ФорумКазинаSpin247 Casino - обща дискусия

Spin247 Casino - обща дискусия

преди 3 години от AKAK
|
9115 преглеждания 30 отговора |
|
1 2
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spin247 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Регистрирах се в казиното Spin247, след като преживях някои много хитри практики ... Неплащането на играчите и даването на „тичане" със запитвания ... изглежда, че те са нелицензирани ...

ВНИМАВАЙ!

file

Автоматичен превод:
AKAK
преди 3 години

Здравейте AKAK.

Самият аз съм го проверил и изглежда, че работят с валиден лиценз (може би просто временна липса).

file

Ако имате отрицателен опит с казиното Spin247, препоръчвам ви да го споделите. Можете да подадете жалбата си в прегледа им (връзката по -долу).

https://casino.guru/spin247-casino-review#tab=js-tab-reputation

Автоматичен превод:
преди 3 години

Намирам за невъзможно да се възползвам от играчите в това казино Spin 247. Според мен такова казино вече не трябва да се предлага. Но мрежата прави невъзможното възможно. Самият аз си паднах. Те печелят толкова много пари от играчите и когато става въпрос за изплащания, те дори не се връщат към тях и дори не достигат до някого. Според мен жалба за измама би била подходяща. И така, скъпи Casino Spin 247, вземете отношение по всички оплаквания на многото играчи, които чакат парите си. Сега е моментът да изразите себе си.

LG Татяна


Автоматичен превод:
TattaLoe
преди 3 години

И така, какъв проблем имате с казиното? Имате ли предстоящо изтегляне за дълго време?

Автоматичен превод:
преди 3 години

Но да. И изглежда, че е така за още няколко.

Автоматичен превод:
TattaLoe
преди 3 години

Тогава какво ви казва казиното, когато ги попитате за състоянието на текущото ви теглене?

Автоматичен превод:
преди 3 години

Нищо. Няма отговор

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравейте.

Е, сега получих имейл от Spin 247 вчера, където всъщност твърдят, че няма да се свържа и въз основа на това предполагат, че това е направено за мен.

Но това не е вярно. Винаги отговарях веднага и изпращах всичко необходимо. За мен изглежда, че това казино изобщо не иска да плаща и затова винаги измисля нещо ново.

Голяма бъркотия. Така ли се отнасяте с клиенти, които също плащат? Това е престъпник. И поддръжката на живо все още не работи. Но и те не разбират това.

Сбогом Тата

file

Автоматичен превод:
TattaLoe
преди 3 години

Опитвали ли сте да се свържете с тях в чата на живо?

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравейте.

Да, разбира се, че опитах и това. Но подкрепата на живо вероятно не работи в Германия.

Автоматичен превод:
TattaLoe
преди 3 години

Сигурен ли си, че не работи? Това виждам (в момента съм на Мадейра). Когато щракна върху чата на живо, думите „чат на живо" изчезват, но се появява нов прозорец.

filefile

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравейте

Дори още не говоря за чат на живо. Има контакт, там можете да пишете и поддръжка има предварително зададени въпроси и отговори. Няма нищо повече с мен.



Автоматичен превод:
TattaLoe
преди 3 години

Това е странно. Както и да е, подали ли сте вече жалба по този въпрос?

Автоматичен превод:
преди 3 години

Да, да, но никой никога не докладва.

Автоматичен превод:
TattaLoe
преди 3 години

Доколкото виждам, казиното спря да отговаря и резултатът от случая повлия негативно на рейтинга им на нашия уебсайт. Съжалявам, но не можем да ги принудим да платят.

https://casino.guru/spin247-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-7

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравейте. Подадох жалба тук за spin247. Първият път, когато се опитаха да ме откъснат и ми казаха, че личната ми карта не е моя, името ми е грешно и трябва да получат друг документ, след като изпратих над 100. Сведе се до подаването на моята жалба до вас, момчета, и спечелих делото ми, за което съм толкова страхотен. Благодаря ти.

Сега отново имам друг проблем с тях и става въпрос за личната ми карта отново да повтаря същите неща като миналия път. Спечелих 840 $ в събота, 9 октомври. Тепърва предстои. Казаха ми, че трябва да получа скоро, след което попитах за това на 11 -ти и 12 -и. Получих обхода, че трябва да премина през друга проверка на KYC. Не, няма да ми писна. Постоянното отношение към играчите там е незначително. Подадох жалбата си при вас и вие ми помогнахте миналия път, затова се върнах. Оценявам помощта, която получих, и е приятно да знам, че има хора, които се грижат и искат да помогнат. Благодаря ти.

Автоматичен превод:
Sweets55
преди 3 години

Здравейте, съжалявам, че отново имате проблеми, но се радвам, че успяхме да помогнем и преди. Предполагам, че вече знаете как работи системата тук. Трябва да подадете жалба и ние ще се свържем с вас веднага щом някой я разгледа (това не трябва да отнеме повече от ден или 2)

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 2 години

Мобилният номер не може да бъде потвърден, текстовото съобщение не е получено, броят пъти е използван, моля, помогнете да потвърдите номера на сметката: duo830520

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини