ФорумКазинаSlootz Casino - обща дискусия

Slootz Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 1 година от Youssf
|
14841 преглеждания 135 отговора |
|
1...5 6 7
Добавете пост
Jaro
преди 9 месеца

Добро утро

Сега направих 3, този следобед ще направя другото, благодаря ти, Джаро, хубава Коледа на теб и семейството и приятелите

Автоматичен превод:
grotestorm
преди 9 месеца

Страхотно, любопитен съм как ще стане всичко и твърдо вярвам, че ще получите парите. Ще стискам палци нашият екип да успее да ви помогне.

Весели празници и на теб. 😊

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

колко време чакате всички??


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

здрасти

59 дни

Автоматичен превод:
grotestorm
преди 9 месеца

Изплатиха ли ви след 59 дни?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

нищо не пробвам всичко Свързах се със собственика миналата седмица е жалко

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Отмених тегленето и загубих всичко, пожелавам късмет на всички. но загубих 1000 евро, защото ми дадоха възможност да отменят тегленето. Довиждане.....

Автоматичен превод:
Rtbonehs
преди 9 месеца

Какво искаш да кажеш, че си загубил парите? Заложихте ли парите? Сметката ми беше настроена на €0. Екипът казва, че съм нарушил правилата!?!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Все още няма пари

Автоматичен превод:
ralinho
преди 9 месеца

Не мислите ли, че сте чакали твърде дълго? Опитайте жалбата; безплатно е, така че какво бихте могли да загубите?

Започнете точно тук 👈

Нека се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Моето теглене все още чака обработка (2023-10-27 14:52:45

в очакване)

Автоматичен превод:
cool3r
преди 9 месеца

Съжаляваме, че казиното е решило да не разгледа оплакването ви . Все още ли очаквате парите да дойдат, ако нямате нищо против да попитам?

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

здрасти

този имейл получавам


Желаем ви щастлива нова година. От днес всички тегления ще бъдат обработени отново, тъй като до днес се спазваха празници. Оценяваме вашето търпение


С Най-Добри Пожелания

Слуц

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Вече не получавам отговори. Салдото по сметката ми беше зададено на €0 преди няколко седмици. Оттогава не съм получил никакъв отговор от Slootz!

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Не мисля, че ще обработят тегленето ми, защото ми казваха всяка седмица, че плащането ще бъде обработено през следващите няколко дни

Аз също няма да отменя това теглене, за мен може да стои там

Автоматичен превод:
grotestorm
преди 9 месеца

Получих същия имейл

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

здрасти

този имейл получавам


Желаем ви щастлива нова година. От днес всички тегления ще бъдат обработени отново, тъй като до днес се спазваха празници. Оценяваме вашето търпение


С Най-Добри Пожелания

Слуц

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Изглежда, че може да е на добър път, но все още няма да изпреварвам и предпочитам да изчакам и да видя дали наистина ще получите парите си.

Бихте ли ми казали как вървят нещата?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Вече не получавам отговори. Салдото по сметката ми беше зададено на €0 преди няколко седмици. Оттогава не съм получил никакъв отговор от Slootz!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Така че наистина съжалявам. Виждам, че сте имали оплакване при нас и сумата, която сте качили, е била доста висока, но казиното не е решило абсолютно нищо. В този случай се притеснявам дали ще видите парите си, когато кажете, че казиното не е комуникирало с вас и балансът ви е намален до нула. Предполагам, че казиното не е обяснило защо това е така?

Не искам да съм скептичен, но също така имам чувството, че това няма да свърши добре. Бих казал, че избягвате това казино и не играйте отново тук. 🙁

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Не мисля, че ще обработят тегленето ми, защото ми казваха всяка седмица, че плащането ще бъде обработено през следващите няколко дни

Аз също няма да отменя това теглене, за мен може да стои там

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Когато казиното повтаря едно и също нещо отново и отново, но все още нищо не се е случило с вашето теглене, аз бих изпитал подобни чувства.

Нека обаче да видим дали казиното прави това, което казва, и изпраща парите на играчите, както е споменато в имейла, който сте получили.

Разбира се, що се отнася до тегленето, най-добре ще е да не правите нищо с него и да си остане там. Интересно ми е какво ще се случи през следващите дни и дали в крайна сметка ще получите средствата.

Кажи ми.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Очевидно данните за акаунта ми са неправилни и не съм потвърден. Акаунтът ми беше потвърден преди седмици и това също го пише на уебсайта. Моите данни също са верни!

Автоматичен превод:
1...5 6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини