преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Solcasino.io - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, съжалявам, че сте имали подобно преживяване. Виждам, че вече сте изпратили жалбата , която сега чака преглед, страхотно! Ако нямате нищо против, ще се радваме да оставите отзив за казиното тук . Там можете също така да промените рейтинга с течение на времето (намаляване или увеличаване на броя на звездите), ако по-късно се убедите, че казиното в крайна сметка заслужава по-добра или по-лоша репутация.
Hi, I am sorry you had such experience. I see, you already submitted the complaint which is waiting for review now, great! If you don't mind, we would be happy if you would also leave a review about the casino here. There you can also change the rating over time (decrease or increase the number of stars) if you are later convinced that the Casino ultimately deserves a better or worse reputation.
Здрасти,
Прегледах накратко жалбата ви и бях доста шокиран от това:
„Няма отговор на имейли. Свързах се с тях в Twitter. Техният отговор беше, че слот играта има висока волатилност и моите големи печалби от нея ме накараха да спечеля още повече в игрите на живо. Те заявиха, „Ние сме whitelabel" и ние няма да ви изплати печалбите ви .."
Предполагам, че е имало грешка, прав ли съм? Иначе подобно обяснение би било почти безумно...
Hi there,
I went through your complaint briefly, and was quite shocked by this:
"No response to emails. I did contact them on twitter. Their answer was that slot game did have high volatility and me winning big on it did led me to winning even more on Live games. Their stated ,, We are whitelabel " and we won't pay you your winnings .."
I guess that there was a bug, am I right? Otherwise, such an explanation would be almost insane...
Да, те отговориха, че има грешка. Не вярвам да е имало или ако е имало, спечелих само половината от сумата на този слот.
Причините, поради които мисля, че ме мамят е.
1. Загубил съм 10 000$ на същия слот, преди да спечеля.
2. Играех 100$ завъртания, достатъчни за спечелената сума в безплатни завъртания, които спечелих по време на играта. Във Freespins хванах риба, която беше рекламирана на главната страница на слота.
3. Този конкретен слот все още беше активен и можеше да се играе 6 дни след като акаунтът ми беше спрян
4. Този конкретен слот все още е достъпен за игра в Pokerstar
5. Половината от сумата, спечелена на рулетка на живо
6. Те винаги са блокирали акаунта ми в twitter, когато се опитвах да се свържа с тях и предупреждаваха другите играчи за тяхното поведение. Те никога не са отговаряли на имейлите ми. (Няма официално изявление) .
Вярвам, че ако спечеля 250 000$, официален имейл, обясняващ какво точно се е случило, ще ме получи задължително.
Yes they replied there was a bug. I don't believe there was or if it was I have only won half of the amount on that slot.
Reasons why I think they scam me is.
1.I have lost 10 000$ on same slot before I have won .
2. I was playing 100$ spins adequate to won amount in free spins I have won during the game . In Freespins i have caught a fish which was advertised on the main page of the slot.
3. This particular slot was still live and playable 6 days after my account was suspended
4. This particular slot is still available to play on Pokerstar
5. Half of the amount won on live roulette
6. They have always blocked my account on twitter when I was trying reach them and warned other players about they behaviour. They have never answered to my emails. (No official statement) .
I believe if I won 250 000$ official email explaining what exactly happened woud me a must.
Трябва да кажа, че дори други играчи (въпреки че играят в различни казина) са имали подобни проблеми с грешки наскоро.
Просто не мога да разбера кои доставчици на игри са участвали... 🤔
Както и да е, смятам, че ще бъде от решаващо значение да разберете изявлението на доставчика на играта, както и как този бъг се е отразил на останалите ви печалби.
Не смея да спекулирам повече сега, желая ви успех с тази жалба и ще я следя.
🤞
I have to say that even other players (playing in different casinos though) experienced similar issues with bugs recently.
I just can't figure out which game providers were involved... 🤔
Anyway, I feel that it will be crucial to find out the game provider statement plus how this bug affected the rest of your winnings.
I do not dare to speculate further now, I wish you luck with this complaint and will keep an eye on it.
🤞
Разбирам, че може да е грешка.
Това не трябва да засяга играча. Ако играч загуби парите на този слот, се съмнявам, че казината биха възстановили парите на играчите.
Смешно е как могат да вземат пари на играчите, но когато някой спечели (затова играе) Казиното казва, че има грешка и не изплаща печалбите.
Не мога да го разбера
I do understand there coud it be a bug .
That should not affect the the player. If player loose the money on that slot i woud doubt casinos woud refund the players money.
It is ridiculous how they can take players money but when someone wins ( that's why they are playing) Casino says there was a bug and don't pay winnings.
Can't get my head around it
Според подобни оплаквания, които си спомням от миналото, най-важната част е, че доставчикът на играта трябва да провери сесията и да ПОТВЪРДИ, че действително е имало грешка в играта.
В противен случай казиното трябва да изплати печалбите - ако не са нарушени други правила...
According to similar complaints I remember from the past, the most important part is that the game provider must check the session and CONFIRM there was actually a bug i the game.
Otherwise, the casino should pay out the winnings - if no other rules were breached...
Бихте ли опитали да ми помогнете да разбера къде мога да изпратя имейл до Pragmatic play относно слота, ако има грешка. Бях на уебсайта им, но няма нищо за оплаквания
Coud you try help me to find out where I can email to Pragmatic play about the slot if there was a bug. I have been at thei website but there is nothing about complaints
Здравейте,
Предполагам, че можете да опитате всеки контакт, наличен на уебсайта им. Ако все пак сте изпитали грешка, бих казал, че казиното трябва да проучи и на първо място да се свърже с доставчика на играта. Уведомихте ли казиното за проблема?
Hello,
I guess that you can try any contact available on their website. If you experienced a bug though, I'd say that the casino should investigate and contact the game provider in the first place. Did you inform the casino about the issue?
Казиното спря акаунта ми с 250 000$. Никога не се свързвах с мен, няма отговор на имейла ми, нищо. Те отговориха само в Twitter, като казаха, че има грешка в слота, където спечелих около 120 000 $, останалата част от печалбите ми бяха от маси на живо като рулетка.
Техният аргумент беше, че съм спечелил много. На слот с бъг поради това успях да играя други игри като рулетка с пари, които не бяха мои. Така че ми спряха акаунта. Този конкретен слот можеше да се играе още 5 дни след като спряха акаунта ми.
Този СЛОТ е във всяко казино, използващо Pragmatic play. BIG BASS BONANZA.
Това е казино, базирано на токен SOLANA, така че портфейлът им е във верига.
Портфейлът им нарасна няколко дни по-късно с приблизително същата сума, която спечелих.
Имам имейл до комисията по хазарта в Кюрасао, но така и не получих отговор.
Casino did suspended my account with 250 000$. Never contacted me back no response to my email nothing. They Only responded on twitter saying there was a bug in the slot where I have won around 120 000$ rest of my winnings was from live tables like roulette .
Thei argument was I have won big. On slot with a bug because of that I was able to play another games like roulette with money which wasn't mine. So they suspended my account. That particular slot was playable another 5 days after they suspended my account.
That SLOT is on every casino using Pragmatic play. BIG BASS BONANZA.
It is casino based on SOLANA token so their wallet is on chain.
Their wallet did growth few days later of the roughly same amount I have won.
I have Email to Curacao gambling commission but never had a reply as well.
Казиното не трябва да действа така, бих казал. Общоприето правило е, че ако играта е засегната от грешка в момента, в който играчът спечели, казиното трябва да се свърже с доставчика на играта и да потвърди какво се е случило.
За да спестите на всеки играч същия проблем, играта трябва да бъде блокирана. За съжаление, обичайно правило е казиното да не изплаща печалби, спечелени при такива обстоятелства. Така че аргументът, че сте спечелили много, изобщо няма смисъл, но чувствам, че има нещо повече зад него.
Мога ли да знам защо спирате да отговаряте на жалбата ?
That is not how the casino should act, I'd say. It is a common rule that if the game is affected by the bug the moment the player wins, the casino should reach the game provider and confirm what happened.
To spare any player the same issue, the game should be blocked. Sadly, it's a common rule that a casino does not pay out winnings gained under such circumstances. So the argument that you won big does not make sense at all, but I feel there is more behind it.
May I know why you stop responding to the complaint?
Благодаря, мисля, че това е точно моята гледна точка и наистина е подозрително.
Не съм спрял да отговарям на оплаквания, но отсъствах и не можах да получа имейлите си.
Поисках жалбата да бъде отворена отново.
Благодаря ви, че ме изслушахте, защото дълго време не мога да намеря никого. Мисля, че печалбите ми са загубени, но поне някои играчи виждат оплакването и няма да играят с това казино
Thank you think is exactly my point and it is really suspicious.
I haven't stop responding to complain but I have been away and couldn't reach my emails.
I did ask for the complain te be reopen .
Thank you for listening because I have been unable to find anyone for long time . I think my winnings are lost but at least some players see the complain and won't be playing with this casino
Сега разбирам. Е, мисля, че си струва да разгледаме по-отблизо, винаги искаме да сме сигурни, че казината се отнасят към играчите по начина, по който трябва да бъдат третирани, а оплакванията са просто най-добрият инструмент. Ще се опитам да следя напредъка на жалбата, но би било чудесно, ако ме държите в течение тук. Понякога съм отчайващо зает. 😀
I understand now. Well, I think it's worth a closer look, we always want to be sure that casinos treat players the way they should be treated and complaints are simply the best tool. I'll try to keep an eye on the complaint's progress, but would be great if you could keep me updated here. Sometimes, I'm desperately busy. 😀
Няма проблем, благодаря ви, че ме изслушахте. Беше трудна година, когато никъде не можех да получа помощ. Създадох нов туитър, те отново блокираха моя туитър. Промених мнението си, те наистина ми откраднаха парите.
Ако има друг играч, който оспорва в Twitter, те публикуват неговата транзакция и т.н. Когато се намеся, те просто затварят, тъй като се страхуват, че цялата им малка общност ще разбере. Водете богат начин на живот с откраднати средства.
Те всъщност също нарушиха своите правила и условия.
Там пише, че ако акаунтът ви бъде спрян, те ще ви уведомят по имейл. Защо точно и т.н.
Те никога не са отговорили или са направили официално изявление по имейл. Само няколко съобщения в Twitter и това е. Подадох официална жалба до комисията за лицензиране на хазарта.
Когато се опитах да пусна solcasino.io в търсачката. Излезе като без лиценз
No problem thank you for listening to me. Was hard year when I couldn't get help anywhere. I did create new twitter they have blocked my twitter again. I do change my opinion they did stole my money.
If there is different player disputing on twitter they posting his transaction etc. When I get involved they do just shut as they scared all their little community will found out. Living rich lifestyle on stolen funds.
They have actually broke their terms and conditions as well.
It does say there if you account is suspended they will let you know by email. Why exactly etc..
They have never reply or did made official statement over the email. Just few messages on twitter and that's it. I did file official complaint with gambling licence commission .
When I did try put solcasino.io in search engine. It did come out as without licence
Ние сме тук, за да изслушаме и да помогнем, ако е необходимо, което ме връща към оплакването ви . Все още смятам, че трябва да опитате да го отворите отново, за да получите шанс да разберете какво точно се е случило.
Що се отнася до лиценза, не приемайте резултатите от търсенето като доказателство - винаги проверявайте сайта на казиното вместо това и следете за валидатора:
Щракнете върху валидатора, за да разберете дали печатът е валиден:
Според това, което виждам сега - така е 🙂
We are here to listen and help if needed, which gets me back to your complaint. I still think that you should try to reopen it to get a chance to find out what exactly happened.
As for the license, do not take search results as evidence - always check the casino's site instead and watch for the validator:
Click the validator to find out whether the seal is valid:
According to what I'm seeing now - it is 🙂
Благодаря ти.
Направих заявка, но вече повече от седмица нямам отговор.
За съжаление проверих грешен уебсайт на доставчика на лицензи. Не е добре, тъй като този наистина искаше да получи правилно оплакването.
Те използват антилефон. Подадох вече 2 жалби миналата година без отговор.
Thank you.
I did have requested but didn't have response for over week now.
Unfortunately I did check wrong licence provider website . Not good as this one was really keen to get complaint right.
They are using antillephone. I have submitted already 2 complaints last year without response ad well.
Здрасти,
Вашият опит с Antilephone отговаря на общото мнение за неговата използваемост 🙁.
Все още можете да отворите отново жалбата , подадена тук.
Hi there,
Your experiences with the Antillephone meet the general opinion about its usability 🙁.
You can still reopen the complaint submitted here, at least.
Здравей kryptokuba32, аз също имам приятел, който има блокирани пари в solcasino, имаш ли раздор или Twitter, мога да имам, тъй като бих искал да говоря с теб
Hi kryptokuba32 I also have a friend that has money blocked on solcasino do you have a discord or Twitter I can have as I would like to speak to you
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.