ФорумКазинаSpin247 Casino - обща дискусия

Spin247 Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 3 години от AKAK
|
8775 преглеждания 30 отговора |
|
1 2
Добавете пост
as890337
преди 1 година

Здравейте,

Мисля, че трябва незабавно да се обърнете към поддръжката. Като алтернатива проверете мобилния си оператор дали тези съобщения са налични за получаване.

Кажете ми какво сте посъветвали.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

здрасти Изключително съм разочарован от Spin247. Направих теглене на 18 ноември 2023 г. и ВСЕ ОЩЕ чакам! Когато говоря с тях, получавам един и същ отговор всеки път, когато „имат забавяне и са заети да работят по него". Това също не е първият път, когато правя теглене. Преди това имах същия проблем, но чаках само 2 седмици! Искам парите си и вече ми писна да ги чакам.

Автоматичен превод:
chevornecronje1
преди 10 месеца

Здравейте, преместих поста ви под казиното, за което говорите.

Що се отнася до тегленето ви, виждам каква причина ви е посочило казиното за това, но мисля, че сте чакали твърде дълго, когато казвате, че е минал месец. Въпреки това, когато сте направили теглене в миналото и сте получили парите си след 2 седмици, имахте ли същия проблем или беше нещо друго?

Както и да е, мисля, че подаването на жалба беше добър ход, тъй като даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене. Нека да видим докъде ще стигне нашият екип и наистина се надявам, че тази ситуация може да бъде разрешена и вие ще получите парите си. Ако имате някаква актуализация, уведомете ни.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Благодаря ви много за отговора. Същият проблем беше и преди.

Автоматичен превод:
chevornecronje1
преди 10 месеца

Разбирам, така че предполагам, че ако получите парите си за втори път, по-добре изберете друго казино за следващия път, тъй като подобни неприятности се повтарят.

Както и да е, уведомете ме, ако имате нова информация. Надявам се всичко да се реши.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

добре, имах около 5 тегления в миналото, които минаха добре...сега проблемът е, че направих теглене на 13 ноември до днес на 19 декември (5 седмици) не получих печалбите си...когато се свързах с тях чат на живо консултантът повтаря копие и поставяне, казвайки „имат забавяния и трябва да съм сигурен, че ще получа средствата си"

Автоматичен превод:
kgadisomo
преди 10 месеца

Здравейте, виждам, че чакате парите си от доста време и казиното продължава да ви казва едно и също нещо отново и отново, което не е полезно.

Каза ли ви някаква друга причина, поради която парите са блокирани в продължение на 5 седмици?

Както и да е, препоръчвам даподадете жалба тук и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Надявам се, че ще получите парите си.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Здравейте, бих искал помощ в опитите си да взема печалбите си от Spin247.

Те затвориха сметката ми без предизвестие, тъй като непрекъснато се опитвах да изтегля печалбите си. Казват, че не е нужно да посочват причина. Предоставих всички документи, които бяха заверени. Те обаче нямаха проблем да вземат парите ми за депозит

Автоматичен превод:
jbrits1103
преди 2 седмици

Здравейте, казиното изобщо не ви ли каза защо са затворили акаунта ви? Когато се опитахте да изтеглите пари, тегленията все още ли бяха отхвърлени? Открихте ли защо или дори в този случай? Играхте ли с някакъв бонус?

Моля, уведомете ме и ще видим какво може да се направи.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

Здравей Джаро, благодаря, че се свърза. Оценявам го. В началото казиното поиска документи от мен, които приеха и провериха. Казаха ми, че изтеглянето ще отнеме от 3 до 5 дни. След 5 дни се запитах защо все още се показва в очакване. Те не ми отговориха и аз продължих да питам. След това внезапно затвориха акаунта ми. Изпратих имейл и попитах защо и без причина, те не можаха да дадат основателна причина. Заявявайки в своите T&C, че могат да направят това по тяхно усмотрение.

Не съм играл с бонус или безплатни монети. Това бяха мои собствени пари, които депозирах.

Автоматичен превод:
jbrits1103
преди 2 седмици

Е, виждам, че казиното не ви каза нищо подходящо, което е жалко. Виждам, че все пак успяхте да се верифицирате, така че ми е доста странно, че току-що затвориха акаунта ви.

Ако не смятате, че сте нарушили нещо, на ваше място бих подал жалба и можете да го направите, катощракнете върху тази връзка .

Нашият екип ще се опита да ви помогне и да види какво може да е причинило ситуацията.

влизаш ли

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини