ФорумКазинаSpinch Casino - обща дискусия

Spinch Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 9 месеца от lisabernstein83
|
5146 преглеждания 42 отговора |
|
1 2 3
lisabernstein83
преди 9 месеца

Те анулираха моите тегления, след като бяха обработени, ако се оплача или поставям под въпрос нещо. Това, което мисля, че е наистина неприятно, е, че ако е било обработено, това трябва да означава, че преминава през банковите пътища и ще завърши с успешни пари, влизащи в моята сметка.

Фактът, че те могат да извикат всичко обратно и то веднага се връща в моя акаунт, ми казва, че всъщност никога не се обработва

Те просто го казват, без намерение да ми дадат пари, които мога да изтегля. Тяхната цел очевидно е да се надяват, че ще го играя, след като се върне обратно в акаунта ми. Никой процес на теглене не би трябвало да е толкова труден

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Използвам банков превод. Преди това беше направен опит чрез две различни карти няколко пъти. Плащането ми казва, че е обработено, но това беше казано много пъти през последните две седмици, само за да го отменят дни по-късно. Основни тактики на забавяне

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравей. Така че, ако разбирам правилно, никога не сте имали успешно теглене в това казино, така ли е? В такъв случай смятам, че жалбата наистина ще е на място, както Джаро вече спомена. Не мислиш ли така? 🤔

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Вече минаха 9 дни. Освен това ме е страх да поискам повече тегления за другите си печалби, защото когато поискам повече, понякога всичко се анулира.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте. Да, вероятно е по-добре да изчакате как ще протече тегленето, което чакате, и след това да поискате друго. Също така нека не забравяме за тези лимити за теглене, нали? Дано всичко да е наред и да не се налага жалба. Моля, дръжте ни в течение и ние ще бъдем готови да ви помогнем, ако имате нужда от нас.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте,


как минаха плащанията ти? Получихте ли си парите? Там съм в подобна ситуация.

Автоматичен превод:
lisabernstein83
преди 8 месеца

Здравейте,

Получихте ли парите си? Там съм в подобна ситуация.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте,


как минаха плащанията ти? Получихте ли си парите? Там съм в подобна ситуация.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравей, от това, което видях, имаш същата ситуация, така че също чакаш теглене, да? От колко време чакаш ? Имате ли потвърдена казино сметка?

Видях също, че имате висяща жалба , така че ако чакате достигне 14 дни и нищо не бъде разрешено, нашият екип ще се намеси и ще се опита да помогне.

Надяваме се, че това няма да е необходимо и ще получите парите си по-рано.

Ще чакам актуализация.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Много много добро казино

Автоматичен превод:
rokselakamila
преди 7 месеца

Здравей, какво е хубавото на това казино за теб? Нещо особено ви прави впечатление? 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Не искам да давам никаква звезда, но трябва да го направя. Спечелих 1k, когато се опитах да изтегля парите си, те ги анулираха 5 пъти, молят ме да опитам друг метод и да депозирам отново 20 евро 3 пъти, трябваше да направя това с други банкови сметки, така че аз загубих 60 евро за нищо и все още чакам моите 1k друг ден, те ми изпращат имейл, че изпращат парите ми и трябва да попитам банката си за допълнителна информация. Попитах банката си и те ми казаха, че spinch не изпраща пари когато отново разговарях със spinch, те ми казаха, че трябва да чакам отново за повече информация, те лъжат през цялото време, мисля, че парите ми са свършили, никога не ги получавам, така че НЕ ИГРАЙТЕ В SPINCH CASINO, УМРЕТЕ ЛЪЖЕЩИ И НЯМА ДА ПОЛУЧИТЕ НИКАКЪВ ЦЕНТ ОТ ТЯХ . ден 7 ми казаха, че изпращаме парите ви във вашата банка, но сега отново е отхвърлена и парите ми не са в моята банка, а в баланса на казиното, може ли някой да ми помогне, искам парите си обратно.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

през цялото време ми казват нещо друго. В момента имаме технически проблеми на нашия сайт и ще ги разрешим възможно най-скоро. Моля, имайте търпение, парите ви ще се оправят.

това разказват сега

това е лъжа, хората не играят тук

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

и сега това е мой проблем Обадих се на моята банка и те ми казаха spinch никога да не изпраща никакви пари Опитвам го с 3 различни банкови сметки и 1 кредитна карта Обадих се на всяка банка всички банки ми казаха spinch никога да не ви изпраща CENT не им вярвайте и не играйте тук, те не ви плащат


Анулациите идват от страна на вашия платежен процесор, това не е проблем на нашия сайт. Вашата заявка е прехвърлена към друг отдел, ние се опитваме да разрешим проблема ви възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Извинявам се, сгреших за това. Вашият метод на плащане, към който се опитвате да изтеглите, е анулирал тегленето. Моля, изчакайте, вашата заявка е препратена.

те дори не знаят какво да кажат вече, когато говорите за отзиви Казах им да поставят всеки ден по 5 отзива, докато не си получа парите

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте всички.


Ако търсите казина, на които да се забавлявате, това не е това.


повярвайте ми каквото и желание да имате, струва си да избегнете страданието и тактиката, която получавате от казино като това.


потърсете други доставчици, те лъжат, те са нечестни, те не заслужават вашия бизнес, балансът ми падна от 500 на 300 за част от секундата, играейки 3 долара на завъртане, отидох да чатя, тя казва, че съм го загубил, аз Харесва ми как мога да загубя 200 долара за 1 секунда, играейки завъртания на 3 долара, така че те приспадат и крадат от баланса ви, нямат морал и има много по-добри места, където да дадете бизнеса си, затворих акаунта си там и им казах, че ще уведомете ppl, така че ако прочетете това, излезте от браузъра и потърсете по-добър там

Автоматичен превод:
Saminr
преди 7 месеца

Благодаря ви за вашите публикации и се надявам, че ще можем да ви помогнем с този проблем, който имате в това казино. Мога ли да попитам кога точно беше заявено вашето теглене и дали сте преминали през процеса на проверка в това казино, моля? Просто се опитвам да разбера какво може да причини това забавяне или както ви казаха, може да е някакъв вид технически проблем.🤷‍♀️ Моля, дайте ни всяка информация, която имате, за да можем да имаме шанс да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте всички.


Ако търсите казина, на които да се забавлявате, това не е това.


повярвайте ми каквото и желание да имате, струва си да избегнете страданието и тактиката, която получавате от казино като това.


потърсете други доставчици, те лъжат, те са нечестни, те не заслужават вашия бизнес, балансът ми падна от 500 на 300 за част от секундата, играейки 3 долара на завъртане, отидох да чатя, тя казва, че съм го загубил, аз Харесва ми как мога да загубя 200 долара за 1 секунда, играейки завъртания на 3 долара, така че те приспадат и крадат от баланса ви, нямат морал и има много по-добри места, където да дадете бизнеса си, затворих акаунта си там и им казах, че ще уведомете ppl, така че ако прочетете това, излезте от браузъра и потърсете по-добър там

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Мога ли да попитам дали сте докладвали някъде за този проблем в казиното? Може би сте помолили казиното да ви изпрати историята на вашата игра? Те със сигурност трябва да могат да го предоставят и да проверят какво точно се е случило там, за да можете да докажете всичко, което казвате тук. Искате ли да ви помогнем по някакъв начин? Просто ни кажете, моля, ако можем да направим нещо. Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

не, веднага затворих акаунта си, никога повече не бих депозирал тук… има толкова много по-добри доставчици и казина, тези момчета също са много сенчести, играйте някъде, където ще се радват да ви изплатят, направете повече проучвания и стойте далеч от този моля

Автоматичен превод:
moe99
преди 7 месеца

Можеха да проверят историята на играта и да разберат какъв е проблемът според мен. Разбира се, зависи изцяло от вас какво ще правите и ви благодаря, че споделихте опита си, въпреки че не беше приятен.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

здравейте всички


Следното е, че акаунтът ми е напълно потвърден и получих изплащане миналата седмица, което беше веднага в акаунта ми, след като получих потвърждението. Тази седмица поисках друго изплащане, което беше одобрено ден по-късно вчера, но парите ми все още не са в моята сметка. След като попитах казиното няколко пъти, ми казаха различно нещо всеки път. Попитах моята банка и определено не бяха преведени пари от Spinch.


Как е възможно последния път да е бил там веднага, а сега не? Ако използват незабавен трансфер, със сигурност трябва да е там веднага? Възможно е, разбира се, да са го направили като нормален трансфер.


Исках да пусна жалба, но за съжаление след 3-тия въпрос съм пренасочен към празна страница без „следващ въпрос"


Надявам се, че някой тук може да ми помогне с това.

Автоматичен превод:
floriandieter
преди 2 месеца

здравей

Виждам, че успешно сте изпратили жалбата си тук с нашия екип. Ник ви информира там, че все още не могат да се намесят, тъй като даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат плащането.

Надявам се, че скоро ще можете да го получите и няма да е необходима намеса.

Имате ли някакво обяснение от казиното относно това забавяне досега, може би?

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Добро утро Робин,

Службата за поддръжка по имейл ми написа следното: „От наша страна вашето теглене е одобрено и обработено и средствата са преведени във вашата сметка. Моля, свържете се с вашата банка относно това искане. Бих искал също да ви информирам, че платежните системи могат да приемат до 5 дни за обработка на транзакции."


Въпросът ми за това как е бил резервиран веднага последния път, разбира се, никога не получава отговор. Моята банка ми казва, че парите са изпратени. Казано на обикновен английски, казиното казва, че сме готови, всичко е готово, оправете го с банката. От банката казват, че не са изпратили нищо, оправете го с тях.

Поне пари до момента не са получени.

Lg

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини