преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slothub Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте. бих искал да знам защо има тези ограничения за държава от доставчик? едното е разрешено, другото не? може ли някой да ми обясни това? Мислех, че доставчикът винаги е един и същ? в Slothub слотовете Play n Go не работят в Австрия. Не мога да го осмисля. в Австрия имам само 5 доставчика на игри в това казино. Намирам го за признак на неадекватност в наши дни.
Hello. would like to know why there are these country restrictions from a provider? one is allowed, the other not? can someone please explain this to me? I thought that the provider is always the same? at Slothub the Play n Go slots do not work in Austria. I can't make sense of it. in Austria I only have 5 game providers at this casino. I find it a sign of inadequacy these days.
hallo. würde gerne wissen, weshalb es diese Länderbeschränkungen von einem Anbieter gibt? bei einem sind sie erlaubt beim anderen nicht? kann mir das bitte wer erklären? habe gedacht, dass der Anbieter immer der selbe ist? bei Slothub funktionieren die Play n Go Slots nicht in Österreich. ich werde nicht schlau daraus. in Österreich habe ich nur 5 Spieleanbieter bei diesem Casino. in der heutigen zeit ein Armutszeugnis finde ich.
Здравей,
Това е страхотно. 🙂 Още един щастлив край.
Благодаря ви за актуализацията, информирах Кристина и жалбата ще бъде затворена.
Hello there,
That's great. 🙂 Another happy ending.
Thank you for your update, I informed Kristina and the complaint will be closed.
Здравейте. бих искал да знам защо има тези ограничения за държава от доставчик? едното е разрешено, другото не? може ли някой да ми обясни това? Мислех, че доставчикът винаги е един и същ? в Slothub слотовете Play n Go не работят в Австрия. Не мога да го осмисля. в Австрия имам само 5 доставчика на игри в това казино. Намирам го за признак на неадекватност в наши дни.
Hello. would like to know why there are these country restrictions from a provider? one is allowed, the other not? can someone please explain this to me? I thought that the provider is always the same? at Slothub the Play n Go slots do not work in Austria. I can't make sense of it. in Austria I only have 5 game providers at this casino. I find it a sign of inadequacy these days.
hallo. würde gerne wissen, weshalb es diese Länderbeschränkungen von einem Anbieter gibt? bei einem sind sie erlaubt beim anderen nicht? kann mir das bitte wer erklären? habe gedacht, dass der Anbieter immer der selbe ist? bei Slothub funktionieren die Play n Go Slots nicht in Österreich. ich werde nicht schlau daraus. in Österreich habe ich nur 5 Spieleanbieter bei diesem Casino. in der heutigen zeit ein Armutszeugnis finde ich.
Здравейте, ще се опитам да обясня. 🙂
Технически всеки доставчик на игри трябва да бъде лицензиран да предоставя своите продукти – игри – в определени страни. същото важи и за казиното. Понякога игрите са ограничени, защото този конкретен лиценз вече не е валиден, понякога доставчикът на игри просто не иска да предлага повече игрите или казиното не е постигнало партньорство с определен доставчик на игри.
Опасявам се, че има още много възможни причини.
Предлагам ви да проверите общите условия за ползване в казиното, за да намерите част, в която се казва нещо за тези доставчици на игри, които са ограничени до играчи от...
За съжаление Австрия вероятно е силно ограничена поради местното законодателство, бих казал.
Понякога казината предоставят дори ограничени игри, но по този начин рискуват да си навлекат гнева на доставчика на играта.
Друг често срещан случай е, че игри (обикновено с по-висок RTP) са ограничени, докато играете с бонуса.
Надявам се, че покрих основите за вас 🤔.
Hello, I'll try to explain. 🙂
Technically each game provider should be licensed to provide its products - games - in certain countries. the same goes for the casino. Sometimes the games are restricted because this particular license is no longer valid, sometimes the game provider just does not want to offer the games anymore or the casino has not reached a partnership with the certain game provider.
There are many more possible reasons I'm afraid.
I'd suggest you check the general terms of use in the casino to find a part saying something about those game providers being restricted to players from...
Sadly, Austria is probably heavily restricted due to local law, I'd say.
Sometimes casinos provide even restricted games, but by doing so, they risk the game provider's wrath.
Another common case is that games (usually with a higher RTP) are restricted while playing with the bonus.
I hope that I covered the basics for you 🤔.
Хей 🙂
Изглежда страхотно казино!
Игрите вървят гладко и също има много доставчици. 🙂
Започнах да играя едва днес, така че не мога да кажа твърде много.
Само искам да спомена, че бонусът за първи депозит е 100%.
С Най-Добри Пожелания
Hey 🙂
Is a great casino it seems!
Games run smoothly and there are plenty of providers too. 🙂
Only started playing today so I can't say too much.
I just want to mention that the first deposit bonus is 100%.
Best regards
Hej 🙂
Ist ein tolles casino wie es scheint!
Spiele laufen reibungslos und Anbieter gibt es auch reichlich. 🙂
Spiele erst seit heute deswegen kann ich nicht all zu viel sagen.
Ich möchte nur erwähnen das der erste Einzahlungs bonus 100% beträgt.
Beste Grüße
Хей мила! 😁
Нека късметът играе с вас 👍😁.
Само за да се уверим в бонуса, посочихме 150% до €777 , така че взехте ли друг? Или сте открили друга празнина в нашите актуализации на бонуси🤯?
Благодаря ви предварително!
Hey dear! 😁
May the luck play with you 👍😁.
Just to make sure about the bonus, we listed 150% up to €777, so did you take a different one? Or did you find another gap in our bonus upates🤯?
Thank you in advance!
Здравей, красив човек ♥️✌🏼🕊✌🏾
Всъщност исках да взема бонуса от 150%, но не беше наличен.
Представителят на чата ми каза, че са го актуализирали и вече е на 100%.
Но не е толкова зле 🙂
Не споменавам такива неща, за да ви дразня или нещо друго!
Просто исках да ви уведомя отново 🙂
✌🏾🕊✌🏼
Hello you beautiful person ♥️✌🏼🕊✌🏾
I actually wanted to take the 150% bonus but it wasn't available.
The chat rep told me they updated it and it's 100% now.
But it's not that bad 🙂
I am not mentioning such things to annoy you or anything else!
I just wanted to let you know again 🙂
✌🏾🕊✌🏼
Hallo du schöner Mensch ♥️✌🏼🕊✌🏾
Ich wollte eigentlich den 150% bonus nehmen aber es war nicht verfügbar.
Der Chat Mitarbeiter sagte mir das sie es aktualisiert haben und es nun 100% ist.
Ist aber halb so schlimm 🙂
Ich erwähne solche Dinge keinesfalls um euch zu ärgern oder sonstiges!
Ich wollte wiedermal nur bescheid geben 🙂
✌🏾🕊✌🏼
Виждам, така че ще информирам нашия екип, за да направи правилната актуализация!
Благодарим ви, дръжте ни в течение!
I see, so I will inform our team to make the proper update!
Thank you, keep us posted!
здравей
Имам въпрос, когато играя игра на greentube в казино slothub, виждам, че играя на „api.royalgaming.com"
Мисля, че това не може да е правилно, трябва да е сървър на greentube, нали?
Това казино истинско ли е или измамници?
Благодаря за отговорите
Поздрави Dogskull
Hi,
I have a question, When I play a greentube game on slothub casino I see that I am playing on ' api.royalgaming.com'
This can't be right I think, It has to be a greentube server wright ?
Is this casino real or scammers ?
Thanks for the answers.
Greetings Dogskull
Здравейте,
за съжаление нямаме игри на GreenTube в нашата библиотека с безплатни игри, така че не мога да проверя източника.
Предполагам, че можете да го проверите на уебсайта на доставчика на играта, ако се опитате да играете играта. Друга възможност е да опитате същата игра в друго казино.
Според нашия преглед обаче игрите са добре.
Hello,
sadly we do not have any GreenTube games in our free games library, so I can't check the source.
I guess you can check it on the game provider's website if you try to play the game. Alternatively, try the same game in a different casino.
According to our review, the games are ok, though.
Здравейте,
Първо, съжалявам, че имате съмнения относно това, но не се притеснявайте.
Slothub е лицензирано казино от Кюрасао и всички наши игри се предоставят от Softgaming и Softswiss.
Когато говорих с техническия екип, те разпространяват игрите чрез този API, защото интегрират игрите чрез нашата компания майка, RoyGaming.
Ние не сме упълномощени да правим каквито и да било промени в игрите и само URL маскирането е налично за сигурност и разпространение на API.
Най-добри,
Казино SlotHub
Hello,
First of all, I'm sorry you have any doubts about this, but no worries.
Slothub is a Curacao licensed casino and all our games are provided by Softgaming and Softswiss.
When I talked to the technical team, they distribute the games through this API because they integrate the games through our parent company, RoyGaming.
We are not authorized to make any changes on the games, and only URL masking is available for API security and distribution.
Best,
SlotHub Casino
Защо Лунната принцеса се държи толкова странно? когато сте в "Trinity mode" на този сайт, когато извършва частта за премахване, той първо отнема символа "faces" вместо долните символи.. за мен изглежда като фалшиви слотове? в реалната игра трябва първо да премахне всички долни символи и след това символите "лица".
надявам се някой да разбере моите бръщолевения и да каже защо се случва така
Why do Moon Princess act so weird? when you are in the "Trinity mode" on this site when it does the removal part it takes away the "faces" symbol instead of the lower symbols first.. for me it seems like fake slots? on the real game it should take away all the lower symbols first and then the "faces" symbols
hopefully anyone can understand my ramblings and tell why it happens
Здравейте,
Предполагам, че разбирам смисъла, нещо като върнат ред на изчистване на символите в безплатния кръг, нали? Бих искал да предложа да играете Moon Princess тук безплатно , за да проверите дали действа по същия начин. Ще го пробваш ли?
Hello,
I guess that I understand the point, sort of reverted clearing order of the symbols in the free round, right? I would like to suggest playing Moon Princess here for free, to check whether it acts the same way. Will you give it a go?
Здравейте,
Когато проверявам нашата игра Moon Princess, виждам, че е предоставена от Softmaya като игра Play'n Go.
Не съм сигурен дали това е проблем, за който говорите, но може да се дължи на скоростта на интернет, моментна грешка или актуализация на доставчика. По-конкретно, не съм сигурен дали това е проблем.
Моля, споделете с нас на support@slothub.com, ако сте имали технически проблем с подробностите за играта, за да може нашият технически екип да го провери.
На Ваше разположение,
Казино SlotHub
Hello,
When I check out our Moon Princess game, I see that it is provided by Softmaya as a Play'n Go game.
I'm not sure if it's a problem you're talking about, but it could be due to internet speed, a momentary error or a provider update. Specifically I'm not sure if this is an issue.
Please share with us at support@slothub.com if you had a technical issue with the game details so our technical team can check it out.
Sincerely,
SlotHub Casino
Да, режимът на буря трябва първо да премахне всички прости символи, след това символите на принцесата, но на Slothub не се интересуваше от реда, в който можеше да премахне символите на принцесата преди ex. камбаната беше свалена.
Тествано на сайта, който ми даде и го прави правилно, Moon Princess и Rise of Olympus не се възпроизвеждат правилно на Slothub защо е така?
Yeah, storm mode should remove all the simple symbols first then the princess symbols but on Slothub it didn't care for the order it could remove princess symbols before ex. the bell was removed.
Tested on the site you gave me and it does it correctly, Moon Princess and Rise of Olympus does not play correctly on Slothub why is that?
Здравейте,
сега, когато представител на казиното се присъедини към нас, предлагам ви да си сътрудничите с казиното, за да разберете.
Hello,
now that a casino representative joined us, I suggest you cooperate with the casino to find out.
Благодаря на това казино и особено на Франческо от операторите. Бързо ми изпратиха голямото плащане. Наистина нямах надежда за това. Вече разбирам по-добре качеството на имената им...
Thank you to this casino and especially to Francesco from the operators. They sent my big payment quickly. I really had no hope for it. I understand the quality of their names better now...
В момента те имат лиценз на уебсайта си от Curacao Interactive Licensing.
Само да знаете, че това е фалшификат! лицензен печат, тъй като Лицензодателят не познава това казино.
Що се отнася до екипа на Casino Guru, трябва да се свържете с Лицензодателя и да го попитате дали са запознати с това казино и собственик...
Изглежда като поредното фалшиво казино с някои сенчести неща.
They currently have a license on their website from Curacao Interactive Licensing.
Just so you know this is a fake! license seal as the Licensor does not know this casino.
For the Casino Guru team, you should contact the Licensor and ask them if they are aware of this casino and owner...
Looks like another fake casino with some shady stuff.
съгласен съм с теб
Принадлежи на Morespin, който предлага фалшиви игри.
Нищо чудно, че имат фалшиви лицензи.
Има все повече такива съмнителни казина!
I agree with you
Belongs to Morespin which offers fake games.
No wonder they have fake licenses.
There are more and more such dubious casinos!
Bin ich deiner Meinung.
Gehört zu Morespin dazu welche gefälschte spiele anbieten.
Wundert niemanden das sie Gefälschte Lizenzen haben.
Es werden immer mehr und mehr solcher unseriösen casinos!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.