преди 1 година
1
не влизайте с вашето ip, което иначе използвате
запомни ги
вземете NEN друго без wifi и ще разберете какво имам предвид
do not log in with your ip that you otherwise use
remember them
take NEN other without wifi and you see what I mean
nicht mit eurer ip einloggen die ihr sonst nutzt
die merken sie sich
nehmt nen anderes ohne wlan und ihr seht was ich meine
Съжалявам момчета, но няма да получите парите си.
казино гуру е виждал това много пъти преди и тяхната изкуствена емпатия предизвиква повръщане.
бих ви насочил към моята предишна публикация относно предприемането на правни действия срещу казино гуру съгласно законодателството на ЕС за защита на потребителите. Няма да ви струва много и casinoguru (въпреки това, което казват някои от техните потребители на растенията тук) са частично отговорни и ще получите пари обратно чрез тях.
Запитайте се това, казино гуру може да види кой се е регистрирал чрез техния сайт и връзка. Ако наистина ги е грижа за играчите, няма ли да предложат частично възстановяване или пълно възстановяване на вашите депозити? (Други филиали правят това).
Съжалявам за всички вас, които бяхте ужилени.
I’m sorry guys but you won’t get your money.
casino guru has seen this many many times before and their faux empathy is vomit inducing.
i would direct you to my previous post regarding taking legal action against casino guru under EU consumer law. It won’t cost you much and casinoguru (despite what some of their plant users in here say) are partially liable and you will get money back through them.
ask yourself this, casino guru can see who signed up through their site and link. If they really cared about the players would they not offer a partial refund or total refund of your deposits? (Other affiliates do this).
Sorry for all of you who got stung.
Познавам много стриймъри и никой не възстановява нищо!
в крайна сметка рискът винаги е на играча.
и това е платформа за оценка, а не насока, която е задължителна.
те имат свой собствен начин на правене на нещата и се придържат към него.
Не можете да оцените лошо ново казино само защото има проблеми. дори ако това е за казино, което е извършило измама.
те дадоха на казиното ултиматум, нарушиха го и след това ги оцениха по съответния начин. но в началото винаги е презумпцията за невинност!
I know many streamers and nobody refunds anything!
in the end, the risk always lies with the player.
and this is an evaluation platform and not a guideline that is mandatory.
they have their own way of doing things and they stick to it.
You can't rate a new casino badly just because there are problems. even if this is about a casino that ran a scam.
they gave the casino an ultimatum, breached it and then rated them accordingly. but at the beginning there is always the presumption of innocence!
ich kenne viele streamer und da erstattet niemand was!
am ende liegt das risiko immer beim spieler.
und das ist eine bewertungsplattform und keine richtlinie die zwingend ist.
sie haben ihr prozedere wie sie etwas angehen und bleiben dem treu.
man kann nicht ein neues casino kaputt bewerten nur weil es mal probleme gibt. auch wenn es hier um ein casino geht, dass scam betrieben hat.
sie haben dem casino ein ultimatum gestellt, haben sie nicht eingehalten und sie dann dementsprechend bewertet. aber anfangs ist immer die unschuldsvermutung!
По дяволите, да, показва се в хром инкогнито. Това е лудост. Дори никога не съм писал нещо обидно в чата
Damn yeah it shows up in chrome incognito. That’s crazy. I’ve never even written anything offensive in chat
Навсякъде пишеш едно и също.
Ако екипите на гуру са, цитирам вашите думи, "боклук, който не е за уважение", тогава какво правите още тук?
Ако бяхте толкова подли хора, те можеха да ви блокират да влезете или да създадете нови акаунти, използвайки вашия IP адрес.
Все още си тук и те ти позволяват да изразиш безпокойството си свободно, без да те обиждат.
Мисля, че трябва да охладите живота си и може би да си вземете почивка от игрите, тъй като изглежда, че вече не ви върши никаква работа.
Мисля, че е лошо, че искаш да направиш другите лоши чрез собствената си грешка толкова натрапчиво.
Никой не ви принуждава да използвате Guru и намирам вашите заплахи за адвокати просто смешни.
Ако беше говорил с адвокати, те щяха да ти кажат абсолютно същото.
Тук не плащате вноска или нищо друго, така че не очаквайте нищо. ;)
Гуру не трябва да прави нищо, между другото.
Успех с него.
Everywhere you write the same thing.
If the guru teams are, to quote your words, 'trash not to be respected', then what are you still doing here?
If you were such sneaky people, they could block you from logging in or creating new accounts using your IP address.
You're still here and they allow you to express your frustration freely without them insulting you.
I think you should chill your life and maybe take a break from gaming as it doesn't seem to be doing you any good anymore.
I think it's bad that you want to make others bad by your own mistake so compulsively.
No one is forcing you to use Guru and I find your threats of lawyers just plain ridiculous.
If you had spoken to lawyers, they would have told you exactly the same thing.
You don't pay a contribution or anything else here, so don't expect anything. ;)
Guru doesn't have to do anything, by the way.
Good luck with it.
Überall schreibst du dasselbe.
Wenn die Guru Teams, ich zitiere deine Worte" Müll sind, die man nicht respektieren muss", was tust du dann noch immer hier?
Wenn, Sie solche hinterhältigen Menschen wären, könnten sie dich so blockieren, dass du dich über deine IP-Adresse nicht mehr anmelden oder neue Konten erstellen kannst.
Du bist dennoch hier und sie erlauben es dir deinen Frust frei zu äußern, ohne dass sie dich beleidigen.
Ich denke, du solltest mal dein Leben chillen und vielleicht mal eine Auszeit vom Spielen nehmen, da es dir anscheinend nicht mehr gut tut.
Finde ich mies, dass du durch deinen eigenen Fehler andere so zwanghaft schlecht machen willst.
Dich zwingt keiner Guru zu nutzen und deine Drohungen mit Anwälten ist, finde ich einfach nur lächerlich.
Hättest du mit Anwälten gesprochen, hätten sie dir genau dasselbe gesagt.
Du zahlst hier keinen Beitrag oder sonstiges deswegen erwarte dir nichts. ;)
Guru muss so nebenbei gesagt gar nichts machen.
Viel Glück damit.
Може би погледнете малко по-отблизо pogg и други филиали, които предлагат гаранция за депозит. Ако познавате много партньори и стриймъри, вие се движите в ужасна тълпа.
Никой от вас, заводите на казино гуру, няма да може да бомбардира с достатъчно дезинформация, за да отвлече вниманието ми от излагането на този сайт.
Надявам се, че хората тук са взели под внимание какво се случва, ако се регистрирате през което и да е казино на casinoguru. Също така се надявам хората да разгледат законодателството за защита на потребителите и да предприемат някакви действия.
Maybe look abit closer at the pogg and other affiliates that offer a deposit guarantee. If you know a lot of affiliates and streamers you move in an awful crowd.
None of you Casino guru plants will be able to bombard with enough misinformation to distract from me exposing this site.
I hope people on here have taken note of what happens if you sign up through any casinos on casinoguru. I also hope people look into consumer law and take some action.
Регистрирах се при казино гуру от години, търсех моите казина тук и почти никога не съм имал проблеми.
Никой не иска да ви спре от всичко, което просто си фантазирате прекалено много 🙂
I have been registering with casino guru for years, looking for my casinos here, and have hardly ever had any problems.
Nobody wants to stop you from anything you just fantasize way too much 🙂
Ich melde mich seit Jahren bei casino guru an suche mir hier meine casinos und hatte so gut wie nie Probleme.
Keiner will dich von irgendetwas abhalten du fantasierst einfach viel zu viel 🙂
Между другото, знам, че всички сме "боклук" според твоето изказване (ти си светият) предупреждаваме хората тук от месеци.
The-Lawyer и някои други предупреждават хората тук от самото начало 😉
Но за съжаление не работи така, както си го представяте.
Ако приемете реалността, нещата не вървят така, както всички бихме искали.
И спрете да обиждате екипите и членовете тук като пълни идиоти.
Ако може да се обидите, можете да кажете каквото искате.
Но щом хората трябва да говорят с уважение, вие също го правете, иначе знаете как да се подпишете.
By the way, I know we're all "garbage" according to your statement (you're the holy one) we've been warning people here for months.
The-Lawyer and some others have been warning people here since the beginning 😉
But unfortunately it doesn't work the way you imagine it.
Should you accept the reality, it's not going the way we'd all like it to.
And stop insulting the teams & members here as full of idiots.
If, you may offend yourself, you're welcome to say what you like.
But as long as people should speak with respect, so do you, otherwise you know how to sign off.
Nur so nebenbei ich weiß, wir sind laut deiner Aussage alle „Müll" (du bist die heilige) wir warnen die Leute hier seit Monaten.
The-Lawyer und einige andere warnen die Leute hier seit Anbeginn 😉
Aber so wie du es dir vorstellst, funktioniert es leider nicht.
Solltest die Realität akzeptieren, es läuft nicht so wie wir es alle gerne hätten.
Und hör auf, die Teams & Mitglieder hier als voll Idioten zu beleidigen.
Wenn, Sie dich beleidigen kannst, du gerne sagen, was du möchtest.
Solange die Leute aber mit Respekt sprechen solltest, du das auch tun, andernfalls weißt du wie du dich abmeldest.
Виждал съм casinostreamer88 да предупреждава хората за това казино в този форум от дълго време, а също и официалната оценка за това казино беше намалена, след като повечето оплаквания се оказаха неразрешени и можете да разберете, че е измама, просто като проверите рецензията на гуруто и дори когато рейтингът беше около 7, имаше хора в същата тема, които предупреждаваха, че това казино държи тегления и нещата изглеждаха зле от този момент. Бих казал, че гуру е виновен, ако са се опитали да цензурират потребители, предупредили за това казино преди месеци, но това никога не е било така. Казината, както spinpirate, така и scatterhall, и конгломератът, който ги управлява, ще се радват да видят как вие, момчета, се обвинявате и биете помежду си, вместо да посочвате кой е този, който краде средства, който не е никой друг, а Zeus Lightning NV
I have seen casinostreamer88 warning people about this casino on this forum for a long time, and also the official rating for this casino got lowered after most complaints turned out unsolved and you can tell it's a scam just by checking guru's review and even when the rating was something around 7, there were people on this same thread warning about this casino holding withdrawals and things looked bad from that very moment. I would say guru is at fault if they tried censoring users that warned about this casino months ago, but that was never the case. The casinos, both spinpirate and scatterhall and the conglomerate running them would be happy to see how you guys accuse and fight each other instead of pointing out who is the one stealing funds, which is none other than Zeus Lightning N.V.
Доста съм изненадан, че е направено партньорство с MyFinity, въпреки че не можете или не искате да плащате и сайтът е на път да приключи. Но се свързах с MyFinity и те казаха, че е препратено до правилния отдел. Да видим какво ще стане. Не мога да се справя с това, което се случва тук.
@CasinoStreamer88 знаеш ли дали е имало нещо подобно в WildPharao?
I'm rather surprised that a partnership with MyFinity is made even though you can't or don't want to pay and the site is about to end. But I contacted MyFinity and they said it was forwarded to the right department. Let's see what happens. Can't deal with what's happening here.
@CasinoStreamer88 do you know if there was something like that at WildPharao?
Mich verwundert es eher stark das man eine Partnerschaft mit MyFinity macht obwohl man nicht zahlen kann oder will und die Seite kurz vorm ende ist. Habe MyFinity aber kontaktiert und die meinten es wurde zur richtigen Abteilung weiter geleitet. Mal schauen was passiert. Kann ja nicht angehen was hier passiert.
@CasinoStreamer88 weißt du ob es sowas bei WildPharao auch gab?
Аз също забелязах. 🤦🏻
Чист тормоз над играчите!
Изпратих съобщение в чата тази сутрин с въпрос точно това, но получих 0 отговора.
Казах "Всички сте страхливи паразити", на което те отговориха "Благодарим ви, опитваме се" 🤦🏻😂
Scatterhall "Има ли нещо друго, с което мога да ти помогна?"
Да, майната ви на всички (отговор) „Благодаря и на вас" 😂
Какво друго да кажа 😂
Никога не съм изпитвал нещо подобно 😂
Не съм преживявал този възмутителен начин от почти 20 години, с изключение на Wild Pharaoh.
Не съм сигурен, но мисля, че Wild Pharaoh имаше Myfinty от самото начало.
Невероятно лесно, вече наистина не знаете какво да кажете.
Съжалявам за всички играчи, които чакаха вечно и за нищо...
Надявам се нещо да се случи и тези хора, които стоят зад това, да свършат в канализацията, където да изчезнат нещастно.
Такива прасета не е за вярване.
Искрено се надявам, че ще ви бъдат спестени подобни глупости в бъдеще.
Някои казина са нечестни, но това, което таксуват тук, е просто невероятен срам.
Никой не трябва да се заблуждава така.
I also noticed. 🤦🏻
Pure harassment of the players!
I messaged the chat this morning asking exactly this but got 0 response.
I said "You're all cowardly parasites" to which they replied "Thank you, we're trying" 🤦🏻😂
Scatterhall "Is there anything else I can help you with?"
Yes fuck you all (answer) "Thank you too" 😂
What else is there to say 😂
I've never experienced anything like this 😂
I haven't experienced this outrageous way in almost 20 years, except for Wild Pharaoh.
I'm not sure, but I think Wild Pharaoh had Myfinty from the start.
Incredibly easy, you really don't know what to say anymore.
I feel sorry for all the players who waited forever and for nothing...
I hope something happens and these people behind this all end up in the sewers where they fade away miserably.
Such pigs unbelievable.
I sincerely hope that you will be spared such crap in the future.
Some casinos are unfair, but what they charge here is just an unbelievable shame.
Nobody should be fooled like that.
Habe ich auch mitbekommen. 🤦🏻
Pure Schikane an den Spielern!
Ich habe heute Morgen den Chat angeschrieben und genau dies gefragt, aber 0 Antwort erhalten.
Darauf sagte ich „Ihr seid alles feige Parasiten" worauf sie antworteten „Danke wir geben uns Mühe" 🤦🏻😂
Scatterhall "Kann ich Ihnen sonst noch irgendwie behilflich sein"
Ja fickt euch alle (Antwort) "Danke sie auch" 😂
Was soll man da noch sagen 😂
Habe sowas noch nie erlebt 😂
Diese unverschämte Art und Weise habe ich in knapp 20 Jahren nicht erlebt außer bei Wild Pharao.
Ich bin mir nicht sicher, aber ich denke, Wild Pharao hatte von Anfang an Myfinty.
Unglaublich einfach, da weiß man echt nicht mehr was man sagen soll.
Mir tun die ganzen Spieler und Spielerinnen leid, die ewig gewartet haben und das für nichts und wieder nichts...
Ich hoffe, irgendwas passiert und diese Leute, die dahinter stecken, landen alle in der Kanalisation, wo sie elendig dahin verblassen.
Solche Schweine unfassbar.
Ich hoffe ehrlich sehr, dass euch solcher Mist in Zukunft erspart bleibt.
Einige Casinos sind unfair, aber was die hier abziehen ist einfach eine unfassbare Schande.
Kein Mensch sollte so verarscht werden.
Регистрирал съм се в вероятно стотици казина чрез casinoguru, за да получа бонуси за добре дошли и това е първото, с което имам истински проблем. Ами второ, депозирах в zetcasino веднъж и парите ми просто изчезнаха, те казаха, че не са получили парите, докато определено са напуснали банковата ми сметка, имах потвърждението и всичко. Но беше само 20 €, така че не ми пукаше достатъчно, за да направя оплакване и други неща
I’ve registered at probably hundreds of casinos through casinoguru to get welcome bonuses and this is the first one I have a real problem with. Well 2nd, I deposited at zetcasino once and my money just disappeared, they said they didn’t receive the money while it definitely left my bank account, I had the confirmation and everything. But it was just 20€ so I didn’t care enough to make a complaint and stuff
Аз също им изпратих имейл и те ми изпратиха същото. Ако се замислите, те вероятно са последните, които са имали контакт със Скатърхол. Може би биха могли да осигурят канал за комуникация, ако им пука достатъчно.
i also emailed them and they sent me the same. If you think about it they’re probably the last ones who were in contact with scatterhall. Maybe they could provide a communication channel if they care enough.
За съжаление, напоследък има повече измами и трябва да кажа, че рядко успях да регулирам нещо чрез Casino Guru. Сега се появи ново казино и те просто не кредитират депозита ми чрез трансфер в реално време .... вече чакам 4-тия ден .....
Но дали WIldPharao също имаше партньорство с MyFinity?
Unfortunately, lately there has been more scamming and I have to say that I was rarely able to regulate anything through Casino Guru. Now a new casino came out and they just don't credit my deposit via real-time transfer .... already waiting for the 4th day .....
But did WIldPharao also have a partnership with MyFinity?
Naja wurde in letzter Zeit leider öfter gescammed und muss sagen das ich durch Casino Guru selten was regeln konnte. Jetzt kam ein neues Casino raus und die schreiben mir meine Einzahlung per Echtzeitüberweisung einfach nicht gut .... warte schon den 4ten Tag .....
Aber hatte WIldPharao auch eine Partnerschaft mit MyFinity?
Нямам представа какъв е въпросът. Следващият път, моля, използвайте бутона "цитирай".
Have no clue what the matter is. Next time use the "quote" button instead, please.
Съжалявам момчета, но няма да получите парите си.
казино гуру е виждал това много пъти преди и тяхната изкуствена емпатия предизвиква повръщане.
бих ви насочил към моята предишна публикация относно предприемането на правни действия срещу казино гуру съгласно законодателството на ЕС за защита на потребителите. Няма да ви струва много и casinoguru (въпреки това, което казват някои от техните потребители на растенията тук) са частично отговорни и ще получите пари обратно чрез тях.
Запитайте се това, казино гуру може да види кой се е регистрирал чрез техния сайт и връзка. Ако наистина ги е грижа за играчите, няма ли да предложат частично възстановяване или пълно възстановяване на вашите депозити? (Други филиали правят това).
Съжалявам за всички вас, които бяхте ужилени.
I’m sorry guys but you won’t get your money.
casino guru has seen this many many times before and their faux empathy is vomit inducing.
i would direct you to my previous post regarding taking legal action against casino guru under EU consumer law. It won’t cost you much and casinoguru (despite what some of their plant users in here say) are partially liable and you will get money back through them.
ask yourself this, casino guru can see who signed up through their site and link. If they really cared about the players would they not offer a partial refund or total refund of your deposits? (Other affiliates do this).
Sorry for all of you who got stung.
Как бихте могли да примамвате хората, като казвате, че ще получат парите си от Casino Guru? Не можете ли да осъзнаете, че сега буквално се държите като измамник?
"запитайте се това, казино гуру може да види кой се е регистрирал чрез техния сайт и връзка. Ако наистина ги е грижа за играчите, няма ли да предложат частично възстановяване или пълно възстановяване на вашите депозити? (Други партньори правят това)."
Със сигурност се съмнявам, че работи по този начин навсякъде - искате ли да представите някакво доказателство? Можем да проследим кой е посетил казиното, но не можем да проследим кой е направил депозита. За целта ще ни трябва сътрудничество с казино, което не е възможно за почти никого сега. Тъй като оказахме натиск върху казиното за разрешаване на оплаквания, ние не поддържаме никакъв контакт с тях - няма такси за партньори.
Трябва наистина да се съсредоточите върху това, което пишете.
How could you lure people by saying they will get their money from Casino Guru? Can't you realize that now you're literally acting like a scam yourself?
"ask yourself this, casino guru can see who signed up through their site and link. If they really cared about the players would they not offer a partial refund or total refund of your deposits? (Other affiliates do this)."
I certainly doubt it works like this anywhere - care to present some proof? We can track who visited the casino, but we can't track who made the deposit. For that, we would need a casino's cooperation which is not possible for almost nobody now. Since we applied pressure on the casino to resolve complaints, we are not in any contact with them - no affiliates fees.
You should really focus on what you're writing.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.