ФорумКазинаSlott Casino - обща дискусия

Slott Casino - обща дискусия

преди 3 месеца от joaomarsh20
|
653 преглеждания 6 отговора |
|
преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slott Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 месеца

slott.com се управлява съгласно законите на Кюрасао, аз вече съм самоизключен от неговия регулатор CEG, но казиното отказва да ми възстанови сумите, които депозирах, въпреки че обясних, че не са направили KYC или проверка на моя самоличността или произхода на средствата. И ми позволиха да депозирам повече от €6000 без никакъв проблем или проверка. Техните служители тук в Португалия са толкова объркани и свикнали с другите казина, в които са работили, че по имейл ми казаха да се изключа от Kahnawake Gaming Commission... но лицензът на Slott.com е от CEG... Имах нужда от пояснение от някой в компанията видях, че казиното е свързано с NeoGroup, R2DPartners, Leon Bet и Twin. Аз съм компулсивен високорисков комарджия и се върнах заради реклама, която видях за казино Slott на R2DPartners в LinkedIn... Бих искал някой от компанията да се свърже с мен, за да ми помогне.

свържете се с мен, за да ми помогнете. Самоизключих се за проблем с хазарта на лиценз CEG и Antillephone, бях забранен от всички казина в Кюрасао... самоизключих се във всички казина в групата и на национално ниво от SRIJ.

И имам въпрос, ако Slott се регулира от CEG, защо изпратихте формуляр за самоизключване на KGC на играч, който вече се самоизключи и от двете?

file

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 3 месеца

Нашият екип за жалби със сигурност ще разгледа по-задълбочено нещата и се надяваме скоро да разреши този проблем. Ще чакаме резултата.

Като част от нашата Глобална инициатива за самоизключване, ние си партнираме с BetBlocker, регистрирана в Обединеното кралство благотворителна организация, предоставяща безплатна услуга за подкрепа на хора по целия свят. Можете да намерите повече информация за нашата инициатива тук ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) и за BetBlocker тук ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker, който поддържа седем езика, се инсталира бързо и лесно на множество устройства, отнемайки само 2 минути. Веднъж инсталиран, той блокира достъпа до над 84 230 уебсайта за хазарт и работи тихо във фонов режим. Услугата може да се използва анонимно и помага на хората да управляват достъпа си до хазарт безопасно и по подходящ начин, независимо дали това означава пълно ограничаване или ограничаване на достъпа по време на уязвими периоди.

Освен това BetBlocker включва списък от 824 сайта с информация за хазарта. Тези сайтове основно информират потребителите за и рекламират хазартни услуги. Можете да изберете да включите тези сайтове във вашето ограничение, като поставите отметка в квадратче. Въпреки това, ако имате текуща жалба срещу хазартен оператор, не поставяйте отметка в това поле, тъй като това ще ви попречи да получите достъп и до уебсайта Casino.Guru.

Надявам се и това да помогне.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Какво се случва със Slott Casino??? Португалският уебсайт е бъркотия! Виждам 3 регулатора на страницата!

Проверете какво пише в техните условия! Пише, че са лицензирани от Antillephone.. но уебсайтът показва живия печат на CEG.


Можете да проверите условията тук:

https://slott.com/pt-pt/terms


Можете да изтеглите документа за дупка от:

https://slott3.gcdn.online/UUKJASJD/files/terms/Slott-TermsAndConditions-pt_pt.pdf


Цялата информация на уебсайта на Slott е бъркотия! Формуляр за изключване от Kahnawake Gaming Commision, в който се казва, че те се регулират от Antillephone NV според техните правила и условия.. отговаряйки по имейл, казвайки, че LEON е легално казино... какво става тук?!

Те също така казват в условията на параграф 2.4, че след регистриране на акаунт играчът трябва да завърши проверката и да направи KYC, като изпрати снимка на документите си, която дори не е направена!


"2.4. След регистриране на акаунт играчът трябва да завърши процедурата за верификация. Играчът трябва да изпрати сканирано копие или цветна цифрова снимка на официалния документ, който потвърждава самоличността. Такива документи могат да бъдат:

Национална лична карта;

Паспорт;

Шофьорска книжка."


Искам пълно възстановяване от това казино, което не знае какво прави тук, в Португалия.. Slott е лицензиран от CEG, KGC или Antillephone?! Изпращането на грешен формуляр за изключване на регулатора е много лошо.. изглежда, че са много объркани, не е нормално уебсайтът на Portuguese Slott да има 3 регулатора!

filefilefilefile

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 2 месеца

здравей

Може би има нещо общо с новия закон на Кюрасао - изместването на старата система за предоставяне на лицензи.

Gaming Curacao спря да поддържа спорове на играчи по същата причина.

Например, много казина са временно нелицензирани поради сложния процес. Знам, че ще прозвучи глупаво, но попитахте ли казиното за това?


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Казиното казва, че е правилно регулирано от CEG... но въпреки това са изпратили формуляри за изключване на KGC и на някои места в сайта казват, че са регулирани от Antillephone! Каква бъркотия! Казиното изглежда е в екзистенциална криза! Най-лошото е, че никой дори не ми отговаря... жалбата, която отворих тук в CasinoGuru, също не е минала. Може ли някой да прегледа случая и да се обади на представител на казиното?

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 2 месеца

Предполагам, че това е доста объркващо, но както споменах, ситуацията с лицензите като цяло е доста объркана.

Това, което е по-важно сега обаче, е вашето оплакване, защото то се фокусира върху конкретна грижа - вашето оттегляне. В този момент е ваш ред да актуализирате темата за оплакване, така че следвайте тази връзка, моля 👈

Актуализирайте жалбата всеки път, когато е необходимо, и я следете.

След като цялата свързана информация бъде събрана, специалистите ще се свържат с казиното, ако е необходимо.

Изглежда, че не сте много запознати с процеса на подаване на жалби, затова ми позволете да ви дам основните неща.

Ето как изглежда процесът:

Стъпка 1 : Играчът попълва формуляр за оплакване и го изпраща.

Стъпка 2 : Анализираме жалбата и отговорите на играча във формуляра и разглеждаме казиното и неговите T&C.

Стъпка 3 : Пишем описание на жалбата за нашата система и задаваме на играча всякакви допълнителни въпроси, за да разбере всичко добре.

Стъпка 4 : Въз основа на всичко, което знаем, ние се опитваме да дадем съвет на играча, за да видим дали ситуацията може да бъде разрешена лесно, без да се свързваме с казиното.

Стъпка 5 : Ако е необходимо, каним казиното да се присъедини към разговора и да предостави своята страна на историята.

Стъпка 6 : Въз основа на резултата затваряме и класифицираме жалбата, което ще повлияе на това как ще бъде засегнат Индексът за безопасност на казиното.


Допълнителни важни подробности са в ръководството, фокусирано върху процеса на оплакване 👈

Чувствайте се свободни да го разглеждате по всяко време.

Ще бъдем тук, ако имате нужда от нещо, разбира се


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини