преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с SlotStars Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Тествах за 40 евро и игрите не дадоха нищо, когато играх със залози 10-20cnt !!
това казино е същата дисциплина като всички други казина на Skill On Net Limited
също не даде бонус за добре дошли.
жалко, че правят нови казина, когато старите нямат играчи. трябва да се съсредоточи върху даването на печалби на играчите и по този начин да запази казиното си популярно !!
Веднага затворих сметката си и не отидох там втори път.
Сложих всички Skill On Net Limited в моя черен списък.
I tested for 40 euros and the games didn't give anything when I played with 10-20cnt bets !!
this casino is the same discipline as all other Skill On Net Limited casinos
did not give a welcome bonus either.
it is a pity that they make new casinos when the old ones run out of players. should focus on giving players winnings and thus keep their casino popular !!
I immediately closed my account and didn’t go there a second time.
I have put all Skill On Net Limited on my own blacklist.
Testasin 40 eurolla ja ei pelit antaneet mitään kun pelasin 10-20cnt panoksilla!!
tämä kasino on samaa kuraa kuin kaikki muutkin Skill On Net Limited kasinot
eivät antaneet tervetulobonustakaan.
on säälittävää että he tekevät uusia kasinoita kun vanhoilta loppuu pelaajat. kannattaisi keskittyä antamaan pelaajille voittoja ja siten pitää kasinonsa suosittuna!!
suljin heti tilini ja en toista kertaa tuonne mene.
olen laittanut kaikki Skill On Net Limited omalle mustalle listalle.
Благодаря за споделения опит. Много различни пробвахте ли? От един доставчик ли бяха или от различни?
Thanks for sharing your experience. Have many different have you tried? Were they from the same provider or different ones?
Посетих всички казина на Skill On Net Limited.
първото беше ahtigames и това беше първото ми интернет казино, където играх. трябваше да бъде през 2018 г.
спечелих оттам 40e със залог от 2100e и го вдигнах без никакви проблеми.
тогава нищо не идваше от други казина на същата компания. пробвах ги с 30-40е депозити и само веднъж.
Винаги съм затварял сметката си тогава, защото не смятах, че си струва да депозирам при тях втори път.
Винаги правя така, ако нито едно казино с един депозит не е добро и оставям нещо да печели, тогава затварям сметките.
I have visited all Skill On Net Limited casinos.
the first was ahtigames and it was my first internet casino where i played.should be in 2018.
i won from there 40e with a bet of 2100e and got it lifted without any problems.
nothing came from other casinos of the same company then. i tried them with 30-40e deposits and once only.
I always closed my account then because I didn't feel it was worth depositing with them a second time.
I always do that if no single deposit casino is good and let something profit then I close the accounts.
olen käynyt kaikilla Skill On Net Limited kasinoilla.
ensimmäinen oli ahtigames ja se oli minun ensimmäinen internet kasino jossa pelasin.taisi olla 2018 vuonna.
voitin sieltä 40e panostuksella 2100e ja sain sen nostettua ilman ongelmia.
muilta saman yhtiön kasinoilta sitten ei tullut mitään.kokeilin niitä 30-40e talletuksilla ja yhden kerran vain.
suljin aina sitten tilini koska en kokenut että kannattaa niihin toista kertaa tallettaa.
teen aina niin että jos ei yhdella talletuksella kasino ole hyvä ja anna jotain voittoa niin suljen tilit.
Просто се чудя, когато споменете „без печалба", казиното не ви позволява да печелите, какво точно означава това? Кой етап трябва да постигнете по отношение на печалбите, за да решите, че казиното е добро?
I'm just wondering, when you mention "no profit", the casino doesn't allow you to profit, what does it mean exactly? Which milestone do you need to reach in terms of winnings in order to decide that the casino is good?
Искам да кажа, че когато депозирам дори 40e и казино игрите след това изяждат баланса и балансът на сметката в играта не се увеличава в нито един момент, например над размера на депозита.
играя тези казина с малък залог, когато знам, че никое от тези не печели ....
i mean that when i deposit it even 40e and the casino games then eat the balance away and the game account balance does not go up at any point for example over its deposit amount.
i play these casinos with a small bet when i know none of these win though ....
tarkoitan sitä että kun olen tallettanut sen vaikka 40e ja kasinon pelit sitten syö saldon pois eikä pelitilin saldo nouse missään vaiheessa esimerkiksi yli sen talletus summan.
minä pelaan näitä kasinoita pienellä panoksella kun tiedän että ei näistä mitään voita kuitenkaan....
ОК разбрах. Това е разумен подход. Въпреки че все още вярвам, че все още зависи повече от това кои слотове играете от конкретното казино.
OK, I get it. That's a reasonable approach. Although I still believe it's still more dependent on which slots you play than the specific casino.
Така че чакам изплащането си от четвъртък .. сега е понеделник. Някой чувал ли е за казино, което НЕ обработва никакви тегления през уикенда?? Започвам да се изнервям
So i have been waiting on my payout since Thursday .. it is now monday . Has anyone heard of a casino NOT processing any withdrawals on the weekend ?? Im starting to get nervous
Здрасти.
Какво ще кажете да помолите казиното да получи прав и директен отговор?
Можем да използваме информацията и тук. Искате ли да ни актуализирате, моля?
Все пак бих изчакал още няколко дни.
Hi there.
How about asking the casino to get a straight and direct answer?
We could use the information here too. Care to update us, please?
I would wait a few more days, though.
Все още не съм си получил парите, а днес е 11-ти
I still haven’t received my money and today is now the 11th
Е, бих очаквал друго оплакване от ваша страна. Може би имате нужда от помощ?
Well, I would expect another complaint from your side. Do you need assistance, perhaps?
Има много начини да накарате хората да се смеят и да ги отчаяте, но умението в мрежата е специалист. Те използват една и съща база данни за своите страници. Всъщност, ако се регистрирате за нов, те дори няма да ви позволят да продължите, защото ви казват да не се притеснявате за попълване, защото те вече имат вашите данни. Ако направите депозит, вашата карта вече се появява. Но внимавайте!! Ако искате да направите теглене, трябва да потвърдите отново личната си карта, дори ако друга страница ви е платила преди два дни. По този повод за 200 мизерни евро съм 5 дни без да проверя лична карта, която те вече много добре познават. Че ако вече съм взел решение. Веднага след като ми се плати (ако се случи) се отписвам от всички негови страници. За 200 евро ще загубят много. Досега вече съм идвал с тях и техните оператори, които те взимат за идиот и на всичкото отгоре те молят да ги оцениш добре.
There are many ways to make people laugh and make them desperate, but skill on net is a specialist. They use the same database for their pages. In fact, if you sign up for a new one, they won't even let you continue because they tell you not to worry about filling in because they already have your data. If you make a deposit your card already appears. But watch out!! If you want to make a withdrawal, you have to re-verify your ID even if another of its pages paid you two days ago. On this occasion, for 200 miserable euros, I have gone 5 days without verifying an ID that they already know very well. That if I have already made a decision. As soon as I get paid (if it happens) I unsubscribe from all its pages. For 200 euros they are going to lose a lot. So far I have already come with them and their operators who take you for an idiot and then on top of that they ask you to value them well.
Hay muchas maneras de reirse de la gente y desesperarla, pero skill on net es especialista. Usan la misma base de datos para sus paginas. De hecho si te das de alta en una nueva no te dejan ni seguir pq te dicen que no te preocupes en rellenar que ya tienen tus datos. Si haces un deposito ya aparece tu tarjeta. Pero ojo!! Si quieres realizar un retiro tienes que volver a verificar tu dni aunque otra de sus paginas te haya pagado hace dos días. En esta ocasion para 200 miseros euros llevo 5 día sin verificar un dni que ya conocen de sobra. Eso si ya he tomado una decisión. En cuanto cobre (si ocurre) me doy de baja en todas sus paginas. Por 200 euros ellos van a perder bastante. Hasta aqui he llegado ya con ellos y sus operadores que te toman por imbecil y luego encima te piden que les valores bien.
Последният отговор, който ми беше даден в casinogranmadrid, е, че въпреки че тегленето отнема 24 или 48 часа, за да бъде одобрено, този период зависи от това дали отделът, който отговаря за това, е в работно време или не и затварят в два часа ден и почивни дни. Така теглене, поискано в сряда в 15:00 ч., беше одобрено в сряда. Те също така ви казват, че обемът е много висок и че трябва да имате търпение. Стратегията е ясна, че харчите тегленето, преди да го обработите. Нещата с онлайн казината в тази страна са безсрамни
The last answer that was given to me in casinogranmadrid is that although it comes that the withdrawal takes 24 or 48 hours to be approved, that period depends on whether the department in charge of it is during office hours or not and they close at two a day and weekends off. So a withdrawal requested on a Wednesday at 3:00 p.m. was approved on a Wednesday. They also tell you that the volume is very high and that you have to be patient. The strategy is clear that you spend the withdrawal before processing it. The thing about online casinos in this country is shameless
La ultima respuesta que se me dio a mi en casinogranmadrid es que aunque venga que el retiro tarda en aprobarse 24 o 48 horas ese plazo es dependiendo de si el departamento encargado de ello esta en horario de oficina o no y cierran a las dos de diario y fines de semana de descanso. Con lo que un retiro solicitado un miercoles a las 15:00 se me aprobó un miercoles. Tb te dicen que el volumen es muy alto y que tengas paciencia. La estrategia es clara que te gastes el retiro antes de procesarlo. Lo de los casinos online de este país es una sinvergonzonería
Здравейте, малко съм объркан. Вашият проблем свързан ли е с казино SlotStars или не?
Обикновено е обичайно, когато теглите от казино за първи път, казиното да поиска допълнителна проверка на някои неща. Ако сте теглили от дъщерно казино, доколкото разбирам, това не засяга дали сте били потвърдени в друго казино.
Въпреки това, ако казиното не може да потвърди едно нещо в продължение на 5 дни, разбирам вашето разочарование. Казиното вероятно ще може да каже, че е загубило играч, което според мен не е положително за тях, но от друга страна смятам, че е честно играчът да премисли, дори и с такъв опит, дали си струва да депозира отново в казиното.
Както и да е, бих искал да препоръчам, че ако имате проблем с теглене за повече от 14 дни, можете да ни информирате и ние ще се опитаме да ви помогнем, ако подадете жалба при нас.
Надяваме се, че ще успеете да получите парите си след проверка и всичко ще се оправи. Желая ви късмет. ☘
Hi, I'm a little confused. Is your problem related to SlotStars casino or not ?
Usually it is common that when you withdraw from a casino for the first time, the casino asks for additional verification of some things. If you were withdrawing from a sister casino from what I understand, it doesn't affect whether you were verified at another casino.
However, if the casino can't verify one thing for 5 days, I understand your frustration. The casino will probably be able to say that they have lost a player, which I think is not positive for them, but on the other hand I think it's fair for a player to reconsider, even with such an experience, whether it is worth depositing in the casino again.
Anyway, I would like to recommend that if you have a problem with a withdrawal for more than 14 days, you can update us and we will try to help you if you file a complaint with us.
Hopefully you will be able to get your money after verification and everything will turn out fine. I wish you good luck. ☘
Ако фирмата е същата, в другите сайтове имам верификация на ID и като се регистрирам попълват данните, дори имат картата ми без да въвеждам цифрите, в друг техен сайт ме верифицират веднага както ми кажат Те вече имат информацията ми и след две тегления, третото ми казва, че трябва да ми верифицират личната карта... добре, вижте. Не се напряга.
If the company is the same, I have my ID verified on the other websites and when I register they fill in the data, they even have my card without me entering the digits, on another of their websites they verify me immediately as they tell me They already have my information and after making two withdrawals, the third one tells me that they have to verify my ID ... well, look. It doesn't strain.
Si la empresa es la misma, tengo verificado mi dni en las demas webs y cuando hago el registro me rellenan ellos los datos, tienen hasta mi tarjeta sin que yo ponga los digitos, en otra de sus webs me verifican al momento ya que me dicen que ya tienen mis datos y despues de hacer dos retiros el tercero me dicen que tienen que verificar mi dni ...pues mira. No cuela.
Връзката на фирмените данни за нейните клиенти е толкова очевидна, че операторът днес ми говори като playuzu, тоест извинението, което ми дават по този повод, е шега. Но това ще бъде последното умение в мрежата, защото след приключване на този конфликт ще бъда отписан от всичките им страници и ви уверявам, че за съжаление (за тях, защото акаунтите ми са много негативни) няма да ги чуя повече
The connection of company data about its clients is so evident that the operator today spoke to me as playuzu, that is, the excuse they give me on this occasion is a joke. But it will be the last of skill on net, because after finishing this conflict I will be unsubscribed from all their pages and I assure you that unfortunately (for them because my accounts are very negative) I will not hear from them again
La conexión de datos de empresa sobre sus clientes es tan evidente que la operadora hoy me hablaba como playuzu, es decir, que es una tomadura de pelo la escusa que me ponen en esta ocasión. Pero será la ultima de skill on net, pq despues de acabar este conflicto estaré de baja en todas sus paginas y te aseguro que por desgracia (para ellos pq mis cuentas son muy negativas) no volveré a saber de ellos
разбира се Това е доста странно според мен за играчите и може да бъде доста объркващо. През повечето време честните казина предлагат проверка точно при регистрацията, което също може да попречи на играча да загуби пари по-късно, например преди проверката да се извърши. Също така е странно, че те трябва да потвърдят вашата лична карта само при третото теглене.
Що се отнася до това, че не искам повече да имам нищо общо с казиното, честно казано, не ви обвинявам. Бих постъпил по същия начин в тази ситуация и не бих искал да имам нищо общо с тях, след като проблемът бъде решен.
Надяваме се, че всичко ще се нареди и няма да се налага да се справяте с подобни проблеми в бъдеще.
Sure got it. It's quite strange in my opinion for the players and it can be quite confusing. Most of the time, honest casinos offer verification right at the registration, which can also prevent the player from losing money later on, for example, before the verification takes place. It is also weird that they only need to verify your ID on the third withdrawal.
As for not wanting to have anything to do with the casino anymore, to tell you the truth, I don't blame you. I would have done the same in that situation and would not want to have anything to do with them once the problem was solved.
Hopefully everything will turn out fine and you won't have to deal with similar issues in the future.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.