НачалоФорумКазинаSlootz Casino - обща дискусия

Slootz Casino - обща дискусия (страница 7)

 от Youssf
|
24 345 преглеждания 139 отговора |
|
1...6 7
Asof15

Бих искал да ви кажа да се свържете с органа, но според нашия уебсайт лицензът не подлежи на проверка, което го прави невъзможно.

Що се отнася до вашите идентификационни данни, не знам как е възможно изведнъж да не можете да влезете с тях. Имам чувството, че нищо добро не се случва и затова се притеснявам дали ще си видите парите.

Автоматичен превод:
Jaro

Мога да вляза отново, но кредитът ми все още е €0. Бих искал да се свържа с властите, как да процедирам?

Автоматичен превод:
Asof15

Е, това е лошо. Честно казано, както може да видите: „Опитахме се да проверим и потвърдим този лиценз, но не успяхме да го направим. Поради тази причина не можем да сме сигурни, че казиното действително има този лиценз."

Боя се, че няма да ти помогне много. В жалбата е посочено: „Казиното се предполага, че работи с лиценз от Кюрасао, но не можем да проверим какъв. Ако желаете, мога да ви дам контакт с всичките 4 от тях."

Но ако искате да опитате, прегледайте тези ръководства, моля:

https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license-3

https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license

https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license-4

https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license-1

Автоматичен превод:
Asof15

Добър ден

Всъщност имам много интересна информация, за да подредя пъзела, мисля, че знам кой и къде работи това казино и другите казина в тази група до предишното ви състояние, моите данни може да са от голямо значение за всички онези, които са чакали дълго време, може да бъде много изясняващо, мили поздрави. Уилям

Автоматичен превод:
grotestorm

Здравейте, можете ли да споделите тази информация с нас, ако нямате нищо против?

Автоматичен превод:
Jaro

здравейте, това е неговият имейл адрес grotestorm@gmail.com изпрати ми аз отговарям с

Тогава вие от моите данни сте много интересни, мисля, че осигуряват много яснота


Уилям

Автоматичен превод:
grotestorm

Как това трябва да ни помогне? имаш ли план

Edited
Автоматичен превод:
Asof15

намери собствениците

Автоматичен превод:
grotestorm

Добре, но това не ни връща парите. В крайна сметка те правят същото с всички вас, както направиха с мен. Те определиха баланса на сметката на €0 и анулираха всички изплащания. Поддръжката отказва да кредитира парите ми обратно в акаунта ми. Причина: данните ми са неверни и не съм верифициран. Но данните са верни и аз също съм проверен!

Автоматичен превод:

Примирете се с факта, че няма да видим нито един цент от изплащанията. Такива измамници не са глупави и работят със сламени мъже. Никога няма да разберем къде са ни парите. Дори и да излезе наяве, първо ще трябва да съдите тези хора, което вероятно ще струва много пари

Автоматичен превод:

здравейте, това е неговият имейл адрес grotestorm@gmail.com изпрати ми аз отговарям с

Тогава вие от моите данни сте много интересни, мисля, че осигуряват много яснота


Уилям

Автоматичен превод:

Здравейте, благодаря, че предоставихте имейла си, но реших, че може да е полезно и за други играчи, затова попитах, но очевидно може да искате да се справите лично с нещата. Така че ако някой се интересува може да ви пише.

Въпреки това, ако решите да го споделите тук във форума, не се колебайте.

Автоматичен превод:
grotestorm

здрасти! мога ли да получа информация за тези момчета? те също ме мамят.

Автоматичен превод:

цялата информация е добра, няма да им позволя да се измъкнат да ме измамят.

Автоматичен превод:
treefiddy1111

добро утро, изпратете ми имейла си, моля, давам ви отговори


Автоматичен превод:
grotestorm

treefiddy1111@gmail.com

Автоматичен превод:
grotestorm

благодаря, чакам

Автоматичен превод:

Уважаеми Casino.Guru, Slootz.io се завърна със своята измамна операция. Обикновено затварят уебсайта и го отварят отново след няколко месеца. Пускат много реклами в имейли за големи бонуси.


Те изобщо не отговарят на поддръжката, както обикновено. Пълно игнориране.


Скъпи играчи по света: Стойте далеч от това казино!


Вижте какво намерих в най-големия германски вестник, история от 2024 г. Това казино не е изплатило на играча 168 000 евро:


https://www.bild.de/leben-wissen/sparfochs/bild-leser-eigentlich-reich-online-casino-zahlt-mir-168000-euro-nicht-aus-6683d837efaec85f78bb615b

Edited
Автоматичен превод:
joreg98

А това казино затворено ли е или нещо подобно?🤔

Надявам се, че всички ще видят колко нисък е техният индекс на безопасност и ще внимават да не депозират пари в това казино и да го избягват напълно.

Благодаря ви, че ви е грижа.👍

Автоматичен превод:
Romi

Мисля, че в някакъв момент казиното беше затворено и някои други, за които предполагам, че принадлежат на същите собственици, като bogamba. Те са онлайн от няколко месеца, със същия начин на действие!

Edited
Автоматичен превод:
tftcosta

добре

Както виждам обаче, ние дори нямаме информация кой е собственикът на това казино, така че наистина не съм сигурен.

Понякога дори за нашия екип за данни е трудно да открие цялата информация.

Все пак играхте ли в това казино?

Автоматичен превод:
1...6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини