НачалоФорумКазинаSlottica Casino - обща дискусия

Slottica Casino - обща дискусия (страница 2)

18 139 преглеждания 39 отговора |
преди 3 години
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години

Казино Гуру

Можете ли да ми дадете имейл до лицензиращия орган, където мога да подам жалба срещу slottica? В случай на проблем с uberlucky ми дадохте този имейл, за да напиша оплакване [email protected]

Възможно ли е да пишете на този имейл или на друг имейл в случай на оплакване относно slottica?

Автоматичен превод:
kickoff
преди 2 години

Здравей.

Не, няма да работи

Имайте предвид, че първо трябва да проверите сайта на казиното - за да разберете кой е издал лиценза.

filefilefile

В този случай - пише "CIL" - това е лошо, този лиценз е лесен за фалшифициране и ние го смятаме за ненадежден. 🙁

Изобщо не се показва информация за контакт. Само .pdf сертификат.

Съжалявам.



Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

така че не мога да се оплача никъде на издателя на лиценза? 😕

Автоматичен превод:
kickoff
преди 2 години

Проверихте ли .pdf документа?

Нито един намек за това как да го направя, страхувам се. Освен това считаме лицензите CIL за по-малко надеждни сред всички в момента. Както ми казаха наскоро, няма начин да се провери автентичността му. Мен също не е добър знак, ако питаш мен. 🙁

Автоматичен превод:
kickoff
преди 2 години


уебсайт

няма уебсайт


електронна поща

[email protected]


Телефон

+5999 734 1000


Адрес

Офис център New Haven, Emancipatie Boulevard 31, Вилемстад, Кюрасао, холандски Кариби


Curacao Interactive Licensing (CIL) има регистрационен номер NV 5536/JAZ в рамките на хазартната юрисдикция на Кюрасао. Всъщност CIL Curacao е един от четирите регулаторни органа, които имат право да издават лицензи за хазарт от правителството на Кюрасао.

За съжаление, няма много информация за този регулаторен орган, която да се намери онлайн. Тази комисия по хазарта дори няма официален уебсайт.

Въпреки това ще направя всичко възможно да предоставя поне малко информация за CIL Curacao, която се надявам да бъде полезна.



добре дошли 😉 как да намеря това за 5 секунди? 🙂


Slottica.com предоставя услуги за електронни игри и е официално лицензиран от главен лиценз за игри CIL №. 5536/ЯЗ . - това е притежател на магистърски лиценз 😉

номер на лиценз на google плюс оплакване 😉 можете да опитате да им се обадите чрез skype, ако има такава възможност, за да сте сигурни, че ще ви накарат да се оплачете, мисля.


https://casino-howto.com/regulators/curacao-interactive-licensing-cil-nv-5536jaz/


Този имейл е единственият начин да изпратите оплакване... не мога да намеря повече информация за това, съжалявам, че нямам време 😕 поздрави и успех!


Автоматичен превод:
kiziorro1984
преди 2 години

Честно казано, имейлът вероятно не поддържа обявяване на оплаквания. Последно ми казаха, че също не предостави потвърждение за CIL лиценз.

Дано ситуацията се е променила докато "не търсихме"...👌

Добро усилие - благодаря!


Редактирано
Автоматичен превод:
преди 2 години

Имам предвид slottica,

Инвестирах 17 000 чилийски песо, играх въпросната игра "Мини".

Салдото ми е над 100 000, бих искал да изтегля, но получавам „Тегленето е отменено: изисква се 3x сумата на депозита" Бихте ли ми помогнали, моля, да мога да изтегля спечелените си пари? Предварително благодаря много.

Автоматичен превод:
billbur006
преди 2 години

Здравей, според написаното от теб изглежда, че трябва да заложиш 3 пъти депозита и тогава вероятно би трябвало да можеш да изтеглиш парите. Въпреки това, ако не сте сигурни в нещо, винаги препоръчвам да попитате поддръжка или чат на живо за такива въпроси и те трябва да могат да ви насочат какво да правите в такъв случай.

Така че ще опитате ли този път, за да проверите дали наистина е така, както написах?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър вечер, не успях да проверя данните си, за да мога да направя теглене, опитах много и отхвърля това, което поисках да проверя, кой може да ми помогне с този проблем.

Автоматичен превод:
Silvia35
преди 1 година

Здравейте, можем ли да започнем с кое казино се опитвате да потвърдите, моля? Казиното каза ли ви също причините за отказите на вашите документи? Колко време ви отне да преминете през този процес.

Моля, уведомете ме, за да имам по-добра идея.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не знам дали имате нужда от друг тип информация, тъкмо започвам с това, така че ако имате нужда от нещо друго, попитайте ме, надявам се да ме насочите, slottica не ми дава причините, поради които отхвърля документите ми и се опитвам от почти 3 седмици

Редактирано
Автоматичен превод:
Silvia35
преди 1 година

Преместих вашите публикации тук в официалната тема на казиното, където можете да получите повече информация и от други играчи.

Кога точно започнахте с процеса на верификация и изпратихте ли всички необходими документи в правилния формат?

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 година

Благодаря ви, около 15 дни след като започнах процеса на проверка и той отхвърли документите, аз ги изпращам според заявките, но не ми дава причини защо ги отхвърля

Автоматичен превод:
Silvia35
преди 1 година

Ако имате нужда от помощта на нашия екип, със сигурност бих ви препоръчал да подадете жалба тук. Можете да използвате тази връзка , за да го направите и ако имате нужда от помощ или имате актуализации от казиното, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Никога не съм успявал да го изтегля. Отказаха ми 6000 реала и не ми ги възстановиха дори за да играя отново. Всичко беше наред до последния опит, после смениха оправданието и никога повече.

Автоматичен превод:
fuchsgeison768
преди 11 месеца

Бихте ли били по-конкретни и да ни кажете защо казиното отхвърли тегленето ви?

Разбирам, че сте се опитвали много пъти да го поискате. нали Вашият акаунт напълно верифициран ли е там?

Надяваме се, че ще можем да ви помогнем с това.

Автоматичен превод:
Romi
преди 11 месеца

Може да е конкретно, да. Но бих искал да знам дали можете да разрешите този проблем? Вие ли ще отговаряте за решаването му или е просто любопитство?


Опитах да тегля за първи път, но не се получи, защото имах активен бонус. окей това е добре


Продължих да играя и дори сумите бяха изчистени за теглене.


Когато завърших превъртането (мисля, че така се нарича), което отне около 4 часа или повече, „спечелих" R$ 6,000.00.


Отидох да тегля, но не бях верифициран, затова изпратих всички документи и т.н. и отне много време, но накрая ме верифицираха, на свой ред тегленето беше неодобрено поради неспазване на правилата на платформата.


И нищо не съм счупил. Трябваше да прочета всичко, така че знам, че е неоснователно.


Но тъй като имат пълен достъп, поисках залозите, които са нарушили правилата. Никога не са ми ги изпращали. И странно нямаше история на залозите и не мисля, че има и до днес. И те намериха начин да не плащат и да го базират на проблем, до който нямаха достъп.



Така че имаше три различни причини да не плащам. И когато получих всичко, което поискаха, те измислиха това извинение, което не издържа на вода.


И накрая, те ми дължат R$6,000.00 (шест хиляди реала). Коригирано.


Проведох много разговори с агентите, един от които дори каза, че всичко е наред и остава само да чакам парите да пристигнат по сметката ми. Дни на чакане.


Депозитите се кредитират моментално, но плащането отнема дни, а в моя случай дори не платиха.


Не плащат и не го доказват.


Съветвам ви да не играете.


Може би като обединим усилията си тук, дори можем да го свалим и да получим солидна глоба. Ще платя за адвоката.






Редактирано
Автоматичен превод:
fuchsgeison768
преди 11 месеца

Добре, значи те обвиниха, че нарушаваш някои правила, да, и когато говориш за залога и спомена бонуса, възможно ли е да си нарушил максималния залог на някои слотове? Или може да е нещо друго? Бихте ли ми показали какво конкретно ви е писало казиното и следователно някаква комуникация между вас, в която са ви обвинявали?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Да, обвиниха ме в това като последен опит да не плащам, защото и друг път съм минавал през същото, прочел съм правилата изцяло и съм убеден, че не съм нарушил правила. Особено залози над 9 реала с активен бонус. Но те се противопоставят да ми изпратят история за това къде предполагам съм нарушил правилата и за да си помогнат, нямат опция за история на залозите; именно за да важи в тези случаи само тяхната дума.



Автоматичен превод:
fuchsgeison768
преди 11 месеца

В този случай бих ви предложил да подадете жалба тогава, за да може екипът ни да разгледа по-задълбочено това.

Виждам, че вече сте изпратили такъв, но за друго казино. така ли е 🤔

Автоматичен превод:
1 2

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини