ФорумКазинаSlothub Casino - обща дискусия

Slothub Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от franztheuerw
|
5647 преглеждания 62 отговора |
|
12 3 4
Добавете пост
mmgg33441
преди 8 месеца

За съжаление е! Приемете това като урок и винаги намирайте няколко подробности - включително лиценз - преди да опитате непознато казино. 🙁

Чувствайте се свободни да създадете оплакване. Безплатно е и може да ви помогне.

https://casino.guru/complaints/create


Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Току що подадох иск.

Рейтингът на казиното пада. С този рейтинг няма да депозирам.

Автоматичен превод:
mmgg33441
преди 7 месеца

Мисля, че е правилната стъпка да подадете жалба , тъй като казиното не може да ви отговори в рамките на KYC.

Що се отнася до индекса на безопасност (оценка), винаги ви препоръчвам да направите поне малко проучване за него, преди да решите да играете в казино. Отзивите или оплакванията на потребителите могат да помогнат и в този случай и следователно играчът ще има поне малко информация за това къде ще депозира парите си. Мисля, че определено ще го направиш следващия път, прав ли съм?

Както и да е, надявам се ситуацията ви да се разреши възможно най-скоро и всичко да е наред.

Автоматичен превод:
mmgg33441
преди 7 месеца

Имах акаунт там, успях да изтегля два пъти, ако си спомням правилно, мисля, че общо изтеглих приблизително 700 USD, KYC се прилага след 2k USD/EUR кумулативни тегления, и двете тегления отнеха по-малко от 4 часа. Едно нещо, което знам, е, че поддръжката им е ужасно бавна, така че KYC определено може да отнеме много време, за да бъде завършен, в случай че имат намерение да изплатят (евентуално)

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 7 месеца

За първи път се опитвам да се оттегля. Това далеч не е две хиляди долара. ИЗГЛЕЖДА, ЧЕ НЯМА НИКОЙ В ТЕХНИЯ ЛАЙВ ЧАТ В МОМЕНТА. И изглежда, че няма отговорник, който да прочете имейла

Автоматичен превод:
mmgg33441
преди 7 месеца

Точно това ми се случи в казино, свързано с това миналата година, поисках теглене, те наложиха KYC, изпратиха документите ми и им отне около месец, за да ги проверят, през този месец също бях напълно игнориран, без чат на живо и няма поддръжка по пощата. Всичко, което можете да направите до момента, е да подадете жалба и да чакате, дано реагират.

Също така се опитайте да се свържете с тях чрез телеграма, спомням си, че комуникирах с някой от това казино чрез телеграма с потребител, който ми даде на промоционална поща, може би все още е активен

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Честно казано, отказах се от това измамно казино. Заложих всичките си пари и ги загубих

Автоматичен превод:
mmgg33441
преди 7 месеца

Това наистина е тъжна новина. Нищо чудно , че индексът на безопасност е толкова нисък 🙁

Както и да е, благодаря ви, че споделихте опита си, с късмет спестите на други този горчив край...

Говорейки за преживявания, как изобщо намерихте това "казино"? Някаква реклама, може би? 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Намерих го при гуруто на казиното. Много е трудно да се каже...

Автоматичен превод:
mmgg33441
преди 7 месеца

Винаги проверявайте какво казват потребителите за всяко казино, преди време предупредих, че това казино е свързано със Slotella (което преди беше истинско казино, а сега изглежда, че се превърна в измамно казино), има две други, които също са свързани към Slotella и Slothub (morespin и slotpot), така че внимавайте, ако попаднете на тези сайтове.

Предполагам, че това са казина, управлявани от скрит конгломерат, който отваря много казина под различни групи с единствената цел да измамят потребителите, когато получат достатъчно пари, за да работят, наистина вярвам, че това е така, не мога да греша, бях точно когато закрих акаунта си в това казино, защото си мислех, че ще се превърнат в измама точно като slotella, от всички случаи, когато чувствах, че има нещо подозрително с някое казино, досега не съм сгрешил 😁 за съжаление не мисля, че има трябва да направите много, за да възстановите парите си, когато казино реши да измами потребителите, няма какво да направите

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 7 месеца

Благодаря за отговора. Slotpot също се счита за родословието на това казино. Ако имате време, моля, присъединете се към слотпота, за да проверите. Помогнете ни с вашите прозрения

Автоматичен превод:
mmgg33441
преди 7 месеца

Открих акаунт там, дадоха ми баланс от 250 долара, забавлявах се с него, честно казано, не променя факта, че са свързани с всички тези други измамни казина. Вече затворих акаунта си там, поддръжката на живо е ужасно бавна, така че определено можете да кажете, че те също ще поемат по пътя на slothub и slotella рано или късно, бъдете внимателни, не депозирайте там или на друг сайт, свързан с това казино

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Намерих го при гуруто на казиното. Много е трудно да се каже...

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Виждам!

Би било най-добре да проверявате неговия индекс на безопасност, особено отзивите на потребителите, от време на време. Това също е страхотно нещо, което трябва да направите, преди да се регистрирате в някое казино.

Знаете, че нелицензирано казино с толкова нисък рейтинг не е най-безопасното място за депозиране. 🙁


Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Какъв беше резултатът на това казино през юли?

Сигурен съм, че е около 5.


Според мен по-важна от лицензите и точките е възможността за теглене.

Не можете да добавите средно време за теглене към информацията за казиното?

Мисля, че казината, които вероятно ще се сринат, ще имат по-дълго време за теглене.

Например, някой кандидатства за теглене. И ако отнема повече време от последната информация за времето на теглене, някой може също да предположи, че нещо не е наред.

Автоматичен превод:
mmgg33441
преди 7 месеца

Здравейте.

Добра точка; оценката беше 5,5 бих казал. След това решиха да го пратят по дяволите, като приложиха политика за липса на реакция към оплаквания 🙁.

Според вашето предложение, не е лошо, но как бихте определили прага, разделящ по-дълго от обикновено от „приемливо"? Трябва да измерите това за всяка държава, опция за плащане, KYC и пак няма да получите близки резултати, бих казал.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
mmgg33441
преди 6 месеца

Slotpot, не съветвам, спечели няколкостотин долара, тегленето на печалбите беше отменено и беше поискана проверка, изминаха 7 дни от изпращането, документи и мълчание

Автоматичен превод:
dmitry87
преди 6 месеца

Очаквам с нетърпение допълнителни актуализации.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Документи днес, потвърден слот, пари в Tether, получени за 20 минути

Автоматичен превод:
dmitry87
преди 6 месеца

Така че е чудесно, че най-накрая успяхте да преминете проверката и получихте парите си. 😊🎉

Винаги е облекчаващо чувството, когато не е нужно да се тревожиш и да питаш навсякъде какво става.

Както и да е, предполагам, че сега ще сте по-внимателни с депозирането и вероятно няма да влагате парите си отново в това казино, прав ли съм?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Опитвам се да получа печалбите си в продължение на 3 седмици, беше отменен веднъж и проверката отне 1 седмица. Сега тегленето ми чака (9) дни!


1700 евро..

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини