преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slott Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
slott.com се управлява съгласно законите на Кюрасао, аз вече съм самоизключен от неговия регулатор CEG, но казиното отказва да ми възстанови сумите, които депозирах, въпреки че обясних, че не са направили KYC или проверка на моя самоличността или произхода на средствата. И ми позволиха да депозирам повече от €6000 без никакъв проблем или проверка. Техните служители тук в Португалия са толкова объркани и свикнали с другите казина, в които са работили, че по имейл ми казаха да се изключа от Kahnawake Gaming Commission... но лицензът на Slott.com е от CEG... Имах нужда от пояснение от някой в компанията видях, че казиното е свързано с NeoGroup, R2DPartners, Leon Bet и Twin. Аз съм компулсивен високорисков комарджия и се върнах заради реклама, която видях за казино Slott на R2DPartners в LinkedIn... Бих искал някой от компанията да се свърже с мен, за да ми помогне.
свържете се с мен, за да ми помогнете. Самоизключих се за проблем с хазарта на лиценз CEG и Antillephone, бях забранен от всички казина в Кюрасао... самоизключих се във всички казина в групата и на национално ниво от SRIJ.
И имам въпрос, ако Slott се регулира от CEG, защо изпратихте формуляр за самоизключване на KGC на играч, който вече се самоизключи и от двете?
slott.com is operated under the laws of Curacao, I am already self-excluded with its regulator CEG, but the casino refuses to refund me the amounts I deposited, even though I explained that they didn't do KYC or a verification of my identity or the origin of the funds. And they let me deposit more than €6000 without any kind of problem or verification. Their employees here in Portugal are so confused and used to the other casinos where they worked, that by email they told me to exclude myself from the Kahnawake Gaming Commission... but Slott.com's license is from CEG... I needed clarification from someone in the company, I saw that the casino is associated with NeoGroup, R2DPartners, Leon Bet and Twin. I'm a compulsive high-risk gambler, and I relapsed because of an advertisement I saw for R2DPartners' Slott casino on LinkedIn... I'd like someone from the company to get in touch with me to help me.
contact me to help me. I'm self-excluded for problem gambling on the CEG license and Antillephone, I've been banned from all casinos in Curaçao... self-excluded in all casinos in the group and nationally by SRIJ.
And I have a question, if Slott is regulated by CEG why did you send a KGC self-exclusion form to a player already self-excluded from both?
A slott.com é operada sob a leis de Curaçau, eu já estou auto-excluido na sua entidade reguladora a CEG, mas o casino recusa-se a devolver-me os valores depositados, mesmo eu tendo explicado que não fizeram KYC ou uma verificação da minha identidade nem da origem dos fundos. E deixaram-me depositar mais de 6000€ sem qualquer tipo de problema ou verificação. Os seus funcionários aqui em Portugal estão tão confusos e habituados aos outros Casinos onde trabalhavam, que por email disseram para me auto excluir na Kahnawake Gaming Commision… mas a licença da Slott.com é da CEG… necessitava de esclarecimentos de alguém da empresa, vi que o casino está associado ao NeoGroup, R2DPartners, Leon Bet e Twin. Sou um jogador viciado compulsivo de alto risco, e tive uma recaída devido a uma publicidade que vi da R2DPartners ao Slott casino no LinkedIn… gostava que alguém da empresa entrasse em
Contacto comigo para me ajudar. Estou auto excluído por problemas de adição ao jogo na licença CEG e Antillephone, fui banido de todos os Casinos de Curaçau.. auto excluído em todos os Casinos do grupo e a nível nacional pelo SRIJ.
E tenho uma dúvida, se a Slott é regulada pela CEG porque mandou um formulário de auto exclusão da KGC para um jogador já autoexcluido de ambos??
Нашият екип за жалби със сигурност ще разгледа по-задълбочено нещата и се надяваме скоро да разреши този проблем. Ще чакаме резултата.
Като част от нашата Глобална инициатива за самоизключване, ние си партнираме с BetBlocker, регистрирана в Обединеното кралство благотворителна организация, предоставяща безплатна услуга за подкрепа на хора по целия свят. Можете да намерите повече информация за нашата инициатива тук ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) и за BetBlocker тук ( https://betblocker.org/ ).
BetBlocker, който поддържа седем езика, се инсталира бързо и лесно на множество устройства, отнемайки само 2 минути. Веднъж инсталиран, той блокира достъпа до над 84 230 уебсайта за хазарт и работи тихо във фонов режим. Услугата може да се използва анонимно и помага на хората да управляват достъпа си до хазарт безопасно и по подходящ начин, независимо дали това означава пълно ограничаване или ограничаване на достъпа по време на уязвими периоди.
Освен това BetBlocker включва списък от 824 сайта с информация за хазарта. Тези сайтове основно информират потребителите за и рекламират хазартни услуги. Можете да изберете да включите тези сайтове във вашето ограничение, като поставите отметка в квадратче. Въпреки това, ако имате текуща жалба срещу хазартен оператор, не поставяйте отметка в това поле, тъй като това ще ви попречи да получите достъп и до уебсайта Casino.Guru.
Надявам се и това да помогне.
Our complaint team will surely look deeper into things and hopefully soon resolve this issue. We'll wait for the outcome.
As part of our Global Self-Exclusion Initiative, we've partnered with BetBlocker, a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).
BetBlocker, which supports seven languages, is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,230 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods.
Additionally, BetBlocker includes a list of 824 gambling information sites. These sites primarily inform users about and advertise gambling services. You can choose to include these sites in your restriction by ticking a box. However, if you have an ongoing complaint against a gambling operator, do not check this box, as it will prevent you from accessing the Casino.Guru website as well.
I hope this could help as well.
Какво се случва със Slott Casino??? Португалският уебсайт е бъркотия! Виждам 3 регулатора на страницата!
Проверете какво пише в техните условия! Пише, че са лицензирани от Antillephone.. но уебсайтът показва живия печат на CEG.
Можете да проверите условията тук:
https://slott.com/pt-pt/terms
Можете да изтеглите документа за дупка от:
https://slott3.gcdn.online/UUKJASJD/files/terms/Slott-TermsAndConditions-pt_pt.pdf
Цялата информация на уебсайта на Slott е бъркотия! Формуляр за изключване от Kahnawake Gaming Commision, в който се казва, че те се регулират от Antillephone NV според техните правила и условия.. отговаряйки по имейл, казвайки, че LEON е легално казино... какво става тук?!
Те също така казват в условията на параграф 2.4, че след регистриране на акаунт играчът трябва да завърши проверката и да направи KYC, като изпрати снимка на документите си, която дори не е направена!
"2.4. След регистриране на акаунт играчът трябва да завърши процедурата за верификация. Играчът трябва да изпрати сканирано копие или цветна цифрова снимка на официалния документ, който потвърждава самоличността. Такива документи могат да бъдат:
Национална лична карта;
Паспорт;
Шофьорска книжка."
Искам пълно възстановяване от това казино, което не знае какво прави тук, в Португалия.. Slott е лицензиран от CEG, KGC или Antillephone?! Изпращането на грешен формуляр за изключване на регулатора е много лошо.. изглежда, че са много объркани, не е нормално уебсайтът на Portuguese Slott да има 3 регулатора!
What is going on with Slott Casino??? The Portuguese website is a mess! I see 3 regulators on the page!
Check what says in their terms! It says they are licensed by Antillephone.. but the website displays the CEG live seal.
You can check the terms here:
https://slott.com/pt-pt/terms
You can download the hole document in:
https://slott3.gcdn.online/UUKJASJD/files/terms/Slott-TermsAndConditions-pt_pt.pdf
All the informations on Slott website are a mess! Kahnawake Gaming Commision exclusion form, saying they are regulated by Antillephone NV on their terms and condition.. responding by email saying that LEON is a legal Casino... what is going on here?!
They also say in the terms on paragraph 2.4 that after registering an account the player as to complete verification and do KYC, by sending a photo of his documents, which wasn't even made!
"2.4. After registering an account the player has to complete the verification procedure. The player needs to send a scanned copy or a color digital photo of the official document that confirms identity. Such documents could be:
National ID card;
Passport;
Driving license."
I demand the total refund from this Casino who doesn't know what they are doing here in Portugal.. Slott is licensed by CEG, KGC or Antillephone?! Sending the wrong regulator exclusion form is very bad.. it seems that they are very confused, it's not normal for the Portuguese Slott Website to have 3 regulators!
здравей
Може би има нещо общо с новия закон на Кюрасао - изместването на старата система за предоставяне на лицензи.
Gaming Curacao спря да поддържа спорове на играчи по същата причина.
Например, много казина са временно нелицензирани поради сложния процес. Знам, че ще прозвучи глупаво, но попитахте ли казиното за това?
Hello,
Perhaps it has something to do with the new Curacao law - shifting the old system of providing licenses.
Gaming Curacao has stopped supporting player's disputes for the same reason.
For instance, many casinos are temporarily unlicensed due to the complaicated process. I know it will sound stupid, but did you ask the casino about that?
Казиното казва, че е правилно регулирано от CEG... но въпреки това са изпратили формуляри за изключване на KGC и на някои места в сайта казват, че са регулирани от Antillephone! Каква бъркотия! Казиното изглежда е в екзистенциална криза! Най-лошото е, че никой дори не ми отговаря... жалбата, която отворих тук в CasinoGuru, също не е минала. Може ли някой да прегледа случая и да се обади на представител на казиното?
The casino says it is properly regulated by the CEG... but yet they have sent KGC exclusion forms and in some places on the site they say they are regulated by Antillephone! What a mess! The casino seems to be in an existential crisis! The worst thing is that no one even answers me... the complaint I opened here on CasinoGuru hasn't gone through yet either. Could someone review the case and call a casino representative?
O casino diz que é devidamente regulado pela CEG.. mas no entanto enviaram formulários de formulários de exclusão da KGC e em alguns sítios do site dizem ser regulados pela Antillephone! Que confusão! O casino parece que estar numa crise existencial! O pior é que ninguém sequer me responde… a queixa que abrir aqui no CasinoGuru também ainda não andou para a frente. Será que alguém podia rever o caso e chamar um representante do casino?
Предполагам, че това е доста объркващо, но както споменах, ситуацията с лицензите като цяло е доста объркана.
Това, което е по-важно сега обаче, е вашето оплакване, защото то се фокусира върху конкретна грижа - вашето оттегляне. В този момент е ваш ред да актуализирате темата за оплакване, така че следвайте тази връзка, моля 👈
Актуализирайте жалбата всеки път, когато е необходимо, и я следете.
След като цялата свързана информация бъде събрана, специалистите ще се свържат с казиното, ако е необходимо.
Изглежда, че не сте много запознати с процеса на подаване на жалби, затова ми позволете да ви дам основните неща.
Ето как изглежда процесът:
Стъпка 1 : Играчът попълва формуляр за оплакване и го изпраща.
Стъпка 2 : Анализираме жалбата и отговорите на играча във формуляра и разглеждаме казиното и неговите T&C.
Стъпка 3 : Пишем описание на жалбата за нашата система и задаваме на играча всякакви допълнителни въпроси, за да разбере всичко добре.
Стъпка 4 : Въз основа на всичко, което знаем, ние се опитваме да дадем съвет на играча, за да видим дали ситуацията може да бъде разрешена лесно, без да се свързваме с казиното.
Стъпка 5 : Ако е необходимо, каним казиното да се присъедини към разговора и да предостави своята страна на историята.
Стъпка 6 : Въз основа на резултата затваряме и класифицираме жалбата, което ще повлияе на това как ще бъде засегнат Индексът за безопасност на казиното.
Допълнителни важни подробности са в ръководството, фокусирано върху процеса на оплакване 👈
Чувствайте се свободни да го разглеждате по всяко време.
Ще бъдем тук, ако имате нужда от нещо, разбира се
I imagine this is quite confusing, yet as I mentioned, the situation with licenses is pretty messy in general.
What is more important now, however, is your complaint, because it si focused on a specific concern—your withdrawal. At this moment, it is your turn to update the complaint thread so follow this link, please 👈
Update the complaint every time needed, and keep track of it.
Once all related information is gathered, the specialists will reach out to the casino, if necessary.
It seems you are not very familiar with the complait process, hence, allow me to provide the basics for you.
Here is what the process looks like:
Step 1: Player fills out a complaint form and submits it.
Step 2: We analyze the complaint and player's responses in the form and take a look at the casino and its T&Cs.
Step 3: We write a complaint description for our system and ask the player any additional questions to understand everything well.
Step 4: Based on everything we know, we try to give advice to the player to see if the situation can be resolved easily, without contacting the casino.
Step 5: If it is needed, we invite the casino to join the conversation and provide their side of the story.
Step 6: Based on the outcome, we close and classify the complaint, which will influence how the casino's Safety Index will be affected.
Further important details are in guide focused on the complaint process 👈
Feel free to browse it anytime you like.
We'll be here if you need something, of course
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.