Добре, благодаря, а кои бонус условия не бяха написани там? Когато играете с бонус, винаги трябва да проверявате Общите условия, където също се казва повече за бонусите. Направихте ли това или не?
На какво основание казиното ви взе парите и следователно какво не успяхте да направите и взеха ли ви?
Okay, thank you, and which bonus conditions were not written there? When you play with a bonus, you should always check the Terms in general, where it also says more about the bonuses. Did you do that or not?
On what basis did the casino take your money and therefore what did you fail to do and did they take it?
Проверих това! Уж са ми взели парите на базата на бонуса! Излъгаха ме, че този бонус е само 5 пъти бонус парите, изплатени накрая! и когато ги помолих да ми покажат къде се споменава това, те не ми отговориха и ми казаха в параграф 18.1 в правилата и условията, докато нямаше такова нещо, затова ви изпратих екранните снимки, които прегледах 100 пъти, за да видя дали споменах такова нещо и нямаше никъде, те са лъжци и измамници, точно както вие не искате да помогнете, иначе проблемът вече щеше да е решен и аз също щях да си получа парите обратно!
I checked this! They supposedly took my money based on the bonus! They lied to me that this bonus is only 5 times the bonus money paid at the end! and when I asked them show me where this is mentioned they didn't answer me and told me in paragraph 18.1 in the terms and conditions while there was no such thing that's why I sent you the screenshots I went in 100 times to see if they mentioned such a thing and there was none anywhere they are liars and scammers just like you don't want to help otherwise the problem would have already been solved and I would have had my money back too!
Мога също да ви покажа и екранна снимка, че не го пише в параграфа, който ми изпратиха, ето колко голяма лъжа е. Защо да играя и да следвам страница като твоята, когато ти не можеш да направиш нищо? Какво е това gurucasino в крайна сметка, когато не помага на хората, които играят?
I can also show you and screenshot that it doesn't say it in the paragraph they sent me, that's how much of a lie it is. Why should I play and follow a page like yours when you can't do anything? What is this gurucasino after all when it doesn't help the people who play?
Ето какво намерих там, където се споменава. Купихте ли бонуса в магазин като споменатия тук? Струва ми се, че трябва да имате малко монети, за да купите или обмените бонуса, защото с нормален бонус за депозит не бих очаквал максималното теглене да е толкова малко.
Моля, обяснете ми това и също така ще ви помоля да се придържате към това, което питам, няма нужда да ни съдите веднага. Ако не искахме и не се опитвахме да ви помогнем, вероятно нямаше да ви пиша тук и веднага щяхме да отхвърлим жалбата ви.
Така че нека продължим както обикновено.
So this is what I found where it is mentioned. Did you buy the bonus in a shop like mentioned here? It seems to me that you must have some coins to buy or exchange the bonus, because with a normal deposit bonus I wouldn't expect the maximum cashout to be that small.
Please explain this to me and I would also ask you to stick to what I am asking, there is no need to judge us right away. If we didn't want to help you and weren't trying to, I probably wouldn't have written to you here and we would have rejected your complaint immediately.
So let's carry on as normal.
страхотно, страхотно! Разбира се, не съм купил бонуса там, не съм използвал никакви монети, дори не знам какви са тези монети? Надявам се, че наистина можете да ми помогнете, защото наистина се чувствам като ограбен и се чувствам като жертва на измама! Казвам ви истината, влязох и прочетох всички условия, не пишеше нищо за това, а хората в чата предъвкваха думите си, защото не ми изпратиха линк, за да мога да прочета дали наистина е така, просто ми казаха да вляза там и понеже нямаше, много ви благодаря, че ми помогнахте!
great, great! Of course I haven't bought the bonus there, I haven't used any coins, I don't even know what these coins are? I hope you can really help me because I really feel like I've been robbed and I feel like a victim of fraud! I'm telling you the truth, I went in and read all the terms, it didn't say anything about this, and the people in the chat were chewing their words because they didn't send me a link so I could read if it's really like that, they just told me to go in there and because there wasn't any, thank you very much for helping me!
И така, сега, след като разбирате какво са направили, как можете да ми помогнете да си получа парите?
Никак не е добре да ми вземат парите, които съм депозирал и печалбите, които съм направил.
So, Now that you understand what they did, how can you help me get my money?
It's not good at all for them to take the money I've deposited and the profits I've made.
Казвам, момчета, много ви благодаря, че ми помогнахте и имаше и справедливост, вие сте много добри хора, трябва да знаят, че сте наистина добри и помагате! Току-що влязох в акаунта и парите бяха възстановени, те наистина разбраха, че съм направил грешка, защото ти им каза за грешката, която направиха, благодаря ти много, ще вляза и ще те харесам!
Да се надяваме сега, че нещата вървят добре, ако трябва да направя теглене! Благодаря отново за помощта!
I say guys thank you very much for helping me and there was justice too you are very good people should know that you are really good and helping! I just logged into the account and the money has been refunded they really understood that I made a mistake because you told them about the mistake they made thank you very much I will go in and like you!
Let's hope now that things go well if I need to make a withdrawal! Thanks again for the help!
Страхотно, радвам се, че си върнахте парите и сега ще бъде важно да направите теглене и се надявам да е успешно. Понякога просто трябва да изчакате нещата да се подредят и да не предполагате най-лошото.
Бихте ли ми казали как вървят нещата и дали сте събрали парите правилно? ☘️😊
Great, I'm glad that you got your money back and now it will be important to make a withdrawal and I hope it will be successful. Sometimes you just have to wait until things are sorted out and not assume the worst.
Could you please let me know how things are going and if you have collected the money properly? ☘️😊
Разбира се, вярвам, че всичко ще мине добре и ще имам търпение по въпроса за поглъщането. Още веднъж, благодаря ви много, че се справихте с проблема. Ако има някакъв проблем, ще се свържа с вас отново. не се надявам Мисля, че всичко ще бъде наред.
Of course, I believe everything will go well and with the issue of the takeover, I will be patient. Again, thank you very much for dealing with the issue. If there is any problem, I will contact you again. I hope not. I think everything will be fine.
Приятен уикенд ви пожелавам!
Ще бъдем тук и ще ти пазим гърба. 🙂
Wish you a nice weekend!
We'll be here, watching your back. 🙂
Добър вечер отново, за съжаление това конкретно казино, въпреки коментарите, които правите, продължава да ми създава проблеми!!! Сега вече не ми позволява да тегля и ми казва, че трябва да депозирам цялата сума отново, докато сумата е печелившо теглене на реални балансови пари! Това не е бонус, това са моите истински пари и не ми ги дават, не издържам повече, защо се случва това?
Good evening again, unfortunately this particular casino, despite the comments you make, continues to cause me problems!!! Now it no longer allows me to withdraw and tells me that I have to deposit the entire amount again, while the amount is a winning withdrawal of real balance money! It's not a bonus, it's my real money and they're not giving it to me, I can't stand it anymore, why is this happening?
Добър вечер отново, за съжаление това конкретно казино, въпреки коментарите, които правите, продължава да ми създава проблеми!!! Сега вече не ми позволява да тегля и ми казва, че трябва да депозирам цялата сума отново, докато сумата е печелившо теглене на реални балансови пари! Това не е бонус, това са моите истински пари и не ми ги дават, не издържам повече, защо се случва това?
Good evening again, unfortunately this particular casino, despite the comments you make, continues to cause me problems!!! Now it no longer allows me to withdraw and tells me that I have to deposit the entire amount again, while the amount is a winning withdrawal of real balance money! It's not a bonus, it's my real money and they're not giving it to me, I can't stand it anymore, why is this happening?
Чувствам се наистина разочарован, погледнете ви момчета сега, след като влязох, за да видя коментарите на други играчи, какво се случва, какво им прави това казино, ако е възможно, как мога да си върна парите и никога да не играя на този скапан пак казино?
I feel really disappointed, look at you guys now that I've logged in to see other players' comments, what's going on, what's this casino doing to them, if possible, how can I get my money back and never play at this crappy casino again?
Попитахте ли ги защо трябва да бъдат повторно депозирани? Струва ми се доста нелогично.
Да не би да сочат някакъв депозит за проверка? Колко точно трябва да депозирате отново в казиното?
Тъй като имате оплакване, нашият екип ще продължи да се занимава с това и ще се опита да ви помогне, ако не знаете какво да правите по-нататък. Просто бъдете малко търпеливи.
Did you ask them why they need to be redeposited? It seems quite illogical to me.
Are they pointing to some kind of verification deposit? How much exactly should you deposit into the casino again?
Since you have a complaint, our team will continue to deal with this and try to help you if you don't know what to do next. Just be a little patient.
Попитах ги и те просто ми казват без никакви условия, че трябва да заложа отново спечелената сума, когато им кажа, че са спечелени пари, а не депозит, те не ми отговарят и не ми отговарят! Не е посочен вид депозит от моя страна, това, което трябва да заложа, са моите спечелени пари!
I asked them and they simply tell me without any condition that I have to wager the amount I won again, when I tell them that it is won money, not a deposit, they don't answer me and they don't answer me! No type of deposit is indicated on my part, what I should wager is my won money!
Хм, но спечелените пари от някакъв бонус ли бяха? Попитахте ли ги защо трябва да залагате тези пари отново? Залагали ли сте го веднъж?
Hmm, but was the winning money from some kind of bonus? Did you ask them why you have to wager this money again? Have you wagered it once?
Питах ги, но не ми отговарят защо, само ми казват, че трябва да го върна! Определено се опитват да ми откраднат парите, защото вече веднъж съм върнал тази сума! Аз от своя страна направих точно това, което трябваше да направя, а те все още ми държат парите!
I asked them but they don't answer me why, they just tell me that I have to pay it back! They are definitely trying to steal my money because I have already paid this amount back once! I, on my part, did exactly what I was supposed to do and they are still holding my money back!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.