ФорумКазинаSlottica Casino - обща дискусия

Slottica Casino - обща дискусия

преди 2 години от Anonymized150
|
7218 преглеждания 33 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slottica Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Парите изчезнаха за 29 дни. Отново и отново се казва, че ще бъде проверено. Няма обратна връзка от казиното за Casino Guru. Много съмнително!

Автоматичен превод:
Anonymized150
преди 2 години

Здравейте,

не сте сигурни какъв вид обратна връзка бихте искали да видите, тъй като това е първата ви публикация във форума.

Предлагам ви да имате проблем с предстоящото теглене в казиното на Slottica, нали?

Какво се случи, моля?



Автоматичен превод:
преди 2 години

Имам открита жалба тук с вас, момчета. За съжаление от казиното не са коментирали. Парите ми просто бяха взети обратно поради технически проблеми. Всичко се случи на 13 февруари 2022 г. Към днешна дата не съм получил никакъв отговор от казиното.

Автоматичен превод:
Anonymized150
преди 2 години

Здравейте,

може ли да знам защо сменихте профилите? Имате ли проблем с оригинала, може би?

Това ли е жалбата , която изпратихте, моля?

Ако е така, ще изчакам екипа за жалби, защото изглежда, че сте нарушили правилата и той трябва първо да разследва.

Историята на игрите може да помогне много.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да, това е моето оплакване. Не можах да потвърдя акаунта си, така че трябваше да създам нов акаунт с вас.

Автоматичен превод:
Anonymized150
преди 2 години

Здравейте,

Прочетох жалбата ви и изглежда, че просто игнорирате всички връзки, включени в имейла, получен от Casino Guru.

Проверката на имейл се извършва и чрез връзката с възможност за щракване, така че предполагам, че може да има някакъв технически проблем.

Какъв точно проблем имахте с проверката, моля?

Ще се опитам да помогна 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

За съжаление не получих друг имейл. Също така не е в папката за спам. Когато искам да вляза и щракна върху „изпрати връзка отново", не получавам връзка за потвърждаване на акаунта си.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

може ли да знам защо сменихте профилите? Имате ли проблем с оригинала, може би?

Това ли е жалбата , която изпратихте, моля?

Ако е така, ще изчакам екипа за жалби, защото изглежда, че сте нарушили правилата и той трябва първо да разследва.

Историята на игрите може да помогне много.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Имам 2.проблеми със slottica не само че "наруших правилата"

Автоматичен превод:
Anonymized150
преди 2 години

Здравейте,

относно вашата незавършена регистрация тук, ще ви изпратя имейл.

Към вашата жалба: сега чакаме казиното да се присъедини към тази жалба, така че в този момент трябва да изчакаме малко, боя се.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

относно вашата незавършена регистрация тук, ще ви изпратя имейл.

Към вашата жалба: сега чакаме казиното да се присъедини към тази жалба, така че в този момент трябва да изчакаме малко, боя се.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, регистрираният имейл беше: kaiser⋆⋆⋆@web.de, но за съжаление не получавам имейли от вас там.

Редактиран от Daniel преди 2 години
Причина: чувствителна информация
Автоматичен превод:
преди 2 години

теглене в изчакване от 5 дни ... проверката на акаунта е завършена, проверката на метода на плащане завършена


теглене все още чака ... същият отговор от поддръжката без други актуализации

Автоматичен превод:
valorant21
преди 2 години

Бих изчакал малко, но непрекъснато напомням за чат или поддръжка.

Както посъветвахме във вашата жалба :

„Съветваме играчите да бъдат търпеливи и да изчакат поне 14 дни след като поискат тегленията си, преди да подадат жалба.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, не мога да завърша проверката на идентификатора в slottica, те отхвърлят незабавно

Автоматичен превод:
преди 2 години

теглене в изчакване от 5 дни ... проверката на акаунта е завършена, проверката на метода на плащане завършена


теглене все още чака ... същият отговор от поддръжката без други актуализации

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, сумата за теглене получи ли се във вашата сметка?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, не мога да завърша проверката на идентификатора в slottica, те отхвърлят незабавно

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Опасявам се, че трябва да разберете какво не е наред с документите, да попитате оператора за чат или да изпратите имейл на поддръжката и след това да се опитате да предоставите документите или селфита, специално следвайки изискванията.

Никой извън казиното не може да ви каже какъв е проблемът във вашия случай, но нещо очевидно не е наред. Така че опитайте се да идентифицирате проблема, след което ни уведомете, моля.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Опитах, но когато качих документите веднага, те ги отхвърлят, дори мога да ви изпратя снимките, които са отхвърлили

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Raghuvaran
преди 1 година

Попитайте поддръжката за причината, моля.

Както казах, никой извън казиното не може да ви каже какъв е проблемът във вашия случай, но нещо очевидно не е наред. Така че опитайте се да идентифицирате проблема.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Искам да знам дали уебсайтът на slottica е оригинален или не...

Автоматичен превод:
Raghuvaran
преди 1 година

Има ли шанс вече да водим този разговор чрез профил във Facebook? 🙂

Ако не, това е просто съвпадение и бих предположил, че трябва да прочетете прегледа на казиното , да проверите подадените оплаквания и да прегледате потребителските отзиви.

filefile

Според нашия преглед и история на оплакванията, казиното е под въпрос. За да научите повече за това как да играете в съмнителни казина, любезно прегледайте нашия кодекс за справедлив хазарт – Препоръки за играчи, които играят в казина, които не са класифицирани като „честни" или „честни и безопасни"


Проверих жалбата ви и изглежда, че трябва да опитате да разрешите проблема с казиното, докато изтекат тези 14 пълни дни. 🙁 Мога ли да знам кога изпратихте тегленето, моля?

Както и да е, бих попитал поддръжката какво изглежда нередно с вашия документ. Можете ли да опитате това?


Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини