ФорумКазинаSlothub Casino - обща дискусия

Slothub Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от franztheuerw
|
10582 преглеждания 62 отговора |
|
1 2 34
Добавете пост
CasinoStreamer88
преди 1 година

Лицензът е фалшив, тъй като няма крайна дата, което обикновено е така.


Поради това вярвам, че Morespin en Slothub са от същия собственик, което вероятно е съмнително, тъй като отново са променили името на собственика..



Автоматичен превод:
Youssf
преди 1 година

Казах го преди няколко седмици.

Всеки път, когато затварях игра в Morespin, се озовавах на страницата на Slothub!

Беше много странно, но така беше.

Те дори не могат да се справят с честна критика и веднага твърдят, че говорите глупости, само защото сте загубили пари ^^

Бавно, но сигурно се отказвам от живота в казиното.

Има твърде много измамници, които си мислят, че могат да правят каквото си искат.

Не е за вярване какво се появи на пазара за натоварени казина през последните няколко месеца....

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ако искате да залагате безопасно, най-добре е да играете с малтийско лицензирано казино, тъй като те са регулирани от MGA и тъй като това е Европа, има повече начини за завеждане на спор.


И, разбира се, MGA проверява своите лицензополучатели редовно, за да не мамят и да бъдат честно казино и да не са замесени в някои сенчести неща.


С казината, базирани в Кюрасао, често се случва, че когато депозирате, името на търговеца е базирано в друга държава, отколкото казиното, или има име, което е неизвестно, понякога картата ми дори се блокира поради сигнал за измама от издателя на картата. Това е нещо, което не съм виждал в малтийските казина.

Автоматичен превод:
Youssf
преди 1 година

Абсолютно съм съгласен с теб.

Наистина съм уморен от всички тези хора, които използват цялата си енергия, за да мамят или да нараняват другите.

Какво стана с нашия свят...

Вече има твърде много от тези казина, които си мислят, че могат да правят каквото си искат, без да се съобразяват с хората, които ги правят богати!

Скандално.

Автоматичен превод:
преди 1 година

В момента те имат лиценз на уебсайта си от Curacao Interactive Licensing.


Само да знаете, че това е фалшификат! лицензен печат, тъй като Лицензодателят не познава това казино.


Що се отнася до екипа на Casino Guru, трябва да се свържете с Лицензодателя и да го попитате дали са запознати с това казино и собственик...


Изглежда като поредното фалшиво казино с някои сенчести неща.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, вече го направихме.

Моля, проверете прегледа :

„Казино работи без лиценз: Това казино работи без лиценз. В резултат на това казиното не трябва да следва правилата, определени от лицензиращите органи. Освен това няма да можете да се обърнете към който и да е лицензиращ орган, ако срещнете проблеми. "

file

Благодарим ви за всичките ви усилия!✨👌

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казах го преди няколко седмици.

Всеки път, когато затварях игра в Morespin, се озовавах на страницата на Slothub!

Беше много странно, но така беше.

Те дори не могат да се справят с честна критика и веднага твърдят, че говорите глупости, само защото сте загубили пари ^^

Бавно, но сигурно се отказвам от живота в казиното.

Има твърде много измамници, които си мислят, че могат да правят каквото си искат.

Не е за вярване какво се появи на пазара за натоварени казина през последните няколко месеца....

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здрасти.

Помолих екипа за данни да провери игрите. Да видим какво ще получим... 🤔


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Наистина съм любопитен какво ще кажеш за това.

По-специално, трябва да погледнете игрите в Morespin.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Казах го преди няколко седмици.

Всеки път, когато затварях игра в Morespin, се озовавах на страницата на Slothub!

Беше много странно, но така беше.

Те дори не могат да се справят с честна критика и веднага твърдят, че говорите глупости, само защото сте загубили пари ^^

Бавно, но сигурно се отказвам от живота в казиното.

Има твърде много измамници, които си мислят, че могат да правят каквото си искат.

Не е за вярване какво се появи на пазара за натоварени казина през последните няколко месеца....

Автоматичен превод:
преди 1 година

Morespins и Slothub са свързани със Slotella, казино, с което имах проблеми миналата година, разбрах за това, когато използвах „забравена парола" в моя акаунт в Slothub, но получих имейл от Slotella!!! И сега, когато казвате това, получих промоционален имейл от Morespin, но никога не съм бил регистриран или съм имал нещо общо с това казино, но имах акаунти в Slotella и Slothub, преди време от Slothub ми казаха, че техният доставчик на софтуер е Red Lane (Slotella), но имам сериозни съмнения и мисля, че и Slothub, и Morespins принадлежат на Slotella, така че препоръчвам да внимавате, затворих акаунтите си преди месеци. file

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Здравейте 🙂.

Моля, напомнете ми за този проблем до края на следващата седмица, ако мога да ви помоля.🙏

Такива неща обикновено изискват повече време, със сигурност ще проверя за някои актуализации!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Лицензът е фалшив, тъй като няма крайна дата, което обикновено е така.


Поради това вярвам, че Morespin en Slothub са от същия собственик, което вероятно е съмнително, тъй като отново са променили името на собственика..



Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте.

Проверих това от нашия екип за данни. Казиното Morespin отрече всякакви връзки с друго казино. 🤔

Ще ни трябват поне няколко екранни снимки или видеоклипове. Ако имате нещо, което можем да представим на казиното, моля, изпратете го на data@casino.guru


Благодаря ти!


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Наистина съм любопитен какво ще кажеш за това.

По-специално, трябва да погледнете игрите в Morespin.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здрасти.

Боя се, че казиното настоява...

Проверих това от нашия екип за данни. Казиното Morespin отрече всякакви връзки с друго казино. 🤔

Ще ни трябват поне няколко екранни снимки или видеоклипове. Ако имате нещо, което можем да представим на казиното, моля, изпратете го на data@casino.guru

В противен случай сме в застой.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Съвсем ясно е, че го отричат, друго не очакваш.

Излязох там 1 ден след като се регистрирах и ми деактивираха акаунта.

Да се отричат каквото си искат, но е факт, че почти 16-годишният ми опит не е измамен.

Хората, които играят наскоро, може да ви се шегуват, но хората, които играят от дълго време, вече знаят за какво говорят.

Лично аз вече не играя там, поради което повече не се интересувам от допълнителни отговори от казиното.

Лично аз твърдо вярвам, че са на Morespin и игрите не работят 100% както трябва.

Играя толкова много и толкова невероятно дълго, че веднага забелязвам, когато нещо не е наред.

Ако някое казино вече се шегува с играчите, моля, НЕ се изненадвайте, ако се появят точно такива коментари, това е съвсем нормално и е хубаво нещо.

В крайна сметка ние депозираме пари тук и след това трябва да слушаме факта, че правим такива коментари САМО защото сте загубили пари, според нелепото изявление на Morespin.

Просто нахални и неуважителни, защо да не ги ругая, когато се шегуват с хората?

Хората не вадят тези твърдения от носа си и аз лично със сигурност не го правя.

Можете да разберете всички отзиви, които сте дали, и никога не съм казвал, че казино предлага фалшиви игри и мисля, че това трябва да се уважава отчасти, ако членовете са с вас от дълго време и не са хора, които постоянно дават отрицателни отзиви.

Намирам за изключително досадно, че всички тези бъдещи членове на картела се шегуват с хората зад компютрите си и също така дават толкова неуважителни отговори, че искат да представят играчите като казващи, че пишат нещо подобно само защото са загубили пари 🤦🏻 .

Загубих много хиляди евро и нито веднъж в живота си не съм давал отрицателни оценки или коментари само защото съм загубил пари.

Честно казано, вече не знам какво да мисля за всичко това.

Вече изобщо не е забавно.


Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Вярвам, че всички тези думи вместо това трябва да бъдат публикувани на представителя на казиното.

Нищо чудно, че той или тя просто публикува едно изявление, след което си тръгна.

Повтарям, ако можете да ни предоставите някакво доказателство относно игри или дъщерни казина или каквото и да е друго - моля, направете го. 🙏


Автоматичен превод:
преди 1 година

Това казино има абсолютно същия лиценз за казино като Morespin.com, но само промени името на тяхната „компания". Лицензът им обаче изглежда фалшив предвид следното.


Името на компанията им Viral Market LTD (така че не Global Gaming Group, която те споменаха първа) не се споменава на този уебсайт от PAGCOR:

https://www.pagcor.ph/regulatory/pdf/offshore/List-of-Approved-Philippine-Offshore-Gaming-Operators.pdf


Ако погледнете добре техния лиценз за казино, той изтича на 1 май 2024 г., но втората страница показва дата на изтичане на 1 ноември 2026 г.

https://validator.pagcor-licence.ph/seal/nsH6rGHSisk%2bZ0C8rxW0xY0P7jzo24ueHFGRiV9mg4ZMitMl%2b9VPdIS6oUqXw4rR


Също така на втората страница четете Winherld и Pagorite, но не и Viral Market, което е много странно (отново).



Едно нещо със сигурност Morespin и Slothub са свързани по някакъв начин и няма да ме изненада, ако имат абсолютно същите собственици, тъй като оформлението е същото, лицензът е същият. Какви са шансовете двете нови казина да изберат да получат лиценз за казино във Филипините, докато Коста Рика и Кюрасао са по-често срещани.


Автоматичен превод:
Youssf
преди 1 година

Здравейте!

Същият отговор и от моя страна 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Някой успял ли е да изтегли това казино? Колко време отне KYC???

Автоматичен превод:
mmgg33441
преди 1 година

Здравей, имаш ли проблем в казиното? От това, което пишеш, изглежда, че се опитваш да провериш. От колко време продължава тази ситуация при вас? Кажете ни, за да знаем къде се намирате.

Автоматичен превод:
преди 1 година

8/16 Депозит около 100 USD.

Беше около 260 USD, така че кандидатствах за теглене.

Но не съм сигурен, но беше отменено.

Кандидатствах за теглене от 400 USD на 18.08 малко повече, но беше отменено.

Получих имейл на 27.08 с молба да направя KYC, така че ви дадох KYC документи.

След това няма отговор на чат или имейл.

Това казино се опитва да избегне плащане, като не приема тегления.

Ставката в такива казина трябва да бъде 1-2

Автоматичен превод:
mmgg33441
преди 1 година

Ето защо смятам, че в този случай няма какво да чакате и е редно да подадете жалба тук . Тъй като сте предоставили на казиното документите и не сте получили никакъв отговор от тях, смятам, че това е най-разумната стъпка.

Заслужава ли си да подадете жалба?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Това казино е нелицензирано, нали? Има ли нещо, което мога да направя, ако ме пренебрегнат?

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини