ФорумКазинаSlotpot Casino - обща дискусия

Slotpot Casino - обща дискусия

преди 5 месеца от davex3
|
3387 преглеждания 60 отговора |
|
1 2...4
Добавете пост
преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slotpot Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 5 месеца

Чакам сметката ми да бъде потвърдена от 7 работни дни... Все още не съм потвърдена и не мога да изтегля парите си. Ще ви дам актуализации веднага щом имам някакви новини

Автоматичен превод:
преди 5 месеца
преди 5 месеца

Здравейте, колко време отнема да получите депозит в сметката си? Проблемът може да не е чисто по вина на казиното, така че опитахте ли се да разберете какво се е случило? Попитахте ли също доставчика на плащания дали има грешка?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Чакам сметката ми да бъде потвърдена от 7 работни дни... Все още не съм потвърдена и не мога да изтегля парите си. Ще ви дам актуализации веднага щом имам някакви новини

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Хей, даваме на казината 14 дни за този процес, така че ако нищо не се промени, бих препоръчал да подадете жалба.

Както и да е, казиното даде ли някаква причина защо отнема една седмица?

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
davex3
преди 5 месеца

Хм, какво се случи, когато казиното внезапно затвори акаунта ви? Имаше ли причина?

Ако смятате, че не сте направили нищо лошо, тогава ви препоръчвам даподадете жалба тук, на тази връзка .

Ще го пробваш ли?

Автоматичен превод:
davex3
преди 5 месеца

Здравейте.

Всеки път, когато почувствате, че имате нужда от помощ, за да разрешите проблема си, подаването на жалба е разумна стъпка.

Независимо от това, нашият Център за разрешаване на проблеми следва специфични процедури , някои от които бяха описани по-рано. Имам предвид конкретно четиринадесетте пълни работни дни, които предоставяме на всяко казино за прехвърляне на средства на играчи, които чакат.

Затова, моля, уверете се, че жалбата включва пълно описание на проблема. Ще получите известие веднага щом бъде оценено, така че не се притеснявайте.

Засега обаче препоръчвам търпение.🙏

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Те казаха: „Ние сме зависим от външни страни за определени проверки за проверка, което понякога може да причини забавяне."

Ще изчакам до другата седмица, надявам се скоро акаунтът ми да бъде верифициран!

Автоматичен превод:
Pimpim
преди 5 месеца

Да, понякога може да възникне тази ситуация и процесът да се забави поради това.

Все пак ви поздравявам, че имате търпението да изчакате и да видите как ще се развият нещата, защото не всеки може да го направи. Ще се радвам, ако можете да ни информирате за нещо ново, защото съм любопитен да разбера как ще се развие цялата ви ситуация. Твърдо вярвам в щастливия край. Късмет. ☘️ 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Малка актуализация: След 3 седмици все още не съм верифициран, няма актуализации от екипа за проверка и всеки път, когато се опитам да получа отговор от чат на живо, получавам обичайния отговор „това може да отнеме известно време".

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
Pimpim
преди 5 месеца

Струва си оплакване, ако питате мен... Няма смисъл от такова сляпо чакане, бих казал.

Надявам се да сте съгласни.

Автоматичен превод:
PeterCam
преди 5 месеца

Здравей, можеш ли също да ни кажеш какво се случи, когато каза, че играчите не трябва да играят тук? Какъв беше проблема ?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Няма контакт с казино, виждам, че има Игра от 300-1000 потребители, ако някой има контакт с казино, моля, уведомете ме, все пак не получавам пари от казино. Без контакт, без пари, нищо

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Всъщност те също спряха да ми отговарят в чата на живо и по имейл... Имам баланс от 1750 €, който не мога да изтегля...

Автоматичен превод:
PeterCam
преди 5 месеца

Честито, нямах такъв късмет...

Автоматичен превод:
davex3
преди 5 месеца

Да, те просто игнорират и не отговарят на имейли и поддръжка

Автоматичен превод:
преди 5 месеца
преди 5 месеца

Перфектно, така че изглежда, че може да свърши добре. Надявам се да получите парите си и се радвам, че казиното ви отговори и ви уведоми как вървят нещата, защото смятам, че това е важно.

Така че ни уведомете дали сте получили парите си. Успех.☘️

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Всъщност те също спряха да ми отговарят в чата на живо и по имейл... Имам баланс от 1750 €, който не мога да изтегля...

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Виждам, че казиното не е отговорило на жалбата ви от седмица и таймерът е удължен с още една седмица. Ще се радвам да получите някакъв отговор и парите да са на път, но не знам как ще бъде.

Както и да е, нека се опитаме да мислим позитивно, че вие също ще получите подобен имейл като играча преди вас и ще видите парите си също.

Ако има нещо ново, не се колебайте да ни уведомите.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца
преди 5 месеца

Забелязах също, че вие също имате проблем с акаунта си в това казино и жалба, на която казиното все още не е отговорило. Виждам, че явно отговорът не е силната им страна, дори и да се радвам да греша.

Надявам се, че във вашия случай тези неудобства ще бъдат решени и всичко ще се нареди добре. Стискам ти палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Имам същия проблем. Моето теглене сега е в очакване на 8 дни. Ако нямам до другата седмица, също започвам оплакване.

Много подобни оплаквания за това казино, което не дава надежда ☹

Автоматичен превод:
RS200
преди 4 месеца

Но потвърдиха ли акаунта ви? Изпращам документите си на 16 ноември. все още не съм проверен

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини