преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slottica Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Парите изчезнаха за 29 дни. Отново и отново се казва, че ще бъде проверено. Няма обратна връзка от казиното за Casino Guru. Много съмнително!
Money gone 29 days. Again and again it is said that it will be checked. There is no feedback from the casino on Casino Guru. Very dubious!
Geld seit 29 Tagen weg. Immer wieder wird gesagt es wird überprüft. Auf Casino Guru erfolgt keine Rückmeldung vom Casino. Sehr unseriös !
Здравейте,
не сте сигурни какъв вид обратна връзка бихте искали да видите, тъй като това е първата ви публикация във форума.
Предлагам ви да имате проблем с предстоящото теглене в казиното на Slottica, нали?
Какво се случи, моля?
Hello,
not sure what kind of feedback would you like to see, since this is your very first post on the forum.
I suggest you have a problem with the pending withdrawal in the Slottica Casino, haven't you?
What has happened, please?
Имам открита жалба тук с вас, момчета. За съжаление от казиното не са коментирали. Парите ми просто бяха взети обратно поради технически проблеми. Всичко се случи на 13 февруари 2022 г. Към днешна дата не съм получил никакъв отговор от казиното.
I have an open complaint here with you guys. Unfortunately, the casino has not commented. My money was simply taken back because of technical problems. The whole thing happened on February 13, 2022. To date I have not received any response from the casino.
Ich habe eine offene Beschwerde hier bei euch. Das Casino hat sich leider nicht geäußert. Mir wurde mein Geld einfach zurückgenommen wegen technischer Probleme. Das ganze ist am 13.02.2022 passiert. Bis heute erhalte ich keine Rückmeldung von Casino.
Здравейте,
може ли да знам защо сменихте профилите? Имате ли проблем с оригинала, може би?
Това ли е жалбата , която изпратихте, моля?
Ако е така, ще изчакам екипа за жалби, защото изглежда, че сте нарушили правилата и той трябва първо да разследва.
Историята на игрите може да помогне много.
Hello,
may I know why did you switch profiles? Do you have any problem with the original one, maybe?
Is this the complaint you submitted, please?
If so, I'd wait for the complaint team because it seems you breached the rules and they need to investigate first.
The gaming history could help a lot.
Да, това е моето оплакване. Не можах да потвърдя акаунта си, така че трябваше да създам нов акаунт с вас.
Yes that is my complaint. I couldn't verify my account so I had to create a new account with you.
Ja das Ist meine Beschwerde. Mein Account konnte ich nicht verifizieren deswegen musste ich bei euch einen neuen Account erstellen.
Здравейте,
Прочетох жалбата ви и изглежда, че просто игнорирате всички връзки, включени в имейла, получен от Casino Guru.
Проверката на имейл се извършва и чрез връзката с възможност за щракване, така че предполагам, че може да има някакъв технически проблем.
Какъв точно проблем имахте с проверката, моля?
Ще се опитам да помогна 🙂
Hello,
I read your complaint and it seems that you just ignore all the links included in the email received from Casino Guru.
Email verification is done via the clickable link as well, so I assume there may be some technical issue.
What problem exactly did you have with the verification, please?
I'll try to help 🙂
За съжаление не получих друг имейл. Също така не е в папката за спам. Когато искам да вляза и щракна върху „изпрати връзка отново", не получавам връзка за потвърждаване на акаунта си.
Unfortunately I did not receive another email. Also not in the spam folder. When I want to log in and click on "send link again" I don't get a link to verify my account.
Leider habe ich keine erneute Mail erhalten. Auch nicht im Spam Ordner. Wenn ich mich einloggen möchte und auf „erneut link senden" klicke erhalte ich aber kein link um mein Account zu verifizieren.
Здравейте,
може ли да знам защо сменихте профилите? Имате ли проблем с оригинала, може би?
Това ли е жалбата , която изпратихте, моля?
Ако е така, ще изчакам екипа за жалби, защото изглежда, че сте нарушили правилата и той трябва първо да разследва.
Историята на игрите може да помогне много.
Hello,
may I know why did you switch profiles? Do you have any problem with the original one, maybe?
Is this the complaint you submitted, please?
If so, I'd wait for the complaint team because it seems you breached the rules and they need to investigate first.
The gaming history could help a lot.
Здравейте,
относно вашата незавършена регистрация тук, ще ви изпратя имейл.
Към вашата жалба: сега чакаме казиното да се присъедини към тази жалба, така че в този момент трябва да изчакаме малко, боя се.
Hello,
regarding your unfinished registration here, I'm going to send you an email.
To your complaint: we are now waiting for the casino to join this complaint, so at this point, we have to wait a bit, I'm afraid.
Здравейте,
относно вашата незавършена регистрация тук, ще ви изпратя имейл.
Към вашата жалба: сега чакаме казиното да се присъедини към тази жалба, така че в този момент трябва да изчакаме малко, боя се.
Hello,
regarding your unfinished registration here, I'm going to send you an email.
To your complaint: we are now waiting for the casino to join this complaint, so at this point, we have to wait a bit, I'm afraid.
Да, регистрираният имейл беше: kaiser⋆⋆⋆@web.de, но за съжаление не получавам имейли от вас там.
Yes, the registered email was: kaiser⋆⋆⋆@web.de but unfortunately I don't receive any emails from you there.
Ja die registriere Mail war : kaiser⋆⋆⋆@web.de aber leider erhalte ich dort keine Mails von euch.
теглене в изчакване от 5 дни ... проверката на акаунта е завършена, проверката на метода на плащане завършена
теглене все още чака ... същият отговор от поддръжката без други актуализации
cashout pending since 5 days ... account verification is completed , payment method verification complete
cashout still pending ... same response from support no other updates
Бих изчакал малко, но непрекъснато напомням за чат или поддръжка.
Както посъветвахме във вашата жалба :
„Съветваме играчите да бъдат търпеливи и да изчакат поне 14 дни след като поискат тегленията си, преди да подадат жалба.
I'd wait a bit but keep constantly reminding the chat or support.
As we advised in your complaint:
"We advise players to be patient and wait at least 14 days after requesting their withdrawals before they submit a complaint."
теглене в изчакване от 5 дни ... проверката на акаунта е завършена, проверката на метода на плащане завършена
теглене все още чака ... същият отговор от поддръжката без други актуализации
cashout pending since 5 days ... account verification is completed , payment method verification complete
cashout still pending ... same response from support no other updates
Здравейте,
Опасявам се, че трябва да разберете какво не е наред с документите, да попитате оператора за чат или да изпратите имейл на поддръжката и след това да се опитате да предоставите документите или селфита, специално следвайки изискванията.
Никой извън казиното не може да ви каже какъв е проблемът във вашия случай, но нещо очевидно не е наред. Така че опитайте се да идентифицирате проблема, след което ни уведомете, моля.
Hello,
I fear that you have to find out what is wrong with the documents, ask the chat operator, or email the support and then try to provide the documents, or selfies specifically following the demands.
Nobody outside the casino can tell you what is the issue in your case, but something is obviously wrong. So try to identify the problem, then let us know, please.
Опитах, но когато качих документите веднага, те ги отхвърлят, дори мога да ви изпратя снимките, които са отхвърлили
I have tried but when i uploaded the documents immediately they are rejecting it i can even send you the pics that they have rejected
Попитайте поддръжката за причината, моля.
Както казах, никой извън казиното не може да ви каже какъв е проблемът във вашия случай, но нещо очевидно не е наред. Така че опитайте се да идентифицирате проблема.
Ask the support about he reason, please.
As I said, nobody outside the casino can tell you what is the issue in your case, but something is obviously wrong. So try to identify the problem.
Има ли шанс вече да водим този разговор чрез профил във Facebook? 🙂
Ако не, това е просто съвпадение и бих предположил, че трябва да прочетете прегледа на казиното , да проверите подадените оплаквания и да прегледате потребителските отзиви.
Според нашия преглед и история на оплакванията, казиното е под въпрос. За да научите повече за това как да играете в съмнителни казина, любезно прегледайте нашия кодекс за справедлив хазарт – Препоръки за играчи, които играят в казина, които не са класифицирани като „честни" или „честни и безопасни"
Проверих жалбата ви и изглежда, че трябва да опитате да разрешите проблема с казиното, докато изтекат тези 14 пълни дни. 🙁 Мога ли да знам кога изпратихте тегленето, моля?
Както и да е, бих попитал поддръжката какво изглежда нередно с вашия документ. Можете ли да опитате това?
Any chance that we already have that conversation via a Facebook profile? 🙂
If not, it was just a coincidence and I would assume you should read the casino review, check submitted complaints, and browse user reviews.
The according to our review and history of complaints, the casino is questionable. To learn more about how to play in questionable casinos, kindly browse our fair gambling codex - Recommendations for players playing at casinos not classified as 'fair' or 'fair and safe
I checked your complaint and it seems that you have to try to solve the problem with the casino until these 14 full days run out. 🙁 May I know when did you submit the withdrawal, please?
Anyway, I would ask the support about what seems to be wrong with your document. Can you try that?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.