НачалоФорумКазинаSlott Casino - обща дискусия

Slott Casino - обща дискусия

преди 4 месеца от joaomarsh20
|
926 преглеждания 13 отговора |
|
преди 4 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slott Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 4 месеца

slott.com се управлява съгласно законите на Кюрасао, аз вече съм самоизключен от неговия регулатор CEG, но казиното отказва да ми възстанови сумите, които депозирах, въпреки че обясних, че не са направили KYC или проверка на моя самоличността или произхода на средствата. И ми позволиха да депозирам повече от €6000 без никакъв проблем или проверка. Техните служители тук в Португалия са толкова объркани и свикнали с другите казина, в които са работили, че по имейл ми казаха да се изключа от Kahnawake Gaming Commission... но лицензът на Slott.com е от CEG... Имах нужда от пояснение от някой в компанията видях, че казиното е свързано с NeoGroup, R2DPartners, Leon Bet и Twin. Аз съм компулсивен високорисков комарджия и се върнах заради реклама, която видях за казино Slott на R2DPartners в LinkedIn... Бих искал някой от компанията да се свърже с мен, за да ми помогне.

свържете се с мен, за да ми помогнете. Самоизключих се за проблем с хазарта на лиценз CEG и Antillephone, бях забранен от всички казина в Кюрасао... самоизключих се във всички казина в групата и на национално ниво от SRIJ.

И имам въпрос, ако Slott се регулира от CEG, защо изпратихте формуляр за самоизключване на KGC на играч, който вече се самоизключи и от двете?

file

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 4 месеца

Нашият екип за жалби със сигурност ще разгледа по-задълбочено нещата и се надяваме скоро да разреши този проблем. Ще чакаме резултата.

Като част от нашата Глобална инициатива за самоизключване, ние си партнираме с BetBlocker, регистрирана в Обединеното кралство благотворителна организация, предоставяща безплатна услуга за подкрепа на хора по целия свят. Можете да намерите повече информация за нашата инициатива тук ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) и за BetBlocker тук ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker, който поддържа седем езика, се инсталира бързо и лесно на множество устройства, отнемайки само 2 минути. Веднъж инсталиран, той блокира достъпа до над 84 230 уебсайта за хазарт и работи тихо във фонов режим. Услугата може да се използва анонимно и помага на хората да управляват достъпа си до хазарт безопасно и по подходящ начин, независимо дали това означава пълно ограничаване или ограничаване на достъпа по време на уязвими периоди.

Освен това BetBlocker включва списък от 824 сайта с информация за хазарта. Тези сайтове основно информират потребителите за и рекламират хазартни услуги. Можете да изберете да включите тези сайтове във вашето ограничение, като поставите отметка в квадратче. Въпреки това, ако имате текуща жалба срещу хазартен оператор, не поставяйте отметка в това поле, тъй като това ще ви попречи да получите достъп и до уебсайта Casino.Guru.

Надявам се и това да помогне.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Какво се случва със Slott Casino??? Португалският уебсайт е бъркотия! Виждам 3 регулатора на страницата!

Проверете какво пише в техните условия! Пише, че са лицензирани от Antillephone.. но уебсайтът показва живия печат на CEG.


Можете да проверите условията тук:

https://slott.com/pt-pt/terms


Можете да изтеглите документа за дупка от:

https://slott3.gcdn.online/UUKJASJD/files/terms/Slott-TermsAndConditions-pt_pt.pdf


Цялата информация на уебсайта на Slott е бъркотия! Формуляр за изключване от Kahnawake Gaming Commision, в който се казва, че те се регулират от Antillephone NV според техните правила и условия.. отговаряйки по имейл, казвайки, че LEON е легално казино... какво става тук?!

Те също така казват в условията на параграф 2.4, че след регистриране на акаунт играчът трябва да завърши проверката и да направи KYC, като изпрати снимка на документите си, която дори не е направена!


"2.4. След регистриране на акаунт играчът трябва да завърши процедурата за верификация. Играчът трябва да изпрати сканирано копие или цветна цифрова снимка на официалния документ, който потвърждава самоличността. Такива документи могат да бъдат:

Национална лична карта;

Паспорт;

Шофьорска книжка."


