Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумКазинаSlotuna Casino - обща дискусия

Slotuna Casino - обща дискусия (страница 3)

 от aofsampali
|
5 390 преглеждания 113 отговора |
|
12 3 4...6
adrianbauer1986

Колко време ви отне да получите първото си плащане? Имам подобна ситуация, получих първото си плащане след 7 работни дни, но нямам търпение за второто плащане.

Автоматичен превод:
ivvanovvich

Първото плащане дойде след 4 дни, така че сега са 3 седмици

тези измамници

Автоматичен превод:

Това е второто изплащане, но казиното не посочва причини

те са чат ботове, които винаги дават едни и същи отговори

това е измама!!


Самите те казват, че нарушават собствените си условия и има забавяне на плащането


Те просто искат да загубите парите си отново

Автоматичен превод:

Така че, ако не можете да получите отговор от казиното и само от ботовете, тогава подайте жалба тук и се надяваме, че можем да помогнем. Доста странно е, че сте получили първото изплащане и имате проблеми с второто. Въпреки че, от друга страна, бих казал, че и първият не продължи много дълго.

Автоматичен превод:

Те имат шаблонни отговори в подкрепа: „Не се притеснявайте, тегленето ви се обработва, почти е завършено." Чух това два пъти, но тегленето остана необработено.

Автоматичен превод:

Също така не бих искал да чувам едно и също нещо отново и отново. Следователно жалбата е може би най-добрият изход в този случай.

Ще го направиш ли?

Автоматичен превод:
Jaro

Вече пуснах жалба, чакам одобрение.

Автоматичен превод:
ivvanovvich

Също така оценете компанията лошо на Trustpilot

това понякога работи! имат само лоши отзиви


Автоматичен превод:
adrianbauer1986

Определено ще оставя преглед там, ако отношението им към играчите не се промени.

Автоматичен превод:

Вече пуснах жалба, чакам одобрение.

Автоматичен превод:

Разбира се, нека изчакаме и да видим как ще се развие жалбата и ако се открие нещо ново, уведомете ни.😉

Автоматичен превод:

file Сега, като международен играч, предупреждавам властите на казиното за GURU на казиното: съответното казино се показва като много надеждно и получава оценка 8. Но това казино е било обект на лоши отзиви? Наистина вече не му вярвам. Мислех да играя. Днес ми дадоха 300% бонус. няма да играя

Edited
Автоматичен превод:

Служителите тук са манипулирани

Тук има само оплаквания, но казиното е оценено като добро

Внимание

Автоматичен превод:
adrianbauer1986

имам един въпрос към теб Бяхте ли помолени да преминете през проверка, когато за първи път се оттеглихте? Или когато сте поискали второто си теглене?

Автоматичен превод:
ivvanovvich

да, затова е още по-зле

Автоматичен превод:
adrianbauer1986

Вероятно не сте разбрали въпроса))) Кога ви поискаха KYC? Кога за първи път изтеглихте печалбите си? Или е бил поискан KYC, когато сте изтеглили печалбите си за втори път?

Автоматичен превод:

file Сега, като международен играч, предупреждавам властите на казиното за GURU на казиното: съответното казино се показва като много надеждно и получава оценка 8. Но това казино е било обект на лоши отзиви? Наистина вече не му вярвам. Мислех да играя. Днес ми дадоха 300% бонус. няма да играя

Автоматичен превод:

Вероятно бих внимавал с такъв бонус и вероятно няма да играя с него, но какво означава да внимаваш? Дали защото бонусът ви се струва твърде висок?

Автоматичен превод:

Вероятно не сте разбрали въпроса))) Кога ви поискаха KYC? Кога за първи път изтеглихте печалбите си? Или е бил поискан KYC, когато сте изтеглили печалбите си за втори път?

Автоматичен превод:

Мисля, че играчът няма да ви отговори, защото беше баннат заради неуместния си език. Така че съжалявам.😕

Автоматичен превод:

Чакам теглене 15 дни. И нищо не става. Чудя се дали ще плащат или не. Има ли някой отговорен да отговори?

Автоматичен превод:
georgefoudas

хей

Надявах се да намеря малко информация от други играчи, но това казино все още не е добре прегледано. Ако мога да започна с няколко въпроса, това първото ви теглене ли е? В какъв статус е? И най-важното, какво казва поддръжката за забавянето, моля? Не искам да ви разпитвам, но преди да правите каквито и да било предложения, най-добре е да знаете спецификата. 🙏


Автоматичен превод:
Radka

Те казват винаги едно и също... Финансовият отдел е информиран за това, ние не знаем колко време е необходимо, опитваме всичко възможно. Бъдете търпеливи. Никой никога не ми казва колко дни максимум. Може би 2 години, кой знае. Първото ми теглене да. В статус е като първия ден. Нищо не се променя. Работиш там за тях или можеш да им помогнеш? благодаря

Автоматичен превод:
georgefoudas

Радка не работи там, но можете да подадете жалба на нашия уебсайт, ако чакате повече от 14 дни за вашето теглене. Виждам, че не сте научили нищо конкретно, което да ни помогне.

Освен това, не беше ли необходимо да изпращате някакви документи на казиното? Това е нещо, което може да забави тегленето, тъй като KYC често се изисква при първото теглене, въпреки че не винаги е изискване.

Автоматичен превод:
Jaro

Моята дата за теглене е 19-2-2025. Днес отново говорих в чат на живо. Нищо по-различно от миналия ден. Не съм изпращал документи. Нещо не питаха. Можете ли да разберете какво се е случило? И дали ще платя?

Автоматичен превод:
12 3 4...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини