ФорумКазинаSeven Casino - обща дискусия

Seven Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от Annaanna
|
6923 преглеждания 70 отговора |
|
12 3 4
pseidl88
преди 6 месеца

Бих искал да ви поздравя и винаги, когато почувствате, че имате нужда от помощ от нашия екип, не се колебайте да се свържете с нас.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Благодаря ти много. Днес отново имах голям късмет на покер. Ще се радвам да публикувате снимка тук. Салдото по сметката ми сега е 250 000 евро. Но казиното изплаща само максимум €10 000 на месец. Има ли някакъв начин това да се ускори? В противен случай ще трябва да плащам за 25 месеца..😂

Автоматичен превод:
pseidl88
преди 6 месеца

Това наистина е хубаво да се чуе. Знаете ли за нашата нишка, където можете да споделите екранна снимка на своите печалби? Ето линка , за да можете да го публикувате там.😉

Трябва да се опитате да попитате отдела за поддръжка на клиенти на казиното за максималния лимит, но не съм сигурен дали ще могат да го променят, за съжаление.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Сега дойде моментът...за съжаление притесненията ми се оправдаха. Изкачих се до върха в покер на живо. Салдото по сметката ми е 361 000 евро. Сега ми блокираха акаунта. Просто така!!

Автоматичен превод:
pseidl88
преди 6 месеца

Това е просто сайт за измама. Трябва да се премахне от търсенията в Google.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Сега дойде моментът...за съжаление притесненията ми се оправдаха. Изкачих се до върха в покер на живо. Салдото по сметката ми е 361 000 евро. Сега ми блокираха акаунта. Просто така!!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

За съжаление, при такива интересни печалби това не е толкова необичайно. Бих подозирал проверка на историята на игрите.

Обясниха ли ви подробности? Това би било чудесно, за да не се налага да се страхувате.

Уведомете ни какво ще се случи - бих казал, че е по-добре да се предпазим, отколкото да съжаляваме.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Това е просто сайт за измама. Трябва да се премахне от търсенията в Google.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Опасявам се, че търсенето с Google е инструмент, а не регулирана база данни, но разбирам гледната ви точка.

От друга страна, отговорните играчи обикновено се опитват първо да изровят някои подробности, за да избегнат опасни сайтове. За тази цел Google Търсене е един от многото инструменти. 🤔

Вие също играете ли в това подозрително казино ? Надявам се, че нямате. Ако обаче се затруднявате там, моля, уведомете ни.

Може би има изход.

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Казиното вече не ми отговаря. Отворих жалба.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Някой имал ли е проблеми с това казино и може ли да ми помогне?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Казиното вече не ми отговаря. Отворих жалба.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Така че определено не е най-добре, ако казиното не ви отговори, но ако продължат да правят някакви проверки, тогава ще трябва да имате търпение, защото през повечето време мисля, че отговарят, когато разследването приключи.

Въпреки това, все още не сте получили отговор? Успяхте ли вече да потвърдите сметката си в казиното? Видях, че сте споменали в жалбата си, че сте дали на казиното предложение да вземете част от това, което сте спечелили, те казаха ли ви нещо за това?

Автоматичен превод:
pseidl88
преди 6 месеца

Постъпихте правилно според мен. Прочетох жалбата ви и съм сигурен, че нашият екип ще направи всичко възможно, за да получи най-доброто решение. Просто бъдете търпеливи, моля, и ако имате актуализации от казиното, не забравяйте да ни информирате.

Автоматичен превод:
pseidl88
преди 6 месеца

Да, и мен ме измамиха, но бяха само 10 000 долара.

Автоматичен превод:
Vdc_28
преди 6 месеца

Здравейте, бих казал, че 10 000 са много пари. Как ви измами казиното? Бихте ли ни дали представа за вашата ситуация, може би можем да ви помогнем.

Моля, кажете ми какво се е случило.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Може ли някой да ми каже какво се случва с моята жалба? Просто чакат ли отговор от казиното? Или как работи? Моля, помогнете и обяснете.❤️

Автоматичен превод:
pseidl88
преди 6 месеца

За съжаление, както виждам във вашата жалба , нашият екип не може да направи нищо в момента, освен да изчака казиното да отговори. Това е необходимо в случаи като този, когато без някаква информация от казиното няма начин нашият екип за оплаквания да продължи напред. Не е нищо необичайно да ви кажа истината и разбирам, че не ви е лесно да чакате, но точно сега е необходимо.

Автоматичен превод:
pseidl88
преди 6 месеца

Виждам, че имат лиценз от Кюрасао. Свържете се с мен чрез имейл в профила ми, ние ще се опитаме да ви предоставим правен съвет. Ако има достатъчно доказателства, ще можем да подадем искания до лицензополучателя и да окажем натиск върху него

Автоматичен превод:
Vurtnex
преди 6 месеца

Благодаря ти много! За съжаление не виждам никакъв имейл адрес. Моля, изпратете ми имейл до pseidl88@gmail.com


Благодаря ти много!!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Виждам, че имат лиценз от Кюрасао. Свържете се с мен чрез имейл в профила ми, ние ще се опитаме да ви предоставим правен съвет. Ако има достатъчно доказателства, ще можем да подадем искания до лицензополучателя и да окажем натиск върху него

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, за да поддържам цялата информация честна и честна, бих искал да знам как планирате да продължите и какъв вид „помощ" всъщност предлагате, когато казвате „ще се опитаме да ви предоставим правен съвет".

Може би е подходящо за всички? Какво ще кажете за цената, моля?

Знаете въз основа на индекса за безопасност на казиното 👈 Интересно ми е да знам възможните алтернативи на безплатните оплаквания. Благодаря ти.

Освен това лицензът му идва от Коморските острови, технически недостижим, ако питате мен.

Автоматичен превод:
pseidl88
преди 6 месеца

Бих се колебал повече, честно казано. И все пак се надявам, че някой ще ви помогне и цената ще бъде подходяща.

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Грешите, те имат лиценз от Кюрасо. Оказваме правен натиск върху регулатора/компанията, получила лиценз за управление на казино. Ние също отиваме в съда, ако казиното не ни сътрудничи и има достатъчно доказателства. Консултацията е безплатна. Ако случаят бъде приет и успешно завършен, обикновено работим 50/50. Ние също не вземаме пари предварително или нещо подобно.

Важно уточнение - работим само с големи суми, от $100 000, €, крипто. Също така е възможно да комбинирате няколко акаунта в едно дело срещу казиното

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини