Това е така, защото направих депозит и в двете казина.
В Скатърхол и тук, просто исках да се уверя, че и двата депозита са обработени.
Депозитът е предназначен да бъде незабавен, затова се нарича Незабавен банков превод.
Във всички останали казина същият метод на депозиране кредитира сметката ми за депозит в рамките на секунди.
Моята банка потвърди, че парите са достигнали до получателя, така че не знам защо все още не сте ги получили.
Малко е досадно, тъй като планирах да играя днес, петък, единственият ми почивен ден.
Както и да е, надявам се скоро да се оправи и да кредитирате акаунта ми възможно най-скоро, благодаря ви за помощта.
It's because I made a deposit in both casinos.
In Scatterhall and here, I just wanted to make sure both deposits are being taken care off.
The deposit is meant to be instant, that's why it's called Instant Bank Transfer.
In all other casinos, the same deposit method is crediting my account the deposit within seconds.
My bank confirmed that the money has reached the recipient, so I am not sure why you still have not received it.
It's slightly annoying since I was planning to play today Friday, my only day off.
Anyway, I hope it's fixed soon, and you credit my account ASAP, thank you for your help.