ФорумКазинаSlotpot Casino - обща дискусия

Slotpot Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 5 месеца от davex3
|
3382 преглеждания 60 отговора |
|
1 2 34
Добавете пост
преди 4 месеца

Имам същия проблем. Моето теглене сега е в очакване на 8 дни. Ако нямам до другата седмица, също започвам оплакване.

Много подобни оплаквания за това казино, което не дава надежда ☹

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, виждам, че сте доста и много съжалявам, че е така и все още нямате парите си. Бих искал да кажа, че 8 дни все още не са голяма работа, но тъй като и двамата имаме възможност да видим случаите на други хора, съм малко скептичен.

Разбира се, ако нищо не се промени още една седмица, не се колебайте да подадете жалба. Много бих се радвал, ако не се налагаше. Ако имате нещо ново, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Но потвърдиха ли акаунта ви? Изпращам документите си на 16 ноември. все още не съм проверен

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Те не поискаха документи (и няма страница за качване на сайта), така че попитайте дали всичко е наред с тегленето ми и те отговориха, че всичко е наред и че ще изпратят парите. Но това беше преди 8 дни. Попитах отново миналия понеделник и те казаха, че имат проблеми, но парите ще бъдат в банковата ми сметка след няколко дни. Но ако видя всички оплаквания, не вярвам в това. 🙁

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Тази сутрин получих парите си.

Автоматичен превод:
RS200
преди 4 месеца

Така че много се радвам да го видя и се вълнувам заедно с вас. Това е хубав подарък преди Коледа и мисля, че ще ви зарадва. 🎉🎉☘️😊

Надявам се, че другите играчи ще имат късмет като вас и също ще получат парите си.

Както и да е, теглихте ли с банков превод, когато отне повече от седмица или по друг начин?

Автоматичен превод:
PeterCam
преди 4 месеца

Аз съм в същата ситуация... Имам баланс от 1750€ и не мога да го изтегля, те няма да верифицират акаунта ми или да отговорят на моя чат/имейли на живо.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца
преди 4 месеца

Виждам, че все още не сте стигнали доникъде и имате подадена жалба до нас, която не е разрешена от казиното, което е жалко. Единственото положително нещо в тази ситуация е, че казиното получи черни точки и индексът му за безопасност беше понижен, така че другите играчи ще имат представа как е тук.

Виждам обаче, че все още се опитвате да комуникирате с казиното, но не успявате. Честно да ви кажа, не знам дали ще можете да си върнете парите, защото изглежда, че те не се опитват да разрешат вашия случай.

Ако случайно имате отговор или нещо ново, уведомете ме.

Надяваме се, че изборът ви на казино ще бъде по-добър в бъдеще и няма да попаднете на нещо подобно. 😭

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Аз съм в същата ситуация... Имам баланс от 1750€ и не мога да го изтегля, те няма да верифицират акаунта ми или да отговорят на моя чат/имейли на живо.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Виждам, че имате много подобна ситуация и казиното също не е решило проблемите ви.

Що се отнася до проверката, какъв е проблемът, ако не могат да ви верифицират? Казиното, което не комуникира, вероятно вече не е новина, тъй като не сте първият, но определено не е правилно от тяхна страна.

Ще се радвам да си вземете парите, но не съм сигурен дали това ще се случи. Както и да е, ще ти стискам палци.

Автоматичен превод:
RS200
преди 4 месеца

Колко време в крайна сметка отне да получите парите си? А трябваше ли да предоставяш документи за проверка?

Направих теглене чрез банков превод вчера и не се свързаха с мен, за да предоставят документи (което е стандартна процедура за всички други казина, в които съм играл)

Автоматичен превод:
mk3245987
преди 4 месеца

При мен се случи абсолютно същата ситуация. Аз обаче изпратих документите си на 16 ноември и до ден днешен не съм получил нито един отговор за това. Не ми отговарят нито в чата на живо, нито по имейла.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

След като изпратих документите, повече не ги чух

Автоматичен превод:
PeterCam
преди 4 месеца

1750 евро 🙁

Автоматичен превод:
преди 4 месеца
преди 4 месеца

Действителният индекс на безопасност се базира на конкретни изчисления. Неразрешените оплаквания, например, играят основна роля:

Какви ще бъдат последствията от вашата жалба?

Нека започнем с това, че не всички оплаквания са основателни. Ето защо, ако обстоятелствата и доказателствата показват, че казиното не е направило нещо, което считаме за несправедливо, жалбата ще бъде затворена и категоризирана като „отхвърлена". Същото се случва, ако спрете да общувате с нас, след като подадете жалбата си.

Ако жалбата е основателна и казиното е направило нещо нечестно, идеалният сценарий е ние да разрешим жалбата по ваш вкус. В този случай жалбата ще бъде затворена и категоризирана като „разрешена".

Ако жалбата е основателна и ние не можем да я разрешим, тя се затваря и се категоризира като „неразрешена". Това се случва, когато казиното или не ни отговори, или откаже да направи това, което считаме за справедливо в тази конкретна ситуация. Няма да получите желания резултат, но жалбата ще бъде запазена в нашата система, казиното ще бъде наказано с по-ниска оценка от нас и нашият преглед на казиното ще предупреди другите играчи за случилото се. Нещо повече, ако казиното иска да подобри рейтинга си в бъдеще, то ще бъде принудено да разгледа жалбата, така че има шанс вашата жалба да бъде разрешена на по-късна дата.

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences

Знаете, че не можем да предсказваме бъдещето, така че изчислението отразява греховете, които казиното вече е извършило – а не бъдеща прогноза.

Разбира се, разбирам твоята гледна точка. Но все още не сме намерили начин да изразим математически бъдещите подозрения. Съжалявам.

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Току-що ми платиха. Въпреки това с 5 евро по-малко от сумата, която изтеглих. Вероятно такси за теглене или нещо подобно.

Автоматичен превод:
mk3245987
преди 4 месеца

Поздравления! Верифицирахте ли акаунта си?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Аз също имам същите проблеми с това казино. Направих заявка за теглене на 1500 евро преди почти 3 месеца и преди 2 месеца те поискаха документи, за да верифицират сметката ми. Това е последният път, когато чувам нещо от тях. Не отговарят на нито едно от съобщенията ми. Те просто игнорират всичко. Това казино е пълна измама.

Автоматичен превод:
juusohamalaine
преди 4 месеца

ТОЧНО това се случи с мен... Ако спечелите много пари, те няма да ви платят... моля, не депозирайте в това казино

Автоматичен превод:
Pimpim
преди 4 месеца

Не, не трябваше да предоставям документи!

Автоматичен превод:
mk3245987
преди 4 месеца

Колко беше тегленето? Ако нямате нищо против да попитам

Автоматичен превод:
PeterCam
преди 4 месеца

Какво искаш да кажеш с това?

Автоматичен превод:
PeterCam
преди 4 месеца

Виждам, че също сте подали жалба относно оттеглянето си и вашият случай е неразрешен. Получихте ли оттеглянето си? Защо казвате, че Slotpot е добро казино?

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини