ФорумКазинаSlottica Casino - обща дискусия

Slottica Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Anonymized150
|
7217 преглеждания 33 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година

Казино Гуру

Можете ли да ми дадете имейл до лицензиращия орган, където мога да подам жалба срещу slottica? В случай на проблем с uberlucky ми дадохте този имейл, за да напиша оплакване certria@gaminglicences.com

Възможно ли е да пишете на този имейл или на друг имейл в случай на оплакване относно slottica?

Автоматичен превод:
kickoff
преди 1 година

Здравей.

Не, няма да работи

Имайте предвид, че първо трябва да проверите сайта на казиното - за да разберете кой е издал лиценза.

filefilefile

В този случай - пише "CIL" - това е лошо, този лиценз е лесен за фалшифициране и ние го смятаме за ненадежден. 🙁

Изобщо не се показва информация за контакт. Само .pdf сертификат.

Съжалявам.



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

така че не мога да се оплача никъде на издателя на лиценза? 😕

Автоматичен превод:
kickoff
преди 1 година

Проверихте ли .pdf документа?

Нито един намек за това как да го направя, страхувам се. Освен това считаме лицензите CIL за по-малко надеждни сред всички в момента. Както ми казаха наскоро, няма начин да се провери автентичността му. Мен също не е добър знак, ако питаш мен. 🙁

Автоматичен превод:
kickoff
преди 1 година


уебсайт

няма уебсайт


електронна поща

info@curacaolicensing.com


Телефон

+5999 734 1000


Адрес

Офис център New Haven, Emancipatie Boulevard 31, Вилемстад, Кюрасао, холандски Кариби


Curacao Interactive Licensing (CIL) има регистрационен номер NV 5536/JAZ в рамките на хазартната юрисдикция на Кюрасао. Всъщност CIL Curacao е един от четирите регулаторни органа, които имат право да издават лицензи за хазарт от правителството на Кюрасао.

За съжаление, няма много информация за този регулаторен орган, която да се намери онлайн. Тази комисия по хазарта дори няма официален уебсайт.

Въпреки това ще направя всичко възможно да предоставя поне малко информация за CIL Curacao, която се надявам да бъде полезна.



добре дошли 😉 как да намеря това за 5 секунди? 🙂


Slottica.com предоставя услуги за електронни игри и е официално лицензиран от главен лиценз за игри CIL №. 5536/ЯЗ . - това е притежател на магистърски лиценз 😉

номер на лиценз на google плюс оплакване 😉 можете да опитате да им се обадите чрез skype, ако има такава възможност, за да сте сигурни, че ще ви накарат да се оплачете, мисля.


https://casino-howto.com/regulators/curacao-interactive-licensing-cil-nv-5536jaz/


Този имейл е единственият начин да изпратите оплакване... не мога да намеря повече информация за това, съжалявам, че нямам време 😕 поздрави и успех!


Автоматичен превод:
kiziorro1984
преди 1 година

Честно казано, имейлът вероятно не поддържа обявяване на оплаквания. Последно ми казаха, че също не предостави потвърждение за CIL лиценз.

Дано ситуацията се е променила докато "не търсихме"...👌

Добро усилие - благодаря!


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Имам предвид slottica,

Инвестирах 17 000 чилийски песо, играх въпросната игра "Мини".

Салдото ми е над 100 000, бих искал да изтегля, но получавам „Тегленето е отменено: изисква се 3x сумата на депозита" Бихте ли ми помогнали, моля, да мога да изтегля спечелените си пари? Предварително благодаря много.

Автоматичен превод:
billbur006
преди 10 месеца

Здравей, според написаното от теб изглежда, че трябва да заложиш 3 пъти депозита и тогава вероятно би трябвало да можеш да изтеглиш парите. Въпреки това, ако не сте сигурни в нещо, винаги препоръчвам да попитате поддръжка или чат на живо за такива въпроси и те трябва да могат да ви насочат какво да правите в такъв случай.

Така че ще опитате ли този път, за да проверите дали наистина е така, както написах?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добър вечер, не успях да проверя данните си, за да мога да направя теглене, опитах много и отхвърля това, което поисках да проверя, кой може да ми помогне с този проблем.

Автоматичен превод:
Silvia35
преди 5 месеца

Здравейте, можем ли да започнем с кое казино се опитвате да потвърдите, моля? Казиното каза ли ви също причините за отказите на вашите документи? Колко време ви отне да преминете през този процес.

Моля, уведомете ме, за да имам по-добра идея.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Не знам дали имате нужда от друг тип информация, тъкмо започвам с това, така че ако имате нужда от нещо друго, попитайте ме, надявам се да ме насочите, slottica не ми дава причините, поради които отхвърля документите ми и се опитвам от почти 3 седмици

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
Silvia35
преди 5 месеца

Преместих вашите публикации тук в официалната тема на казиното, където можете да получите повече информация и от други играчи.

Кога точно започнахте с процеса на верификация и изпратихте ли всички необходими документи в правилния формат?

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Благодаря ви, около 15 дни след като започнах процеса на проверка и той отхвърли документите, аз ги изпращам според заявките, но не ми дава причини защо ги отхвърля

Автоматичен превод:
Silvia35
преди 5 месеца

Ако имате нужда от помощта на нашия екип, със сигурност бих ви препоръчал да подадете жалба тук. Можете да използвате тази връзка , за да го направите и ако имате нужда от помощ или имате актуализации от казиното, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини