НачалоФорумКазинаSpinoloco Casino - обща дискусия

Spinoloco Casino - обща дискусия

 от Radka
|
1 311 преглеждания 14 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spinoloco Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

добър ден


имам нужда от помощ Spinoloco не приема доказателството за IBAN, което Banco Santander Totta предоставя в PDF, с всички необходими данни. Това е първото казино, което не приема това доказателство. Те искат банково извлечение, за да могат да видят моето име, адрес и транзакцията в тяхна полза, но това не доказва никакъв IBAN. Това е неприемливо.

Автоматичен превод:
Romsilva

Здравейте,

само за да сте сигурни, липсващият IBAN наистина ли е случаят тук? Банковите извлечения обикновено служат като доказателство за адрес, собственост на банкова сметка или доказателство за депозит.

За такива цели наистина е задължително такъв документ да съдържа вашето пълно име, адрес и банкови данни.

Можете ли да предоставите друг документ, показващ вашия IBAN и други подробности, които могат да бъдат съпоставени с гореспоменатото банково извлечение? Трябва да призная, че никога преди не съм чувал за „Banco Santander Totta", но все пак бих искал да ви помогна. Какво ще кажете да поставите екранна снимка, показваща заявката или отговора на казиното, даден при подаване на банковото извлечение? Дори прост копиран и поставен текст помага. Може би съм пропуснал нещо важно или просто не съм разбрал правилно проблема.



Автоматичен превод:

здравей

Благодаря ви за отделеното време. Получих необходимата документация за казиното и случаят е решен. Като цяло бих искал да ви благодаря за бързия отговор.

С уважение,

Ромарико Силва.

Автоматичен превод:
Romsilva

В края на краищата се оказа доста добре доста бързо. И така, какво беше необходимо или какво направихте? Дадохте ли им това, от което се нуждаеха? 🙂

Автоматичен превод:

Казиното не уважава пристрастеността на играчите към хазарта. Искал съм десетки пъти да закрия окончателно акаунта си поради пристрастяване към хазарта и никога не успях.


това не е ли престъпление

не играй тук!

Автоматичен превод:
Aringarosa87

Здравейте, каза ли ви също казиното защо не иска да затвори акаунта ви или просто ви подтиква? Как поискахте самоизключване и кога писахте на казиното за това?

Бихте ли отговорили на въпросите ми?

Автоматичен превод:

Някой тук да е обработил тегленията си наскоро?

Поддръжката чрез чат на живо е доста отзивчива, но сега имам 3 чакащи тегления (първите) и акаунтът ми вече е потвърден, така че не съм сигурен какво може да е забавянето

Автоматичен превод:
Anonymized787

Може би би било добре да проверявате потребителски отзиви или оплаквания от време на време, там можете да намерите доста полезна информация за това, което питате.

Колко време обаче чакате тегления? Питали ли сте ги на какво се дължи забавянето?

Автоматичен превод:
Jaro

5 дни досега, но не съм на седмичния лимит за тегления с 4 предстоящи на обща стойност $2000

Автоматичен превод:
Anonymized787

Разбира се, благодаря за отговора. Това е сравнително ново казино, така че все още не знаем какво да очакваме от него. Вероятно с опита на други играчи ще знаем повече след време.

Въпреки това, тъй като чакате 5 дни, бих препоръчал да бъдете търпеливи. Даваме на казината 14 дни за процеса на теглене и ако нищо не се случи, ще се опитаме да ви помогнем.

Имате ли връзка с казиното или не?

Мислиш ли, че можеш да изчакаш?

Автоматичен превод:
Jaro

Да, свързах се с казиното, те ме посъветваха, че финансовият отдел ще го разгледа, когато имат време, тъй като е първи дошъл, първи обслужен. Ще подам жалба, ако имам нужда от помощ, ако не получа средствата до 14 дни, благодаря

Автоматичен превод:
Anonymized787

Мисля, че мислиш правилно. Така че, ако разберете нещо подходящо от казиното или ако посегнете към опцията за оплакване, уведомете ме.

аз ще бъда тук

Автоматичен превод:
Jaro

Първите ми 4 тегления се осъществиха (лимит от 500 на теглене)

Поддръжката всъщност ми се обади лично, за да получа документ, необходим за kyc, свързан с банковата сметка, от която теглех, много приятелски настроен човек, който определено се надява да продължи да играе тук.

Просто трябва да изчакам до следващата седмица, за да изтегля остатъка, тъй като има лимит на седмица, просто изчакайте всички тегления да завършат сега, за да мога да депозирам отново, като използвам бонус

Автоматичен превод:
Anonymized787

Хубаво е да видиш, че казиното е добро за теб и че всичко върви така, както искаш. Вероятно беше време, бих казал.

Така че, когато останалата част от парите и други подобни стигнат до вас, уведомете ме. 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини