преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spinch Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
От известно време съм играч в казино Spinch. Никога не съм имал проблеми с тегления. Наскоро си осигурих ниво 6 VIP статус, който ми гарантира приоритетни тегления (обикновено 2-3 дни). Въпреки това с най-новите ми заявки за теглене те са в очакване и ми се извиняват защо не минават. акаунтът ми е потвърден, никога не съм имал проблем с по-големи тегления в миналото.
Имах 4 тегления - $9000, $9000, $6000 и $1000. След това, след известно време напред-назад, тегленето ми от $1000 беше обработено, въпреки че по-големите суми бяха направени дни преди това. Малко съм притеснен, че няма да си получа парите и ми беше дадена разписка. Опитвам се да бъда търпелив, но мина седмица и никога досега не е отнемало толкова време.
I’ve been a player with Spinch casino for a while. I’ve never had any problems with withdrawals. I’ve recently secured level 6 VIP status which guarantees me priority withdrawals (usually 2-3 days). However with my most recent withdrawal requests, they are pending and I’m kept given excuses as to why they’re not going through. my account is verified, I never had a problem with larger withdrawals in the past.
I had 4 withdrawals- $9000, $9000, $6000 and $1000. Then, after some back and forth, my $1000 withdrawal was processed even though the larger amounts were done days beforehand. I’m slightly concerned I’m not going to receive my money and I have been given the runaround. I’m trying to be patient but it’s been a week, and it’s never taken this long before.
Здравейте, виждам, че се намирате в доста незавидна ситуация. От това, което прочетох, разбрах, че вашите тегления предстоят и все още не сте научили нищо повече за тях. Освен това казиното каза ли ви защо отнема толкова време?
Въпреки това е добър знак, че не сте имали проблеми в миналото и аз твърдо вярвам, че в крайна сметка ще получите парите си.
Ако това не се случи, можете да се свържете с нас и нашият екип ще се опита да ви помогне. Важно е, че даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене, така че ако нищо не се промени преди това, уведомете ни.
Надявам се, че ще можете да получите парите си.
Ще стискам палци 🤞
Hello, I see you find yourself in quite an unenviable situation. From what I've read I've learned that your withdrawals are pending and you still haven't learned anything more about them. Also, did the casino tell you why it's taking so long ?
However, it is a good sign that you have not had problems in the past and I firmly believe that you will get your money in the end.
If that doesn't happen, you can contact us and our team will try to help you. Importantly, we give casinos 14 days to sort out the withdrawal process, so if nothing changes before then, let us know.
I hope you will be able to get your money.
I will keep my fingers crossed. 🤞
Не, за съжаление те просто ми казват, че се обработва, но нямат причина защо отнема толкова време. Чували ли сте това да се случва преди? Ако е така - знаете ли защо?
Освен това - при тези обстоятелства - колко време е най-лошият сценарий?
Добре, ще изчакам две седмици и ще видя 🙂
No, unfortunately they just keep telling me it’s being processed but no reason as to why it’s taking so long. Have you heard of this happening before? If so- do you know why?
Also- in these circumstances - how long is worst case scenario?
Okay, I’ll wait two weeks and see 🙂
Проверих дали други играчи имат опит с това, но почти никой не спомена нищо за дълги тегления. Така че не мога да помогна толкова много.
Що се отнася до най-лошия сценарий, не съм толкова сигурен. Тъй като даваме на казината 14 дни, ако казиното не комуникира и не разреши нищо, тогава има възможност да подадете жалба. Нашият екип ще се опита да помогне, но със сигурност ще отнеме известно време, за да проучи всичко. Така че времевият интерфейс може да бъде много по-дълъг.
Както и да е, информирайте се за вашите тегления и се надяваме, че скоро ще дойде актуализация и ще получите парите си.
Ще чакам вашия отговор. Надявам се положителен. 🙂
I checked if other players had any experience with it, but almost nobody mentioned anything about long withdrawals. So I can't help that much.
Regarding the worst case scenario, I'm not so sure. Since we give casinos 14 days, if the casino doesn't communicate and resolve anything then there is a possibility to file a complaint. Our team will try to help, but it would certainly take some time to investigate everything. So the time interface could be much longer.
Anyway, be sure to keep informed about your withdrawals and hopefully an update will come soon and you will get your money.
I will wait for your reply. I hope a positive one. 🙂
Е, имам малка актуализация. Към момента те одобриха моето теглене на $6000, но отмениха всички останали. Така че успях да получа $6000, но те отмениха другите $18 000.
Сега те казват, че моят дневен лимит за теглене е $7500, седмичен $15 000 и месечен $30 000. Когато миналата седмица моят дневен лимит за теглене беше $15 000, седмичен $30 000 и месечен $90 000. Така че изглежда, че съм се върнал на изходна позиция. (вижте приложената снимка за подробности как те ми казват лимитите за теглене).
Направих нова заявка за $7500 и сега чакам да видя какво ще се случи. Струва ми се, че правят всичко, за да НЕ мога да изтегля парите си навреме.
Well, I do have a small update. As of now, they approved my $6000 withdrawal, but they cancelled all my other ones. So I was able to receive $6000 but they cancelled the other $18,000.
Now they're saying that my daily withdrawal limit is $7500, weekly $15,000 and monthly $30,000. When last week my daily withdrawal limit was $15,000, weekly $30,000 and monthly $90,000. So it looks like I'm back to square one. (see attached photo for details of them telling me my withdrawal limits).
I've made a new request for $7500 and now I'm waiting to see what happens. It seems to me they're doing everything to have me NOT be able to withdraw my money in a timely manner.
Ами добрата новина е, че поне имате актуализация и нещата се придвижиха напред.
Що се отнася до тегленето на $6000, вкарахте ли ги в акаунта си?
Виждам в списъка с лимити, че имате по-малко, отколкото сте имали преди, но не мисля, че ще отнеме толкова време, за да изтеглите парите. Виждал съм ограничения, при които играчите са имали $500 и са спечелили $30 000, така че това все още е доста разумно от моя гледна точка.
Определено ме уведомете дали сте получили парите и как върви следващото ви теглене.
Разбира се, препоръчвам да не правите нищо с парите, докато не ги изтеглите всички. Знам, че няма да е най-краткото време, но колкото по-малко проблеми, толкова по-добре. 🙂
Well the good news is that at least you have an update and things have moved forward.
As for the $6000 withdrawal, did you get that into your account?
I can see in the limits list that you have less than you had before, but I don't think it will take that long to withdraw the money. I've seen limits where players had $500 and won $30,000, so this is still pretty reasonable from my point of view.
Definitely let me know if you got the money and how your next withdrawal is going.
Of course, I recommend not doing anything with the money until you have withdrawn it all. I know it won't be the shortest time, but the less problems the better. 🙂
Опитах се да изтегля $700. То. Това беше първото ми теглене, всичките ми проверки вече бяха завършени. Отне два дни и половина дори да обработя тегленето, а сега общо 8 дни по-късно и все още не съм получил нищо.
Те твърдят, че тегленето е незабавно чрез кредитна карта. Всички комуникации бяха неясни и те просто ми казаха да продължа да чакам.
Съмнявам се, че дори ще получа нещо от тях
I tried to withdrawal $700. It. Was my first withdrawal, all my verification had already been completed. It took two and a half days to even process the withdrawal, and now a total of 8 days later and I'm yet to receive anything.
They claim it's instant via credit card to withdraw. All communications have been vague, and they basically just tell me to keep waiting.
I'm doubtful I will even get anything from them
Здравей. Случайно пробвал ли си да го провериш при твоя доставчик на плащания? Възможно ли е проблемът да е в края им? 🤔 Отзивите от някои играчи, както вероятно сте виждали и сами, описват проблеми, подобни на вашите. Чакаха още малко, но накрая получиха плащанията. Така че да се надяваме, че всичко ще бъде наред и с вас. Ако смятате, че имате нужда от нашата помощ, моля не се колебайте да се свържете с нас. Нашият екип за оплаквания винаги е готов да помогне.
Hello there. Have you tried to check it out with your payment provider, by any chance? Could the problem be at their end, perhaps? 🤔 The reviews from some players, as you have probably seen yourself as well, are describing similar issues to yours. They waited little longer, at the end, though, they have received the payments. So let's hope everything will be ok with yours, as well. If you feel, that you need our help, please do not hesitate to contact us. Our complaint team is always ready to help.
Здравей Роми
Те се свързаха с мен най-накрая, след като наистина настоях, и им казаха, че съм оставил отрицателна рецензия. Казаха ми, че има технически проблем и отмениха тегленето.
Попитаха дали мога да обработя тегленето си отново, като използвам друга банкова сметка, на която да изпратя средствата. Така че след като поискаха ново теглене с друга карта, те бързо го обработиха. (Удивително е, че когато продължих да питам какво се случва с първия, обработката му отне 2,5 дни, но сега успяха да го направят незабавно).
Така че сега, както бях в продължение на 8 дни, чакам с надежда, че средствата ще кацнат в моята сметка.
Hello Romi
They got back to me finally after I really pushed my point, and told them I left a negative review. They told me there had been a technical issue, and cancelled the withdrawal.
They asked if I could process my withdrawal again using a different bank account to send the funds to. So after requesting a new withdrawal with a different card they quickly processed it. (Amazing that when I kept asking what was happening with the first one it still took 2.5 days to process, but now they were able to do it instantly).
So now like I have been for 8 days im waiting in hope that the funds will land in my account.
Отлично, така че го смятам за добра актуализация. Искам само да свърши щастливо и ще съм доволен. Моля, уведомете ни как се оказа и дали сте получили парите.
Ще чакам с нетърпение. 😉
Excellent, so I consider it a good update. I just want it to end happily and I'll be satisfied. Please let us know how it turned out and if you got the money.
I'll be waiting eagerly. 😉
Нова седмица звучи обещаващо; някакви добри новини относно изплащането, което си струва да споделите?🤞🤞
A new week sounds promising; any good news regarding the payout worth sharing?🤞🤞
Все още нищо за мен. Все още чакам и моите тегления все още не са приключили. Всеки път, когато се свържа, ми казват да бъда търпелив и че са се свързали с финансовия си отдел или главния отдел. Но това просто изглежда като измама и тактика за забавяне на плащанията. Искам само парите си и вече да приключа с тях. Сигурен съм, че и на тях им е писнало да изпращам имейли през цялото време с молби за актуализации.
Nothing as of yet for me. I’m still waiting and my withdrawals are still pending. Anytime I reach out I’m told to be patient and that they’ve reached out their financial department or head department. But it just seems like a runaround and tactics to delay payments. I just want my money and to be done with them already. I’m sure they’re sick of me too emailing all the time asking for updates.
Накараха ме да направя множество различни заявки за теглене. Често те се одобряват и след това това е проблем от известно време (определено не от моя страна от тяхна) и ме карат да направя напълно различен, използвайки различен метод. Никога в живота си не съм имал толкова ужасен момент, опитвайки се да се оттегля. Минаха две седмици и те едва приеха тегленето ми отново тази сутрин. Изпратих общо около 120 имейла, вървящи напред-назад
I have been made to do multiple different withdrawal requests. Often they get approved and then their is a problem of some time (definitely not on my end on theirs) and they make me do a complete different one using a different method. I have never in my life had such a horrible time trying to withdraw. It's been two weeks and they only just accepted my withdrawal again this morning. I have sent all together about 120 emails going back and forth
Все още нищо за мен. Все още чакам и моите тегления все още не са приключили. Всеки път, когато се свържа, ми казват да бъда търпелив и че са се свързали с финансовия си отдел или главния отдел. Но това просто изглежда като измама и тактика за забавяне на плащанията. Искам само парите си и вече да приключа с тях. Сигурен съм, че и на тях им е писнало да изпращам имейли през цялото време с молби за актуализации.
Nothing as of yet for me. I’m still waiting and my withdrawals are still pending. Anytime I reach out I’m told to be patient and that they’ve reached out their financial department or head department. But it just seems like a runaround and tactics to delay payments. I just want my money and to be done with them already. I’m sure they’re sick of me too emailing all the time asking for updates.
Сигурен съм, че не е приятно и за двете страни, но ако спечеля парите, бих искал да знам и какво се случва с тях, така че е жалко, че все още няма нищо ново досега.
Въпреки това, колко време чакате, моля?
I'm sure it's not pleasant for either side, but if I won the money I'd want to know what's going on with it too, so it's a shame there's still nothing new so far.
Nevertheless, how long have you been waiting please ?
Накараха ме да направя множество различни заявки за теглене. Често те се одобряват и след това това е проблем от известно време (определено не от моя страна от тяхна) и ме карат да направя напълно различен, използвайки различен метод. Никога в живота си не съм имал толкова ужасен момент, опитвайки се да се оттегля. Минаха две седмици и те едва приеха тегленето ми отново тази сутрин. Изпратих общо около 120 имейла, вървящи напред-назад
I have been made to do multiple different withdrawal requests. Often they get approved and then their is a problem of some time (definitely not on my end on theirs) and they make me do a complete different one using a different method. I have never in my life had such a horrible time trying to withdraw. It's been two weeks and they only just accepted my withdrawal again this morning. I have sent all together about 120 emails going back and forth
Хм, ако са минали две седмици и все още няма нищо ново, имате възможност даподадете жалба до нас на тази връзка , така че ако проявявате интерес, можете да продължите. 2 седмици е времето, което даваме на казината, за да уредят процеса на теглене.
Въпреки това, какъв метод използвате сега, когато казиното е препоръчало?
Hmm, if it's two weeks and still nothing new just spinning around, you have the opportunity to file a complaint with us on this link, so if you would be interested you can go ahead. 2 weeks is the time we give casinos to sort out the withdrawal process.
However, what method are you using now that the casino has recommended ?
Използвам банков превод. Преди това беше направен опит чрез две различни карти няколко пъти. Плащането ми казва, че е обработено, но това беше казано много пъти през последните две седмици, само за да го отменят дни по-късно. Основни тактики на забавяне
I'm using Bank transfer. Previously it was attempted via two different cards multiple times. My payment says it's been processed, but it has said this many times over the last two weeks, only for them to cancel it days later. Major stalling tactics
Вече минаха 9 дни. Освен това ме е страх да поискам повече тегления за другите си печалби, защото когато поискам повече, понякога всичко се анулира.
It’s been 9 days now. And I’m also afraid to request more withdrawals for my other winnings because when I do request more, sometimes everything gets cancelled.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.