ФорумКазинаSeven Casino - обща дискусия

Seven Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Annaanna
|
6949 преглеждания 70 отговора |
|
1 2 34
flaw3
преди 11 месеца

Здрасти!

Ако срещнете някакви проблеми, свързани с вашата страна и нейните ограничения, побързайте да подадете жалба и наистина го правя.

Вярваме, че винаги трябва да се поддържа справедлив подход. Цитат от Casino Guru Fair Gambling Codex :

Всички казина приемат играчи само от определени държави, като останалите държави са „ограничени". Това означава, че играчите от тези ограничени държави нямат право да отварят акаунт и да играят в казиното. Това е същото за всички сайтове за хазарт, но това, което се различава, е как казината работят с играчи от ограничени държави.

Гледната точка на казиното

Много казина посочват само ограничените държави в своите T&Cs, така че е отговорност на играчите да проверят дали им е позволено да играят в тях или не.

Всеки път, когато някой от ограничена държава се регистрира, тези казина му позволяват да създаде акаунт, но го уведомяват за ограничението само когато искат да направят теглене. Докато играчът губи, казиното е добре с това, но веднага щом играчът спечели и иска да изтегли пари, те използват правилото за „ограничени държави", за да откажат тегленето и да блокират акаунта на играча.

Това, разбира се, е изключително несправедливо, тъй като играчите могат да се регистрират, без да знаят за ограниченията, а казината се възползват от грешката им, често съзнателно и умишлено.

Гледната точка на играча

Ако играч може да влезе в уебсайта на казиното, да отвори формуляра за регистрация, да създаде акаунт, да депозира и да играе, разбираемо е да приеме, че му е позволено да играе в това казино.

Някои опитни или внимателни играчи може да прочетат T&Cs и да открият, че страната им е ограничена, но тези играчи определено са малцинство.

Нашата позиция

Не е приемливо да позволите на играчите да залагат, ако казиното знае, че те са от ограничена държава и ако казиното планира да се позовава на правилото за ограничените държави, когато играч поиска първото си теглене. Това е напълно против правилата на честната игра, тъй като казиното съзнателно позволява на играч да залага пари без шанс действително да спечели нещо в замяна.

Много казина твърдят, че това е трудно или невъзможно да се внедри в техните системи, но става въпрос просто за сравняване на държавата на пребиваване на играча със списъка на ограничените или разрешените държави; следователно не го смятаме за толкова трудно на технологично ниво.

Нашите препоръки за казина

Правилното нещо, което трябва да направите, е да проверите за ограничени държави по време на процеса на създаване на акаунт и да не позволявате на играчи от ограничени държави да се регистрират и играят. Ако казиното знае за ограничени държави и също така знае държавата на пребиваване на играча, не е голям проблем да наложи това правило.

Ако казиното позволи на играч от ограничена държава да играе, защото не е приложило тази проверка, то трябва да приеме, че това е грешка на казиното и да изплати всички печалби на играча, въпреки факта, че не е трябвало да им бъде позволено играе на първо място, при условие че играчът не е направил нищо друго, което е против правилата.


Е, надявам се това да са само излишни притеснения. От друга страна, много ниският индекс на безопасност на това казино не е много убедителен 🙁: https://casino.guru/seven-casino-review#tab=js-tab-reputation

Мога ли да попитам дали сте опитвали да се запознаете с казиното, преди да направите депозита?

Такива сайтове трябва да се избягват. 🙏 Моля се за положителни новини!

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Изплатиха първото ми теглене!

Все още имам няколко хиляди, които чакат за теглене, но те изплатиха първата ми сума за теглене, която беше 1000 EUR. Дадоха ми £836, което е с около £40 по-малко от обменния курс, но просто изпитвам облекчение, че не са масова измама.

Няма да използвам казиното отново, след като получа всичките си пари, твърде много стрес и измамни правила и условия.

Ще актуализирам отново дали ще получа останалите си пари.

Автоматичен превод:
flaw3
преди 11 месеца

Страхотни новини, радвам се, че получихте поне част от печалбите си, защото е малко успокояващо. Чудя се дали ще получите друга част и дали казиното ще изплати всичко.

Що се отнася до вашето отношение и че няма да играете повече в това казино, напълно ви разбирам, защото и аз бих направил същото. Ако искате да се стресирате, не си струва и по-добре намерете друго казино.

Както и да е, ще чакам вашата актуализация и твърдо вярвам, че всички пари, които чакате, в крайна сметка ще дойдат при вас.

Успех ☘️

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Аз също спечелих малко пари в този сайт. 6000 евро по-точно. Разбрах, че отхвърлят хора от Обединеното кралство едва след като прочетох някои отзиви, което е странно, защото се регистрирате с адрес в Обединеното кралство. Напълно проверих и поисках тегления. Сега чакаме да бъдат одобрени, за да видим как ще е и дали са легитимни.

Автоматичен превод:
Arcade150
преди 7 месеца

Здравейте, така че ако сте се потвърдили успешно и също така всичко е наред, тогава ще видим дали ще ви платят. Играхте ли с някакъв бонус?

Въпреки това, ако имате проблеми с тегленето, просто ме уведомете и ние ще се опитаме да ви помогнем. Но трябва също така да спомена, че даваме 14 дни на казиното, за да разреши целия процес.

Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Не, никога не играйте с бонуса за регистрация, тъй като може да причини проблеми. Да, само в процес на изчакване на банкомат.

Автоматичен превод:
Arcade150
преди 7 месеца

Всъщност кога точно поискахте оттеглянето си? Все още не съм срещал тази информация.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Поисках го на 11 април в 13:00 ч. и все още не е разрешено. Имайки предвид съмнението, тъй като беше уикендът. Все пак се надявам да чуем днес.

Автоматичен превод:
Arcade150
преди 7 месеца

Актуализация - Измами ме още един ден. Имам 2,5 000 евро, които все още чакат да бъдат обработени от техния финансов екип, и 8 000 евро в портфейла.

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
Arcade150
преди 7 месеца

Тогава всъщност са само няколко дни. Имали ли сте успешно теглене там преди? Малко съм скептичен, да ви кажа честно, особено когато видя, че това е Индекс на безопасност и неподлежащ на проверка лиценз , знаете.🤔🤷‍♀️

Моля, дръжте ни в течение за всякакви актуализации и наистина ще стискам палци за вас.🤞

Автоматичен превод:
Arcade150
преди 7 месеца

Актуализация – току-що получих потвърждение, че моите тегления няма да се осъществят, тъй като съм базиран в Обединеното кралство и те ще възстановят депозитите ми в рамките на 14 дни. Те заявяват, че това трябва да е очевидно, тъй като валутата, която използват, е в евро и цитират своите условия.


Много е разочароващо, защото се съмнявам, че връщат пари на хора от Обединеното кралство, които са загубили пари на уебсайта им.


Освен това, когато се регистрирате, има опция да поставите Обединеното кралство като местоположение, от което сте. Защо ще имат тази функция? Ако кажете, че не беше там, щях да знам, че не можете да залагате там, ако сте от Обединеното кралство. Това наистина е просто измама. Въведох и адреса си и ме потвърдиха.


Много изкормен. Единственият път, когато спечеля много и това е на сайт за измама. Можех да спечеля тези пари другаде. Току-що потърсих в Google онлайн казино и това беше препоръчано.


Не знам какво да правя сега. Мога да се оплача, но моите депозити възлизат на £1150, така че искам поне това обратно. Но тогава спечелих общо 10,5k (в евро).

Автоматичен превод:
Arcade150
преди 7 месеца

Това е моят отговор към тях.


здравей


Когато се регистрирах във вашия уебсайт, има опция да поставя Обединеното кралство като опция за местоположението, от което съм (което направих). Защо имате тази функция, ако не допускате играчи от Обединеното кралство. Със сигурност това предоставя фалшив образ, който клиентите от Обединеното кралство могат да се регистрират.


Освен това, възстановявате ли пари на играчи от Обединеното кралство, които са загубили пари във вашето казино? Бях потвърден без проблем с помощта на адрес в Обединеното кралство? Просто изглежда, че не плащате, защото спечелих пари.


Ще изчакам възстановените ми депозити на обща стойност £1150, но също така искам да се оплача. Моля, потвърдете вашия лицензодател и предоставете имейл адрес за моята жалба.


Също така потвърждавам, че ще пиша на различни търговски обекти, ако печалбите ми не бъдат предоставени. Вече започнах този процес.


Благодаря


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Това беше отговорът:


Надяваме се, че този имейл ви намира добре.

По време на регистрацията вие сте приели всички условия за използване, които забраняват играчи от Обединеното кралство и за съжаление не можем да повлияем на вашите решения, но в такива случаи личната отговорност е най-важна.

За съжаление можем да възстановим вашите депозити и в следващите 14 работни дни те ще бъдат по вашата сметка.

Съжаляваме за тази ситуация и ви желаем всичко най-добро в бъдеще.

С Най-Добри Пожелания,

Том

Автоматичен превод:
Arcade150
преди 7 месеца

Виждам, че някои депозити вече се връщат в моята банка, така че те са предприели това. Просто разочароващо, спечелих тези пари честно и справедливо. Толкова подло от тяхна страна.

Автоматичен превод:
Arcade150
преди 7 месеца

Здравейте. Напълно разбирам разочарованието и разочарованието ви. Вярваме, че всяко казино трябва да го внедри в софтуера си, когато играчи от дадена страна са ограничени да се регистрират и да играят там. За съжаление не можете да направите нищо по въпроса, особено сега, когато ви предложиха да върнете депозитите си. Което е правилното в такива случаи. Моля, винаги четете условията във всяко казино, само за да избегнете този вид проблеми. Моля, информирайте ни дали ще получите цялата сума на вашите депозити.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Мисля, че сега може да съм получил целия си депозит обратно.

Автоматичен превод:
Arcade150
преди 7 месеца

Значи имаш актуализация? Получихте ли всичките си депозити обратно, ако разбирам правилно?

Както и да е, както каза Роми, важно е винаги да четете основната информация, за да избегнете подобни проблеми, които биха могли да възникнат, защото вярвам, че не всички казина биха били снизходителни и биха възстановили вашите депозити.

Така че в бъдеще не забравяйте да внимавате за подобни ситуации. 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Да, върнах ги всичките. Все още се оплаквам, но се съмнявам, че ще стигна някъде. Научен труден урок. Просто лош късмет, че това беше най-добрата ми победа от около 10 години. Типично. Всеки от Обединеното кралство не трябва да залага на този сайт.

Автоматичен превод:
Arcade150
преди 7 месеца

От една страна се радвам, а от друга съм тъжен, че загубихте победите си. Би било най-добре, ако има система, която да не позволява на играчите да се регистрират в казина, където тяхната страна няма право, за да се избегнат подобни ситуации.

Въпреки това, в много случаи казиното ще открие това само в момента на теглене, което обикновено не е добре за играчите. Вероятно бих играл само в казина, лицензирани в моята страна, за да предотвратя подобни неща и по този начин да премахна подобни неудобства. 😥

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте на всички, в началото бях много щастлив. Спечелих над €90 000 в Seven Casino с покер на живо (Evolution). Сега като чета всичко това ми става лошо. Вече ми платиха първите 1000 евро... Ще продължа да играя всеки ден с малки залози, за да не могат да ме обвинят в бездействие. Дано да получа парите...

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини