Лош късмет, нали?
За съжаление, понякога се случва на всеки. 🤷♀️
Bad luck, right?
Unfortunately, it happens to everyone sometimes. 🤷♀️
Не винаги, вярвам.
Какво е вашето мнение, все пак?
Not always, I believe.
What is your opinion, though?
В това казино Spinoloco залогът винаги е 0 или под него. Точно както в казино Sevenplay, същата система... RTP = 0
At this Spinoloco Casino, it's always 0 or below stake. Just like Sevenplay Casino, same system... RTP = 0
Bei diesem spinoloco Casino ist das so, immer nur 0 oder unter Einsatz. genauso wie sevenplay Casino, gleiches System... RTP= 0
Ако се чувстваш така, със сигурност би било по-добре да се преместиш някъде другаде. Не мислиш ли?
Ето защо е добре, че имате толкова много възможности.
If you feel this way, it surely would be better to move somewhere else, though. Don't you think?
That's why it is good that you have so many options.
Избягвайте да играете в това казино. Чакам кешбека си от почти 4 дни (дават го в петък). Постоянно го отлагат, с ежедневни оплаквания. VIP мениджърът, който ми е назначен, е изключително некомпетентен в сравнение с предишния. Всеки петък следобед не получавам отговор. Бонусите за хазартна активност и загуби са крайно недостатъчни. За да ме компенсират за това забавяне, ми дадоха 10 безплатни завъртания, меко казано нелепо.
Новото извинение е, че VIP мениджърът е в отпуск, въпросът ми е: трябва ли VIP клиент да бъде засегнат от това?! Няма ли друго решение? Когато я помоля за формуляра за закриване на акаунта (питах я повече от 5 пъти), тя игнорира съобщението.
По принцип, друг уместен въпрос е: ако не бях направил сметките, за да видя стойността на кешбека, щях ли някога да го получа?! Не, откакто поисках формуляра за закриване на сметката, загубих над 600 евро. Това казино мирише на измама. Имам кешбек от миналата и тази седмица, който ще получа.





Avoid playing at this casino. I've been waiting for my cashback for almost 4 days (they give it on Fridays). They are constantly postponing it, with daily complaints. The VIP manager assigned to me is highly incompetent compared to the previous one. Every Friday afternoon, I get no response. The bonuses for gambling activity and losses are highly insufficient. To compensate me for this delay, they gave me 10 free spins, ridiculous to say the least.
the new excuse is that the VIP manager is on vacation, my question is: does a VIP client have to be impacted by this?! Is there no other solution? When I ask her for the form to close the account (asked more than 5 times) she ignores the message.
Basically, another pertinent question is: if I hadn't done the math to see the value of the cashback, would I ever receive it?! No, since I asked for the form to close the account I've lost over €600. This casino is smelling like a scam. I have cashback from last week and this week to receive





Evitem jogar neste casino. Estou há quase 4 dias à espera do meu cashback (eles atribuem à sexta). Estão a adiar constantemente, com reclamações diárias. A gestora VIP que me foi atribuída é altamente incompetente, quando comparado com o anterior. Todas as sextas feiras da parte da tarde, fico sem resposta. Os bónus para a atividade de jogo e perdas é altamente insuficiente. Para me compensarem este atraso, atribuíram-me 10 jogadas grátis, ridículo, no mínimo.
a nova desculpa é que a gestora VIP está de férias, a minha pergunta é: um cliente VIP tem que ser impactado por isto?! Não há outra solução?? Quando lhe peço o formulário para fechar a conta (pedido mais de 5 vezes) ignora a mensagem.
No fundo outra questão pertinente é: se eu não tivesse feito as contas para ver o valor do cashback alguma vez o iria receber?! Não, desde que pedi o formulário para encerrar a conta perdi mais de 600€. Este casino está a chegar a "cheirar" a scam. Tenho cashback da semana passada e desta semana para receber





Да се надяваме, че скоро ще го получите. Изглежда, че им липсва персонал, нали?
За съжаление, нашият екип за жалби може да се намеси едва след изтичане на 14-дневния срок, така че трябва да изчакаме още малко.
Моля, непременно ни информирайте как върви всичко.
Hopefully you will receive it soon then. It looks like they are short of staff, right?
Unfortunately, our complaint team is able to intervene only after the 14-day time period passes, so we have to wait a bit more.
Please surely inform us about how it is all going.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.