Искам пълно възстановяване от това казино, което не знае какво прави тук, в Португалия.. Slott е лицензиран от CEG, KGC или Antillephone?! Изпращането на грешен формуляр за изключване на регулатора е много лошо.. изглежда, че са много объркани, не е нормално уебсайтът на Portuguese Slott да има 3 регулатора!

filefilefilefile

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 4 месеца

здравей

Може би има нещо общо с новия закон на Кюрасао - изместването на старата система за предоставяне на лицензи.

Gaming Curacao спря да поддържа спорове на играчи по същата причина.

Например, много казина са временно нелицензирани поради сложния процес. Знам, че ще прозвучи глупаво, но попитахте ли казиното за това?


Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Казиното казва, че е правилно регулирано от CEG... но въпреки това са изпратили формуляри за изключване на KGC и на някои места в сайта казват, че са регулирани от Antillephone! Каква бъркотия! Казиното изглежда е в екзистенциална криза! Най-лошото е, че никой дори не ми отговаря... жалбата, която отворих тук в CasinoGuru, също не е минала. Може ли някой да прегледа случая и да се обади на представител на казиното?

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 3 месеца

Предполагам, че това е доста объркващо, но както споменах, ситуацията с лицензите като цяло е доста объркана.

Това, което е по-важно сега обаче, е вашето оплакване, защото то се фокусира върху конкретна грижа - вашето оттегляне. В този момент е ваш ред да актуализирате темата за оплакване, така че следвайте тази връзка, моля 👈

Актуализирайте жалбата всеки път, когато е необходимо, и я следете.

След като цялата свързана информация бъде събрана, специалистите ще се свържат с казиното, ако е необходимо.

Изглежда, че не сте много запознати с процеса на подаване на жалби, затова ми позволете да ви дам основните неща.

Ето как изглежда процесът:

Стъпка 1 : Играчът попълва формуляр за оплакване и го изпраща.

Стъпка 2 : Анализираме жалбата и отговорите на играча във формуляра и разглеждаме казиното и неговите T&C.

Стъпка 3 : Пишем описание на жалбата за нашата система и задаваме на играча всякакви допълнителни въпроси, за да разбере всичко добре.

Стъпка 4 : Въз основа на всичко, което знаем, ние се опитваме да дадем съвет на играча, за да видим дали ситуацията може да бъде разрешена лесно, без да се свързваме с казиното.

Стъпка 5 : Ако е необходимо, каним казиното да се присъедини към разговора и да предостави своята страна на историята.

Стъпка 6 : Въз основа на резултата затваряме и класифицираме жалбата, което ще повлияе на това как ще бъде засегнат Индексът за безопасност на казиното.


Допълнителни важни подробности са в ръководството, фокусирано върху процеса на оплакване 👈

Чувствайте се свободни да го разглеждате по всяко време.

Ще бъдем тук, ако имате нужда от нещо, разбира се


Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Все още няма отговор от Slott Casino! Сериозно мисля да потърся друга помощ! Минаха месеци! Регулаторният орган CEG вече прекрати дейността си и обяви фалит, а случаят все още не е решен! Поради липсата на отговор на жалбата за ADR от екипа за съответствие на Slott, CEG ми даде краен срок от 14 дни за разрешаване на жалбата и евентуално връщане на парите ми, това беше в началото на октомври... края на декември е и там няма никакъв отговор от CEG, казино Slott или неговия екип за оплаквания и съответствие... нито от новия регулатор GCB. Те просто оставиха спор така, напълно ме игнорираха! Но казиното Slott тук в Португалия се управлява изцяло от групата на Leon Bet (NeoGroup, RD2Partners. Казиното дори не спази собствените си правила и условия и наруши параграф 2.4, който гласи, че е задължително да се проверяват всички игри там не беше KYC или каквато и да е AML процедура... дори и с депозити над €7100...

Което е по-лошо, вече бях самоизключен от това казино и неговите родствени казина и все още нямаше полза! Изпратих няколко искания за изключване до CEG, които така и не отговориха... сега, дори с новите правила и законодателство, казиното Slott продължава да извършва престъпна дейност тук, в Португалия. Тъй като това казино е отворено само в юрисдикции, където се счита за незаконно, няма екип за съответствие и няма KYC или система за отговорна игра, чудя се как все още е отворено и дали никой няма да направи нищо по въпроса? Успях да създам акаунт в това казино със същите данни, които използвах за самоизключване... Дори успях да създам акаунт с имейли, които не съществуват! Например „@gooooooogle.com". Освен че присъства само в държави, където лицензът му не е валиден, това казино се възползва от играчи, които вече са завладяли комарджии, споделяйки същата база данни и същите служители като групата LEON BET. В имейлите, изпратени от служителите, те многократно са наричали Slott casino LEON и дори са изпратили на грешен регулаторен орган формуляра за самоизключване! Моля за помощ при разрешаването на моя случай! Тъй като новият хазартен орган не се интересува от случая, някой трябва да спре това казино, което досега е извършвало само незаконни действия... не всичко върви в света на хазарта.

Номер на сметката: 3619385

Обща депозирана сума: 7100 € без KYC или проверка.

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 1 седмица

здравей

прочете ли предишния ми отговор, моля? Споделянето на номера на сметката ви е загуба на време. Жалби не се разрешават тук във форума. Така че нямам начин да ви помогна, освен да повторя ключовите точки:

Предлагам ви да обмислите подаването на жалбата и да прочетете всички ръководства.


За съжаление, изглежда, че сте добри в подаването на жалби, но след това пренебрегвате въпросите и жалбите се отхвърлят поради вашата неактивност.

https://casino.guru/slott-casino-player-seeks-resolution-with-the-casino


Моля, не публикувайте друга молба за помощ тук във форума и вместо това адресирайте оплакванията правилно. Това ще доведе до подкрепата, която търсите. 🙏

Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
Radka
преди 5 дни

Радка, съжалявам, ако не съм записал нещата както трябва, но сега с помощта на мой приятел, който е адвокат, написах правилно жалбата срещу Слот, с всички доказателства и причини да вярвам, че казиното се е провалило и не следва индустриалните стандарти и съответствие. Моля, вижте последната ми жалба срещу Slott Casino, бих се радвал случаят да бъде надлежно разследван! И нямаше нужда да бъдеш толкова груб и да ме нападаш така...

„Споделянето на номера на сметката ви е загуба на време" ….

„За съжаление изглежда, че сте добри в подаването на жалбите, но след това игнорирате въпросите и жалбите се отхвърлят поради вашето бездействие."

Не трябва да го казвам… не трябва да бъдеш толкова груб 😕 Просто имах нужда от помощ… и бях изгубен. Моля, екипът на CasinoGuru, вижте моя случай сега.

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 4 дни

Сигурен съм, че Радка не е искала да бъде груба, а просто е искала да четете внимателно постовете й и да отговаряте на зададените въпроси.

За съжаление, както виждам, нашият екип за жалби не можа да ви помогне дори този път, тъй като не предоставихте най-важните доказателства, които те поискаха от вас.

По този начин не можем да продължим с вашите оплаквания.

Автоматичен превод:
преди 5 дни

Радка, съжалявам, ако не съм записал нещата както трябва, но сега с помощта на мой приятел, който е адвокат, написах правилно жалбата срещу Слот, с всички доказателства и причини да вярвам, че казиното се е провалило и не следва индустриалните стандарти и съответствие. Моля, вижте последната ми жалба срещу Slott Casino, бих се радвал случаят да бъде надлежно разследван! И нямаше нужда да бъдеш толкова груб и да ме нападаш така...

„Споделянето на номера на сметката ви е загуба на време" ….

„За съжаление изглежда, че сте добри в подаването на жалбите, но след това игнорирате въпросите и жалбите се отхвърлят поради вашето бездействие."

Не трябва да го казвам… не трябва да бъдеш толкова груб 😕 Просто имах нужда от помощ… и бях изгубен. Моля, екипът на CasinoGuru, вижте моя случай сега.

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Скъпи играч. Току-що прочетох вашите съобщения в LinkedIn. Съжалявам да видя, че го прие толкова лично. Намеренията ми бяха да наблегна на най-важната част от всяка жалба - сътрудничеството и правилните процедури, които играчите трябва да следват.

Въпреки това все още наистина е безсмислено да продължавате да се съпротивлявате на „варенето" на вашия случай. Ние, администраторите на форуми, не можем да направим това, което поискахте, тъй като не зависи от нас, а екипът за оплаквания също ви обясни ситуацията. Моля, не приемайте това лично; това е просто факт.

Е, доколкото мога да добавя, Роми каза добре. Съжалявам, че не можем да ви бъдем полезни.



Автоматичен превод:
Romi
преди 4 дни

Най-важното доказателство, което поискаха? Изпратих всичко! Всички доказателства! За съжаление вече е повече от доказано, че CasinoGuru е просто още един сайт, финансиран от онлайн хазартната мафия 😉 вие винаги сте на страната на Леон и неговата престъпна банда! Това, което наистина печелите, са партньорските кодове. Лична страна? Дяволски си прав, ще го приема лично и ще изложа CasinoGuru на максимум в социалните медии! Ще ви покажа всички отговори, които сте дали и как НИКОГА не сте ми помогнали в никакъв случай! Винаги са ми казвали, че не си струва, че нямам причина да се отказвам... и сама спечелих 4 спора! Въпросното казино е отворено само в 4 държави и е незаконно в 4-те страни, в които е отворено, изпратих снимки на казиното, което нарушава собствените си правила и условия, изпратих имейлите, които размених с екипа за поддръжка на Slott, които бяха толкова объркани че са изпратили формуляри за самоизключване от други регулатори, обадили са се на казино Leon bet и НИКОГА не са отговорили на жалбата за ADR, дори са пропуснали крайния срок за разрешаване 4 пъти! Нарушиха условията на регулатора! Но ако това е добре за вас и искате да продължите да си сътрудничите с престъпни организации, това е добре 😉 Дори вече не ме интересуват парите, просто искам справедливост и справедлива и безопасна среда за всички играчи! Така че да, ще разкрия CasinoGuru навсякъде и във всички форуми, TrustPilot и други сайтове за рецензии! Светът заслужава да знае колко сте корумпирани! Не разрешавате жалби, а само решени и винаги сте на страната на оператора! Можете да сте сигурни, че всичко това ще бъде споделено със света! НИКОГА НИЩО НЕ МОЖЕШ ДА НАПРАВИШ. Играчът никога не е прав... но истината е, че и аз не бях прав с BetTilt и Roku и те бяха принудени да ми върнат 4400€... ти не беше прав с Leon и Twin и те трябваше да дадат върнах ми 9360€ 🤡 и винаги си казвал, че не съм прав looool Ще изпратя всички доказателства, които имам, на доктор Луиджи Фаните, така че CasinoGuru също да може да бъде включени в разследването на LOK, честно казано смятам, че CasinoGuru имаше и има много важна роля в облагодетелстването на нелегалните казина от стария главен лиценз и новия регулатор на GCB. Това, което се случва тук, като CasinoGuru да откаже да разгледа оплакванията на клиентите, е просто срамно! Целият свят ще знае отсега нататък, че вашата рейтингова система е базирана на ИЗМАМА и че оцелявате с парите, които ви плащат нелегалните оператори. Тази компания е точно като AskGamblers! Трябваше да разберете от начина, по който говорят във видеоклиповете! Можете ясно да видите, че всички те са от източни страни, като Русия, Украйна, Малта... така че, разбира се, CasinoGuru трябваше да помогне на онлайн казино мафията 😉 Искам да видя отсега нататък, че ще бъдат разследвани. Искам да те видя как оправдаваш определени резултати и NPS на някои казина... Искам да видя CasinoGuru да оправдава използването на партньорски кодове и промоция в казина, които работят незаконно и са в черния списък в няколко държави... СРАМ СИ. Вие не защитавате клиентите си, вие не сте нищо повече от култ, който печели от страданието на другите! Просто погледнете форума, в който съм, където говорите за Antillephone, eMoore и някои казина... как става така, че организация, която уж помага на играчите, насърчава хората да се откажат? Между другото, имам всички скрийншотове от форума, изглежда дори се страхувахте от подаване на оплаквания срещу Antillephone или eMoore... дори да казвате на хората, че е невъзможно да спечелите дело или да се свържете с тях looool не решават случая, че за пореден път ще го реша сам!

решавате само това, което вече е решено, за да можете след това да публикувате числа в LinkedIn 🤡, тъй като споменахте публикацията ми и си направихте труда да дойдете и да говорите за нея, като казахте, че съм го приел лично, следете LinkedIn сега! Сега ще стане добре 😉 куп измамници. Ще докажа на света на iGaming, че CasinoGuru не е нищо друго освен измама.

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 3 дни

Наистина съжалявам, че се чувстваш така, но изобщо няма да се опитвам да променя мнението ти.

От друга страна, браво за вас, че можете сами да решавате проблемите и не се нуждаете от ничия помощ.

Много се радвам за теб и ти желая всичко най-добро, въпреки че мислиш за нас по този начин.

Бъдете здрави, винаги.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини