НачалоФорумКазинаSlotpot Casino - обща дискусия

Slotpot Casino - обща дискусия

 от davex3
|
9 412 преглеждания 60 отговора |
|
1 2...4
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slotpot Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Чакам сметката ми да бъде потвърдена от 7 работни дни... Все още не съм потвърдена и не мога да изтегля парите си. Ще ви дам актуализации веднага щом имам някакви новини

Автоматичен превод:
Публикация на davex3 е изтрит

Здравейте, колко време отнема да получите депозит в сметката си? Проблемът може да не е чисто по вина на казиното, така че опитахте ли се да разберете какво се е случило? Попитахте ли също доставчика на плащания дали има грешка?

Автоматичен превод:

Чакам сметката ми да бъде потвърдена от 7 работни дни... Все още не съм потвърдена и не мога да изтегля парите си. Ще ви дам актуализации веднага щом имам някакви новини

Автоматичен превод:

Хей, даваме на казината 14 дни за този процес, така че ако нищо не се промени, бих препоръчал да подадете жалба.

Както и да е, казиното даде ли някаква причина защо отнема една седмица?

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:

Хм, какво се случи, когато казиното внезапно затвори акаунта ви? Имаше ли причина?

Ако смятате, че не сте направили нищо лошо, тогава ви препоръчвам даподадете жалба тук, на тази връзка .

Ще го пробваш ли?

Автоматичен превод:

Здравейте.

Всеки път, когато почувствате, че имате нужда от помощ, за да разрешите проблема си, подаването на жалба е разумна стъпка.

Независимо от това, нашият Център за разрешаване на проблеми следва специфични процедури , някои от които бяха описани по-рано. Имам предвид конкретно четиринадесетте пълни работни дни, които предоставяме на всяко казино за прехвърляне на средства на играчи, които чакат.

Затова, моля, уверете се, че жалбата включва пълно описание на проблема. Ще получите известие веднага щом бъде оценено, така че не се притеснявайте.

Засега обаче препоръчвам търпение.🙏

Автоматичен превод:
Jaro

Те казаха: „Ние сме зависим от външни страни за определени проверки за проверка, което понякога може да причини забавяне."

Ще изчакам до другата седмица, надявам се скоро акаунтът ми да бъде верифициран!

Автоматичен превод:
Pimpim

Да, понякога може да възникне тази ситуация и процесът да се забави поради това.

Все пак ви поздравявам, че имате търпението да изчакате и да видите как ще се развият нещата, защото не всеки може да го направи. Ще се радвам, ако можете да ни информирате за нещо ново, защото съм любопитен да разбера как ще се развие цялата ви ситуация. Твърдо вярвам в щастливия край. Късмет. ☘️ 🙂

Автоматичен превод:
Jaro

Малка актуализация: След 3 седмици все още не съм верифициран, няма актуализации от екипа за проверка и всеки път, когато се опитам да получа отговор от чат на живо, получавам обичайния отговор „това може да отнеме известно време".

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Pimpim

Струва си оплакване, ако питате мен... Няма смисъл от такова сляпо чакане, бих казал.

Надявам се да сте съгласни.

Автоматичен превод:

Здравей, можеш ли също да ни кажеш какво се случи, когато каза, че играчите не трябва да играят тук? Какъв беше проблема ?

Автоматичен превод:

Няма контакт с казино, виждам, че има Игра от 300-1000 потребители, ако някой има контакт с казино, моля, уведомете ме, все пак не получавам пари от казино. Без контакт, без пари, нищо

Автоматичен превод:

Всъщност те също спряха да ми отговарят в чата на живо и по имейл... Имам баланс от 1750 €, който не мога да изтегля...

Автоматичен превод:

Честито, нямах такъв късмет...

Автоматичен превод:

Да, те просто игнорират и не отговарят на имейли и поддръжка

Автоматичен превод:
Публикация на PeterCam е изтрит

Перфектно, така че изглежда, че може да свърши добре. Надявам се да получите парите си и се радвам, че казиното ви отговори и ви уведоми как вървят нещата, защото смятам, че това е важно.

Така че ни уведомете дали сте получили парите си. Успех.☘️

Автоматичен превод:

Всъщност те също спряха да ми отговарят в чата на живо и по имейл... Имам баланс от 1750 €, който не мога да изтегля...

Автоматичен превод:

Виждам, че казиното не е отговорило на жалбата ви от седмица и таймерът е удължен с още една седмица. Ще се радвам да получите някакъв отговор и парите да са на път, но не знам как ще бъде.

Както и да е, нека се опитаме да мислим позитивно, че вие също ще получите подобен имейл като играча преди вас и ще видите парите си също.

Ако има нещо ново, не се колебайте да ни уведомите.

Автоматичен превод:
Публикация на davex3 е изтрит

Забелязах също, че вие също имате проблем с акаунта си в това казино и жалба, на която казиното все още не е отговорило. Виждам, че явно отговорът не е силната им страна, дори и да се радвам да греша.

Надявам се, че във вашия случай тези неудобства ще бъдат решени и всичко ще се нареди добре. Стискам ти палци. 🤞

Автоматичен превод:

Имам същия проблем. Моето теглене сега е в очакване на 8 дни. Ако нямам до другата седмица, също започвам оплакване.

Много подобни оплаквания за това казино, което не дава надежда ☹

Автоматичен превод:
RS200

Но потвърдиха ли акаунта ви? Изпращам документите си на 16 ноември. все още не съм проверен

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини