ФорумКазинаSlotpot Casino - обща дискусия

Slotpot Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 5 месеца от davex3
|
3407 преглеждания 60 отговора |
|
12 3 4
Добавете пост
Pimpim
преди 4 месеца

270 теглени, 265 изплатени.


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Спечелих техните 40 000, евро, но те няма да ме уведомят за втора проверка, знам, че никога няма да получа тези пари, защото това е измамно казино

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Плащаха 5 евро за положително мнение

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

В една много добра игра, която препоръчвам на приятели и семейство да се регистрират и да започнат да играят

Автоматичен превод:
meryquichaescobal
преди 4 месеца

Опитайте да изтеглите 🙂 по-големи пари, ще видите

Автоматичен превод:
PeterCam
преди 4 месеца

защо направи положителен преглед преди 4 дни, когато те притежават много пари...

Автоматичен превод:
Pimpim
преди 4 месеца

Тъй като ми писаха, ако няма да отменя жалби, те не ми плащат парите.

Автоматичен превод:
PeterCam
преди 4 месеца

Направи го за 5 евро!?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Спечелих техните 40 000, евро, но те няма да ме уведомят за втора проверка, знам, че никога няма да получа тези пари, защото това е измамно казино

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, виждам, че сте подали и жалба срещу казиното и тя не можа да бъде разрешена успешно, тъй като казиното реши да не отговаря. Все пак поддържате ли връзка с казиното? Що се отнася до проверката, какъв е проблемът?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Плащаха 5 евро за положително мнение

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

И на теб ли ги плащаха ? Видях, че сте изпратили и положителен потребителски отзив към казиното, което е доста странно, тъй като сте имали оплакване, което казиното не е разрешило. Смятам, че подобен преглед изобщо не е честен и особено когато казиното предлага бонус за прегледа, което е против нашите правила.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

В една много добра игра, която препоръчвам на приятели и семейство да се регистрират и да започнат да играят

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Хей, когато казваш, че това казино е хубаво, имаше ли и някои успешни тегления в казиното? Какво харесваш в него? Можете ли да кажете някои конкретни неща?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Едно от най-лошите казино на уебсайта, няма шанс за теглене, по-голяма печалба, спечелих 40 000 евро и ме блокираха, те от време на време теглят малки печалби, например 300 евро и др.

Автоматичен превод:
juusohamalaine
преди 4 месеца

Не за 40000!!! Но нищо не се промени, те ми писаха след 2 седмици, за оплакване на страниците на казиното ме блокираха, но аз написах само вярно, 2 тегления се обработваха от 8 и 12 декември ... и нищо до 06.01,

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Тъй като ми написаха, ако не отменя всички оплаквания (истински оплаквания), те не ми плащат парите, така или иначе не платиха, спечелих 40 000 и те поръчаха втора проверка и, разбира се, не потвърдиха

Автоматичен превод:
PeterCam
преди 4 месеца

Да, видях, че вашата жалба завърши с отказ от казиното, което е голямо съжаление, тъй като спечелихте доста голяма сума. Също така съжалявам, че всичко се разви по този начин, но казиното получи черни точки и индексът му за безопасност ще бъде намален, което е поне добра новина за другите играчи да избягват казиното.

Съчувствам ви, но все пак има възможност да се опитате да се оплачете до властите. Мислите ли, че ще го направите, както Мирка препоръча в жалбата ви?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

След като изпратих заявка за теглене в това казино, изпратих KYC документация към поддръжката, но нямам отговор почти месец.

И сега току-що проверих и сайтът вече не е достъпен.

Избягаха ли през нощта?

Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 2 месеца

Вероятно. Това казино беше 100% измама, защо депозирахте?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

След като изпратих заявка за теглене в това казино, изпратих KYC документация към поддръжката, но нямам отговор почти месец.

И сега току-що проверих и сайтът вече не е достъпен.

Избягаха ли през нощта?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте. Съжаляваме за проблема, който имате в това казино. Ако смятате, че имате нужда от помощ от нашия екип за оплаквания, не се колебайте да се свържете с тях, разбира се.

Ще предам тази информация и на нашия екип за данни, така че те да могат да разгледат по-отблизо какво се случва с този уебсайт на казина. Така че благодарим, че ни уведомихте.👌

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

След като изпратих заявка за теглене в това казино, изпратих KYC документация към поддръжката, но нямам отговор почти месец.

И сега току-що проверих и сайтът вече не е достъпен.

Избягаха ли през нощта?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Нашият екип за данни провери уебсайта на казината, благодарение на вашата информация. Бяхте прав, изглежда, че казиното е затворено. Така че засега сме включили това в нашия преглед 👈. Ако нещо се промени, ние със сигурност ще информираме за това. Благодаря ви.👌

Мислите ли да продължите с жалбата? 🤔

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Очевидно казиното не отговаря на никакви оплаквания от други.

Бях хванат неподготвен, че казиното не е толкова опасно, защото беше оранжево вместо червено.

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини