Пиша тази тема, за да осъдя злоупотребата от името на Solcasino, която неправомерно ме обвинява в нарушаване на ToS и това няма да ми върне никакви пари след забрана на акаунта ми.
Депозирах около 2500$ (8 Solana) в началото на ноември в Solcasino, за да правя спортни залагания и спечелих около 7000$ за няколко дни. След тези печалби балансът ми беше около 31 Solana и акаунтът ми беше ограничен до максимален залог от 1$ много бързо след това.
Тъй като вече не мога да залагам там, първо се опитах да изтегля 5 Solana и тегленето проработи добре без никакви проблеми. На следващия ден, който беше 13 ноември, така че имате някаква времева рамка за това, което следва, ме помолиха да завърша KYC, което направих.
През следващите няколко часа всичко в акаунта ми беше заключено и изскачащ прозорец ми каза, че трябва да се свържа с поддръжката. Опитвах се да се свържа с тях с дни, но те никога не ми отговаряха.
Най-накрая успях да говоря с поддръжката на discord на 22 ноември (снимка 1) и те ми казаха, че акаунтът ми е в процес на преглед и че ще издадат окончателно решение на 30 ноември относно това какво ще се случи с моя акаунт и моите пари. Междувременно им казах, че съм готов да проведа видеообаждане, за да направя допълнителна проверка, както е написано на уебсайта им (снимки 2 и 3). На 27-ми, което беше 3 дни преди официалната присъда, лицето за поддръжка на живо ми казва, че мога да получа обратно само първоначалните си депозити, но не и печалбите си, което очевидно е чист грабеж (снимка 4).
Съобщението, което получих като присъда относно акаунта ми на 30 ноември, беше просто, че съм нарушил ToS (което очевидно не съм, просто спечелих много късмет за кратко време) и че те няма да ми кажат как са намери го, защото няма нарушение (снимка 5)
Дори на няколко пъти предложих да направя допълнителна проверка, нито една от които дори не беше потвърдена. Фактът, че човекът за поддръжка на живо, с когото разговарях, споменаваше закриване на сметка и теглене на първоначални депозити многократно, преди дори да бъде постановена присъда, доста ясно показва липсата на обективност в процеса.
Към момента трябва да чакам до 30 декември, за да видя какво мога да изтегля, без да съм сигурен какво всъщност ще мога да направя. Това създава много стрес, тъй като има много пари на линия и че Solcasino изобщо не се интересува от клиентите си. Горещо насърчавам всеки, който създаде акаунт тук, да го затвори възможно най-бързо, за да избегне същото отношение като мен.
I’m writing this thread to denunciate abuse on the behalf of Solcasino, wrongfully accusing me of violating ToS and that won’t give me any money back after banning my account.
I deposited around 2500$ (8 Solana) at the beginning of November on Solcasino to do some sports betting and won around 7000$ in a few days. After these wins, my balance was around 31 Solana and my account got limited to 1$ max bet very quickly afterwards.
Not being able to bet there anymore, I first tried to withdraw 5 Solana and the withdrawal worked fine without any issue. The next day, which was November 13th so you have a sort of time frame for what’s to come next, I got asked to complete KYC, which I did.
Within the next few hours, everything on my account was locked and a popup window told me I had to contact the support. I tried to reach out to them for days, but they would never reply to me.
I finally managed to talk to the support on discord on the 22nd of November (picture 1), and they told me that my account was under review and that they would issue a final decision on the 30th of November regarding what would happen to my account and my money. In the meantime I told them that I was ready to have a video call to do further verification as it’s written on their website (pictures 2 and 3). On the 27th, which was 3 days before the official verdict, the live support person tells me that I may only get my initial deposits back and not my winnings, which is obviously pure robbery (picture 4).
The message I received as a verdict regarding my account on November 30th was simply that I violated ToS (which I obviously didn’t, I just won a lot getting lucky in a short amount of time) and that they will not tell me how they found it, because there is no violation (picture 5)
I even offered on several occasions to do further verification, none of which were even acknowledged. The fact that the live support person I was talking to, was mentioning account closure and initial deposit withdrawals on multiple occasions before a verdict was even reached, is pretty clearly indicating a lack of objectivity in the process.
As of now I have to wait until December 30th to see what I can withdraw, without being sure of what I will actually be able to do. It creates a lot of stress as there is a lot of money on the line and that Solcasino doesn’t care about its customers at all. I heavily encourage anyone creating an account here to close it as fast as they can to avoid receiving the same treatment as I did.
Автоматичен превод: