне не толкова редовно, колкото обикновено.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Както споменах в темата за Scatterhall Casino , чувствам, че представителят на казиното е претоварен в момента, но все пак се надявам всички да получите отговор скоро.🙏

Автоматичен превод:
Saint90
преди 1 година

Според моя опит банковите преводи отнемат между 2 и 5 работни дни, считано от момента, в който казиното потвърди тегленето, същото важи за електронни портфейли и борси

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моето изплащане също е в състояние "чакащо" от 10-то число, въпреки че TOS казва, че трябва да се обработи след максимум 2-3 дни. Жалко, защото освен това това казино е наистина страхотно. Но това изобщо не работи с периода на изплащане.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей loidcasino1337,

Тъжно е да чуя, че имате известно забавяне в процеса на теглене от сметката на казиното, но не се паникьосвайте, на някои казина просто отнема малко повече време, докато парите стигнат до сметката ви. Виждам също, че казиното се опитва да разрешава оплаквания. Ако все още не комуникират с вас, не се колебайте да подадете жалба тук . Ето обяснение на цялостния процес на оплакване. Ще се радваме да ви помогнем да разрешите тази ситуация 🙂.

Можете също да видите тук как оценяваме казината. Продължителността на изпращане на пари не влияе на рейтинга на нашето казино.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаеми всички,

Бихме искали да се извиним за неудобството, причинено от продължаващия проблем с NodaPay. Оказа се, че проблемът е по-голям от първоначалните очаквания. Искаме обаче да ви уверим, че нашият екип работи усилено, за да разреши всички неуредени и липсващи изплащания и очакваме всички проблеми да бъдат разрешени до края на тази седмица.

Разбираме, че това забавяне може да е причинило разочарование и неудобство за вас и за това поднасяме нашите искрени извинения. За да покажем нашата признателност за вашето търпение през това време, ние работим върху малък жест, който ще бъде добавен към вашите акаунти следващата седмица. Ще получите имейл за това скоро.

Искаме да подчертаем, че всички тегления ще бъдат обработени и правим всичко възможно това да се случи възможно най-скоро. Още веднъж се извиняваме за причиненото неудобство и оценяваме вашето разбиране.

Благодаря ви за постоянната подкрепа.

С Най-Добри Пожелания,

Спинпират

Автоматичен превод:
Spinpirate Casino
преди 1 година

Страхотен жест е да бъдеш информиран за това тук. Благодаря ти за това

Автоматичен превод:
12 3 4...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини