преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spinoloco Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
добър ден
имам нужда от помощ Spinoloco не приема доказателството за IBAN, което Banco Santander Totta предоставя в PDF, с всички необходими данни. Това е първото казино, което не приема това доказателство. Те искат банково извлечение, за да могат да видят моето име, адрес и транзакцията в тяхна полза, но това не доказва никакъв IBAN. Това е неприемливо.
Good afternoon.
I need some help. Spinoloco does not accept the proof of IBAN that Banco Santander Totta provides in PDF, with all the necessary data. It's the first casino that doesn't accept this proof. They ask for a bank statement, so they can see my name, address and the transaction for their benefit, but that doesn't prove any IBAN. It's unacceptable.
Boa tarde.
Preciso de ajuda. A Spinoloco não aceita a prova de IBAN que o Banco Santander Totta, fornece em PDF, com todos os dados necessários. É o primeiro casino que não aceita essa prova. Pedem um extrato bancário, para poder ver o meu nome, endereço e a transação no benefício deles mas isso não prova qualquer IBAN. É inadmissível.
Здравейте,
само за да сте сигурни, липсващият IBAN наистина ли е случаят тук? Банковите извлечения обикновено служат като доказателство за адрес, собственост на банкова сметка или доказателство за депозит.
За такива цели наистина е задължително такъв документ да съдържа вашето пълно име, адрес и банкови данни.
Можете ли да предоставите друг документ, показващ вашия IBAN и други подробности, които могат да бъдат съпоставени с гореспоменатото банково извлечение? Трябва да призная, че никога преди не съм чувал за „Banco Santander Totta", но все пак бих искал да ви помогна. Какво ще кажете да поставите екранна снимка, показваща заявката или отговора на казиното, даден при подаване на банковото извлечение? Дори прост копиран и поставен текст помага. Може би съм пропуснал нещо важно или просто не съм разбрал правилно проблема.
Hi there,
just to be sure, is the missing IBAN truly the case here? Bank statements usually serve as proof of address, bank account ownership, or proof of deposit.
For such purposes, it is indeed imparative that such a document contains your full name, address, and banking details.
Can you provide another document showing your IBAN and other details that can be matched with the aforementioned banking statement? I have to admit I have never heard of "Banco Santander Totta" before, but I'd like to help you out anyway. How about you paste a screenshot showing the casino's request or response given when you submitted the bank statement? Even a simple copied and pasted text helps out. Perhaps I missed something important or just didn't understand the problem correctly.
здравей
Благодаря ви за отделеното време. Получих необходимата документация за казиното и случаят е решен. Като цяло бих искал да ви благодаря за бързия отговор.
С уважение,
Ромарико Силва.
Hello.
Thank you for your time. I have obtained the necessary documentation for the casino and the case has been resolved. All in all, I'd like to thank you for your quick response.
Sincerely,
Romarico Silva.
Olá.
Obrigado pela disponibilidade. Consegui a documentação necessária para o casino e o caso ficou resolvido. Com tudo, quero agradecer a vossa rápida resposta.
Atenciosamente,
Romarico Silva.
В края на краищата се оказа доста добре доста бързо. И така, какво беше необходимо или какво направихте? Дадохте ли им това, от което се нуждаеха? 🙂
After all, it turned out pretty well quite quickly. So what was necessary, or what did you do? Did you give them what they needed? 🙂
Казиното не уважава пристрастеността на играчите към хазарта. Искал съм десетки пъти да закрия окончателно акаунта си поради пристрастяване към хазарта и никога не успях.
това не е ли престъпление
не играй тук!
Casino doesn't respect players' gambling addiction. I've asked dozens of times to close my account permanently for gambling addiction and I've never been able to.
isn't this a crime?
don't play here!
Casino não respeita o vício de jogo dos jogadores. Já pedi dezenas de vezes para fecharem a conta definitivamente por vício de jogo e nunca consegui.
isto não é crime??
não joguem aqui!
Здравейте, каза ли ви също казиното защо не иска да затвори акаунта ви или просто ви подтиква? Как поискахте самоизключване и кога писахте на казиното за това?
Бихте ли отговорили на въпросите ми?
Hi, did the casino also tell you why it doesn't want to close your account or is it just egging you on? How did you request self-exclusion and when did you write to the casino about it?
Would you please answer my questions?
Някой тук да е обработил тегленията си наскоро?
Поддръжката чрез чат на живо е доста отзивчива, но сега имам 3 чакащи тегления (първите) и акаунтът ми вече е потвърден, така че не съм сигурен какво може да е забавянето
Anybody here get their withdrawals processed recently?
Live chat support is pretty responsive, but I now have 3 withdrawals pending (first ones) and my account is already verified, so I'm not sure what the delay could be
Може би би било добре да проверявате потребителски отзиви или оплаквания от време на време, там можете да намерите доста полезна информация за това, което питате.
Колко време обаче чакате тегления? Питали ли сте ги на какво се дължи забавянето?
Maybe it would be good to check user reviews or complaints from time to time, there you can find out quite useful information about what you are asking.
However, how long have you been waiting for withdrawals? Have you asked them what causes the delay?
5 дни досега, но не съм на седмичния лимит за тегления с 4 предстоящи на обща стойност $2000
5 days so far, but I’m not at the weekly limit of withdrawals with 4 pending totalling $2000
Разбира се, благодаря за отговора. Това е сравнително ново казино, така че все още не знаем какво да очакваме от него. Вероятно с опита на други играчи ще знаем повече след време.
Въпреки това, тъй като чакате 5 дни, бих препоръчал да бъдете търпеливи. Даваме на казината 14 дни за процеса на теглене и ако нищо не се случи, ще се опитаме да ви помогнем.
Имате ли връзка с казиното или не?
Мислиш ли, че можеш да изчакаш?
Sure, thanks for the reply. It's a relatively new casino so we don't know what to expect from it yet. Probably with the experience of other players we will know more in time.
However, since you are waiting for 5 days, I would recommend to be patient. We give casinos 14 days for the withdrawal process and if nothing happens we will try to help you.
Are you in contact with the casino or not?
Do you think you can wait?
Да, свързах се с казиното, те ме посъветваха, че финансовият отдел ще го разгледа, когато имат време, тъй като е първи дошъл, първи обслужен. Ще подам жалба, ако имам нужда от помощ, ако не получа средствата до 14 дни, благодаря
Yes I have contacted the casino they have advised me the financial department will look at it when they have time as it is first come first serve. I will open a complaint if I need help if I have not received the funds in 14 days thanks
Мисля, че мислиш правилно. Така че, ако разберете нещо подходящо от казиното или ако посегнете към опцията за оплакване, уведомете ме.
аз ще бъда тук
I think you're thinking straight. So if you find out anything relevant from the casino or if you reach for the complaint option, let me know.
I'll be here.
Първите ми 4 тегления се осъществиха (лимит от 500 на теглене)
Поддръжката всъщност ми се обади лично, за да получа документ, необходим за kyc, свързан с банковата сметка, от която теглех, много приятелски настроен човек, който определено се надява да продължи да играе тук.
Просто трябва да изчакам до следващата седмица, за да изтегля остатъка, тъй като има лимит на седмица, просто изчакайте всички тегления да завършат сега, за да мога да депозирам отново, като използвам бонус
My first 4 withdrawals came through (limit of 500 per withdrawal)
Support actually gave me a personal call to get a document required for kyc related to the bank account I was withdrawing to, very friendly guy, definitely hoping to keep playing here.
Just need to wait until next week to withdraw the rest as there's a limit per week, just waiting on all the withdrawals to complete now so I can re-deposit using a bonus
Хубаво е да видиш, че казиното е добро за теб и че всичко върви така, както искаш. Вероятно беше време, бих казал.
Така че, когато останалата част от парите и други подобни стигнат до вас, уведомете ме. 🙂
It's good to see that the casino is nice to you and that everything is going the way you want it to. It was probably about time I would say.
So when the rest of the money and such gets to you, let me know. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.