Здравейте, току-що получих 3 чакащи тегления. Не знам дали е случайно, че съвпада с времето, в което трябваше да отговорят на моята жалба, отворена тук. И на теб ли са ти платили?
Hi, I just received the 3 pending withdrawals. I don't know if it's a coincidence that it coincides with the time they had to respond to my complaint opened here. Have they paid you too?
Hola, justo acabo de recibir los 3 retiros pendientes. No sé si es una casualidad que coincida cuando se acababa el tiempo que tenían ellos para responder ellos a mi queja abierta aquí.. te han pagado también?
хей Това е страхотна новина. Накрая.
Може да се окаже, че жалбата е имала такова въздействие върху тях, знаете ли. Те със сигурност биха искали да имат добра репутация и разрешените жалби ще помогнат за това. нали
Както и да е, поискали ли сте вече друго теглене или още не?
Hey. This is great news. Finally.
It could be that the complaint had this impact on them, you know. They surely would like to have a good reputation, and resolved complaints will help with that. Right?
Anyway, have you requested another withdrawal already or not yet?
добро утро
Днес получих последното изплащане
Good morning
Today I received the last payout
Guten Morgen
Heute habe ich die letzte Auszahlung bekommen
Здравейте, да, вече заявих 2 тегления и утре ще поискам третото. Ще видим колко време ще отнеме обработката им този път. благодаря
Hi, yes, I have already requested 2 withdrawals and tomorrow I will request the third one. We will see how long it takes to process them this time. Thanks!
Hola, si, ya he solicitado 2 retiros y mañana solicitaré el tercero. Veremos esta vez cuánto tiempo tardan en tramitarlos.. Gracias!
страхотно Накрая.
Мина доста време, но поне получихте парите си.
Как се чувствате сега за казиното? Ще продължиш ли да играеш там?
Great. Finally.
It's been quite a long time, but at least you got your money.
How do you feel now about the casino? Will you continue to play there?
Здравейте, да, вече заявих 2 тегления и утре ще поискам третото. Ще видим колко време ще отнеме обработката им този път. благодаря
Hi, yes, I have already requested 2 withdrawals and tomorrow I will request the third one. We will see how long it takes to process them this time. Thanks!
Hola, si, ya he solicitado 2 retiros y mañana solicitaré el tercero. Veremos esta vez cuánto tiempo tardan en tramitarlos.. Gracias!
На 13 февруари спечелих голяма сума в казино Spinanga. От мен се изисква да тегля до 500 евро на ден и предстоят до 3 тегления. Така че направих 3 тегления по 500 евро всяко и до ден днешен няма стъпки към завършване. Чатът дава кодирани съобщения, не се притеснявайте, всичко е наред и т.н., и т.н. Някой знае ли дали някога ще ми платят?
On February 13th I won a large sum at the Spinanga casino. I am required to withdraw up to 500 euros per day and up to 3 withdrawals are pending. So I made 3 withdrawals of 500 euros each and to this day no steps towards completion. The chat gives coded messages, don't worry, everything is fine, etc., etc. Does anyone know if I will ever be paid?
στις 13 φλεβαρη κερδισα ενα μεγαλο ποσο στο καζινο spinanga.υποχρεωρικα πρεπει να βγαζω μεχρι 500 ευρω τη μερα και μεχρι 3 αναληψεις να εκρεμουν .εκανα λοιπον 3 αναληψεις των 500 ευρω η καθε μια και μεχρι και σημερα κανενα βημα προς την ολοκληρωση.το τσατ δινει κωδικοποιημενα μυνηματα μην αγχωνεσται ολα καλα κλπ κλπ.ξερει κανεις αν προκειται να πληρωυω ποτε?
Хей, в този случай бих ви препоръчал да започнете жалба, която можете да подадете на нашия сайт -щракнете тук .
Ако прегледате тази тема, ще откриете, че играчите са били или са в същата ситуация и отнема доста време на казиното, за да изплати на играча, но в крайна сметка те обикновено им изплащат, стига да не са счупили нищо.
Не знам какво друго да препоръчам, защото виждам, че казиното ви дава само основните отговори, които не са много информативни.
И така, ще го направиш ли?
Hey, in this case I would recommend you to start a complaint which you can file on our site- click here.
If you go through this thread you will find that players have been or are in the same situation and it takes the casino quite a long time to pay out the player but in the end they usually pay them out as long as they have not broken anything.
I don't know what else to recommend because I see that the casino just gives you the basic answers which are not very informative.
So, you gonna go for it?
Направих заявка за теглене от spinanga от 6/3/24 не са много пари и все още не е завършена, въпреки че 3-те работни дни, които компанията казва, са изминали
I have made a withdrawal request from spinanga since 6/3/24 not much money and it has not been completed yet even though the 3 business days that the company says have passed
Έχω κάνει αίτηση ανάληψης από spinanga από 6/3 /24 όχι πολλά χρήματα και δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα παρόλο που έχουν περάσει οι 3 εργάσιμες που λένε ως εταιρεία
За съжаление, ако прочетете тази тема, в която преместих публикацията ви, ще видите, че това казино е известно със забавяне на плащанията, така че се надявам, че ще пристигне скоро.
Имаше ли нужда да минаваш проверката или вече те уведомиха, че не е необходимо?
Това първото ви теглене ли е, нали?
Unfortunately, if you read through this thread I have moved your post to, you will see that this casino is known for delays in payment, so I hope that it will arrive soon.
Was there any need for you to pass the verification, or did they inform you already that it is not necessary?
Is this your first withdrawal, right?
Не, правил съм го и преди, имах време да играя там.
No, I've done it before, I had time to play there.
Όχι έχω ξανακάνει παλιότερα ειχα καιρό να παίξω εκει
И говорим за малка сума, все ми казват, че ще бъде завършено и не виждам пари, знаете ли дали има нещо друго, което мога да направя, за да ги натисна да направят тегленето по-бързо, тъй като имам нужда от тези пари?
And we're talking about a small amount, they keep telling me very soon that it will be completed and I don't see any money, do you know if there's anything else I can do to pressure them to make the withdrawal happen faster as I need this money?
Και μιλάμε για μικρό ποσό μου λένε συνέχεια πολύ σύντομα ότι θα ολοκληρωθεί και δεν βλέπω χρήματα ξέρετε αν μπορώ να κάνω κάτι άλλο εγώ για να τους πιέσω ώστε να γίνει πιο γρήγορα η ανάληψη καθώς χρειάζομαι αυτά τα χρήματα
Съжалявам за този късен отговор.
Мога ли да попитам как върви тази ситуация, моля?
Sorry for this late reply.
May I ask how this situation is going, please?
Здравейте, опитах се да отида там и нямаше проблем, значи все още имате проблем? 🤔
Hi, I tried to get there and there was no problem, so you still have an issue? 🤔
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.