преди 4 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slott Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
slott.com се управлява съгласно законите на Кюрасао, аз вече съм самоизключен от неговия регулатор CEG, но казиното отказва да ми възстанови сумите, които депозирах, въпреки че обясних, че не са направили KYC или проверка на моя самоличността или произхода на средствата. И ми позволиха да депозирам повече от €6000 без никакъв проблем или проверка. Техните служители тук в Португалия са толкова объркани и свикнали с другите казина, в които са работили, че по имейл ми казаха да се изключа от Kahnawake Gaming Commission... но лицензът на Slott.com е от CEG... Имах нужда от пояснение от някой в компанията видях, че казиното е свързано с NeoGroup, R2DPartners, Leon Bet и Twin. Аз съм компулсивен високорисков комарджия и се върнах заради реклама, която видях за казино Slott на R2DPartners в LinkedIn... Бих искал някой от компанията да се свърже с мен, за да ми помогне.
свържете се с мен, за да ми помогнете. Самоизключих се за проблем с хазарта на лиценз CEG и Antillephone, бях забранен от всички казина в Кюрасао... самоизключих се във всички казина в групата и на национално ниво от SRIJ.
И имам въпрос, ако Slott се регулира от CEG, защо изпратихте формуляр за самоизключване на KGC на играч, който вече се самоизключи и от двете?
slott.com is operated under the laws of Curacao, I am already self-excluded with its regulator CEG, but the casino refuses to refund me the amounts I deposited, even though I explained that they didn't do KYC or a verification of my identity or the origin of the funds. And they let me deposit more than €6000 without any kind of problem or verification. Their employees here in Portugal are so confused and used to the other casinos where they worked, that by email they told me to exclude myself from the Kahnawake Gaming Commission... but Slott.com's license is from CEG... I needed clarification from someone in the company, I saw that the casino is associated with NeoGroup, R2DPartners, Leon Bet and Twin. I'm a compulsive high-risk gambler, and I relapsed because of an advertisement I saw for R2DPartners' Slott casino on LinkedIn... I'd like someone from the company to get in touch with me to help me.
contact me to help me. I'm self-excluded for problem gambling on the CEG license and Antillephone, I've been banned from all casinos in Curaçao... self-excluded in all casinos in the group and nationally by SRIJ.
And I have a question, if Slott is regulated by CEG why did you send a KGC self-exclusion form to a player already self-excluded from both?
A slott.com é operada sob a leis de Curaçau, eu já estou auto-excluido na sua entidade reguladora a CEG, mas o casino recusa-se a devolver-me os valores depositados, mesmo eu tendo explicado que não fizeram KYC ou uma verificação da minha identidade nem da origem dos fundos. E deixaram-me depositar mais de 6000€ sem qualquer tipo de problema ou verificação. Os seus funcionários aqui em Portugal estão tão confusos e habituados aos outros Casinos onde trabalhavam, que por email disseram para me auto excluir na Kahnawake Gaming Commision… mas a licença da Slott.com é da CEG… necessitava de esclarecimentos de alguém da empresa, vi que o casino está associado ao NeoGroup, R2DPartners, Leon Bet e Twin. Sou um jogador viciado compulsivo de alto risco, e tive uma recaída devido a uma publicidade que vi da R2DPartners ao Slott casino no LinkedIn… gostava que alguém da empresa entrasse em
Contacto comigo para me ajudar. Estou auto excluído por problemas de adição ao jogo na licença CEG e Antillephone, fui banido de todos os Casinos de Curaçau.. auto excluído em todos os Casinos do grupo e a nível nacional pelo SRIJ.
E tenho uma dúvida, se a Slott é regulada pela CEG porque mandou um formulário de auto exclusão da KGC para um jogador já autoexcluido de ambos??
Нашият екип за жалби със сигурност ще разгледа по-задълбочено нещата и се надяваме скоро да разреши този проблем. Ще чакаме резултата.
Като част от нашата Глобална инициатива за самоизключване, ние си партнираме с BetBlocker, регистрирана в Обединеното кралство благотворителна организация, предоставяща безплатна услуга за подкрепа на хора по целия свят. Можете да намерите повече информация за нашата инициатива тук ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) и за BetBlocker тук ( https://betblocker.org/ ).
BetBlocker, който поддържа седем езика, се инсталира бързо и лесно на множество устройства, отнемайки само 2 минути. Веднъж инсталиран, той блокира достъпа до над 84 230 уебсайта за хазарт и работи тихо във фонов режим. Услугата може да се използва анонимно и помага на хората да управляват достъпа си до хазарт безопасно и по подходящ начин, независимо дали това означава пълно ограничаване или ограничаване на достъпа по време на уязвими периоди.
Освен това BetBlocker включва списък от 824 сайта с информация за хазарта. Тези сайтове основно информират потребителите за и рекламират хазартни услуги. Можете да изберете да включите тези сайтове във вашето ограничение, като поставите отметка в квадратче. Въпреки това, ако имате текуща жалба срещу хазартен оператор, не поставяйте отметка в това поле, тъй като това ще ви попречи да получите достъп и до уебсайта Casino.Guru.
Надявам се и това да помогне.
Our complaint team will surely look deeper into things and hopefully soon resolve this issue. We'll wait for the outcome.
As part of our Global Self-Exclusion Initiative, we've partnered with BetBlocker, a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).
BetBlocker, which supports seven languages, is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,230 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods.
Additionally, BetBlocker includes a list of 824 gambling information sites. These sites primarily inform users about and advertise gambling services. You can choose to include these sites in your restriction by ticking a box. However, if you have an ongoing complaint against a gambling operator, do not check this box, as it will prevent you from accessing the Casino.Guru website as well.
I hope this could help as well.
Какво се случва със Slott Casino??? Португалският уебсайт е бъркотия! Виждам 3 регулатора на страницата!
Проверете какво пише в техните условия! Пише, че са лицензирани от Antillephone.. но уебсайтът показва живия печат на CEG.
Можете да проверите условията тук:
https://slott.com/pt-pt/terms
Можете да изтеглите документа за дупка от:
https://slott3.gcdn.online/UUKJASJD/files/terms/Slott-TermsAndConditions-pt_pt.pdf
Цялата информация на уебсайта на Slott е бъркотия! Формуляр за изключване от Kahnawake Gaming Commision, в който се казва, че те се регулират от Antillephone NV според техните правила и условия.. отговаряйки по имейл, казвайки, че LEON е легално казино... какво става тук?!
Те също така казват в условията на параграф 2.4, че след регистриране на акаунт играчът трябва да завърши проверката и да направи KYC, като изпрати снимка на документите си, която дори не е направена!
"2.4. След регистриране на акаунт играчът трябва да завърши процедурата за верификация. Играчът трябва да изпрати сканирано копие или цветна цифрова снимка на официалния документ, който потвърждава самоличността. Такива документи могат да бъдат:
Национална лична карта;
Паспорт;
Шофьорска книжка."
Искам пълно възстановяване от това казино, което не знае какво прави тук, в Португалия.. Slott е лицензиран от CEG, KGC или Antillephone?! Изпращането на грешен формуляр за изключване на регулатора е много лошо.. изглежда, че са много объркани, не е нормално уебсайтът на Portuguese Slott да има 3 регулатора!
What is going on with Slott Casino??? The Portuguese website is a mess! I see 3 regulators on the page!
Check what says in their terms! It says they are licensed by Antillephone.. but the website displays the CEG live seal.
You can check the terms here:
https://slott.com/pt-pt/terms
You can download the hole document in:
https://slott3.gcdn.online/UUKJASJD/files/terms/Slott-TermsAndConditions-pt_pt.pdf
All the informations on Slott website are a mess! Kahnawake Gaming Commision exclusion form, saying they are regulated by Antillephone NV on their terms and condition.. responding by email saying that LEON is a legal Casino... what is going on here?!
They also say in the terms on paragraph 2.4 that after registering an account the player as to complete verification and do KYC, by sending a photo of his documents, which wasn't even made!
"2.4. After registering an account the player has to complete the verification procedure. The player needs to send a scanned copy or a color digital photo of the official document that confirms identity. Such documents could be:
National ID card;
Passport;
Driving license."
I demand the total refund from this Casino who doesn't know what they are doing here in Portugal.. Slott is licensed by CEG, KGC or Antillephone?! Sending the wrong regulator exclusion form is very bad.. it seems that they are very confused, it's not normal for the Portuguese Slott Website to have 3 regulators!
здравей
Може би има нещо общо с новия закон на Кюрасао - изместването на старата система за предоставяне на лицензи.
Gaming Curacao спря да поддържа спорове на играчи по същата причина.
Например, много казина са временно нелицензирани поради сложния процес. Знам, че ще прозвучи глупаво, но попитахте ли казиното за това?
Hello,
Perhaps it has something to do with the new Curacao law - shifting the old system of providing licenses.
Gaming Curacao has stopped supporting player's disputes for the same reason.
For instance, many casinos are temporarily unlicensed due to the complaicated process. I know it will sound stupid, but did you ask the casino about that?
Казиното казва, че е правилно регулирано от CEG... но въпреки това са изпратили формуляри за изключване на KGC и на някои места в сайта казват, че са регулирани от Antillephone! Каква бъркотия! Казиното изглежда е в екзистенциална криза! Най-лошото е, че никой дори не ми отговаря... жалбата, която отворих тук в CasinoGuru, също не е минала. Може ли някой да прегледа случая и да се обади на представител на казиното?
The casino says it is properly regulated by the CEG... but yet they have sent KGC exclusion forms and in some places on the site they say they are regulated by Antillephone! What a mess! The casino seems to be in an existential crisis! The worst thing is that no one even answers me... the complaint I opened here on CasinoGuru hasn't gone through yet either. Could someone review the case and call a casino representative?
O casino diz que é devidamente regulado pela CEG.. mas no entanto enviaram formulários de formulários de exclusão da KGC e em alguns sítios do site dizem ser regulados pela Antillephone! Que confusão! O casino parece que estar numa crise existencial! O pior é que ninguém sequer me responde… a queixa que abrir aqui no CasinoGuru também ainda não andou para a frente. Será que alguém podia rever o caso e chamar um representante do casino?
Предполагам, че това е доста объркващо, но както споменах, ситуацията с лицензите като цяло е доста объркана.
Това, което е по-важно сега обаче, е вашето оплакване, защото то се фокусира върху конкретна грижа - вашето оттегляне. В този момент е ваш ред да актуализирате темата за оплакване, така че следвайте тази връзка, моля 👈
Актуализирайте жалбата всеки път, когато е необходимо, и я следете.
След като цялата свързана информация бъде събрана, специалистите ще се свържат с казиното, ако е необходимо.
Изглежда, че не сте много запознати с процеса на подаване на жалби, затова ми позволете да ви дам основните неща.
Ето как изглежда процесът:
Стъпка 1 : Играчът попълва формуляр за оплакване и го изпраща.
Стъпка 2 : Анализираме жалбата и отговорите на играча във формуляра и разглеждаме казиното и неговите T&C.
Стъпка 3 : Пишем описание на жалбата за нашата система и задаваме на играча всякакви допълнителни въпроси, за да разбере всичко добре.
Стъпка 4 : Въз основа на всичко, което знаем, ние се опитваме да дадем съвет на играча, за да видим дали ситуацията може да бъде разрешена лесно, без да се свързваме с казиното.
Стъпка 5 : Ако е необходимо, каним казиното да се присъедини към разговора и да предостави своята страна на историята.
Стъпка 6 : Въз основа на резултата затваряме и класифицираме жалбата, което ще повлияе на това как ще бъде засегнат Индексът за безопасност на казиното.
Допълнителни важни подробности са в ръководството, фокусирано върху процеса на оплакване 👈
Чувствайте се свободни да го разглеждате по всяко време.
Ще бъдем тук, ако имате нужда от нещо, разбира се
I imagine this is quite confusing, yet as I mentioned, the situation with licenses is pretty messy in general.
What is more important now, however, is your complaint, because it si focused on a specific concern—your withdrawal. At this moment, it is your turn to update the complaint thread so follow this link, please 👈
Update the complaint every time needed, and keep track of it.
Once all related information is gathered, the specialists will reach out to the casino, if necessary.
It seems you are not very familiar with the complait process, hence, allow me to provide the basics for you.
Here is what the process looks like:
Step 1: Player fills out a complaint form and submits it.
Step 2: We analyze the complaint and player's responses in the form and take a look at the casino and its T&Cs.
Step 3: We write a complaint description for our system and ask the player any additional questions to understand everything well.
Step 4: Based on everything we know, we try to give advice to the player to see if the situation can be resolved easily, without contacting the casino.
Step 5: If it is needed, we invite the casino to join the conversation and provide their side of the story.
Step 6: Based on the outcome, we close and classify the complaint, which will influence how the casino's Safety Index will be affected.
Further important details are in guide focused on the complaint process 👈
Feel free to browse it anytime you like.
We'll be here if you need something, of course
Все още няма отговор от Slott Casino! Сериозно мисля да потърся друга помощ! Минаха месеци! Регулаторният орган CEG вече прекрати дейността си и обяви фалит, а случаят все още не е решен! Поради липсата на отговор на жалбата за ADR от екипа за съответствие на Slott, CEG ми даде краен срок от 14 дни за разрешаване на жалбата и евентуално връщане на парите ми, това беше в началото на октомври... края на декември е и там няма никакъв отговор от CEG, казино Slott или неговия екип за оплаквания и съответствие... нито от новия регулатор GCB. Те просто оставиха спор така, напълно ме игнорираха! Но казиното Slott тук в Португалия се управлява изцяло от групата на Leon Bet (NeoGroup, RD2Partners. Казиното дори не спази собствените си правила и условия и наруши параграф 2.4, който гласи, че е задължително да се проверяват всички игри там не беше KYC или каквато и да е AML процедура... дори и с депозити над €7100...
