преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spin247 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Регистрирах се в казиното Spin247, след като преживях някои много хитри практики ... Неплащането на играчите и даването на „тичане" със запитвания ... изглежда, че те са нелицензирани ...
ВНИМАВАЙ!
I checked into the Spin247 Casino after experiencing some very dodgy practices… Failing to pay players and giving the "run around" with enquiries… seems they are unlicensed…
BEWARE!
Здравейте AKAK.
Самият аз съм го проверил и изглежда, че работят с валиден лиценз (може би просто временна липса).
Ако имате отрицателен опит с казиното Spin247, препоръчвам ви да го споделите. Можете да подадете жалбата си в прегледа им (връзката по -долу).
https://casino.guru/spin247-casino-review#tab=js-tab-reputation
Hello AKAK.
I have checked it myself, and it looks like they operate with valid license (maybe just temporary unavailability).
If you have any negative experience with Spin247 casino, I recommend you to share it. You can submit your complaint in their review (link below).
https://casino.guru/spin247-casino-review#tab=js-tab-reputation
Намирам за невъзможно да се възползвам от играчите в това казино Spin 247. Според мен такова казино вече не трябва да се предлага. Но мрежата прави невъзможното възможно. Самият аз си паднах. Те печелят толкова много пари от играчите и когато става въпрос за изплащания, те дори не се връщат към тях и дори не достигат до някого. Според мен жалба за измама би била подходяща. И така, скъпи Casino Spin 247, вземете отношение по всички оплаквания на многото играчи, които чакат парите си. Сега е моментът да изразите себе си.
LG Татяна
I find it impossible to take advantage of the players at this casino Spin 247. In my opinion, such a casino should no longer be offered. But the web makes the impossible possible. I fell for it myself. They earn so much money from the players and when it comes to payouts they don't even get back to them or even reach someone. In my opinion, a fraud complaint would be appropriate. So, dear Casino Spin 247, take a stand on all the complaints of the many players who are waiting for their money. Now is the time for you to express yourself.
LG Tatjana
Ich finde es unmöglich von diesem Casino Spin 247 die Spieler so auszunutzen. So ein Casino dürfte meiner Meinung nach nicht mehr angeboten werden. Aber das Web macht ja unmögliches möglich. Ich selbst bin ja auch drauf reingefallen. Die verdienen so viel Geld an den Spielern und wenn es um Auszahlung geht dann wird sich nicht mal zurück gemeldet bzw man erreicht da noch nicht mal jemanden. Meiner Meinung nach wäre eine Anzeige wegen Betrug angemessen. Also liebes Casino Spin 247 nehmen Sie Stellung zu den ganzen Beschwerden der etlichen Spielern die auf ihr Geld warten. Das wäre jetzt Mal an der Zeit das Sie sich jetzt äußern.
LG Tatjana
И така, какъв проблем имате с казиното? Имате ли предстоящо изтегляне за дълго време?
So what kind of issue do you have with the casino? Do you have a pending withdrawal for a long time?
Тогава какво ви казва казиното, когато ги попитате за състоянието на текущото ви теглене?
Then what the casino tells you when you ask them about the state of your current withdrawal?
Здравейте.
Е, сега получих имейл от Spin 247 вчера, където всъщност твърдят, че няма да се свържа и въз основа на това предполагат, че това е направено за мен.
Но това не е вярно. Винаги отговарях веднага и изпращах всичко необходимо. За мен изглежда, че това казино изобщо не иска да плаща и затова винаги измисля нещо ново.
Голяма бъркотия. Така ли се отнасяте с клиенти, които също плащат? Това е престъпник. И поддръжката на живо все още не работи. Но и те не разбират това.
Сбогом Тата
Hello.
Well, now I got an email from Spin 247 yesterday, where they actually claim I would not get in touch and based on this they assume that this has been done for me.
But that's not true. I always replied immediately and sent everything they needed. For me it looks like this casino doesn't want to pay out at all and therefore always invent something new.
A big mess. Is that how you deal with customers who also pay in? That’s a criminal. And the live support still doesn't work. But they don't understand that either.
Bye Tatta
Hallo.
Also, jetzt hab ich gestern eine Mail bekommen von Spin 247, wo doch tatsächlich behauptet wird ich würde mich nicht melden und aufgrund dessen gehen sie davon aus daß sich das für mich erledigt hat.
Das stimmt aber nicht. Ich habe immer sofort geantwortet und alles geschickt was sie brauchten. Für mich sieht das so aus daß dieses Casino gar nicht auszahlen möchte und deshalb immer etwas neues erfinden.
Eine große Sauerei. Geht man so mit Kunden um die auch noch einzahlen? Das ist schon Kriminell. Und der Live Support funktioniert immer noch nicht. Aber das verstehen sie auch nicht.
Bye Tatta
Опитвали ли сте да се свържете с тях в чата на живо?
Have you tried to contact them on the live chat?
Здравейте.
Да, разбира се, че опитах и това. Но подкрепата на живо вероятно не работи в Германия.
Hi.
Yes of course I tried that too. But the live support probably doesn't work in Germany.
Hi.
Ja natürlich habe ich auch das versucht. Aber der Live- Support funktioniert in Deutschland wohl nicht.
Сигурен ли си, че не работи? Това виждам (в момента съм на Мадейра). Когато щракна върху чата на живо, думите „чат на живо" изчезват, но се появява нов прозорец.
Are you sure it doesn't work? This is what I see (I'm currently in Madeira). When I click on the live chat, the "live chat" words disappear, but a new window pops up.
Здравейте
Дори още не говоря за чат на живо. Има контакт, там можете да пишете и поддръжка има предварително зададени въпроси и отговори. Няма нищо повече с мен.
Hello
I don't even talk about live chat yet. There is contact, there you can write, and support there is pre-set questions and answers. There's nothing more with me.
Hallo
Bei mir steht noch nicht mal etwas von Live-Chat. Es gibt den Kontakt , da kannst du Schreiben , und den Support da gibt es vor eingestellte Fragen und Antworten. Mehr gibt's bei mir nicht.
Това е странно. Както и да е, подали ли сте вече жалба по този въпрос?
That's strange. Anyway, have you already submitted a complaint regarding this?
Доколкото виждам, казиното спря да отговаря и резултатът от случая повлия негативно на рейтинга им на нашия уебсайт. Съжалявам, но не можем да ги принудим да платят.
https://casino.guru/spin247-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-7
As far as I can see, the casino stopped replying and the result of the case negatively influenced their rating on our website. I'm sorry, but we can't force them to pay.
https://casino.guru/spin247-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-7
Здравейте. Подадох жалба тук за spin247. Първият път, когато се опитаха да ме откъснат и ми казаха, че личната ми карта не е моя, името ми е грешно и трябва да получат друг документ, след като изпратих над 100. Сведе се до подаването на моята жалба до вас, момчета, и спечелих делото ми, за което съм толкова страхотен. Благодаря ти.
Сега отново имам друг проблем с тях и става въпрос за личната ми карта отново да повтаря същите неща като миналия път. Спечелих 840 $ в събота, 9 октомври. Тепърва предстои. Казаха ми, че трябва да получа скоро, след което попитах за това на 11 -ти и 12 -и. Получих обхода, че трябва да премина през друга проверка на KYC. Не, няма да ми писна. Постоянното отношение към играчите там е незначително. Подадох жалбата си при вас и вие ми помогнахте миналия път, затова се върнах. Оценявам помощта, която получих, и е приятно да знам, че има хора, които се грижат и искат да помогнат. Благодаря ти.
Hi . I submitted a complaint here about spin247. The first time they tried to rip me off and telling me that my identification card wasn't mine my name was wrong and they need to get another document from after I sent over 100 . It boiled down to submitting my complaint with you guys and won my case, I am ever so greatful for . Thank you.
Now I have another problem with them again and it's about my identification card again repeating the same things like last time. I won 840$ on Saturday October 9th. It's still pending. They told me that I should receive soon then I asked about it on the 11th and 12th got the runaround I have to go through another KYC check. No I won't I'm fed up . Constantly treating there players like there insignificant. I submitted my complaint with you guys and you helped me last time that's why I came back . I appreciate the help I got and it's nice to know that there are people that care and want to help . Thank you.
Здравейте, съжалявам, че отново имате проблеми, но се радвам, че успяхме да помогнем и преди. Предполагам, че вече знаете как работи системата тук. Трябва да подадете жалба и ние ще се свържем с вас веднага щом някой я разгледа (това не трябва да отнеме повече от ден или 2)
Hi, I'm sorry to hear you've got issues again, but I'm glad to hear we managed to help before. I guess you already know how the system works here. You need to submit a complaint and we'll contact you as soon as someone takes a look at it (it shouldn't take longer than a day or 2)
Мобилният номер не може да бъде потвърден, текстовото съобщение не е получено, броят пъти е използван, моля, помогнете да потвърдите номера на сметката: duo830520
The mobile number cannot be verified, the text message has not been received, the number of times has been used up, please help to verify the account number: duo830520
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.