преди 11 месеца
0
Спечелих техните 40 000, евро, но те няма да ме уведомят за втора проверка, знам, че никога няма да получа тези пари, защото това е измамно казино
I won their40000, euro,but they wont grom me seconda verification i know i will never get this money, because this is scam casino
В една много добра игра, която препоръчвам на приятели и семейство да се регистрират и да започнат да играят
In a very good game that I recommend to friends and family to register and start playing
En un juego muy bueno que e recomendado a amigos y familiares a que se registren y empiecen a jugar
Опитайте да изтеглите 🙂 по-големи пари, ще видите
Try to withrawal 🙂 bigger money , you will see
защо направи положителен преглед преди 4 дни, когато те притежават много пари...
why did you do a positive review 4 days ago when they own you a lot of money...
Тъй като ми писаха, ако няма да отменя жалби, те не ми плащат парите.
Because they wrote if i will not cancel complains they no pay me my money.
Здравейте, виждам, че сте подали и жалба срещу казиното и тя не можа да бъде разрешена успешно, тъй като казиното реши да не отговаря. Все пак поддържате ли връзка с казиното? Що се отнася до проверката, какъв е проблемът?
Hi, I see that you also had a complaint filed against the casino and it could not be successfully resolved because the casino decided not to respond. Anyway, are you still in contact with the casino? As far as verification is concerned, what is the problem ?
И на теб ли ги плащаха ? Видях, че сте изпратили и положителен потребителски отзив към казиното, което е доста странно, тъй като сте имали оплакване, което казиното не е разрешило. Смятам, че подобен преглед изобщо не е честен и особено когато казиното предлага бонус за прегледа, което е против нашите правила.
Did they pay them to you as well ? I saw that you also submitted a positive user review to the casino, which is quite strange since you had a complaint that the casino did not resolve. I think that such a review is not honest at all and especially when the casino offers a bonus for the review, which is against our rules.
В една много добра игра, която препоръчвам на приятели и семейство да се регистрират и да започнат да играят
In a very good game that I recommend to friends and family to register and start playing
En un juego muy bueno que e recomendado a amigos y familiares a que se registren y empiecen a jugar
Хей, когато казваш, че това казино е хубаво, имаше ли и някои успешни тегления в казиното? Какво харесваш в него? Можете ли да кажете някои конкретни неща?
Hey, when you say that this casino is nice, did you also have some successful withdrawals in the casino ? What is it that you like about it ? Can you say some specific things ?
Едно от най-лошите казино на уебсайта, няма шанс за теглене, по-голяма печалба, спечелих 40 000 евро и ме блокираха, те от време на време теглят малки печалби, например 300 евро и др.
One of the worst casino on website, no chance withrawal bigger win , i won 40000 euro and block me, they time to time withrawal small winnings example 300 euro ect.
Не за 40000!!! Но нищо не се промени, те ми писаха след 2 седмици, за оплакване на страниците на казиното ме блокираха, но аз написах само вярно, 2 тегления се обработваха от 8 и 12 декември ... и нищо до 06.01,
No for 40000!!! But nothing change , they wrote for me after 2 weeks , for complain on casino pages they block me , but i wrote only true , 2 withrawals was processing from 8 and 12 december ...and nothing till 06.01,
Тъй като ми написаха, ако не отменя всички оплаквания (истински оплаквания), те не ми плащат парите, така или иначе не платиха, спечелих 40 000 и те поръчаха втора проверка и, разбира се, не потвърдиха
Because they wrote if i not cancel all complains (true complains) they not pay my money, anyway they didnt pay, i won 40000, and they order seconda verification and of course didnt veryfication
Да, видях, че вашата жалба завърши с отказ от казиното, което е голямо съжаление, тъй като спечелихте доста голяма сума. Също така съжалявам, че всичко се разви по този начин, но казиното получи черни точки и индексът му за безопасност ще бъде намален, което е поне добра новина за другите играчи да избягват казиното.
Съчувствам ви, но все пак има възможност да се опитате да се оплачете до властите. Мислите ли, че ще го направите, както Мирка препоръча в жалбата ви?
Yes, I saw that your complaint ended up with the casino not responding, which is a great pity since you won quite a large sum. I'm also sorry that it all turned out this way, but the casino got black points and its safety index will be lowered, which is at least good news for other players to avoid the casino.
I sympathize with you, but there is still a possibility to try to complain to the authority. Do you think you will go for it, as Mirka recommended in your complaint ?
След като изпратих заявка за теглене в това казино, изпратих KYC документация към поддръжката, но нямам отговор почти месец.
И сега току-що проверих и сайтът вече не е достъпен.
Избягаха ли през нощта?
After submitting a withdrawal request at this casino, I submitted KYC documentation to support but have had no response for almost a month.
And now I just checked and the site is no longer accessible.
Did they run away at night?
Вероятно. Това казино беше 100% измама, защо депозирахте?
Probably. This casino was 100% scam, why did you deposit?
След като изпратих заявка за теглене в това казино, изпратих KYC документация към поддръжката, но нямам отговор почти месец.
И сега току-що проверих и сайтът вече не е достъпен.
Избягаха ли през нощта?
After submitting a withdrawal request at this casino, I submitted KYC documentation to support but have had no response for almost a month.
And now I just checked and the site is no longer accessible.
Did they run away at night?
Здравейте. Съжаляваме за проблема, който имате в това казино. Ако смятате, че имате нужда от помощ от нашия екип за оплаквания, не се колебайте да се свържете с тях, разбира се.
Ще предам тази информация и на нашия екип за данни, така че те да могат да разгледат по-отблизо какво се случва с този уебсайт на казина. Така че благодарим, че ни уведомихте.👌
Hello. Sorry for the issue you are having at this casino. If you feel, you need help from our complaint team, do not hesitate to contact them, of course.
I will pass this information to our data team, as well, so they can have a closer look what is going on with this casinos website. So thank you for letting us know.👌
След като изпратих заявка за теглене в това казино, изпратих KYC документация към поддръжката, но нямам отговор почти месец.
И сега току-що проверих и сайтът вече не е достъпен.
Избягаха ли през нощта?
After submitting a withdrawal request at this casino, I submitted KYC documentation to support but have had no response for almost a month.
And now I just checked and the site is no longer accessible.
Did they run away at night?
Нашият екип за данни провери уебсайта на казината, благодарение на вашата информация. Бяхте прав, изглежда, че казиното е затворено. Така че засега сме включили това в нашия преглед 👈. Ако нещо се промени, ние със сигурност ще информираме за това. Благодаря ви.👌
Мислите ли да продължите с жалбата? 🤔
Our data team checked the casinos website, thanks to your information. You were right, it looks like the casino is closed. So we have included that to our review 👈, for now. If anything changes, we will surely inform about it. Thank you.👌
Are you thinking about proceeding with the complaint? 🤔
Очевидно казиното не отговаря на никакви оплаквания от други.
Бях хванат неподготвен, че казиното не е толкова опасно, защото беше оранжево вместо червено.
Apparently, the casino does not respond to any complaints from others.
I was caught off guard that the casino was not that dangerous because it was orange instead of red.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.