Имам същия проблем. Моето теглене сега е в очакване на 8 дни. Ако нямам до другата седмица, също започвам оплакване.
Много подобни оплаквания за това казино, което не дава надежда ☹
I have the same problem. My withdrawal is now pending for 8 days. If I don’t have it by next week I also start an complaint.
A lot of similar complaints about this casino, that doesn’t give hope ☹
Здравейте, виждам, че сте доста и много съжалявам, че е така и все още нямате парите си. Бих искал да кажа, че 8 дни все още не са голяма работа, но тъй като и двамата имаме възможност да видим случаите на други хора, съм малко скептичен.
Разбира се, ако нищо не се промени още една седмица, не се колебайте да подадете жалба. Много бих се радвал, ако не се налагаше. Ако имате нещо ново, уведомете ме.
Hello, I can see that there are quite a lot of you and I'm quite sorry that it's like this and you still don't have your money. I would like to say that 8 days is not a big deal yet, but since we both have the opportunity to see other people's cases, I am a bit skeptical.
Of course, if nothing changes for another week, don't hesitate to file a complaint. I would be very happy if it wasn't necessary. If you have something new, let me know.
Те не поискаха документи (и няма страница за качване на сайта), така че попитайте дали всичко е наред с тегленето ми и те отговориха, че всичко е наред и че ще изпратят парите. Но това беше преди 8 дни. Попитах отново миналия понеделник и те казаха, че имат проблеми, но парите ще бъдат в банковата ми сметка след няколко дни. Но ако видя всички оплаквания, не вярвам в това. 🙁
They didn’t ask for documents (and there isn’t a upload page on the site) so ask if everything was okay with my withdrawal and they answered that everything is okay and that they going to send the money. But that was 8 days ago. Asked again last Monday and they said they had some problems but the money would be in my bank account in a few days. But if I see all the complaints I don’t believe that. 🙁
Така че много се радвам да го видя и се вълнувам заедно с вас. Това е хубав подарък преди Коледа и мисля, че ще ви зарадва. 🎉🎉☘️😊
Надявам се, че другите играчи ще имат късмет като вас и също ще получат парите си.
Както и да е, теглихте ли с банков превод, когато отне повече от седмица или по друг начин?
So I am very happy to see it and I am excited together with you. It's a nice present before Christmas and I think it will make you delighted. 🎉🎉☘️😊
I hope the other players will be as lucky as you and get their money too.
Anyway, did you withdraw by bank transfer when it took over a week or some other way ?
Аз съм в същата ситуация... Имам баланс от 1750€ и не мога да го изтегля, те няма да верифицират акаунта ми или да отговорят на моя чат/имейли на живо.
I'm in the same situation... I have a balance of 1750€ and I can't withdraw it, they won't verify my account or reply to my livechat/emails.
Виждам, че все още не сте стигнали доникъде и имате подадена жалба до нас, която не е разрешена от казиното, което е жалко. Единственото положително нещо в тази ситуация е, че казиното получи черни точки и индексът му за безопасност беше понижен, така че другите играчи ще имат представа как е тук.
Виждам обаче, че все още се опитвате да комуникирате с казиното, но не успявате. Честно да ви кажа, не знам дали ще можете да си върнете парите, защото изглежда, че те не се опитват да разрешат вашия случай.
Ако случайно имате отговор или нещо ново, уведомете ме.
Надяваме се, че изборът ви на казино ще бъде по-добър в бъдеще и няма да попаднете на нещо подобно. 😭
I see you haven't gotten anywhere yet and you had a complaint filed with us that wasn't resolved by the casino, which is a shame. The only positive thing about this situation is that the casino got black points and its safety index was lowered, so other players will have an idea of how it's like here.
However, I see that you are still trying to communicate with the casino, but you are not succeeding. To tell you the truth, I don't know if you will be able to get your money back because it seems that they are not trying to solve your case.
If by chance you have an answer or something new, let me know.
Hopefully your choice of casino will be better in the future and you won't run into something similar. 😭
Аз съм в същата ситуация... Имам баланс от 1750€ и не мога да го изтегля, те няма да верифицират акаунта ми или да отговорят на моя чат/имейли на живо.
I'm in the same situation... I have a balance of 1750€ and I can't withdraw it, they won't verify my account or reply to my livechat/emails.
Виждам, че имате много подобна ситуация и казиното също не е решило проблемите ви.
Що се отнася до проверката, какъв е проблемът, ако не могат да ви верифицират? Казиното, което не комуникира, вероятно вече не е новина, тъй като не сте първият, но определено не е правилно от тяхна страна.
Ще се радвам да си вземете парите, но не съм сигурен дали това ще се случи. Както и да е, ще ти стискам палци.
I see that you have a very similar situation and the casino didn't solve your problems either.
As far as verification is concerned, what is the issue if they can't verify you ? The casino not communicating is probably not news anymore since you are not the first, but it is definitely not right of them.
I'd be happy if you got your money, although I'm not sure if that will happen. Anyway, I'll keep my fingers crossed for you.
Колко време в крайна сметка отне да получите парите си? А трябваше ли да предоставяш документи за проверка?
Направих теглене чрез банков превод вчера и не се свързаха с мен, за да предоставят документи (което е стандартна процедура за всички други казина, в които съм играл)
How long did it ultimately take to receive your money? And did you have to provide any documents for verification?
I made a withdrawal using bank transfer yesterday and I haven't been contacted to provide documents (which is standard procedure on all other casinos i have played on)
При мен се случи абсолютно същата ситуация. Аз обаче изпратих документите си на 16 ноември и до ден днешен не съм получил нито един отговор за това. Не ми отговарят нито в чата на живо, нито по имейла.
The exact same situation happened to me. However, I sent my documents on November 16th and to this day I haven't received a single reply about it. They don't answer me either on livechat or by email.
Действителният индекс на безопасност се базира на конкретни изчисления. Неразрешените оплаквания, например, играят основна роля:
Какви ще бъдат последствията от вашата жалба?
Нека започнем с това, че не всички оплаквания са основателни. Ето защо, ако обстоятелствата и доказателствата показват, че казиното не е направило нещо, което считаме за несправедливо, жалбата ще бъде затворена и категоризирана като „отхвърлена". Същото се случва, ако спрете да общувате с нас, след като подадете жалбата си.
Ако жалбата е основателна и казиното е направило нещо нечестно, идеалният сценарий е ние да разрешим жалбата по ваш вкус. В този случай жалбата ще бъде затворена и категоризирана като „разрешена".
Ако жалбата е основателна и ние не можем да я разрешим, тя се затваря и се категоризира като „неразрешена". Това се случва, когато казиното или не ни отговори, или откаже да направи това, което считаме за справедливо в тази конкретна ситуация. Няма да получите желания резултат, но жалбата ще бъде запазена в нашата система, казиното ще бъде наказано с по-ниска оценка от нас и нашият преглед на казиното ще предупреди другите играчи за случилото се. Нещо повече, ако казиното иска да подобри рейтинга си в бъдеще, то ще бъде принудено да разгледа жалбата, така че има шанс вашата жалба да бъде разрешена на по-късна дата.
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences
Знаете, че не можем да предсказваме бъдещето, така че изчислението отразява греховете, които казиното вече е извършило – а не бъдеща прогноза.
Разбира се, разбирам твоята гледна точка. Но все още не сме намерили начин да изразим математически бъдещите подозрения. Съжалявам.
The actual safety index is based on specific calculations. Unresolved complaints, for instance, play a main role:
What will be the consequences of your complaint?
Let's start by stating that not all complaints are justified. Therefore, if the circumstances and evidence show that the casino has not done anything that we consider to be unfair, the complaint will be closed and categorized as being 'rejected'. The same happens if you stop communicating with us after submitting your complaint.
If the complaint is justified and the casino has done something unfair, the ideal scenario is that we resolve the complaint to your liking. In this case, the complaint will be closed and categorized as being 'resolved'.
If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date.
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences
You know we can't foretell the future, so the calculation reflects the sins the casino has already done - not a future prediction.
Of course, I understand your point of view. But we have not yet found a way to mathematically express future suspicion. I'm sorry.
Поздравления! Верифицирахте ли акаунта си?
Congrats! Did you verify your account?
Аз също имам същите проблеми с това казино. Направих заявка за теглене на 1500 евро преди почти 3 месеца и преди 2 месеца те поискаха документи, за да верифицират сметката ми. Това е последният път, когато чувам нещо от тях. Не отговарят на нито едно от съобщенията ми. Те просто игнорират всичко. Това казино е пълна измама.
I have also these same issues with this casino. I made withdrawal request of 1500 euros almost 3 months ago and 2 months ago they asked documents to verify my account. That is the last time I have heard anything from them. They dont answer to any of my messages. They just ignore everything. This casino is a total scam.
ТОЧНО това се случи с мен... Ако спечелите много пари, те няма да ви платят... моля, не депозирайте в това казино
this is EXACTLY what happened to me... If you win a lot of money, they won't pay you... please don't deposit in this casino
Не, не трябваше да предоставям документи!
Nope, I didn’t have to provide any documents!
Колко беше тегленето? Ако нямате нищо против да попитам
How much was the cashout? If you dont mind me asking
Виждам, че също сте подали жалба относно оттеглянето си и вашият случай е неразрешен. Получихте ли оттеглянето си? Защо казвате, че Slotpot е добро казино?
I see that you have also made a complaint about your withdrawal and your case is unresolved. Have you received your withdrawal? Why you say that Slotpot is good casino?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.