преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Seven Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Избягвайте избягвайте!!!Измама !Сайт за кучета!
Те не са казино, а измамнически компании, участващи в пране на пари, кражба на самоличност и др.
Те дори не притежават лиценз за Кюрасао, моля, проверете на уебсайта за лиценз за Кюрасао.
Те използват манипулирани и пиратски игри. Получих потвърждение от доставчиците на игри, че не използват оригинални игри.
Те използват 100 различни търговци, които може да намерите различно име всеки път, когато им плащате, и никой от тях не е свързан с хазартната индустрия.
Не е законно по всички възможни начини.
Стойте далеч от този уебсайт, не им плащайте нищо и ако някога сте им платили, блокирайте картата си, тъй като те настройват повтарящи се плащания всеки път, когато им плащате, също се свържете с вашата банка!!!!!
Avoid avoid!!!Scam !Doggy site !
They are not casino they are scam companies involved in money laundering,identity theft and more.
They don't even hold curaçao license please check on curaçao license website .
They use rigged and pirates games I got confirmation from games providers that they don't use genuine games .
They use 100 different merchants you might find different name each time you pay them and none of them are associated with gambling industry.
It's not legit in every possible way .
Stay away from this website ,don't pay them anything and if you ever did pay them block your card as they set up reoccurring payments each time you pay them also contact your bank !!!!!
Здравейте, предполагам от тази публикация, че не сте имали добър опит с това казино. Имате ли някакви доказателства за това, което описвате?
Забелязах също, че сте подали жалба срещу казиното, така че Петронела със сигурност може да използва някои доказателства и съм любопитен как ще продължи тази ситуация.
Засега ще изчакаме и се надявам да ни държите в течение.
Hi, I assume from this post that you haven't had a good experience with this casino. Do you have any proof of what you are describing ?
I also noticed that you filed a complaint against the casino, so Petronella could certainly use some evidence and I'm curious how this situation will continue.
For now, we'll wait and I hope you'll keep us updated.
Много лош опит, не го препоръчвам на никого. Информирате ги, че затваряте акаунта поради пристрастяване и те продължават да ви изпращат реклами, за да играете.
Very bad experience, I do not recommend it to anyone. You inform them that you close the account due to addiction and they continue to send you advertising to play.
Muy mala experiencia no se lo recomiendo a nadie les comunicas que cierras la cuenta por adicción y te siguen mandando propaganda para jugar.
Получавам имейли от това казино, но никога не се регистрирам в този сайт... те знаят името ми и имат всичките ми данни 🙂 Попитах в чата как е възможно това 🙂 и те казаха, че никога не изпращат имейли и това трябва да е от някои други сайтове 🙂, но имейлите бяха от седем казино xD те крадат данни на клиенти от други сайтове според мен 🙂 чисти измамници 😉
i am receive emails from this casino but i never register on this site... they know my name and they have all my data 🙂 i asked on chat how this is possible 🙂 and they say that they never send emails and this must be from some other sites 🙂 but emails was from seven casino xD they are steals customers data from other sites i think 🙂 pure scamers 😉
Много лош опит, не го препоръчвам на никого. Информирате ги, че затваряте акаунта поради пристрастяване и те продължават да ви изпращат реклами, за да играете.
Very bad experience, I do not recommend it to anyone. You inform them that you close the account due to addiction and they continue to send you advertising to play.
Muy mala experiencia no se lo recomiendo a nadie les comunicas que cierras la cuenta por adicción y te siguen mandando propaganda para jugar.
Здравейте,
Отговорих ви тук , само в случай, че искате да ми отговорите отново 🙂.
Интересно ми е да науча конкретно тази подробност, ако може:
„Друг въпрос е как се обработва процесът на отписване, когато играч поиска закриване на акаунт. Вие сами ли сте се отписали, преди да поискате закриване на акаунта ви, може би?"
Съгласен съм, че такава ситуация трябва да има лесно решение, особено за пристрастените играчи.
Hello,
I replied to you here, just in case you aim to reply back to me again 🙂.
I'm interested to learn specifically this detail, if I may:
"Another question is how the unsubscribe process is handled when a player requests account closure. Had you unsubscribed yourself before you asked for your account to be closed, perhaps?"
I agree such a situation should have an easy solution particulary for addicted players.
Получавам имейли от това казино, но никога не се регистрирам в този сайт... те знаят името ми и имат всичките ми данни 🙂 Попитах в чата как е възможно това 🙂 и те казаха, че никога не изпращат имейли и това трябва да е от някои други сайтове 🙂, но имейлите бяха от седем казино xD те крадат данни на клиенти от други сайтове според мен 🙂 чисти измамници 😉
i am receive emails from this casino but i never register on this site... they know my name and they have all my data 🙂 i asked on chat how this is possible 🙂 and they say that they never send emails and this must be from some other sites 🙂 but emails was from seven casino xD they are steals customers data from other sites i think 🙂 pure scamers 😉
Хм, това е интересно!
Показахте ли тези имейли на поддръжката на казиното? Бих го направил със сигурност. Изискване „Кажи ми, че не е изпратено от теб, виждаш ли поне логото? 🙂
Все пак това не е измама, всички групи казина споделят списъка чрез групата, понякога се споменават правилата или в отказа от отговорност. „За целите на допълнителната реклама" или „за търговски цели..."
Виждали ли сте това някъде?
Uhm, this is interesting!
Have you shown the casino's support those emails? I would do that for sure. Demanding "Tell me it was not sent from you, do you see the logo at least? 🙂
Still this is not scamming, all casinos groups share the list through the group, it is sometimes mention the rules or in the disclamer. "For the purposes of further advertisement" or "for commercial purposes..."
Have you ever seen that somewhere?
имейлът е официален... никога не регистрирам акаунт в този сайт... проверяват имейла ми и казват, че нямам акаунт в този сайт 🙂 винаги не съм съгласен за този вид имейли (с промоции и т.н.) на който и да е сайт за казина. .. чиста измама... дори те не знаят как получавам имейли от седем казино... не могат да обяснят това 🙂 казват, че никога не ми изпращат този имейл, но когато покажа "print screen", казват за изпращане на тази информация до revelant departament... питам ги, че не е против закона и те затварят моя чат xD
email is official... i never register account on this site... they check my email and they say that i dont have account on this site 🙂 i always disagree for that kind emails (with promotion etc.) on any casinos site... pure scam... even they dont know how i get emails from seven casino... they cannot explain this 🙂 they say that they never send me this email but when i show "print screen" they say about sending this info to revelant departament... i ask them it is not against the law and they close my chat xD
те изключват чат на живо за мен xD на мобилен телефон имам наличен чат на живо на лаптоп нееее xD чиста измама xD просто питам за закона xD
they turn off live chat for me xD on cellphone i have live chat available on laptop nooo xD pure scam xD i just ask about law xD
Така че е доста странно, ако самото казино дори не знае, че имейлът е стигнал до вас. Може би просто имаше някаква грешка.
Ако обаче получите отговор от съответния отдел, бихте ли споделили с нас причината, поради която са споменали как имейлът е стигнал до вас?
So it's pretty strange if the casino itself doesn't even know about the email getting to you. Maybe there was just some mistake.
However, if you get a reply from the relevant department, could you share with us the reason they mentioned how the email got to you ?
това е древно богатство zeus, някой знае ли тази игра добре? аз знам, но бих искал да съм абсолютно сигурен, само за да проверя, преди да подам официално оплакване, някой иска ли да предположи колко безплатни завъртания трябва да ми даде това .Благодаря.
this is ancient fortunes zeus,does anyone knows this game well ?i do but i would want to be absolutly certain just to check, before i make a formal complaint, does anyone want to venture a guess at how many free spins this should give me.thanks.
Само една подробност, свързано ли е със Seven Casino , моля?
Защото, ако играете там, мисля, че трябва да видите индекса за сигурност: https://casino.guru/seven-casino-review#tab=js-tab-reputation
Съжалявам, че го казвам, но би било много по-безопасно да играете в правилно лицензирани казина вместо това - UKGC, не мислите ли?
Just a detail, is it related to the Seven Casino, please?
Because if you play there, I think you should see the security index: https://casino.guru/seven-casino-review#tab=js-tab-reputation
Sorry to say that, but it would be far safer to play in properly licensed casinos instead - UKGC, don't you think?
беше и разбрах твърде късно, че не са UKGC, не съм много притеснен от факта, че загубих малко пари на техния сайт, но ми се иска да мога да направя нещо, за да ги докладвам, тъй като те безочливо ме лъжат в лицето дори с фактите, които им се показват, те определено са мошеници, игрите не се играят и не плащат по предвидения начин, а методите на плащане миришат на пране на пари. живейте и научете, както казват.
it was, and i realised too late they weren't UKGC, i am not too worried about the fact i lost some money on their site but i wish i could do something to report them as they are blatantly lying to my face even with the facts shown to them, they are definitly crooks, the games do not play or pay the intended way and the payment methods stinks of money laundering.live and and learn as they says.
Е, жалко, че го разбра толкова късно. Как точно ви лъже казиното, ако мога да попитам?
Както и да е, ако подозирате някакви сенчести практики, можете да подадете жалба до нас. Какво мислите, че ще струва?
Well, it's a pity you realized it so late. How exactly is the casino lying to you, if I may ask ?
Anyway, If you suspect any shady practices, you can file a complaint with us. What do you think it'll be worth ?
Току-що получих хубава печалба от това казино, но след като прочетох останалата част от този форум, съм много притеснен, че съм бил измамен! Тегленето се обработва, за да се надяваме, че няма повод за притеснение.
I just had a nice win from this casino, but having read the rest of this forum I'm super worried I've been scammed! The withdrawal is processing to hopefully nothing to worry about.
Здравейте, колко време отнема процесът на теглене? Имате ли вече потвърден акаунт?
Разбирам, че сигурно нямаш най-доброто чувство след прочетеното, но важното е да имаш търпение и да видиш как ще се развие ситуацията. Кажете ни, ако получите парите или ако имате затруднения.
Твърдо вярвам, че ще е първият вариант.
Hi, how long does the withdrawal process take ? Do you already have a verified account ?
I understand that you probably don't have the best feeling after what you have read, but the important thing is to be patient and see how the situation develops further. Let us know if you get the money or if you have difficulties.
I firmly believe it will be the first option.
Току-що бях потвърден.
Трябваше да им изпратя банково извлечение (доказателство за адрес), снимка на двете страни на картата, с която депозирах парите - те ви молят да замъглите цифрите с изключение на първите шест и последните четири (доказателство за плащане) и моята шофьорска книжка (доказателство за самоличност). Те се върнаха доста бързо, за да бъда коректен с тях, под 24 часа, което ми дава известна надежда.
След това се свързах с поддръжката за чат, за да попитам колко време ще отнеме парите да влязат в сметката ми и те казаха, че може да отнеме максимум 36 часа, но също така, че ще трябва да анулирам тегленето си, тъй като ще бъде отхвърлено, тъй като беше над максималната дневна сума за теглене от 1000 EUR. Така че възразих на тегленето, този път разделено на 1000 EUR и още 500 EUR, които трябва да получа през следващите няколко дни...
Така че ще разбера преди края на седмицата и ще актуализирам тук, но засега добре.
I've just been verified.
I had to send them a bank statement (proof of address), a photo of both sides of the card I deposited the money with - they ask you to blur out the digits except the first six and last four (proof of payment), and my driver's license (proof of identity). They got back pretty quickly to be fair to them, under 24 hours, which gives me some hope.
I then contacted chat support to ask how long it'd take for the money to get into my account and they said it could take a maximum of 36 hours, but also that I would have to cancel my withdrawal as it would be rejected as it was over the 1,000 EUR maximum daily withdrawal allowance. So I've resent the withdrawal, this time split into 1,000 EUR and another for 500 EUR, which I should receive over the next few days...
So I shall find out before the end of the week and update here, but so far, so good.
Радвам се, че се верифицирахте успешно и сега чакате парите. Твърдо вярвам, че до края на седмицата те ще дойдат и ще можете да се забавлявате. Не забравяйте да ни уведомите, когато това се случи.
Стискаме палци ☘️🤞
I am glad that you have successfully verified yourself and are now waiting for the money. I firmly believe that by the end of the week they will come and you will be able to enjoy yourself. Be sure to let us know when that happens.
Fingers crossed ☘️🤞
Актуализация 1:
На тегленията сега пише „предстоящо" и ми казаха, че ще преминат през утре.
НО има потенциално голям проблем. Четох рецензии на Trustpilot и те очевидно отказват да плащат на много държави. Така че отидох на правилата и условията и наистина се казва, че:
3.4. Компанията не позволява създаване на сметка и депозиране на пари на граждани от следните държави: Афганистан, Андора, Армения, Азербайджан, Беларус, Белиз, Боливия, Кайманови острови, Китай, Кипър, Франция, Ирак, Италия, Джърси, Казахстан , Ливан, Лихтенщайн, Мексико, Черна гора, Холандия, Полша, Пуерто Рико, Русия, Сан Марино, Испания, Сирия, Тайван, Турция, Украйна, Обединените арабски емирства, Обединеното кралство, Съединените щати и Виетнам. Този списък може да бъде актуализиран от Компанията без предизвестие по всяко време. Вие се съгласявате, че няма да създавате акаунт в горепосочените юрисдикции. В противен случай ще бъдем принудени да блокираме вашия акаунт. Дружеството взема решения относно тегления от блокирани сметки в съответствие с едностранни разпоредби.
Ако случаят е такъв и те ми позволиха да депозирам над £1000, знаейки, че съм от Обединеното кралство и смятайки, че включвайки това в правилата и условията, те се освобождават от всякаква отговорност, аз съм абсолютно бесен.
Ако не изплатят, фактът, че гражданите на Обединеното кралство могат да използват този уебсайт и да бъдат толкова лесно измамени, е абсурден. Ще изпратя абсолютен ад по пътя им. Измамиха грешния човек. Първо ще трябва да говоря с моята банка и Citizen's Advice, за да видя дали могат да направят нещо, за да ми върнат парите (съмнявам се).
Ще ги докладвам на:
Ще актуализирам тук отново до Коледа, за да ви уведомя за всяко развитие.
Update 1:
The withdrawals now say 'pending' and I've been told they'll go through tomorrow.
BUT there's a potentially big problem. I was reading Trustpilot reviews and they apparently refuse to pay out to lots of countries. So I went to the terms and conditions and indeed, it says that:
3.4. The Company does not allow to create an account and deposit money to the citizens from the following countries: Afghanistan, Andorra, Armenia, Azerbaijan, Belarus, Belize, Bolivia, Cayman Islands, China, Cyprus, France, Iraq, Italy, Jersey, Kazakhstan, Lebanon, Lichtenstein, Mexico, Montenegro, Netherlands, Poland, Puerto Rico, Russia, San Marino, Spain, Syria, Taiwan, Turkey, Ukraine, United Arab Emirates, United Kingdom, United States, and Vietnam. This list can be updated by the Company without prior notice at any time. You agree that you will not create an account in the above mentioned jurisdictions. Otherwise, we will be forced to block your account. The Company decides about withdraws from blocked accounts in accordance with unilateral provisions.
If this is the case, and they allowed me to deposit over £1,000, full well knowing I am from the UK and thinking that by including this in the terms and conditions they are absolved of all responsibility, I am absolutely furious.
If they do not pay out, the fact UK citizens can use this website and be so easily scammed is ridiculous. I will send absolute hell their way. They scammed the wrong person. I'll first have to talk to my bank and Citizen's Advice to see if there's anything they can do to get my money back (I doubt it).
I'll be reporting them to:
I will update here again by Christmas to let you know of any developments.
О, това може да е проблем при теглене на пари. Не сте ли виждали това в Общите условия преди?
Както и да е, ще е добре да изчакаме как ще се развие ситуацията и дали ще успеете да получите парите. Интересно ми е как ще се развие тази ситуация.
Oh, so that could be a problem when withdrawing money. Haven't you seen this in the Terms and Conditions before ?
Anyway, it will be good if we wait how the situation develops further and if you manage to get the money. I am curious how this situation will turn out.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.