Което е по-лошо, вече бях самоизключен от това казино и неговите родствени казина и все още нямаше полза! Изпратих няколко искания за изключване до CEG, които така и не отговориха... сега, дори с новите правила и законодателство, казиното Slott продължава да извършва престъпна дейност тук, в Португалия. Тъй като това казино е отворено само в юрисдикции, където се счита за незаконно, няма екип за съответствие и няма KYC или система за отговорна игра, чудя се как все още е отворено и дали никой няма да направи нищо по въпроса? Успях да създам акаунт в това казино със същите данни, които използвах за самоизключване... Дори успях да създам акаунт с имейли, които не съществуват! Например „@gooooooogle.com". Освен че присъства само в държави, където лицензът му не е валиден, това казино се възползва от играчи, които вече са завладяли комарджии, споделяйки същата база данни и същите служители като групата LEON BET. В имейлите, изпратени от служителите, те многократно са наричали Slott casino LEON и дори са изпратили на грешен регулаторен орган формуляра за самоизключване! Моля за помощ при разрешаването на моя случай! Тъй като новият хазартен орган не се интересува от случая, някой трябва да спре това казино, което досега е извършвало само незаконни действия... не всичко върви в света на хазарта.
Номер на сметката: 3619385
Обща депозирана сума: 7100 € без KYC или проверка.
Still no answer from Slott Casino! I'm seriously thinking of looking for other help! It's been months! The regulatory authority CEG has already gone out of business and filed for bankruptcy and the case still hasn't been resolved! Due to the lack of response to the ADR complaint by Slott's Compliance team, CEG gave me a deadline of 14 days to resolve the complaint and possibly return my money, that was at the beginning of October... it's the end of December and there is no response whatsoever from CEG, Slott casino or its complaints and compliance team... nor from the new regulator GCB. They just left a dispute like that, they completely ignored me! But the Slott casino here in Portugal is totally run by the Leon Bet group (NeoGroup, RD2Partners. The casino didn't even comply with its own terms and conditions and violated paragraph 2.4, which states that it is mandatory to verify all games, there was no KYC or any AML procedure... even with deposits over €7100...
What's worse, I was already self-excluded from this casino and its sister casinos and it was still no use! I sent several requests for exclusion to CEG, which never replied... now, even with the new rules and legislation, the Slott casino continues to carry out criminal activity here in Portugal. Since this casino is only open in jurisdictions where it is considered illegal, has no compliance team and no KYC or responsible gaming system, I wonder how it is still open and if no one is going to do anything about it? I was able to create an account at this casino with the same data I used to self-exclude... I was even able to create an account with emails that don't exist! For example "@gooooooogle.com". In addition to only being present in countries where its license is not valid, this casino takes advantage of players who are already compulsive gamblers, sharing the same database and the same employees as the LEON BET group. In emails sent by the employees they have repeatedly called the Slott casino LEON, and even sent the wrong regulatory authority the self-exclusion form! I would like help in solving my case please! Since the new gambling authority doesn't care about the case, someone needs to stop this casino that has so far only committed illegalities... not everything goes in the gambling world.
Account Number: 3619385
Total Amount Deposited: 7100€ without KYC or Verification.
Continuo sem resposta do Slott Casino! Estou seriamente a pensar procurar outro tipo de ajuda! Já passaram meses! A autoridade reguladora CEG já extinguiu e abriu falência e o caso ainda não foi resolvido! Por falta de resposta a queixa ADR por parte da equipa de Compliance da Slott a CEG deu-me um prazo de 14 dias para resolver a queixa e possivelmente devolverem o meu dinheiro, isso foi no início de outubro… estamos no final de dezembro e não existe qualquer tipo de resposta nem da CEG, nem do casino Slott ou a sua equipa de queixas e compliance… nem tão pouco do novo regulador a GCB. Simplesmente deixaram uma disputa assim, ignoraram-me completamente! Mas o casino Slott aqui em Portugal é totalmente gerido pelo grupo da Leon Bet (NeoGroup, RD2Partners. O casino nem sequer cumpriu com os seus próprios termos e condições e violaram o parágrafo 2.4, que diz se obrigatório fazer a verificação de todos os jogos, não foi feito KYC ou qualquer procedimento AML… mesmo com depósitos acima de 7100€…
pior ainda, eu já estava auto-excluido deste Casino e dos seus Casinos irmãos e mesmo assim de nada serviu! Enviei vários pedidos de exclusão á CEG que nunca me respondeu.. agora mesmo com as novas regras e legislação o casino Slott continua a exercer actividade criminal aqui em Portugal. Visto este casino so estar aberto em jurisdições em que é considerado ilegal, não possui equipa de Compliance nem tem um sistema de KYC ou jogo responsável, pergunto-me como ainda está aberto e se ninguém vai fazer nada? Consegui criar conta neste casino com os mesmo dados com que fiz a auto exclusão… consegui criar conta até com emails que não existem! Por exemplo "@gooooooogle.com". Além de só estar presente em países onde a sua licença não é válida este casino aproveita-se de jogadores já viciados compulsivos, partilhando a mesma base de dados e os mesmo funcionários até do grupo LEON BET. Em emails mandados pelos funcionários chamaram várias vezes o casino Slott de LEON, e enviaram até o formulário de auto-exclusão da autoridade reguladora errada! Gostaria de ajuda em resolver o meu caso por favor! Visto a nova autoridade de jogo não querer saber do caso, alguém precisa de parar este casino que até agora só cometeu ilegalidades… não vale tudo no mundo do gambling.
Account Number: 3619385
Total Amount Deposited: 7100€ without KYC or Verification.
здравей
прочете ли предишния ми отговор, моля? Споделянето на номера на сметката ви е загуба на време. Жалби не се разрешават тук във форума. Така че нямам начин да ви помогна, освен да повторя ключовите точки:
Предлагам ви да обмислите подаването на жалбата и да прочетете всички ръководства.
За съжаление, изглежда, че сте добри в подаването на жалби, но след това пренебрегвате въпросите и жалбите се отхвърлят поради вашата неактивност.
https://casino.guru/slott-casino-player-seeks-resolution-with-the-casino
Моля, не публикувайте друга молба за помощ тук във форума и вместо това адресирайте оплакванията правилно. Това ще доведе до подкрепата, която търсите. 🙏
Hello,
did you read my previous response, please? Sharing your account number is a waste of time. Complaints are not resolved here on the forum. So I have no way to help you out aside from repeating the key points:
I suggest you consider submitting the complaint and read all the guides.
Sadly, it appears you are good at submitting the complaints, but after that you ignore the questions and the complaints get rejected due to your inactivity.
https://casino.guru/slott-casino-player-seeks-resolution-with-the-casino
Please do not post another request for help here on the forum and instead address the complaints properly. That would result in the support you seek. 🙏
Радка, съжалявам, ако не съм записал нещата както трябва, но сега с помощта на мой приятел, който е адвокат, написах правилно жалбата срещу Слот, с всички доказателства и причини да вярвам, че казиното се е провалило и не следва индустриалните стандарти и съответствие. Моля, вижте последната ми жалба срещу Slott Casino, бих се радвал случаят да бъде надлежно разследван! И нямаше нужда да бъдеш толкова груб и да ме нападаш така...
„Споделянето на номера на сметката ви е загуба на време" ….
„За съжаление изглежда, че сте добри в подаването на жалбите, но след това игнорирате въпросите и жалбите се отхвърлят поради вашето бездействие."
Не трябва да го казвам… не трябва да бъдеш толкова груб 😕 Просто имах нужда от помощ… и бях изгубен. Моля, екипът на CasinoGuru, вижте моя случай сега.
Radka, sorry if I didn’t write things down properly but now with the help of a friend of mine that is lawyer I wrote the complaint against Slott properly, with all the evidence and my reasons to believe the casino failed with and is not following the industry standards and compliance. Please take a look at my lastest complaint submit against Slott Casino, I would love to see the case being properly investigated! And you didn’t needed to be so rude and attack me like that…
"Sharing your account number is a waste of time" ….
"Sadly, it appears you are good at submitting the complaints, but after that you ignore the questions and the complaints get rejected due to your inactivity."
Shouldn’t said that… you shouldn’t be so rude 😕 I just needed help… and I was lost. Please CasinoGuru team, see my case now.
Сигурен съм, че Радка не е искала да бъде груба, а просто е искала да четете внимателно постовете й и да отговаряте на зададените въпроси.
За съжаление, както виждам, нашият екип за жалби не можа да ви помогне дори този път, тъй като не предоставихте най-важните доказателства, които те поискаха от вас.
По този начин не можем да продължим с вашите оплаквания.
I am sure Radka didn't mean to be rude and just wanted you to read her posts carefully and answer the questions asked.
Unfortunately, as I can see, our complaint team could not help you even this time as you didn't provide the most important evidence they have asked from you.
This way, we are not able to proceed with your complaints.
Радка, съжалявам, ако не съм записал нещата както трябва, но сега с помощта на мой приятел, който е адвокат, написах правилно жалбата срещу Слот, с всички доказателства и причини да вярвам, че казиното се е провалило и не следва индустриалните стандарти и съответствие. Моля, вижте последната ми жалба срещу Slott Casino, бих се радвал случаят да бъде надлежно разследван! И нямаше нужда да бъдеш толкова груб и да ме нападаш така...
„Споделянето на номера на сметката ви е загуба на време" ….
„За съжаление изглежда, че сте добри в подаването на жалбите, но след това игнорирате въпросите и жалбите се отхвърлят поради вашето бездействие."
Не трябва да го казвам… не трябва да бъдеш толкова груб 😕 Просто имах нужда от помощ… и бях изгубен. Моля, екипът на CasinoGuru, вижте моя случай сега.
Radka, sorry if I didn’t write things down properly but now with the help of a friend of mine that is lawyer I wrote the complaint against Slott properly, with all the evidence and my reasons to believe the casino failed with and is not following the industry standards and compliance. Please take a look at my lastest complaint submit against Slott Casino, I would love to see the case being properly investigated! And you didn’t needed to be so rude and attack me like that…
"Sharing your account number is a waste of time" ….
"Sadly, it appears you are good at submitting the complaints, but after that you ignore the questions and the complaints get rejected due to your inactivity."
Shouldn’t said that… you shouldn’t be so rude 😕 I just needed help… and I was lost. Please CasinoGuru team, see my case now.
Скъпи играч. Току-що прочетох вашите съобщения в LinkedIn. Съжалявам да видя, че го прие толкова лично. Намеренията ми бяха да наблегна на най-важната част от всяка жалба - сътрудничеството и правилните процедури, които играчите трябва да следват.
Въпреки това все още наистина е безсмислено да продължавате да се съпротивлявате на „варенето" на вашия случай. Ние, администраторите на форуми, не можем да направим това, което поискахте, тъй като не зависи от нас, а екипът за оплаквания също ви обясни ситуацията. Моля, не приемайте това лично; това е просто факт.
Е, доколкото мога да добавя, Роми каза добре. Съжалявам, че не можем да ви бъдем полезни.
Dear player. I just read your LinkedIn messages. I'm sorry to see you took that so personally. My intentions were to stress out the most crucial part of any complaint - the cooperation and proper procedures players have to follow.
However, it is still indeed pointless to keep resisting on "warching" your case. We forum admins can't do what you have been asking for since it is not up to us, and The Complaint Team explained the situation to you too. Please do not take that personally; it is just a fact.
Well, as far as I can add, Romi made a good point. I'm sorry we can't be of any assistance to you.
Най-важното доказателство, което поискаха? Изпратих всичко! Всички доказателства! За съжаление вече е повече от доказано, че CasinoGuru е просто още един сайт, финансиран от онлайн хазартната мафия 😉 вие винаги сте на страната на Леон и неговата престъпна банда! Това, което наистина печелите, са партньорските кодове. Лична страна? Дяволски си прав, ще го приема лично и ще изложа CasinoGuru на максимум в социалните медии! Ще ви покажа всички отговори, които сте дали и как НИКОГА не сте ми помогнали в никакъв случай! Винаги са ми казвали, че не си струва, че нямам причина да се отказвам... и сама спечелих 4 спора! Въпросното казино е отворено само в 4 държави и е незаконно в 4-те страни, в които е отворено, изпратих снимки на казиното, което нарушава собствените си правила и условия, изпратих имейлите, които размених с екипа за поддръжка на Slott, които бяха толкова объркани че са изпратили формуляри за самоизключване от други регулатори, обадили са се на казино Leon bet и НИКОГА не са отговорили на жалбата за ADR, дори са пропуснали крайния срок за разрешаване 4 пъти! Нарушиха условията на регулатора! Но ако това е добре за вас и искате да продължите да си сътрудничите с престъпни организации, това е добре 😉 Дори вече не ме интересуват парите, просто искам справедливост и справедлива и безопасна среда за всички играчи! Така че да, ще разкрия CasinoGuru навсякъде и във всички форуми, TrustPilot и други сайтове за рецензии! Светът заслужава да знае колко сте корумпирани! Не разрешавате жалби, а само решени и винаги сте на страната на оператора! Можете да сте сигурни, че всичко това ще бъде споделено със света! НИКОГА НИЩО НЕ МОЖЕШ ДА НАПРАВИШ. Играчът никога не е прав... но истината е, че и аз не бях прав с BetTilt и Roku и те бяха принудени да ми върнат 4400€... ти не беше прав с Leon и Twin и те трябваше да дадат върнах ми 9360€ 🤡 и винаги си казвал, че не съм прав looool Ще изпратя всички доказателства, които имам, на доктор Луиджи Фаните, така че CasinoGuru също да може да бъде включени в разследването на LOK, честно казано смятам, че CasinoGuru имаше и има много важна роля в облагодетелстването на нелегалните казина от стария главен лиценз и новия регулатор на GCB. Това, което се случва тук, като CasinoGuru да откаже да разгледа оплакванията на клиентите, е просто срамно! Целият свят ще знае отсега нататък, че вашата рейтингова система е базирана на ИЗМАМА и че оцелявате с парите, които ви плащат нелегалните оператори. Тази компания е точно като AskGamblers! Трябваше да разберете от начина, по който говорят във видеоклиповете! Можете ясно да видите, че всички те са от източни страни, като Русия, Украйна, Малта... така че, разбира се, CasinoGuru трябваше да помогне на онлайн казино мафията 😉 Искам да видя отсега нататък, че ще бъдат разследвани. Искам да те видя как оправдаваш определени резултати и NPS на някои казина... Искам да видя CasinoGuru да оправдава използването на партньорски кодове и промоция в казина, които работят незаконно и са в черния списък в няколко държави... СРАМ СИ. Вие не защитавате клиентите си, вие не сте нищо повече от култ, който печели от страданието на другите! Просто погледнете форума, в който съм, където говорите за Antillephone, eMoore и някои казина... как става така, че организация, която уж помага на играчите, насърчава хората да се откажат? Между другото, имам всички скрийншотове от форума, изглежда дори се страхувахте от подаване на оплаквания срещу Antillephone или eMoore... дори да казвате на хората, че е невъзможно да спечелите дело или да се свържете с тях looool не решават случая, че за пореден път ще го реша сам!
решавате само това, което вече е решено, за да можете след това да публикувате числа в LinkedIn 🤡, тъй като споменахте публикацията ми и си направихте труда да дойдете и да говорите за нея, като казахте, че съм го приел лично, следете LinkedIn сега! Сега ще стане добре 😉 куп измамници. Ще докажа на света на iGaming, че CasinoGuru не е нищо друго освен измама.
The most important evidence they asked for? I sent everything! All the evidence! Unfortunately it's already more than proven that CasinoGuru is just another site funded by the online gambling mafia 😉 you always side with Leon and his criminal gang! What you really earn is affiliate codes. Personal side? You're damn right I'm going to take it personally and expose CasinoGuru to the max on social media! I'll show you all the answers you've given and how you've NEVER helped me in any case! They always told me it wasn't worth it, that I had no reason to give up... and I won 4 disputes on my own! The casino in question is only open in 4 countries and is illegal in the 4 countries it is open in, I sent photos of the casino breaking its own terms and conditions, I sent the emails I exchanged with Slott's support team, who were so confused that they sent self-exclusion forms from other regulators, called the casino Leon bet and NEVER responded to the ADR complaint, even missing the deadline to resolve 4 times! They violated the regulator's conditions! But if that's okay with you and you want to continue collaborating with criminal organizations, that's fine 😉 I don't even care about the money anymore, I just want justice and a fair and safe environment for all players! So yes, I'm going to expose CasinoGuru everywhere and on all forums, TrustPilot and other review sites! The world deserves to know how corrupt you are! You don't resolve any complaints, only those that have already been resolved, and you always side with the operator! You can be sure that all this will be shared with the world! YOU CAN NEVER DO ANYTHING. The player is never right... but the truth is that I wasn't right with BetTilt and Roku either and they were forced to give me back 4400€... you weren't right with Leon and Twin and they had to give me back 9360€ 🤡 and you always said I wasn't right looool I'm going to send all the evidence I have to Doctor Luigi Faneyte so that CasinoGuru can also be incorporated into the LOK Investigation, I honestly think that CasinoGuru had and has a very important role in benefiting illegal casinos from the old master license and the new GCB regulator. What is happening here, like CasinoGuru refusing to look into customer complaints is just shameful! The whole world will know from now on that your rating system is based on a FRAUD, and that you survive on the money that illegal operators pay you. This company is just like AskGamblers! You should have known from the way they talk in the videos! You can clearly see that they are all from Eastern countries, like Russia, Ukraine, Malta... so of course CasinoGuru had to help the online casino mafia 😉 I want to see from now on that they will be investigated. I want to see you justify certain scores and the NPS of some casinos... I want to see CasinoGuru justify the use of affiliate codes and promotion to casinos that are operating illegally and blacklisted in several countries... YOU ARE A SHAME. You don't defend your customers, you're nothing more than a cult that profits from the suffering of others! Just look at the forum I'm on, where you talk about Antillephone, eMoore and some casinos... how is it that an organization that supposedly helps players is encouraging people to give up? By the way, I have all the screenshots of the forum, it seems that you were even afraid of complaints being made against Antillephone or eMoore... even telling people that it was impossible to win a case or contact them looool don't solve the case that once again I will solve it myself!
you only solve what has already been solved, so that you can then post numbers on LinkedIn 🤡 since you mentioned my post and took the trouble to come and talk about it saying that I took it personally, keep an eye on LinkedIn now! Now it's going to get good 😉 bunch of scammers. I'm going to prove to the iGaming world that CasinoGuru is nothing but a fraud.
As evidências mais importantes que eles pediram? Eu enviei tudo! Todas as provas! Infelizmente já está mais do que provado que o CasinoGuru não passa de outro site financiado pela máfia do jogo online 😉 vocês ficam sempre do lado de casinos com a Leon e o seu grupo criminoso! Vocês ganham mesmo é com os códigos de afiliados. Lado pessoal? Pode ter a certeza que vou mesmo levar para o lado pessoal e vou expor o CasinoGuru ao máximo nas redes sociais! Vou mostrar todas as respostas que vocês deram e em como NUNCA me ajudaram em nenhum caso! Sempre me disseram que não valia a pena, que eu não tinha razão.. para desistir… e ganhei 4 disputas sozinho! O casino em questão só está aberto em 4 países e é ilegal nos 4 países em que está aberto, enviei fotos do casino a quebrar os seus próprios termos e condições, enviei os e-mails que troquei com o suporte da equipa da Slott, que estavam tão confusos que enviaram formulários de auto-exclusão de outro reguladores, chamaram o casino de Leon bet e NUNCA responderam á queixa ADR, tendo até falhado o prazo para resolver 4 vezes! Violaram as condições do regulador! Mas se para vocês está tudo bem e querem continuar a colaborar com organizações criminosas tudo bem 😉 eu já nem quero saber do dinheiro, eu queria era justiça e um ambiente justo e seguro para todos os jogadores! Por isso, sim vou expor o CasinoGuru em todo o lado e todos os fóruns, TrustPilot e outros sites de avaliação! O mundo merece saber o quanto corruptos vocês são! Não resolvem nenhuma queixa, só as que já estão praticamente resolvidas, e ficam sempre do lado do operador! Pode ter a certeza que tudo isto vai ser partilhado com o mundo! NUNCA PODEM FAZER NADA. O jogador nunca tem razão… mas a verdade é que também não tinha razão com a BetTilt e Roku e foram obrigados a devolver-me 4400€… não tinham razão com a Leon e Twin e tiverem que me devolver 9360€ 🤡 e vocês sempre disseram que não tinha razão looool irei me enviar todas as provas que tenho para o Doutor Luigi Faneyte para o CasinoGuru ser também incorporado na LOK Investigation, acho sinceramente que o CasinoGuru teve e tem um papel muito importante em beneficiar casinos ilegais da antiga master license e do novo regulador GCB. O que está a acontecer aqui, como o CasinoGuru a negar-se a analisar as reclamações dos clientes é só vergonhoso! Todo o mundo vai saber a partir de agora que o vosso sistema de avaliação é baseada numa FRAUDE, e que sobrevivem do dinheiro que operadores ilegais vos pagam. Esta empresa é exatamente como a AskGamblers! Deveria ter logo entendido pela forma como falam nos vídeos! Da claramente para perceber que são todos de países de Leste, como Rússia, Ucrânia, Malta… por isso claro que o CasinoGuru tinha que ajudar a máfia dos casinos online 😉 quero ver a partir de agora que vão ser alvos de investigação. Quero ver a justificarem certas pontuações e o NPS de alguns casinos… quero ver o CasinoGuru justificar o uso de códigos de afiliados e promoção a casinos que estão a operar ilegalmente e blacklisted em vários países… VOCÊS SÃO UMA VERGONHA. Vocês não defendem os clientes, não passam de um seita que anda a ganhar com o sofrimento dos outros! Basta ver no fórum em que estou presente, o que fala sobre a Antillephone, a eMoore e alguns casinos… como é que uma entidade que supostamente ajuda os jogadores, está a incentivar as pessoas para desistirem?? Aliás, tenho todos os prints do fórum, vocês parece que até tinham medo que fossem feitas reclamações contra a Antillephone ou eMoore.. dizendo até ás pessoas que era impossível ganhar um caso ou contacta-los looool não resolvam o caso que mais uma vez irei resolver sozinho!
vocês só resolvem o que já está resolvido, para depois fazer posts de números no LinkedIn 🤡 já que falou no meu post e se deu ao trabalho de vir falar disso dizendo que levei para o lado pessoal, fique atento agora ao LinkedIn! Agora é que vai começar a ser bom 😉 bando de scammers. Vou provar ao mundo do iGaming que o CasinoGuru não passa de um fraude.
Наистина съжалявам, че се чувстваш така, но изобщо няма да се опитвам да променя мнението ти.
От друга страна, браво за вас, че можете сами да решавате проблемите и не се нуждаете от ничия помощ.
Много се радвам за теб и ти желая всичко най-добро, въпреки че мислиш за нас по този начин.
Бъдете здрави, винаги.
I am really sorry that you feel this way, but I will not try to change your mind at all.
On the other side, good on you that you are able to solve issues yourself and you don't need anyone's help.
I am really glad for you and wish you only all the best, even though you think of us this way.
Stay well, always.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.