ФорумКазинаScatterhall Casino - обща дискусия

Scatterhall Casino - обща дискусия (страница 76)

преди 1 година от Fabi84
|
225432 преглеждания 1852 отговора |
|
1...75 76 77...93
Добавете пост
The_Gamble_Lawyer
преди 1 година

file показва това и когато изляза

Автоматичен превод:
Anonymized468
преди 1 година

не влизайте с вашето ip, което иначе използвате



запомни ги



вземете NEN друго без wifi и ще разберете какво имам предвид

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам момчета, но няма да получите парите си.


казино гуру е виждал това много пъти преди и тяхната изкуствена емпатия предизвиква повръщане.


бих ви насочил към моята предишна публикация относно предприемането на правни действия срещу казино гуру съгласно законодателството на ЕС за защита на потребителите. Няма да ви струва много и casinoguru (въпреки това, което казват някои от техните потребители на растенията тук) са частично отговорни и ще получите пари обратно чрез тях.


Запитайте се това, казино гуру може да види кой се е регистрирал чрез техния сайт и връзка. Ако наистина ги е грижа за играчите, няма ли да предложат частично възстановяване или пълно възстановяване на вашите депозити? (Други филиали правят това).


Съжалявам за всички вас, които бяхте ужилени.

Автоматичен превод:
trudders
преди 1 година

Познавам много стриймъри и никой не възстановява нищо!


в крайна сметка рискът винаги е на играча.


и това е платформа за оценка, а не насока, която е задължителна.



те имат свой собствен начин на правене на нещата и се придържат към него.



Не можете да оцените лошо ново казино само защото има проблеми. дори ако това е за казино, което е извършило измама.


те дадоха на казиното ултиматум, нарушиха го и след това ги оцениха по съответния начин. но в началото винаги е презумпцията за невинност!

Автоматичен превод:
The_Gamble_Lawyer
преди 1 година

По дяволите, да, показва се в хром инкогнито. Това е лудост. Дори никога не съм писал нещо обидно в чата

Автоматичен превод:
trudders
преди 1 година

Навсякъде пишеш едно и също.


Ако екипите на гуру са, цитирам вашите думи, "боклук, който не е за уважение", тогава какво правите още тук?


Ако бяхте толкова подли хора, те можеха да ви блокират да влезете или да създадете нови акаунти, използвайки вашия IP адрес.


Все още си тук и те ти позволяват да изразиш безпокойството си свободно, без да те обиждат.


Мисля, че трябва да охладите живота си и може би да си вземете почивка от игрите, тъй като изглежда, че вече не ви върши никаква работа.

Мисля, че е лошо, че искаш да направиш другите лоши чрез собствената си грешка толкова натрапчиво.

Никой не ви принуждава да използвате Guru и намирам вашите заплахи за адвокати просто смешни.

Ако беше говорил с адвокати, те щяха да ти кажат абсолютно същото.

Тук не плащате вноска или нищо друго, така че не очаквайте нищо. ;)

Гуру не трябва да прави нищо, между другото.

Успех с него.

Автоматичен превод:
The_Gamble_Lawyer
преди 1 година

Може би погледнете малко по-отблизо pogg и други филиали, които предлагат гаранция за депозит. Ако познавате много партньори и стриймъри, вие се движите в ужасна тълпа.


Никой от вас, заводите на казино гуру, няма да може да бомбардира с достатъчно дезинформация, за да отвлече вниманието ми от излагането на този сайт.


Надявам се, че хората тук са взели под внимание какво се случва, ако се регистрирате през което и да е казино на casinoguru. Също така се надявам хората да разгледат законодателството за защита на потребителите и да предприемат някакви действия.

Автоматичен превод:
trudders
преди 1 година

Бла бла бла

Автоматичен превод:
trudders
преди 1 година

Регистрирах се при казино гуру от години, търсех моите казина тук и почти никога не съм имал проблеми.

Никой не иска да ви спре от всичко, което просто си фантазирате прекалено много 🙂

Автоматичен превод:
trudders
преди 1 година

Между другото, знам, че всички сме "боклук" според твоето изказване (ти си светият) предупреждаваме хората тук от месеци.

The-Lawyer и някои други предупреждават хората тук от самото начало 😉

Но за съжаление не работи така, както си го представяте.

Ако приемете реалността, нещата не вървят така, както всички бихме искали.

И спрете да обиждате екипите и членовете тук като пълни идиоти.

Ако може да се обидите, можете да кажете каквото искате.

Но щом хората трябва да говорят с уважение, вие също го правете, иначе знаете как да се подпишете.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Публикация на trudders Скрит от Radka
Причина: Оскърбително съдържание
trudders
преди 1 година

wtf 😂😂😂 хахахахахаха

Автоматичен превод:
trudders
преди 1 година

Виждал съм casinostreamer88 да предупреждава хората за това казино в този форум от дълго време, а също и официалната оценка за това казино беше намалена, след като повечето оплаквания се оказаха неразрешени и можете да разберете, че е измама, просто като проверите рецензията на гуруто и дори когато рейтингът беше около 7, имаше хора в същата тема, които предупреждаваха, че това казино държи тегления и нещата изглеждаха зле от този момент. Бих казал, че гуру е виновен, ако са се опитали да цензурират потребители, предупредили за това казино преди месеци, но това никога не е било така. Казината, както spinpirate, така и scatterhall, и конгломератът, който ги управлява, ще се радват да видят как вие, момчета, се обвинявате и биете помежду си, вместо да посочвате кой е този, който краде средства, който не е никой друг, а Zeus Lightning NV

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Доста съм изненадан, че е направено партньорство с MyFinity, въпреки че не можете или не искате да плащате и сайтът е на път да приключи. Но се свързах с MyFinity и те казаха, че е препратено до правилния отдел. Да видим какво ще стане. Не мога да се справя с това, което се случва тук.


@CasinoStreamer88 знаеш ли дали е имало нещо подобно в WildPharao?

Автоматичен превод:
DerKoenig
преди 1 година

Аз също забелязах. 🤦🏻

Чист тормоз над играчите!

Изпратих съобщение в чата тази сутрин с въпрос точно това, но получих 0 отговора.

Казах "Всички сте страхливи паразити", на което те отговориха "Благодарим ви, опитваме се" 🤦🏻😂

Scatterhall "Има ли нещо друго, с което мога да ти помогна?"

Да, майната ви на всички (отговор) „Благодаря и на вас" 😂

Какво друго да кажа 😂

Никога не съм изпитвал нещо подобно 😂

Не съм преживявал този възмутителен начин от почти 20 години, с изключение на Wild Pharaoh.

Не съм сигурен, но мисля, че Wild Pharaoh имаше Myfinty от самото начало.

Невероятно лесно, вече наистина не знаете какво да кажете.

Съжалявам за всички играчи, които чакаха вечно и за нищо...

Надявам се нещо да се случи и тези хора, които стоят зад това, да свършат в канализацията, където да изчезнат нещастно.

Такива прасета не е за вярване.

Искрено се надявам, че ще ви бъдат спестени подобни глупости в бъдеще.

Някои казина са нечестни, но това, което таксуват тук, е просто невероятен срам.

Никой не трябва да се заблуждава така.

Автоматичен превод:
trudders
преди 1 година

Регистрирал съм се в вероятно стотици казина чрез casinoguru, за да получа бонуси за добре дошли и това е първото, с което имам истински проблем. Ами второ, депозирах в zetcasino веднъж и парите ми просто изчезнаха, те казаха, че не са получили парите, докато определено са напуснали банковата ми сметка, имах потвърждението и всичко. Но беше само 20 €, така че не ми пукаше достатъчно, за да направя оплакване и други неща

Автоматичен превод:
DerKoenig
преди 1 година

Аз също им изпратих имейл и те ми изпратиха същото. Ако се замислите, те вероятно са последните, които са имали контакт със Скатърхол. Може би биха могли да осигурят канал за комуникация, ако им пука достатъчно.

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

За съжаление, напоследък има повече измами и трябва да кажа, че рядко успях да регулирам нещо чрез Casino Guru. Сега се появи ново казино и те просто не кредитират депозита ми чрез трансфер в реално време .... вече чакам 4-тия ден .....


Но дали WIldPharao също имаше партньорство с MyFinity?

Автоматичен превод:
otg55
преди 1 година

Нямам представа какъв е въпросът. Следващият път, моля, използвайте бутона "цитирай".

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам момчета, но няма да получите парите си.


казино гуру е виждал това много пъти преди и тяхната изкуствена емпатия предизвиква повръщане.


бих ви насочил към моята предишна публикация относно предприемането на правни действия срещу казино гуру съгласно законодателството на ЕС за защита на потребителите. Няма да ви струва много и casinoguru (въпреки това, което казват някои от техните потребители на растенията тук) са частично отговорни и ще получите пари обратно чрез тях.


Запитайте се това, казино гуру може да види кой се е регистрирал чрез техния сайт и връзка. Ако наистина ги е грижа за играчите, няма ли да предложат частично възстановяване или пълно възстановяване на вашите депозити? (Други филиали правят това).


Съжалявам за всички вас, които бяхте ужилени.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Как бихте могли да примамвате хората, като казвате, че ще получат парите си от Casino Guru? Не можете ли да осъзнаете, че сега буквално се държите като измамник?

"запитайте се това, казино гуру може да види кой се е регистрирал чрез техния сайт и връзка. Ако наистина ги е грижа за играчите, няма ли да предложат частично възстановяване или пълно възстановяване на вашите депозити? (Други партньори правят това)."

Със сигурност се съмнявам, че работи по този начин навсякъде - искате ли да представите някакво доказателство? Можем да проследим кой е посетил казиното, но не можем да проследим кой е направил депозита. За целта ще ни трябва сътрудничество с казино, което не е възможно за почти никого сега. Тъй като оказахме натиск върху казиното за разрешаване на оплаквания, ние не поддържаме никакъв контакт с тях - няма такси за партньори.

Трябва наистина да се съсредоточите върху това, което пишете.

Автоматичен превод:
1...75 76 77...93
Отидете на страницаот 93 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини