преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slotpot Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Чакам сметката ми да бъде потвърдена от 7 работни дни... Все още не съм потвърдена и не мога да изтегля парите си. Ще ви дам актуализации веднага щом имам някакви новини
I've been waitting for my account to be verified for 7 business days... Im still unverified and i cannot cashout my money. I'll give you guys updates as soon as i have any kind of news
Здравейте, колко време отнема да получите депозит в сметката си? Проблемът може да не е чисто по вина на казиното, така че опитахте ли се да разберете какво се е случило? Попитахте ли също доставчика на плащания дали има грешка?
Hello, how long does it take to get a deposit into your account ? The issue may not be strictly the casino's fault, so have you tried to find out what happened ? Did you also ask the payment provider if there was an error ?
Чакам сметката ми да бъде потвърдена от 7 работни дни... Все още не съм потвърдена и не мога да изтегля парите си. Ще ви дам актуализации веднага щом имам някакви новини
I've been waitting for my account to be verified for 7 business days... Im still unverified and i cannot cashout my money. I'll give you guys updates as soon as i have any kind of news
Хей, даваме на казината 14 дни за този процес, така че ако нищо не се промени, бих препоръчал да подадете жалба.
Както и да е, казиното даде ли някаква причина защо отнема една седмица?
Ще чакам вашия отговор.
Hey, we give casinos 14 days for this process, so if nothing changes then I would recommend filing a complaint.
Anyway, has the casino given any reason why it is taking a week ?
I will wait for your response.
Хм, какво се случи, когато казиното внезапно затвори акаунта ви? Имаше ли причина?
Ако смятате, че не сте направили нищо лошо, тогава ви препоръчвам даподадете жалба тук, на тази връзка .
Ще го пробваш ли?
Hmm, what happened when the casino suddenly closed your account ? Was there a reason ?
If you think you did nothing wrong, then I recommend you to file a complaint here on this link.
Are you going to try it ?
Здравейте.
Всеки път, когато почувствате, че имате нужда от помощ, за да разрешите проблема си, подаването на жалба е разумна стъпка.
Независимо от това, нашият Център за разрешаване на проблеми следва специфични процедури , някои от които бяха описани по-рано. Имам предвид конкретно четиринадесетте пълни работни дни, които предоставяме на всяко казино за прехвърляне на средства на играчи, които чакат.
Затова, моля, уверете се, че жалбата включва пълно описание на проблема. Ще получите известие веднага щом бъде оценено, така че не се притеснявайте.
Засега обаче препоръчвам търпение.🙏
Hello.
Every time you feel like you need assistance with getting your problem resolved, filing a complaint is a sensible step to take.
Nonetheless, our Resolution Center follows specific routines, some of which were previously described. I'm referring specifically to the fourteen full business days that we provide each casino to transfer funds to players who are waiting.
Therefore, please ensure that the complaint includes a complete account of the issue. You will receive a notification as soon as it is evaluated, so don't worry.
For now, though, I advise patience.🙏
Те казаха: „Ние сме зависим от външни страни за определени проверки за проверка, което понякога може да причини забавяне."
Ще изчакам до другата седмица, надявам се скоро акаунтът ми да бъде верифициран!
They said: ''We are dependent on external parties for certain verification checks, which can sometimes cause delays.''
I'll wait until next week, hopefully my account will be verified soon!
Да, понякога може да възникне тази ситуация и процесът да се забави поради това.
Все пак ви поздравявам, че имате търпението да изчакате и да видите как ще се развият нещата, защото не всеки може да го направи. Ще се радвам, ако можете да ни информирате за нещо ново, защото съм любопитен да разбера как ще се развие цялата ви ситуация. Твърдо вярвам в щастливия край. Късмет. ☘️ 🙂
Yes, sometimes this situation can arise and the process is delayed because of it.
However, I commend you for having the patience to wait and see how things develop, because not everyone can do that. I would be glad if you could update us on anything new, because I am curious to know how your whole situation is going to turn out. I'm a firm believer in a happy ending. Good luck. ☘️ 🙂
Малка актуализация: След 3 седмици все още не съм верифициран, няма актуализации от екипа за проверка и всеки път, когато се опитам да получа отговор от чат на живо, получавам обичайния отговор „това може да отнеме известно време".
Small update: After 3 weeks im still not verified, no updates from verification team and whenever i try to get an answer from live chat, i get a the usual answer ''that might take some time''.
Струва си оплакване, ако питате мен... Няма смисъл от такова сляпо чакане, бих казал.
Надявам се да сте съгласни.
Worth a complaint if you ask me... There is no point in such blind waiting, I'd say.
I hope you agree.
Няма контакт с казино, виждам, че има Игра от 300-1000 потребители, ако някой има контакт с казино, моля, уведомете ме, все пак не получавам пари от казино. Без контакт, без пари, нищо
No contact with casino, i see there are Play from 300-1000 users , od someone Has contact with casino please let me know, still i dont get money from casino. No contact no monet, nothing
Перфектно, така че изглежда, че може да свърши добре. Надявам се да получите парите си и се радвам, че казиното ви отговори и ви уведоми как вървят нещата, защото смятам, че това е важно.
Така че ни уведомете дали сте получили парите си. Успех.☘️
Perfect, so it looks like it could end well. I hope you get your money and I'm glad the casino wrote you back and let you know how things are going because I think that's important.
So let us know if you got your money. Good luck.☘️
Виждам, че казиното не е отговорило на жалбата ви от седмица и таймерът е удължен с още една седмица. Ще се радвам да получите някакъв отговор и парите да са на път, но не знам как ще бъде.
Както и да е, нека се опитаме да мислим позитивно, че вие също ще получите подобен имейл като играча преди вас и ще видите парите си също.
Ако има нещо ново, не се колебайте да ни уведомите.
I see that the casino hasn't responded to your complaint for a week and the timer has been extended for another week. I would be glad if you would get some answer and the money would be on its way, but I don't know how it will be.
Anyway, let's try to think positively that you will also get a similar email as the player before you and you will see your money too.
If there is anything new don't hesitate to let us know.
Забелязах също, че вие също имате проблем с акаунта си в това казино и жалба, на която казиното все още не е отговорило. Виждам, че явно отговорът не е силната им страна, дори и да се радвам да греша.
Надявам се, че във вашия случай тези неудобства ще бъдат решени и всичко ще се нареди добре. Стискам ти палци. 🤞
I also noticed that you also have a problem with your account in this casino and a complaint to which the casino has not yet responded. I can see that apparently answering is not their strong point even if I would be happy to be wrong.
I hope that in your case these inconveniences will be resolved and everything will turn out well. My fingers are crossed for you. 🤞
Имам същия проблем. Моето теглене сега е в очакване на 8 дни. Ако нямам до другата седмица, също започвам оплакване.
Много подобни оплаквания за това казино, което не дава надежда ☹
I have the same problem. My withdrawal is now pending for 8 days. If I don’t have it by next week I also start an complaint.
A lot of similar complaints about this casino, that doesn’t give hope ☹
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.