Здравейте, преместих поста ви под казиното, за което говорите.
Що се отнася до тегленето ви, виждам каква причина ви е посочило казиното за това, но мисля, че сте чакали твърде дълго, когато казвате, че е минал месец. Въпреки това, когато сте направили теглене в миналото и сте получили парите си след 2 седмици, имахте ли същия проблем или беше нещо друго?
Както и да е, мисля, че подаването на жалба беше добър ход, тъй като даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене. Нека да видим докъде ще стигне нашият екип и наистина се надявам, че тази ситуация може да бъде разрешена и вие ще получите парите си. Ако имате някаква актуализация, уведомете ни.
Hi, I moved your post under the casino you are talking about.
As for your withdrawal, I can see what reason the casino gave you for it, but I think you've been waiting too long when you say it's been a month. However, when you made a withdrawal in the past and got your money after 2 weeks, did you have the same problem or was it something else ?
Anyway, I think lodging a complaint was a good move as we give casinos 14 days to resolve a withdrawal. Let's see where our team gets to and I really hope that this situation can be resolved and you will get your money. If you have any update, let us know.
Автоматичен превод: