ФорумКазинаSpinpirate Casino - обща дискусия

Spinpirate Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Isco33
|
10434 преглеждания 131 отговора |
|
1 2 3...7
Добавете пост
преди 1 година

Това е така, защото направих депозит и в двете казина.

В Скатърхол и тук, просто исках да се уверя, че и двата депозита са обработени.

Депозитът е предназначен да бъде незабавен, затова се нарича Незабавен банков превод.

Във всички останали казина същият метод на депозиране кредитира сметката ми за депозит в рамките на секунди.

Моята банка потвърди, че парите са достигнали до получателя, така че не знам защо все още не сте ги получили.

Малко е досадно, тъй като планирах да играя днес, петък, единственият ми почивен ден.

Както и да е, надявам се скоро да се оправи и да кредитирате акаунта ми възможно най-скоро, благодаря ви за помощта.

Автоматичен превод:
slickfox7
преди 1 година

Здравей slickfox7,

Моите извинения. Пропуснах да проверя дали имаш акаунт и в двете марки. Финансовият екип работи по разследването на проблема.

Разбирам колко разочароващо може да бъде да не видите средствата си, отразени в сметката ви, както се очаква, и ви уверявам, че нашият финансов екип работи усърдно, за да разреши този проблем възможно най-бързо.

Моля, знайте, че ние приемаме тези въпроси много сериозно и се ангажираме да гарантираме, че нашите потребители имат безпроблемно и приятно изживяване на нашата платформа. Отново се извинявам за разочарованието или неудобството, което това може да ви е причинило, и оценявам вашето търпение и разбиране, докато работим за разрешаването на този въпрос.

Ако имате допълнителни притеснения или въпроси, моля, не се колебайте да се свържете с нашия екип за поддръжка на клиенти. Винаги сме тук, за да помогнем.

Благодаря за разбирането.

Спинпират

Автоматичен превод:
Spinpirate Casino
преди 1 година

Здравей, скъпо Spinpirate Casino,


можете ли да видите кога ще бъде обработено третото ми теглене?

isco33


благодаря ти от сърце

Автоматичен превод:
Isco33
преди 1 година

Здравей Isco33,

Моля, имайте предвид, че всички тегления се обработват от понеделник до петък. За съжаление не обработваме заявки за теглене през почивните дни или официалните празници.

Бъдете сигурни, че ако сте направили заявка за теглене в делничен ден, нашият екип ще я обработи възможно най-скоро и тя трябва да се отрази във вашия акаунт в рамките на следващите няколко работни дни.

Въпреки това, ако сте направили заявка през уикенда, любезно Ви молим за търпение до следващия работен ден, който обикновено е понеделник, когато нашият екип ще възобнови обработката на всички заявки за теглене.

Ако имате някакви допълнителни притеснения или въпроси, не се колебайте да ни уведомите и ние ще се радваме да ви помогнем.

Благодаря за разбирането.

С Най-Добри Пожелания,

Спинпират


Автоматичен превод:
Spinpirate Casino
преди 1 година

Добре, понеделник ще получа следващия?

Парите все още не са пристигнали в банковата ми сметка нито за първото, нито за второто плащане

Автоматичен превод:
Spinpirate Casino
преди 1 година

Добро утро, скъпи Spinpiratecasino, третото ми изплащане чака повече от неизплатеното, ще бъде ли обработено и изплатено днес? Ще ви бъда много благодарен за вашата помощ

Потребителско име Isco33

Автоматичен превод:
Spinpirate Casino
преди 1 година

Здравейте? Моля, дайте кратка реакция

Isco33

третото плащане от €500 чака повече от очакваното

Автоматичен превод:
Isco33
преди 1 година

Уважаеми Isco33,

Надявам се това съобщение да ви намери добре. Исках да се свържа с вас относно скорошното ви запитване относно плащанията. Извинявам се за забавянето на отговора на вашето съобщение. Моля, имайте предвид, че плащанията се обработват само от понеделник до петък.

Тъй като днес е понеделник, 27 февруари, нашият екип ще продължи да обработва плащания както обикновено. Отново се извинявам за неудобството, което това забавяне може да е причинило, и оценявам търпението ви.

Ако имате допълнителни въпроси или притеснения, моля, не се колебайте да се свържете с нас. Винаги се радваме да ви помогнем.

С Най-Добри Пожелания,

Спинпират

Автоматичен превод:
Spinpirate Casino
преди 1 година

Би било хубаво да знаете, че все още се приема и изплаща днес

Автоматичен превод:
Isco33
преди 1 година

Имате ли вече първото си изплащане по сметката си?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Spinpirate, аз също чакам изплащането си от 24 февруари. Моят акаунт е потвърден и ме отлагат само в чата на живо. Моля за бързо плащане, защото все още имам кредит за изплащане!!!

Автоматичен превод:
Mrlois147
преди 1 година

Уважаеми Mrlois147,

Надявам се това съобщение да ви намери добре. Исках да се свържа с вас и да ви информирам, че сме имали някои системни проблеми, които са причинили изоставане в нашата обработка на изплащанията. Въпреки това, моля, бъдете сигурни, че нашият екип работи усърдно, за да разреши проблема и да върне всичко по правилния път възможно най-скоро.

Също така искам да поясня, че от момента на теглене може да отнеме до 24 часа, за да влезете в етап на обработка, в зависимост от момента на теглене. След като започне обработката, плащането се изпраща до платежната система за изплащане, а банковите преводи могат да отнемат от 1 до 5 работни дни.

Бъдете сигурни, че плащането ви ще бъде изпратено много скоро.

Извиняваме се за евентуалното неудобство и бихме искали да ви благодарим, че избрахте нашето казино, и се надяваме, че ще продължите да се наслаждавате на широката гама от игри и услуги, които предлагаме. Ако имате допълнителни въпроси или притеснения, моля не се колебайте да се свържете с нас.

С Най-Добри Пожелания,

Спинпират


Автоматичен превод:
Isco33
преди 1 година

Здравейте, имате ли вече плащане по сметката си? И аз чакам такъв

Автоматичен превод:
Spinpirate Casino
преди 1 година

Здравейте,

Когато чета всичко това тук, наистина се съмнявате защо вашето казино има такива проблеми с изплащането. В понеделник получих потвърждение, че изплащането ми е одобрено, сега съм наистина развълнуван, когато ще имам тези пари в сметката си. Може би можете да ми кажете дали вече е прехвърлен? Знам това от други казина по различен начин. След като тегленето беше обработено и одобрено, парите бяха в сметката на същия ден или най-късно на следващия ден. Трябва да има причина, поради която имате само проблеми, както пишат много потребители.

Автоматичен превод:
преди 1 година

„СИСТЕМНИ ПРОБЛЕМИ" ХАХАХАХА


Страхотна шега.

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 година

Скъпа Gretche70,

Надявам се това съобщение да ви намери добре. Исках да потвърдя дали потребителското име, което използвате в Guru, е същото като това, което използвате в нашето казино. Ако е същото, имам удоволствието да ви информирам, че на 27 февруари по вашата сметка е извършено плащане от €250.

Освен това бих искал да изясня процеса на теглене. След като тегленето бъде инициирано, може да отнеме до 24 часа, за да влезете в етапа на обработка, в зависимост от времето на теглене. След навлизане в етапа на обработка, плащането се изпраща до платежната система за изплащане, а банковите преводи могат да отнемат от 1 до 5 работни дни.

Извиняваме се за евентуалното неудобство и бихме искали да ви благодарим, че избрахте нашето казино, и се надяваме, че ще продължите да се наслаждавате на широката гама от игри и услуги, които предлагаме. Ако имате допълнителни въпроси или притеснения, моля не се колебайте да се свържете с нас.

Благодарим ви, че избрахте нашето казино и очакваме с нетърпение да ви служим отново в бъдеще.

С Най-Добри Пожелания,

Спинпират

Автоматичен превод:
Spinpirate Casino
преди 1 година

Здравейте

Благодаря ви за информацията, печалбата току-що беше кредитирана в моята сметка

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

имат същия проблем. В условията ясно е посочено, че плащанията се обработват за 1-2 работни дни. Чакам 4 работни дни, за да бъде прието първото ми плащане. Сметката ми е напълно потвърдена и затова не разбирам защо изплащането ми не се обработва, особено защото в сметката има още 2000 евро, които все още трябва да бъдат изплатени.


Потребителско име: Saint90


И да, аз също имам акаунт във вашето партньорско казино със същото потребителско име.

Автоматичен превод:
Saint90
преди 1 година

Здравей Saint90,

Бих искал искрено да се извиня за забавянето при изпращането на вашето плащане. Разбирам, че това ви е причинило неудобство и разочарование, и искам да ви уверя, че работим за разрешаването на проблема възможно най-бързо.

Моля, бъдете сигурни, че плащането ви ще бъде изпратено днес или утре. Ние ценим вашия бизнес и оценяваме вашето търпение и разбиране по този въпрос.

Благодарим ви, че ни обърнахте внимание и още веднъж приемете нашите извинения за причиненото неудобство.

С Най-Добри Пожелания,

Спинпират

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

имат същия проблем. В условията ясно е посочено, че плащанията се обработват за 1-2 работни дни. Чакам 4 работни дни, за да бъде прието първото ми плащане. Сметката ми е напълно потвърдена и затова не разбирам защо изплащането ми не се обработва, особено защото в сметката има още 2000 евро, които все още трябва да бъдат изплатени.


Потребителско име: Saint90


И да, аз също имам акаунт във вашето партньорско казино със същото потребителско име.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Честно казано, радвам се, че казиното реагира на заявките на играчите тук, но ако те кажат 1-2 работни дни, а вие сте чакали 4 работни дни, не е толкова голяма работа. Знам за честни казина, където отнема много повече време.

Автоматичен превод:
1 2 3...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини