ФорумКазинаScatterhall Casino - обща дискусия

Scatterhall Casino - обща дискусия (страница 77)

преди 1 година от Fabi84
|
225343 преглеждания 1852 отговора |
|
1...76 77 78...93
Добавете пост
преди 1 година

Може би погледнете малко по-отблизо pogg и други филиали, които предлагат гаранция за депозит. Ако познавате много партньори и стриймъри, вие се движите в ужасна тълпа.


Никой от вас, заводите на казино гуру, няма да може да бомбардира с достатъчно дезинформация, за да отвлече вниманието ми от излагането на този сайт.


Надявам се, че хората тук са взели под внимание какво се случва, ако се регистрирате през което и да е казино на casinoguru. Също така се надявам хората да разгледат законодателството за защита на потребителите и да предприемат някакви действия.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здрасти.

Ако отделите време да научите как работи страницата и списъкът с казина, ще знаете, че само казина с добра или по-добра репутация са това, което наричате „популяризирани". Това всъщност не е промоция. От друга страна, играчът не може активно да получи бонус от лошо казино - бутонът не е активен. Отново без такси.

Освен това, смятате ли, че някой сайт за измама плаща на честни партньори? Не, не го правят. Ние изброяваме всички казина, въпреки това, което спечелихме, защото смисълът е „информиране вместо насърчаване"

Когато нещо работи другаде, вероятно работи по различен начин тук - свикнете с него или си тръгнете.


Автоматичен превод:
преди 1 година
Публикация на trudders Скрит от Radka
Причина: Оскърбително съдържание
преди 1 година

Добре, това е последното предупреждение. Всеки друг личен намек прави публикацията скрита от администратора.

Дръжте се или си тръгнете, съвсем е просто.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей, но можеш поне да премахнеш връзката към лоши казина, които мамят, нали? Все още можете да стигнете до тези казина от сайта си с помощта на бутон

Автоматичен превод:
преди 1 година

Доста съм изненадан, че е направено партньорство с MyFinity, въпреки че не можете или не искате да плащате и сайтът е на път да приключи. Но се свързах с MyFinity и те казаха, че е препратено до правилния отдел. Да видим какво ще стане. Не мога да се справя с това, което се случва тук.


@CasinoStreamer88 знаеш ли дали е имало нещо подобно в WildPharao?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Сигурен съм, че възнамерявате да споделите повторението на MiFinity. Благодаря ви предварително.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте,


беше препратен вътрешно в MiFinity и ви помолих да се свържете с мен, ако последва повече информация. Но нямам идея дали наистина ще получа отговор

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, чаках 2x 250€ повече от 1 месец и следващото ми плащане от 500€ вече е в очакване 1 месец. Не мога да изплатя 3k от остатъка. Не мисля, че ще получим парите си, освен ако не заведем колективен иск.

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Би било хубаво, ако публикувате 2-3 препоръки тук 👍

Автоматичен превод:
jason219mette
преди 1 година

Това са парите, въпросът е решен!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Лични намеци? За какво говориш?


Всичко, което казах, е факт, поради което не можете да го опровергаете. Вместо това вие отклонявате.


Имайте малко почтеност и предложете на тези хора частично възстановяване.

Автоматичен превод:
Публикация на trudders Скрит от Radka
Причина: Оскърбително съдържание
преди 1 година

Абсолютна буза на това казино. Чакам потвърденото си изплащане повече от 6 седмици. Те просто ви утешават през цялото време. Струва "само" около 134 евро, но и това са пари.


Може ли някой да ми помогне да си взема парите?

Автоматичен превод:
trudders
преди 1 година

Не можете да отидете в ежедневник с реклами от супермаркета и да искате възстановяване на сумата от вестника, защото супермаркетът се е прецакал....



това което пишеш няма никакъв смисъл

Автоматичен превод:
Roomic
преди 1 година

не

Автоматичен превод:
преди 1 година

Абсолютна буза на това казино. Чакам потвърденото си изплащане повече от 6 седмици. Те просто ви утешават през цялото време. Струва "само" около 134 евро, но и това са пари.


Може ли някой да ми помогне да си взема парите?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Страхувам се, че няма начин да накарам казиното да плати. Разгледайте тази тема, за да получите по-голямата картина 🙁.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей, но можеш поне да премахнеш връзката към лоши казина, които мамят, нали? Все още можете да стигнете до тези казина от сайта си с помощта на бутон

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, просто искам да изясня това. Ние правим връзки към ВСИЧКИ казина просто защото, когато играчите намерят онлайн реклама на казино, те понякога отиват на нашия уебсайт, за да проверят прегледа. Когато го проверяват, понякога искат да видят уебсайта на казиното, за да се уверят, че това е уебсайтът от рекламата. Има много случаи, когато казината имат подобни имена и играчите не са сигурни кое е това, което търсят. Ще ви дам един екстремен пример за казино "Вулкан". Вижте колко казина имаме в базата данни с подобно име. Има още 7, които не са на екранната снимка.

file

Както и да е, когато става дума за лоши казина, бутонът, водещ към казиното, винаги е сив. Сивият цвят трябва да ви създаде впечатлението, че бутонът не трябва да се натиска. Имаме и друг бутон, който е по-видим и бутонът казва „Преглед на препоръчаните казина". Така че, ако наистина искате да проверите казиното по някаква причина, имате възможност, но не мисля, че профилът на казиното съдържа функции, които биха ви насърчили да играете в това конкретно казино.

file

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
trudders
преди 1 година

Направете услуга на всички нас и намерете други места, където да оставите негативните си пътища навън.

Защо, по дяволите, Гуру ще ви върне парите?????? 🤦🏻

Тук наистина сте на грешен адрес!

Оплаквайте се на казината, а не на Гуру.

Регистрирахте се и никой не ви е принуждавал да правите нищо.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,


беше препратен вътрешно в MiFinity и ви помолих да се свържете с мен, ако последва повече информация. Но нямам идея дали наистина ще получа отговор

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте!

Разбирам, само исках да се уверя, че ще споделите възможния отговор и тук. Ако получите 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Лични намеци? За какво говориш?


Всичко, което казах, е факт, поради което не можете да го опровергаете. Вместо това вие отклонявате.


Имайте малко почтеност и предложете на тези хора частично възстановяване.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Само да го обобщя. Добавяме около 100+ нови казина на уебсайта всеки месец. Понякога намираме новото казино сами, понякога играчите ни изпращат връзката към казиното, в други случаи казината ни информират сами. Така че направихме първоначалния преглед за Scatterhall. Не открихме никакви проблеми в техните правила и условия, уебсайтът работеше, те имаха много активни доставчици на игри, нямаше ясна връзка с други казина, така че бяха етикетирани като ново казино и получиха оценка 7,2, което е всеки свежо казино получава, ако няма ясни проблеми. Искам да ви напомня, че те не получиха 10/10, те получиха 7,2. Ние също предоставихме информация, че казиното е ново, поради което информацията, която имаме за тях, е много ограничена.

Взехте собствените си пари и решихте да играете в казино, което не е доказано от времето, вместо да играете в надеждни марки. Депозирахте парите си в казиното, спечелихте и след това се оказа, че казиното (вероятно) е измама. Предполагате, че ние (базата данни на онлайн казиното) трябва да платим на играчите частично възстановяване въз основа на какво? Тъй като казиното е в нашата база данни, където можете да намерите над 5000 други казина?


Още един въпрос: Ако и вие сте имали проблем със Scatterhall, защо не подадохте жалба като много други през периода, когато само изглеждаше, че имат проблеми с доставчика на плащания?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Парите свършиха и свършено!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Мери (MiFinity)

19 април 2023 г., 10:39 BST

скъпи ...,

Благодаря ви за вашия имейл.

Първо, бих искал да ви благодаря, че ни обяснихте притесненията си относно Scatterhall.

Говорихме със Scatterhall и бих искал да ви помоля за вашето разрешение да предам вашите данни за контакт на нашия контакт там.

Като алтернатива, мога ли да ви помоля да изпратите имейл до [ info@scatterhall.com ], в който да обясните точните си притеснения или текущи проблеми?

Както съм сигурен, че можете да оцените, не можем да направим твърде много от наша страна, но с ваше разрешение сме повече от щастливи да предадем вашите данни за контакт, така че Scatterhall да очаква вашия имейл.

Автоматичен превод:
1...76 77 78...93
Отидете на страницаот 93 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини