преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spinline Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Проверката е налична само от понеделник до петък от 9 до 18 часа, точно както преди 15 години. 🙂))
Verification is only available from Monday to Friday from 9 a.m. to 6 p.m., just like 15 years ago. 🙂))
verifizierung gibt es nur von montag bis freitag von 9 bis 18 uhr. also wie vor 15 jahren. 🙂))
Уважаеми Franztheuerw,
Благодаря ви за обратната връзка! Докато нашите Правила и условия определят стандартни срокове за проверка, ние разбираме колко е важно за играчите да могат да се наслаждават на играта без прекъсвания и затова нашият екип винаги се стреми да завърши процеса възможно най-бързо. Бихме искали да подчертаем, че безопасността на нашите играчи по време на процеса на проверка е наш основен приоритет. Наистина оценяваме вашето търпение!
Винаги се стремим да ви удовлетворим,
Казино Spinline
Dear Franztheuerw,
Thank you for your feedback! While our Terms and Conditions specify standard verification timelines, we understand how important it is for players to be able to enjoy the game without interruptions, and that's why our team always strives to complete the process as quickly as possible. We would like to stress that the safety of our players during the verification process is our top priority. We really appreciate your patience!
We always strive to satisfy you,
Spinline Casino
Lieber Franztheuerw,
vielen Dank für Ihr Feedback! In unseren AGB sind zwar die Standardfristen für die Verifizierung festgelegt, aber wir verstehen, wie wichtig es für die Spieler ist, das Spiel ohne Unterbrechungen genießen zu können. Deshalb ist unser Team stets bemüht, den Vorgang so schnell wie möglich abzuschließen. Wir möchten betonen, dass die Sicherheit unserer Spieler während des Verifizierungsprozesses für uns oberste Priorität hat. Wir wissen Ihre Geduld sehr zu schätzen!
Wir bemühen uns stets, Sie zufrieden zu stellen,
Spinline Casino
Проверката е налична само от понеделник до петък от 9 до 18 часа, точно както преди 15 години. 🙂))
Verification is only available from Monday to Friday from 9 a.m. to 6 p.m., just like 15 years ago. 🙂))
verifizierung gibt es nur von montag bis freitag von 9 bis 18 uhr. also wie vor 15 jahren. 🙂))
Хм, това вероятно е основно време, но предполагам, че казината се опитват да бъдат възможно най-сговорчиви към играчите и да завършат проверката по-бързо. Преминавате ли през това и в това казино? 🙂
Hmm, that's probably a basic time, but I guess casinos try to be as accommodating as possible to players and complete verification faster. Are you going through it at this casino too? 🙂
Да, разбира се, но тези дни ми се струва странно. Ще продължа да чакам.
Yeah, sure, but I just find it weird these days. I'll keep waiting.
Ja klar, aber ich finde es einfach komisch in der heutigen Zeit. Werde weiter warten.
Проверката е налична само от понеделник до петък от 9 до 18 часа, точно както преди 15 години. 🙂))
Verification is only available from Monday to Friday from 9 a.m. to 6 p.m., just like 15 years ago. 🙂))
verifizierung gibt es nur von montag bis freitag von 9 bis 18 uhr. also wie vor 15 jahren. 🙂))
все още няма проверка днес. Загубих си парите. В чата казват, че сега не съм верифициран, защото съм отменил тегленето. Това е след 3 дни. Намерете грешката?
still no verification today. I've lost my money. In the chat they say that I'm not verified now because I've revoked my withdrawal. That's after 3 days. Find the error?
bis heute noch keine verifizierung. habe mein geld jetzt verspielt. im chat sagen sie, dass ich jetzt nicht verifiziert werde, weil ich meine auszahlung wiederrufen habe. das nach 3 tagen. finde den fehler?
Уважаеми Franztheuerw,
За да ви помогнем допълнително и да проучим подробно ситуацията, ви молим да предоставите имейл адреса, регистриран във вашия профил. Това ще ни позволи да идентифицираме вашия акаунт и да разрешим проблема възможно най-бързо.
Благодарим ви за търпението и ще се постараем да разрешим проблема възможно най-бързо.
най-добри пожелания,
Казино Spinline
Dear Franztheuerw,
In order to further assist you and investigate the situation in detail, we ask you to provide the email address registered in your profile. This will enable us to identify your account and resolve the matter as quickly as possible.
We thank you for your patience and will endeavor to resolve the issue as quickly as possible.
Best regards,
Spinline Casino
Lieber Franztheuerw,
um Ihnen weiter zu helfen und die Situation im Detail zu untersuchen, bitten wir Sie, die in Ihrem Profil registrierte E-Mail-Adresse zu nennen. So können wir Ihr Konto identifizieren und die Angelegenheit schnellstmöglich klären.
Wir danken Ihnen für Ihre Geduld und werden uns bemühen, das Problem so schnell wie möglich zu lösen.
Mit freundlichen Grüßen,
Spinline Casino
Вече ви изпратих няколко имейла
I have already sent you some emails
franz.theuerw@gmail.com
ich habe ihnen auch schon einige mails gesendet
здравей
Мога ли да предложа да използвате бутона за отговор или цитат всеки път, когато отговаряте на определен играч, моля? В някои случаи е лесно да пропуснете отговор, затова измислихме тази функция.
Благодарим ви, че подкрепяте играчите!
Hello!
May I suggest using the reply or quote button every time you respond to a specific player, please? In some cases, it's simple to miss a reply, so we came up with this feature.
Thank you for supporting players!
Току-що получих имейл, че съм потвърден.
все пак имаше щастлив край.
приятен ден
I just received an email saying that I have been verified.
it still had a happy ending.
have a nice day
habe gerade eine mail bekommen das ich verifiziert bin.
hat es doch noch ein gutes ende genommen.
schönen tag noch
Трябва да докладвам отново. Според имейла съм верифициран, според акаунта не съм. Чат казва, че съм проверен. Добре, тази сутрин поисках теглене. След това продължих да играя с оставащия ми баланс и достигнах ново ниво. Получих имейл, че бонусът ми е кредитиран.
Добре, влизам и няма бонус. Въпрос в чата. Отговор: Тъй като подадох заявка за теглене преди няколко часа, нямам право да поискам бонуса, който спечелих следобед. Нямам представа къде или как идват тези оценки, но съм поразен.
Плащането ми все още не е обработено, въпреки че беше потвърдено по имейл.
I have to report again. According to the email I am verified, according to the account I am not. Chat says I am verified. OK, I requested a withdrawal this morning. I then continued playing with my remaining balance and reached a new level. I received an email saying that my bonus had been credited.
OK, I log in and there is no bonus. Question in the chat. Answer: Since I submitted a withdrawal request a few hours ago, I am not entitled to claim the bonus I earned in the afternoon. No idea where or how these ratings come about, but I am overwhelmed.
My payment has not yet been processed although it was verified by email.
muss mich nochmals melden. laut mail bin ich verifiziert, laut konto nicht. chat sagt, ich werde verifiziert. ok, habe heute früh eine auszahlung beantragt. habe danach mit meinem restlichen guthaben weitergespielt und habe ein neues level erreicht. habe eine mail bekommen, dass mein bonus gutgeschrieben wurde.
ok, logge mich ein und kein bonus vorhanden. frage im chat. antwort: da ich vor einigen stunden einen auszahlungsantrag gestellt habe, bin ich nicht berechtigt den bonus den ich am nachmittag verdient habe zu beanspruchen. keine ahnung wo oder wie diese bewertungen zustande kommen, aber ich bin überfordert.
meine auszahlung wurde noch nicht bearbeitet obwohl laut mail verifiziert.
Трябва да докладвам отново. Според имейла съм верифициран, според акаунта не съм. Чат казва, че съм проверен. Добре, тази сутрин поисках теглене. След това продължих да играя с оставащия ми баланс и достигнах ново ниво. Получих имейл, че бонусът ми е кредитиран.
Добре, влизам и няма бонус. Въпрос в чата. Отговор: Тъй като подадох заявка за теглене преди няколко часа, нямам право да поискам бонуса, който спечелих следобед. Нямам представа къде или как идват тези оценки, но съм поразен.
Плащането ми все още не е обработено, въпреки че беше потвърдено по имейл.
I have to report again. According to the email I am verified, according to the account I am not. Chat says I am verified. OK, I requested a withdrawal this morning. I then continued playing with my remaining balance and reached a new level. I received an email saying that my bonus had been credited.
OK, I log in and there is no bonus. Question in the chat. Answer: Since I submitted a withdrawal request a few hours ago, I am not entitled to claim the bonus I earned in the afternoon. No idea where or how these ratings come about, but I am overwhelmed.
My payment has not yet been processed although it was verified by email.
muss mich nochmals melden. laut mail bin ich verifiziert, laut konto nicht. chat sagt, ich werde verifiziert. ok, habe heute früh eine auszahlung beantragt. habe danach mit meinem restlichen guthaben weitergespielt und habe ein neues level erreicht. habe eine mail bekommen, dass mein bonus gutgeschrieben wurde.
ok, logge mich ein und kein bonus vorhanden. frage im chat. antwort: da ich vor einigen stunden einen auszahlungsantrag gestellt habe, bin ich nicht berechtigt den bonus den ich am nachmittag verdient habe zu beanspruchen. keine ahnung wo oder wie diese bewertungen zustande kommen, aber ich bin überfordert.
meine auszahlung wurde noch nicht bearbeitet obwohl laut mail verifiziert.
благодаря ти Роми
Току-що попитах в чата относно проверката и изплащането ми. В чата казват, че трябва да разрешавам такива запитвания по имейл. Така че точно обратното на написаното в рецензиите. Така че те далеч не са светкавични. Ще ви държа в течение.
приятен ден
thank you romi
I just asked in the chat about verification and my payout. In the chat they say that I have to resolve such queries by email. So exactly the opposite of what is written in the reviews. So they are far from being lightning fast. I'll keep you updated.
have a nice day
danke romi
habe gerade im chat nachgefragt wegen verifizierung und meiner auszahlung. im chat sagen sie das ich solche anfragen per mail lösen muß. also genau das gegenteil was in den bewertungen steht. also von blitzschnell sind sie weit enfernt. werde dich am laufenden halten.
schönen tag noch
Уважаема Радка,
Благодаря ви за предложението! Ще се погрижим да използваме бутона „Отговор" или „Цитат" в бъдеще, за да осигурим яснота и да избегнем пропускане на отговори.
Наистина оценяваме вашата помощ, за да ни помогнете да подкрепяме ефективно нашите играчи.
най-добри пожелания,
Казино Spinline
Dear Radka,
Thank you for your suggestion! We will make sure to use the "Reply" or "Quote" button in the future to provide clarity and avoid missing answers.
We really appreciate your help in helping us to effectively support our players.
Best regards,
Spinline Casino
Liebe Radka,
vielen Dank für Ihre Anregung! Wir werden sicherstellen, dass wir in Zukunft die Schaltfläche „Antworten" oder „Zitieren" verwenden, um Klarheit zu schaffen und um zu vermeiden, dass Antworten übersehen werden.
Wir wissen es sehr zu schätzen, dass Sie uns dabei helfen, unsere Spieler effektiv zu unterstützen.
Mit freundlichen Grüßen,
Spinline Casino
За съжаление, те не подкрепят своите играчи много ефективно. Никой не може да помогне в чата и те също не отговарят на имейли. Не работи от една седмица.
Unfortunately, they don't support their players very effectively. No one can help in the chat and they don't respond to emails either. It's been down for a week.
sehr effektiv unterstützen sie ihre spieler leider nicht. im chat kann niemand helfen und auf mails antwortet ihr auch nicht. seit einer woche stillstand.
Сега анулирах плащането и го загубих веднага. Взех го за 300 евро. Така че, ако отзивите не са фалшиви, не знам какво да правя. Но благодаря, че ми отвори очите. Всичко е лошо с теб. Благодаря ви за нищо, скъпи екип на Spinline.
I have now cancelled the payment and lost it immediately. I got it for 300 euros. So if the reviews aren't fake, I don't know what to do. But thank you for opening my eyes. Everything is just bad with you. Thank you for nothing, dear Spinline team.
habe jetzt die auszahlung wieder storniert und sofort verloren. das habe ich für 300 euro bekommen.also wenn die bewertungen kein fake sind, weiß ich auch nicht weiter. aber danke das ihr mir die augen geöffnet habt.einfach alles schlecht bei euch. danke für nichts liebes spinline team.
благодаря ти Роми
Току-що попитах в чата относно проверката и изплащането ми. В чата казват, че трябва да разрешавам такива запитвания по имейл. Така че точно обратното на написаното в рецензиите. Така че те далеч не са светкавични. Ще ви държа в течение.
приятен ден
thank you romi
I just asked in the chat about verification and my payout. In the chat they say that I have to resolve such queries by email. So exactly the opposite of what is written in the reviews. So they are far from being lightning fast. I'll keep you updated.
have a nice day
danke romi
habe gerade im chat nachgefragt wegen verifizierung und meiner auszahlung. im chat sagen sie das ich solche anfragen per mail lösen muß. also genau das gegenteil was in den bewertungen steht. also von blitzschnell sind sie weit enfernt. werde dich am laufenden halten.
schönen tag noch
Виждам, че имаме активен представител на казиното в тази тема, така че може би ще получите повече информация директно тук.
Ще чакаме вашите актуализации със сигурност.
I can see that we have the casino representative active in this thread, so maybe you will get some more information directly here.
We'll wait for your updates for sure.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.