ФорумКазинаScatterhall Casino - обща дискусия

Scatterhall Casino - обща дискусия (страница 31)

преди 1 година от Fabi84
|
238590 преглеждания 1852 отговора |
|
1...30 31 32...93
преди 1 година

@scatterhall @casinoguru, нашите печалби защитени ли са от лиценза на Кюрасао? Мисля, че всички тук се притесняват за средствата си. Честито НИЕ на теб.

Автоматичен превод:
topgk
преди 1 година

Едва ли, от последните актуализации можем да заключим, че това е измама и скоро никой няма да получи никакви печалби! Те дори могат да подават жалби тук с фалшиви документи за самоличност и да ги плащат. Аз лично вярвам със 100% сигурност, че всички печалби също са загубени, може би се занимават с малки печалби.. Този форум в днешно време е шега, трябваше вече да са реагирали на този проблем по-мащабен начин. Трябва обаче да запомните, че разходите на това място също се плащат за загубите на играчите. Наистина наивна работа и оценка 1/10 за казино Scatterhall, 1 точка идва от броя на игрите.

Автоматичен превод:
преди 1 година

file Здравейте, аз също вече имам 3 изплащания, които чакат много време!

Първият беше приет на 03/14, но все още не е в моя акаунт! има и "noda"

Другите две все още не са приети, въпреки че вашата система казва, че трябва да бъдат обработени след 1-2 работни дни!

Моля, проверете дали всичко работи правилно.

Името ми в Spinpirate Casino: Loid1337

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Мога да ви изпратя всички доказателства за дивия фараон.....


Scatterhall се появи едва след като Wild Pharaoh фалира....


Аз самият никога не съм депозирал в Scatterhall, защото всичко това ми се стори странно. Те просто са твърде идентични, за да бъдат случайни.



Покажете ми друго казино, което се бори да плаща на хора като това!!!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей!

О, сега разбирам! Ако знаех, че никога не сте депозирали в това казино, нямаше да ви помоля за имейла, изпратен от Scattehall Casino. Грешка, пропуснах да те попитам преди.

Има много казина, които изпитват огромни забавяния на плащанията. Проверете например слотовете Sunrise 🙁. Разгледайте и оплакванията...



Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, да, отне ми поне седмица. Ако поне увеличат минималната печалба до 1000, това би било добре за мен, но това не е забавно и бих предпочел да играя някъде другаде.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мисля, че казахте добре - ако мога така да се изразя. Увеличаването на лимита също трябва да намали броя на предстоящите тегления. Е, все пак зависи от ръководството на казиното.

Автоматичен превод:
преди 1 година

@scatterhall @casinoguru, нашите печалби защитени ли са от лиценза на Кюрасао? Мисля, че всички тук се притесняват за средствата си. Честито НИЕ на теб.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте!

Предполагам, че сте объркали доставчика на лиценз - Кюрасао с нещо като финансов защитник. Така не става. Лицензът само диктува на казиното при какви условия и такси казиното получава лиценза. Ако казиното не спази всички условия, то рискува лицензът да бъде лишен.

Доставчиците на лицензи за Кюрасао не контролират вашите средства, вместо това те трябва да разследват, ако бъде повдигната официална жалба. За съжаление, историята ни показа, че Кюрасао всъщност не го е грижа много.

Тъй като сте германец, трябва да играете само в казина, лицензирани в Германия например. Знаеше ли?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Едва ли, от последните актуализации можем да заключим, че това е измама и скоро никой няма да получи никакви печалби! Те дори могат да подават жалби тук с фалшиви документи за самоличност и да ги плащат. Аз лично вярвам със 100% сигурност, че всички печалби също са загубени, може би се занимават с малки печалби.. Този форум в днешно време е шега, трябваше вече да са реагирали на този проблем по-мащабен начин. Трябва обаче да запомните, че разходите на това място също се плащат за загубите на играчите. Наистина наивна работа и оценка 1/10 за казино Scatterhall, 1 точка идва от броя на игрите.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей.

Мисля, че грешите. Ако прочетете цялата тази тема, можете да видите, че много играчи всъщност са били платени. Така че в момента не бих нарекъл казиното измама.

Освен това всички подадени жалби - с изключение на отхвърлените и продължаващите жалби - бяха разрешени:

file

https://casino.guru/fi/valitukset

Първо трябва да отделите време, за да разгледате фактите. Само любезна бележка.

Мислите ли, че всички тези играчи са фалшифицирали оплакванията си?

Аз не.

Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

Къде са другите 2 плащания сега? Мислех, че и те са прехвърлени, но тогава вече щяха да са на моята сметка!

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 1 година

уикенд 😀 така или иначе нищо не се случва по отношение на плащането. Но ми е интересно дали парите ще са там до понеделник

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Само в този форум повече от €30 000 жалби не са разрешени и със сигурност това е само малък процент от играчите, които не са получили парите си. Просто считате това за добра оценка, за да получите плащането си за придобиване на клиенти от казиното! Със сигурност, когато не получите парите си следващия месец, ще добавите това казино към черния списък. Твърде много оплаквания и моделът е абсолютно същият като при wildpharao! Те просто събират възможно най-много пари, преди хората да осъзнаят тази измама. Да заложим ли на това? Не забравяйте, че в случая с wildpharao не бяха изтеглени няколко стотици хиляди евро! Дори тогава реагирате твърде късно, преструвайки се дълго време, че всичко със сигурност е наред. В момента вие изпращате десетки играчи всеки ден като жертви на измама.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, мисля, че повечето пари са изчезнали. За съжаление Гуру не прави нищо по въпроса.

Автоматичен превод:
mrbq5kdmzk
преди 1 година

и вие ли чакате изплащане? и ако да, колко време е минало?


Е, още не съм се отказал от scatterhall 🙂 почти всичките ги боядисваш изцяло черни

Автоматичен превод:
Chasiti
преди 1 година

Да, чакам 1000€ почти 10 дни... досадно е.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Вярвате ли, че ние, играчите, все още можем да видим парите си? Или смятате, като повечето хора, че това е измама.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Веднъж похвалихте представителя на Scatterhall за това колко активен беше. Той е толкова активен само защото има толкова много оплаквания за теглене. Никога не съм виждал толкова много проблеми с отнемането. И така или иначе Scatterhall плаща само на тези, които се оплакват тук, след което те искат потребителското име, така че да плащате точно на този играч и да сте публично добри. Не се нуждаете от потребителски имена, Scatterhall просто трябва да плати на всички.

И ако Scatterhall не се придържа към собствените си правила и условия, те не се интересуват, техните аргументи нямат основание и те все още се опитват да защитят Scatterhall. Вижте жалбата ми.

Освен това изобщо не може да е нормално, тъй като плащанията минават през банката. Одобрено, но изчакайте 10 дни или каквото и да е. Надявам се за хората, че все пак си виждат парите. Можете ли да ми кажете как едно казино може да даде 100% или 200% бонус за всеки депозит? Математически, казиното фалира, но да, можете да го гледате с розови очила и да приберете парите на партньора. Никога повече няма да потърся помощ тук. Тук така или иначе не можете да приемате отзивите на сериозно. 7.2 за Scatterhall, където няма защита на играчите, ограниченията могат да бъдат премахнати от една секунда до следващата, постоянни проблеми с тегленето и закъснения и т.н.... не е нужно да се извинявате в бъдеще, ако на никой вече не се плаща, защото вече знаете как то се изпълнява.

И кълна ви се, когато направих депозит и ме препратиха неправилно, видях, че пише Bad Gateway Wild Pharaoh.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Веднъж похвалихте представителя на Scatterhall за това колко активен беше. Той е толкова активен само защото има толкова много оплаквания за теглене. Никога не съм виждал толкова много проблеми с отнемането. И така или иначе Scatterhall плаща само на тези, които се оплакват тук, след което те искат потребителското име, така че да плащате точно на този играч и да сте публично добри. Не се нуждаете от потребителски имена, Scatterhall просто трябва да плати на всички.

И ако Scatterhall не се придържа към собствените си правила и условия, те не се интересуват, техните аргументи нямат основание и те все още се опитват да защитят Scatterhall. Вижте жалбата ми.

Освен това изобщо не може да е нормално, тъй като плащанията минават през банката. Одобрено, но изчакайте 10 дни или каквото и да е. Надявам се за хората, че все пак си виждат парите. Можете ли да ми кажете как едно казино може да даде 100% или 200% бонус за всеки депозит? Математически, казиното фалира, но да, можете да го гледате с розови очила и да приберете парите на партньора. Никога повече няма да потърся помощ тук. Тук така или иначе не можете да приемате отзивите на сериозно. 7.2 за Scatterhall, където няма защита на играчите, ограниченията могат да бъдат премахнати от една секунда до следващата, постоянни проблеми с тегленето и закъснения и т.н.... не е нужно да се извинявате в бъдеще, ако на никой вече не се плаща, защото вече знаете как то се изпълнява.

И кълна ви се, когато направих депозит и ме препратиха неправилно, видях, че пише Bad Gateway Wild Pharaoh.

Автоматичен превод:
преди 1 година

братле, напиши своя инста, нека поговорим за това

Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

Все още липсват плащания от трите плащания!! filefilefile

Ще бъдем благодарни, ако това се погрижи!

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 1 година

2 плащания все още не са получени в банковата ми сметка!

Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

Уважаеми Scatterhall Casino,


последното ми теглене беше обработено преди почти 2 седмици. Поддръжката на живо ми казва, че тегленията ще бъдат обработени възможно най-скоро всеки път, когато поискам.

Какво ще кажете наистина да ги обработите, преди да изтече времето за моята жалба и вашето казино да бъде наградено с точки от черния списък.

Моето потребителско име във вашето казино е PrinceNaseem

Между другото, оплакване, към което никога не сте се интересували, тъй като казиното не публикува нито една публикация.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаеми играчи,

Бихме искали да се извиним за неудобството, причинено от продължаващия проблем с NodaPay. Оказа се, че проблемът е по-голям от първоначалните очаквания. Искаме обаче да ви уверим, че нашият екип работи усилено, за да разреши всички неуредени и липсващи изплащания и очакваме всички проблеми да бъдат разрешени до края на тази седмица.

Разбираме, че това забавяне може да е причинило разочарование и неудобство за вас и за това поднасяме нашите искрени извинения. За да покажем нашата признателност за вашето търпение през това време, ние работим върху малък жест, който ще бъде добавен към вашите акаунти следващата седмица. Ще получите имейл за това скоро.

Искаме да подчертаем, че всички тегления ще бъдат обработени и правим всичко възможно това да се случи възможно най-скоро. Още веднъж се извиняваме за причиненото неудобство и оценяваме вашето разбиране.

Благодаря ви за постоянната подкрепа.

С Най-Добри Пожелания,

Скатърхол

Автоматичен превод:
1...30 31 32...93
Отидете на страницаот 93 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини