ФорумКазинаScatterhall Casino - обща дискусия

Scatterhall Casino - обща дискусия (страница 32)

преди 1 година от Fabi84
|
238653 преглеждания 1852 отговора |
|
1...31 32 33...93
Scatterhall Casino
преди 1 година

Уважаеми Scatterhall Casino,


благодаря ти за информацията. Ще се радвам, ако актуализирате текущите оплаквания с тази информация.


за разбирането

Автоматичен превод:
PrinceNaseem
преди 1 година

вече го правя 🙂

Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

Тогава ми казаха, че и трите плащания ще излязат или ще излязат отново, но само едно от тях пристигна?

Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

Благодаря за този подробен отговор

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 1 година

щеше да е първият

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 1 година

Наясно съм, че според последния пост имаме нужда от малко повече време, за да подредим това

Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

Това е просто още една ТАКТИКА ЗА ЗАБАВЯНЕ!!!!!!



Други казина нямат този проблем или преминават към други доставчици!!!! Какво могат да направят играчите за ВАШИТЕ проблеми?


Всяка седмица си измисляш ново оправдание!!!!



СЪБУДЕТЕ СЕ ВСИЧКИ!!!!! Потърсете казино, което изплаща бързо и има по-добър рейтинг от тези две казина!


Всеки ден се отварят повече жалби, отколкото се решават!


Автоматичен превод:
The_Gamble_Lawyer
преди 1 година

Хахаха верни думи за съжаление...

Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

Имате повече от достатъчно време от играчите!



И вместо винаги да питате как се казват вашите играчи, просто им платете на всички!!!! Тогава също нямате нужда от време!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Само в този форум повече от €30 000 жалби не са разрешени и със сигурност това е само малък процент от играчите, които не са получили парите си. Просто считате това за добра оценка, за да получите плащането си за придобиване на клиенти от казиното! Със сигурност, когато не получите парите си следващия месец, ще добавите това казино към черния списък. Твърде много оплаквания и моделът е абсолютно същият като при wildpharao! Те просто събират възможно най-много пари, преди хората да осъзнаят тази измама. Да заложим ли на това? Не забравяйте, че в случая с wildpharao не бяха изтеглени няколко стотици хиляди евро! Дори тогава реагирате твърде късно, преструвайки се дълго време, че всичко със сигурност е наред. В момента вие изпращате десетки играчи всеки ден като жертви на измама.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здрасти.

Е, вие описвате хипотетична ситуация. Нито една жалба не е затворена като неразрешена, което означава, че всички пари, свързани с жалби, са изплатени. Отворените жалби, от друга страна, все още са отворени. Има много изпратени за кратко време, съгласен съм. Но докато казиното се занимава с тях, какво трябва да правим? Какво е вашето предложение? Наказване на казиното „предварително" поради предпазни мерки? Така че не виждам смисъл да спекулирам какво ще стане, ако. Вие и аз виждаме отговорите на едно и също казино тук във форума, смятате ли, че казиното е на път да спре да плаща? Не съм сигурен в това, затова няма да спекулирам.

Не се притеснявайте, екипът за оплаквания е добре запознат със ситуацията, въпреки това, което мислите, ние все още се интересуваме.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, мисля, че повечето пари са изчезнали. За съжаление Гуру не прави нищо по въпроса.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Какво ви кара да мислите, че парите са изчезнали и не ни интересува? Ако не ни интересува, няма да приемаме никакви други оплаквания и ще оценяваме казината по същия начин, както правят много други подобни уебсайтове. Без по-задълбочен поглед или собствена инициатива.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вярвате ли, че ние, играчите, все още можем да видим парите си? Или смятате, като повечето хора, че това е измама.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Току що ти отговорих. Много играчи закъсняват, това е сигурно. Много жалби също бяха подадени наскоро, отново вярно. Все пак представителят на казиното е сред най-активните тук във форума, готов да отговори на всеки. Бих казал, че ако казиното е на път да спре да плаща, представителят в крайна сметка ще замълчи. не мислиш ли

Освен това всички сте добре дошли да наблюдавате внимателно всяка подадена жалба. Просто използвайте тази връзка . В момента, в който възникнат неразрешени оплаквания, казиното ще бъде наказано, както всяко друго досега.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Веднъж похвалихте представителя на Scatterhall за това колко активен беше. Той е толкова активен само защото има толкова много оплаквания за теглене. Никога не съм виждал толкова много проблеми с отнемането. И така или иначе Scatterhall плаща само на тези, които се оплакват тук, след което те искат потребителското име, така че да плащате точно на този играч и да сте публично добри. Не се нуждаете от потребителски имена, Scatterhall просто трябва да плати на всички.

И ако Scatterhall не се придържа към собствените си правила и условия, те не се интересуват, техните аргументи нямат основание и те все още се опитват да защитят Scatterhall. Вижте жалбата ми.

Освен това изобщо не може да е нормално, тъй като плащанията минават през банката. Одобрено, но изчакайте 10 дни или каквото и да е. Надявам се за хората, че все пак си виждат парите. Можете ли да ми кажете как едно казино може да даде 100% или 200% бонус за всеки депозит? Математически, казиното фалира, но да, можете да го гледате с розови очила и да приберете парите на партньора. Никога повече няма да потърся помощ тук. Тук така или иначе не можете да приемате отзивите на сериозно. 7.2 за Scatterhall, където няма защита на играчите, ограниченията могат да бъдат премахнати от една секунда до следващата, постоянни проблеми с тегленето и закъснения и т.н.... не е нужно да се извинявате в бъдеще, ако на никой вече не се плаща, защото вече знаете как то се изпълнява.

И кълна ви се, когато направих депозит и ме препратиха неправилно, видях, че пише Bad Gateway Wild Pharaoh.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей отново.

Проверете форума и ще видите, че исторически нито един представител на казиното не е бил толкова активен, колкото този все още е.

Знаете ли, в един идеален свят си представям, че всички казино представители, регистрирани тук във форума, трябва да правят същото, така че ние, администраторите, ще се грижим само за техническата част на форума. Би било страхотно, ако всеки участник във всяка обща дискусия получи директен отговор, ако е необходимо. Извинете ме, ако съм достатъчно щастлив, че намерихме първия. 😀 Не се притеснявайте, знам точно как звучи, но не можете да отречете факта, че на никой друг представител не му пука толкова много тук. Далеч съм от мисълта да спекулирам какво стои зад тази дейност, просто защото не знам. Може би знаете повече от мен, няма да се преструвам, че имам някакъв специален канал или „връзка" с някое казино тук във форума. Без значение дали ви вярвам относно "лошия портал". Нямам нищо против да ти вярвам, жалко е, че няма доказателства. За много от нас би било по-лесно, ако някой можеше да сподели такъв имейл или печатен екран.

Уважавам мнението ти като играч.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

но би било повече от честно поне временно да предупредим да не играем там

Автоматичен превод:
The_Gamble_Lawyer
преди 1 година

Аз го виждам по същия начин

Автоматичен превод:
The_Gamble_Lawyer
преди 1 година

Съгласен съм. Или поне тази разпръсната зала ясно се дистанцира от Wild Pharaoh тук или нещо подобно.

Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

Ще се обработват ли тегления или първо ще се проверят всички стари? От една страна, все още ми липсва редактиран и един се върна от четвъртък.

Автоматичен превод:
nightm4
преди 1 година

подайте жалба директно!


и индиректно предупреждава другите за това и прави druvk!

Автоматичен превод:
The_Gamble_Lawyer
преди 1 година

Всъщност случайно ли сте стриймър, поради сътрудничество и т.н.?

Автоматичен превод:
mrbq5kdmzk
преди 1 година

с кого да работя?

Автоматичен превод:
1...31 32 33...93
Отидете на страницаот 93 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини