ФорумКазинаSpin247 Casino - обща дискусия

Spin247 Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от AKAK
|
6106 преглеждания 26 отговора |
|
1 2
Добавете пост
as890337
преди 1 година

Здравейте,

Мисля, че трябва незабавно да се обърнете към поддръжката. Като алтернатива проверете мобилния си оператор дали тези съобщения са налични за получаване.

Кажете ми какво сте посъветвали.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

здрасти Изключително съм разочарован от Spin247. Направих теглене на 18 ноември 2023 г. и ВСЕ ОЩЕ чакам! Когато говоря с тях, получавам един и същ отговор всеки път, когато „имат забавяне и са заети да работят по него". Това също не е първият път, когато правя теглене. Преди това имах същия проблем, но чаках само 2 седмици! Искам парите си и вече ми писна да ги чакам.

Автоматичен превод:
chevornecronje1
преди 5 месеца

Здравейте, преместих поста ви под казиното, за което говорите.

Що се отнася до тегленето ви, виждам каква причина ви е посочило казиното за това, но мисля, че сте чакали твърде дълго, когато казвате, че е минал месец. Въпреки това, когато сте направили теглене в миналото и сте получили парите си след 2 седмици, имахте ли същия проблем или беше нещо друго?

Както и да е, мисля, че подаването на жалба беше добър ход, тъй като даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене. Нека да видим докъде ще стигне нашият екип и наистина се надявам, че тази ситуация може да бъде разрешена и вие ще получите парите си. Ако имате някаква актуализация, уведомете ни.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Благодаря ви много за отговора. Същият проблем беше и преди.

Автоматичен превод:
chevornecronje1
преди 5 месеца

Разбирам, така че предполагам, че ако получите парите си за втори път, по-добре изберете друго казино за следващия път, тъй като подобни неприятности се повтарят.

Както и да е, уведомете ме, ако имате нова информация. Надявам се всичко да се реши.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

добре, имах около 5 тегления в миналото, които минаха добре...сега проблемът е, че направих теглене на 13 ноември до днес на 19 декември (5 седмици) не получих печалбите си...когато се свързах с тях чат на живо консултантът повтаря копие и поставяне, казвайки „имат забавяния и трябва да съм сигурен, че ще получа средствата си"

Автоматичен превод:
kgadisomo
преди 4 месеца

Здравейте, виждам, че чакате парите си от доста време и казиното продължава да ви казва едно и също нещо отново и отново, което не е полезно.

Каза ли ви някаква друга причина, поради която парите са блокирани в продължение на 5 седмици?

Както и да е, препоръчвам даподадете жалба тук и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Надявам се, че ще получите парите си.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини