преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с SpinLand.bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Изглежда също съм бил измамен от spinland.bet, тъй като имам теглене от £650, което се съмнявам, че ще видя. Някой всъщност получавал ли е печалбите си от тях?
Аз също открих, че използването на VPN ми позволява да отворя чата отново. Може би трябва всички да се съберем и да направим това и непрекъснато да започваме разговор с тях и да започнем да губим част от времето им.
Съжалявам, мислех, че е свързано със spinland.bet, но изглежда, че това е друго казино?
Looks like I have also been scammed by spinland.bet as I have a £650 withdrawal that I doubt I will see. Has anyone actually ever received their winnings from them?
I too have found that using a VPN enables me to open the chat again. Maybe we should all get together and do this and constantly keep starting up a conversation with them and start wasting some of their time.
Sorry I thought was related to spinland.bet but looks like this is a different casino?
здравей
Да, разговорът беше за друго казино, но не се притеснявайте, преместих публикацията ви, където й е мястото.
По пътя видях и ревюто му от април и не искам да призная, че изглежда много зле. Е, вижте сами; просто докоснете или щракнете върху тази зелена връзка 👈
Трудно е да намеря нещо положително, което да ти кажа сега. За да бъда напълно честен с вас, дори и да подадете жалба, на този тип компании много често не им пука. Много малко играчи дори са се опитали да подадат жалба срещу това казино чрез нашия Център за разрешаване на проблеми, но един случай е разрешен ( вижте го 👈).
Е, искрено се надявам, че моите презумпции са неверни. Наистина нямате какво да губите, според мен, тъй като жалбата е безплатна. какво мислиш
Hello!
Yes, the conversation was about a different casino, but no worries, I moved your post where it belongs.
Along the way, I also glimpsed at its review from April, and I hate to admit it looks very bad. Well, see for yourself; just tap or click this green link 👈
Hard to find something positive to say to you now. To be completely honest with you, even if you submit a complaint, this kind of company very often don't give a damn. Very few players have even tried to complain against this casino through our Resolution Center, yet one case has been resolved (check it out 👈).
Well, I genuinely hope that my presumptions are incorrect. You really do not have much to lose, in my opinion, as the complaint is free. What do you think?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.