НачалоФорумКазинаSlotStars Casino - обща дискусия

SlotStars Casino - обща дискусия

 от mcclane2020
|
4 500 преглеждания 17 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с SlotStars Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Тествах за 40 евро и игрите не дадоха нищо, когато играх със залози 10-20cnt !!

това казино е същата дисциплина като всички други казина на Skill On Net Limited

също не даде бонус за добре дошли.

жалко, че правят нови казина, когато старите нямат играчи. трябва да се съсредоточи върху даването на печалби на играчите и по този начин да запази казиното си популярно !!

Веднага затворих сметката си и не отидох там втори път.

Сложих всички Skill On Net Limited в моя черен списък.

Автоматичен превод:
mcclane2020

Благодаря за споделения опит. Много различни пробвахте ли? От един доставчик ли бяха или от различни?

Автоматичен превод:
Daniel

Посетих всички казина на Skill On Net Limited.

първото беше ahtigames и това беше първото ми интернет казино, където играх. трябваше да бъде през 2018 г.

спечелих оттам 40e със залог от 2100e и го вдигнах без никакви проблеми.

тогава нищо не идваше от други казина на същата компания. пробвах ги с 30-40е депозити и само веднъж.

Винаги съм затварял сметката си тогава, защото не смятах, че си струва да депозирам при тях втори път.

Винаги правя така, ако нито едно казино с един депозит не е добро и оставям нещо да печели, тогава затварям сметките.


Автоматичен превод:
mcclane2020

Просто се чудя, когато споменете „без печалба", казиното не ви позволява да печелите, какво точно означава това? Кой етап трябва да постигнете по отношение на печалбите, за да решите, че казиното е добро?

Автоматичен превод:
Daniel

Искам да кажа, че когато депозирам дори 40e и казино игрите след това изяждат баланса и балансът на сметката в играта не се увеличава в нито един момент, например над размера на депозита.

играя тези казина с малък залог, когато знам, че никое от тези не печели ....

Автоматичен превод:
mcclane2020

ОК разбрах. Това е разумен подход. Въпреки че все още вярвам, че все още зависи повече от това кои слотове играете от конкретното казино.

Автоматичен превод:

Така че чакам изплащането си от четвъртък .. сега е понеделник. Някой чувал ли е за казино, което НЕ обработва никакви тегления през уикенда?? Започвам да се изнервям

Автоматичен превод:
llbuxton89

Здрасти.

Какво ще кажете да помолите казиното да получи прав и директен отговор?

Можем да използваме информацията и тук. Искате ли да ни актуализирате, моля?

Все пак бих изчакал още няколко дни.

Автоматичен превод:
llbuxton89

Все още не съм си получил парите, а днес е 11-ти

Автоматичен превод:

Споменавам също, че все още не съм чул нито дума от тях

Автоматичен превод:
llbuxton89

Е, бих очаквал друго оплакване от ваша страна. Може би имате нужда от помощ?

Автоматичен превод:

Има много начини да накарате хората да се смеят и да ги отчаяте, но умението в мрежата е специалист. Те използват една и съща база данни за своите страници. Всъщност, ако се регистрирате за нов, те дори няма да ви позволят да продължите, защото ви казват да не се притеснявате за попълване, защото те вече имат вашите данни. Ако направите депозит, вашата карта вече се появява. Но внимавайте!! Ако искате да направите теглене, трябва да потвърдите отново личната си карта, дори ако друга страница ви е платила преди два дни. По този повод за 200 мизерни евро съм 5 дни без да проверя лична карта, която те вече много добре познават. Че ако вече съм взел решение. Веднага след като ми се плати (ако се случи) се отписвам от всички негови страници. За 200 евро ще загубят много. Досега вече съм идвал с тях и техните оператори, които те взимат за идиот и на всичкото отгоре те молят да ги оцениш добре.

Автоматичен превод:
llbuxton89

Последният отговор, който ми беше даден в casinogranmadrid, е, че въпреки че тегленето отнема 24 или 48 часа, за да бъде одобрено, този период зависи от това дали отделът, който отговаря за това, е в работно време или не и затварят в два часа ден и почивни дни. Така теглене, поискано в сряда в 15:00 ч., беше одобрено в сряда. Те също така ви казват, че обемът е много висок и че трябва да имате търпение. Стратегията е ясна, че харчите тегленето, преди да го обработите. Нещата с онлайн казината в тази страна са безсрамни

Автоматичен превод:
golfo94esp

Здравейте, малко съм объркан. Вашият проблем свързан ли е с казино SlotStars или не?

Обикновено е обичайно, когато теглите от казино за първи път, казиното да поиска допълнителна проверка на някои неща. Ако сте теглили от дъщерно казино, доколкото разбирам, това не засяга дали сте били потвърдени в друго казино.

Въпреки това, ако казиното не може да потвърди едно нещо в продължение на 5 дни, разбирам вашето разочарование. Казиното вероятно ще може да каже, че е загубило играч, което според мен не е положително за тях, но от друга страна смятам, че е честно играчът да премисли, дори и с такъв опит, дали си струва да депозира отново в казиното.

Както и да е, бих искал да препоръчам, че ако имате проблем с теглене за повече от 14 дни, можете да ни информирате и ние ще се опитаме да ви помогнем, ако подадете жалба при нас.

Надяваме се, че ще успеете да получите парите си след проверка и всичко ще се оправи. Желая ви късмет. ☘

Edited
Автоматичен превод:
Jaro

Ако фирмата е същата, в другите сайтове имам верификация на ID и като се регистрирам попълват данните, дори имат картата ми без да въвеждам цифрите, в друг техен сайт ме верифицират веднага както ми кажат Те вече имат информацията ми и след две тегления, третото ми казва, че трябва да ми верифицират личната карта... добре, вижте. Не се напряга.

Автоматичен превод:

Връзката на фирмените данни за нейните клиенти е толкова очевидна, че операторът днес ми говори като playuzu, тоест извинението, което ми дават по този повод, е шега. Но това ще бъде последното умение в мрежата, защото след приключване на този конфликт ще бъда отписан от всичките им страници и ви уверявам, че за съжаление (за тях, защото акаунтите ми са много негативни) няма да ги чуя повече

Автоматичен превод:
golfo94esp

разбира се Това е доста странно според мен за играчите и може да бъде доста объркващо. През повечето време честните казина предлагат проверка точно при регистрацията, което също може да попречи на играча да загуби пари по-късно, например преди проверката да се извърши. Също така е странно, че те трябва да потвърдят вашата лична карта само при третото теглене.

Що се отнася до това, че не искам повече да имам нищо общо с казиното, честно казано, не ви обвинявам. Бих постъпил по същия начин в тази ситуация и не бих искал да имам нищо общо с тях, след като проблемът бъде решен.

Надяваме се, че всичко ще се нареди и няма да се налага да се справяте с подобни проблеми в бъдеще.

Edited
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини