ФорумКазинаSeven Casino - обща дискусия

Seven Casino - обща дискусия

преди 1 година от Annaanna
|
6954 преглеждания 70 отговора |
|
1 2...4
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Seven Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Избягвайте избягвайте!!!Измама !Сайт за кучета!

Те не са казино, а измамнически компании, участващи в пране на пари, кражба на самоличност и др.

Те дори не притежават лиценз за Кюрасао, моля, проверете на уебсайта за лиценз за Кюрасао.

Те използват манипулирани и пиратски игри. Получих потвърждение от доставчиците на игри, че не използват оригинални игри.

Те използват 100 различни търговци, които може да намерите различно име всеки път, когато им плащате, и никой от тях не е свързан с хазартната индустрия.

Не е законно по всички възможни начини.

Стойте далеч от този уебсайт, не им плащайте нищо и ако някога сте им платили, блокирайте картата си, тъй като те настройват повтарящи се плащания всеки път, когато им плащате, също се свържете с вашата банка!!!!!

Автоматичен превод:
Annaanna
преди 1 година

Здравейте, предполагам от тази публикация, че не сте имали добър опит с това казино. Имате ли някакви доказателства за това, което описвате?

Забелязах също, че сте подали жалба срещу казиното, така че Петронела със сигурност може да използва някои доказателства и съм любопитен как ще продължи тази ситуация.

Засега ще изчакаме и се надявам да ни държите в течение.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Много лош опит, не го препоръчвам на никого. Информирате ги, че затваряте акаунта поради пристрастяване и те продължават да ви изпращат реклами, за да играете.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Получавам имейли от това казино, но никога не се регистрирам в този сайт... те знаят името ми и имат всичките ми данни 🙂 Попитах в чата как е възможно това 🙂 и те казаха, че никога не изпращат имейли и това трябва да е от някои други сайтове 🙂, но имейлите бяха от седем казино xD те крадат данни на клиенти от други сайтове според мен 🙂 чисти измамници 😉

Автоматичен превод:
преди 1 година

Много лош опит, не го препоръчвам на никого. Информирате ги, че затваряте акаунта поради пристрастяване и те продължават да ви изпращат реклами, за да играете.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Отговорих ви тук , само в случай, че искате да ми отговорите отново 🙂.

Интересно ми е да науча конкретно тази подробност, ако може:

„Друг въпрос е как се обработва процесът на отписване, когато играч поиска закриване на акаунт. Вие сами ли сте се отписали, преди да поискате закриване на акаунта ви, може би?"

Съгласен съм, че такава ситуация трябва да има лесно решение, особено за пристрастените играчи.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Получавам имейли от това казино, но никога не се регистрирам в този сайт... те знаят името ми и имат всичките ми данни 🙂 Попитах в чата как е възможно това 🙂 и те казаха, че никога не изпращат имейли и това трябва да е от някои други сайтове 🙂, но имейлите бяха от седем казино xD те крадат данни на клиенти от други сайтове според мен 🙂 чисти измамници 😉

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хм, това е интересно!

Показахте ли тези имейли на поддръжката на казиното? Бих го направил със сигурност. Изискване „Кажи ми, че не е изпратено от теб, виждаш ли поне логото? 🙂

Все пак това не е измама, всички групи казина споделят списъка чрез групата, понякога се споменават правилата или в отказа от отговорност. „За целите на допълнителната реклама" или „за търговски цели..."

Виждали ли сте това някъде?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

file имейлът е официален... никога не регистрирам акаунт в този сайт... проверяват имейла ми и казват, че нямам акаунт в този сайт 🙂 винаги не съм съгласен за този вид имейли (с промоции и т.н.) на който и да е сайт за казина. .. чиста измама... дори те не знаят как получавам имейли от седем казино... не могат да обяснят това 🙂 казват, че никога не ми изпращат този имейл, но когато покажа "print screen", казват за изпращане на тази информация до revelant departament... питам ги, че не е против закона и те затварят моя чат xD

Автоматичен превод:
преди 1 година

те изключват чат на живо за мен xD на мобилен телефон имам наличен чат на живо на лаптоп нееее xD чиста измама xD просто питам за закона xD

Автоматичен превод:
kiziorro1984
преди 1 година

Така че е доста странно, ако самото казино дори не знае, че имейлът е стигнал до вас. Може би просто имаше някаква грешка.

Ако обаче получите отговор от съответния отдел, бихте ли споделили с нас причината, поради която са споменали как имейлът е стигнал до вас?

Автоматичен превод:
преди 1 година

това е древно богатство zeus, някой знае ли тази игра добре? аз знам, но бих искал да съм абсолютно сигурен, само за да проверя, преди да подам официално оплакване, някой иска ли да предположи колко безплатни завъртания трябва да ми даде това .Благодаря. file

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
RANGE7319
преди 1 година

Само една подробност, свързано ли е със Seven Casino , моля?

Защото, ако играете там, мисля, че трябва да видите индекса за сигурност: https://casino.guru/seven-casino-review#tab=js-tab-reputation

Съжалявам, че го казвам, но би било много по-безопасно да играете в правилно лицензирани казина вместо това - UKGC, не мислите ли?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

беше и разбрах твърде късно, че не са UKGC, не съм много притеснен от факта, че загубих малко пари на техния сайт, но ми се иска да мога да направя нещо, за да ги докладвам, тъй като те безочливо ме лъжат в лицето дори с фактите, които им се показват, те определено са мошеници, игрите не се играят и не плащат по предвидения начин, а методите на плащане миришат на пране на пари. живейте и научете, както казват.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
RANGE7319
преди 1 година

Е, жалко, че го разбра толкова късно. Как точно ви лъже казиното, ако мога да попитам?

Както и да е, ако подозирате някакви сенчести практики, можете да подадете жалба до нас. Какво мислите, че ще струва?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Току-що получих хубава печалба от това казино, но след като прочетох останалата част от този форум, съм много притеснен, че съм бил измамен! Тегленето се обработва, за да се надяваме, че няма повод за притеснение.

Автоматичен превод:
flaw3
преди 11 месеца

Здравейте, колко време отнема процесът на теглене? Имате ли вече потвърден акаунт?

Разбирам, че сигурно нямаш най-доброто чувство след прочетеното, но важното е да имаш търпение и да видиш как ще се развие ситуацията. Кажете ни, ако получите парите или ако имате затруднения.

Твърдо вярвам, че ще е първият вариант.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Току-що бях потвърден.


Трябваше да им изпратя банково извлечение (доказателство за адрес), снимка на двете страни на картата, с която депозирах парите - те ви молят да замъглите цифрите с изключение на първите шест и последните четири (доказателство за плащане) и моята шофьорска книжка (доказателство за самоличност). Те се върнаха доста бързо, за да бъда коректен с тях, под 24 часа, което ми дава известна надежда.


След това се свързах с поддръжката за чат, за да попитам колко време ще отнеме парите да влязат в сметката ми и те казаха, че може да отнеме максимум 36 часа, но също така, че ще трябва да анулирам тегленето си, тъй като ще бъде отхвърлено, тъй като беше над максималната дневна сума за теглене от 1000 EUR. Така че възразих на тегленето, този път разделено на 1000 EUR и още 500 EUR, които трябва да получа през следващите няколко дни...


Така че ще разбера преди края на седмицата и ще актуализирам тук, но засега добре.



Автоматичен превод:
flaw3
преди 11 месеца

Радвам се, че се верифицирахте успешно и сега чакате парите. Твърдо вярвам, че до края на седмицата те ще дойдат и ще можете да се забавлявате. Не забравяйте да ни уведомите, когато това се случи.

Стискаме палци ☘️🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Актуализация 1:

На тегленията сега пише „предстоящо" и ми казаха, че ще преминат през утре.

НО има потенциално голям проблем. Четох рецензии на Trustpilot и те очевидно отказват да плащат на много държави. Така че отидох на правилата и условията и наистина се казва, че:

3.4. Компанията не позволява създаване на сметка и депозиране на пари на граждани от следните държави: Афганистан, Андора, Армения, Азербайджан, Беларус, Белиз, Боливия, Кайманови острови, Китай, Кипър, Франция, Ирак, Италия, Джърси, Казахстан , Ливан, Лихтенщайн, Мексико, Черна гора, Холандия, Полша, Пуерто Рико, Русия, Сан Марино, Испания, Сирия, Тайван, Турция, Украйна, Обединените арабски емирства, Обединеното кралство, Съединените щати и Виетнам. Този списък може да бъде актуализиран от Компанията без предизвестие по всяко време. Вие се съгласявате, че няма да създавате акаунт в горепосочените юрисдикции. В противен случай ще бъдем принудени да блокираме вашия акаунт. Дружеството взема решения относно тегления от блокирани сметки в съответствие с едностранни разпоредби.

Ако случаят е такъв и те ми позволиха да депозирам над £1000, знаейки, че съм от Обединеното кралство и смятайки, че включвайки това в правилата и условията, те се освобождават от всякаква отговорност, аз съм абсолютно бесен.

Ако не изплатят, фактът, че гражданите на Обединеното кралство могат да използват този уебсайт и да бъдат толкова лесно измамени, е абсурден. Ще изпратя абсолютен ад по пътя им. Измамиха грешния човек. Първо ще трябва да говоря с моята банка и Citizen's Advice, за да видя дали могат да направят нещо, за да ми върнат парите (съмнявам се).

Ще ги докладвам на:

  • Полицията
  • Национална агенция за борба с престъпността
  • Действие Измами
  • Комисията по хазарта на Обединеното кралство (само за да ги предупредя, те нямат лиценз за Обединеното кралство)
  • Cloudfare
  • Curacao Gaming Commission (от когото имат лиценз)
  • Министри на финансите на Кюрасао и Кипър (където е базирана компанията)
  • Моят депутат
  • Парламентарната комисия по хазартната индустрия

Ще актуализирам тук отново до Коледа, за да ви уведомя за всяко развитие.

Автоматичен превод:
flaw3
преди 11 месеца

О, това може да е проблем при теглене на пари. Не сте ли виждали това в Общите условия преди?

Както и да е, ще е добре да изчакаме как ще се развие ситуацията и дали ще успеете да получите парите. Интересно ми е как ще се развие тази ситуация.

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини