ФорумКазинаScatterhall Casino - обща дискусия

Scatterhall Casino - обща дискусия (страница 12)

преди 1 година от Fabi84
|
240280 преглеждания 1852 отговора |
|
1...11 12 13...93
Xarocks
преди 1 година

Уважаеми Xarocks,

Благодарим ви, че споменахте потребителското си име и се свързахте с нас. Разбираме, че е имало забавяне на вашите плащания и се извиняваме за неудобството, което това може да е причинило.

Мога да ви информирам, че миналите ви тегления от 16 февруари и 27 февруари са изплатени и поисках доказателство за плащане, което скоро ще изпратя на вашия имейл.

Освен това оставащото салдо и бих искал да ви уверя, че ще го обработим според вашето искане.

Освен това бих искал да изясня процеса на теглене. След като тегленето бъде инициирано, може да отнеме до 24 часа, за да влезете в етапа на обработка, в зависимост от времето на теглене. След навлизане в етапа на обработка, плащането се изпраща до платежната система за изплащане, а банковите преводи могат да отнемат от 1 до 5 работни дни.

Оценяваме вашето разбиране по отношение на изоставането поради някои системни проблеми и ви ценим като играч. Желаем ви всичко най-добро и се надяваме да се насладите на преживяването си в нашето казино.

С Най-Добри Пожелания,

Скатърхол

Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

Къде я изнудвах?😂 и кой юридически екип???? Моля, спрете да говорите за изнудване или нещо друго. Ако давате бонуси, можете да решите това сами или аз съм собственик на казино. Нито едно казино не може да си позволи 200% всеки ден, дори и математически... нещо не е наред.

Автоматичен превод:
yasin61
преди 1 година

Уважаеми Yasin61,

Когато кажете на някого, че ще публикувате нещо лошо за него, ако не ви даде бонус, това вече се счита за изнудване. Това е така, защото използвате заплашителни или принудителни тактики, за да принудите някого да ви даде нещо, което иначе не би ви дал доброволно.

Като заплашвате да публикувате нещо лошо за човека, вие по същество използвате страха му от унижение или увреждане на репутацията му като лост, за да получите това, което искате. Това е явно нарушение на техните лични права и се счита за незаконно в повечето страни.

Важно е да запомните, че изнудването е сериозно престъпление и ако предприемете подобно поведение, може да понесете сериозни правни последици. Вместо да прибягвате до изнудване, винаги е по-добре да съобщите своите притеснения или искания по уважителен и професионален начин. Ако смятате, че заслужавате бонус или повишение, можете да обсъдите това с вашия работодател или мениджър и да аргументирате защо смятате, че трябва да го получите. Но да ги заплашвате или изнудвате не е правилният начин да го направите.

За разбирането,

Скатърхол

Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

Не лъжи, никога не съм казвал! Закълнете се в семейството си, че нямате нищо общо с дивия фараон. Това би било интересно😉Знам истината;😉 О, и по-високо те разбъркват мимими на изнудване и т.н. Играчите са жертвите, а не те и това все още излиза наяве😉🙂

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Общността на Gamble Joe също знае за тях😉 някои от тях вече са взели решение😉

Автоматичен превод:
преди 1 година

Само една забележка:

За всички заинтересовани, цялата жалба е достъпна тук .

yasin61 се оплаква от Scatterhall Casino



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, хубаво, благодаря ти, че го спомена. Написах ви много важен имейл на лично, надявам се, че приемате сериозно проблеми като защитата на данните😉

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Така че получих всички плащания досега и всичко върви много бързо в момента! Трябва да кажа, че съм просто доволен от това как вървят нещата в @scatterhall, игрите са страхотни, винаги хубави бонуси и изплащанията идват по сметката много бързо в момента! Така че предполагам, че наистина е имало проблем с доставчика на плащания преди това!

Благодаря на Scatterhall за страхотните бонуси и бързите изплащания!

за мен в момента номер едно по отношение на забавление и подкрепа!

Автоматичен превод:
Gmbl
преди 1 година

Здравейте Gmbl,

Важно е потребителите да предоставят своето потребителско име, за да можем да им помагаме ефективно в тази платформа. Както споменахме преди около 1 седмица, ако искате да получите поддръжка тук, ще трябва да предоставите потребителското си име, тъй като изглежда, че е различно в нашето казино, отколкото в Guru. Без тази информация няма да мога да вляза в акаунта му и да му помогна с притесненията му.

Въпреки това, ако не предоставите вашето потребителско име, единствената опция за поддръжка, достъпна за него, ще бъде да използва функцията за чат на живо. Екипът за поддръжка на чат на живо може да помогне с различни проблеми и ще бъде в състояние да му помогне допълнително.

Надявам се това да помогне!

Скатърхол

Автоматичен превод:
yasin61
преди 1 година

Имейлът ми отиде при Кристина, проверете го рано, ако на уебсайта ви се публикуват лични данни, не е добре или какво мислите за защитата на данните. И ми е ясно защо Скатърхол се държи така....

Автоматичен превод:
Gmbl
преди 1 година

Уважаеми Gmbl,

Благодарим ви за имейла и че ни предоставихте вашето потребителско име. Имам удоволствието да ви информирам, че плащането ви е изпратено днес.

Извинявам се за неудобството, причинено от изоставането, по което работим в момента. Бъдете сигурни, че правим всичко възможно, за да разрешим проблема възможно най-бързо.

За да изясните процеса на теглене, имайте предвид, че обработката на тегления се извършва само в работни дни. След като тегленето бъде инициирано, може да отнеме до 24 часа, за да влезе в етапа на обработка, в зависимост от времето, за което е поискано. След като влезе в етапа на обработка, плащането се изпраща до платежната система за изплащане. Моля, обърнете внимание, че изпълнението на банковите преводи може да отнеме от 1 до 5 работни дни.

Моля, не се колебайте да се свържете с нас, ако имате допълнителни въпроси или притеснения.

С Най-Добри Пожелания,

Скатърхол

Автоматичен превод:
yasin61
преди 1 година

И защо не публикуват съобщенията на всички останали, които се оплакват? Много, много смешен самолетът беше толкова важен, уау, той подаде жалба, също така покажете всички оплаквания за проблеми с изплащането и ги публикувайте тук

Автоматичен превод:
преди 1 година

Екипът на Casinoguru Виждам публикацията в жалбата с моите данни е видима само за мен/Scatterhall и тях. Това пасва

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
TinoElina
преди 1 година

100% същото мнение 👍

и днес следващото ми изплащане беше активирано...

@ Scatterhall: струва ми се, че хората, които са разстроени тук, имат истински проблем с играта...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, хубаво, благодаря ти, че го спомена. Написах ви много важен имейл на лично, надявам се, че приемате сериозно проблеми като защитата на данните😉

Автоматичен превод:
преди 1 година

Никакъв проблем.

Вярваме в прозрачността.

За съжаление, аз не съм подходящият човек, който да се занимава с вашия важен имейл. Включете това в жалбата си, моля. 🙂

Така би било най-добре.

Като алтернатива имайте предвид тази „функция за актуализиране":

file

Просто превъртете надолу в раздела „общ преглед" – той е под положителни/отрицателни/интересни факти.

Екипът за данни със сигурност може да се справи и с това.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Екипът на Casinoguru Виждам публикацията в жалбата с моите данни е видима само за мен/Scatterhall и тях. Това пасва

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ние ценим поверителността. Ако някога смятате, че повече публикации трябва да бъдат скрити в жалбата, не се колебайте да информирате Кристина, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Така че получих всички плащания досега и всичко върви много бързо в момента! Трябва да кажа, че съм просто доволен от това как вървят нещата в @scatterhall, игрите са страхотни, винаги хубави бонуси и изплащанията идват по сметката много бързо в момента! Така че предполагам, че наистина е имало проблем с доставчика на плащания преди това!

Благодаря на Scatterhall за страхотните бонуси и бързите изплащания!

за мен в момента номер едно по отношение на забавление и подкрепа!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Радвам се да го чуя! 🙂

От друга страна току-що ме информираха за нарастващия брой новоподадени жалби. Надявам се, че казиното ще подкрепи всички играчи в нужда. Предполагам, че е скъпо време.


Автоматичен превод:
преди 1 година

И защо не публикуват съобщенията на всички останали, които се оплакват? Много, много смешен самолетът беше толкова важен, уау, той подаде жалба, също така покажете всички оплаквания за проблеми с изплащането и ги публикувайте тук

Автоматичен превод:
преди 1 година

Разгледайте раздела за оплаквания . Най-общо казано, много играчи просто предпочитат да изпратят такъв, без да публикуват във форума. Не всеки е толкова активен като вас. 😀

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ще държа всички в течение как върви това и дали нещата продължават да вървят добре с изплащанията, но не мисля, че ще има проблеми

Автоматичен превод:
преди 1 година

Получих следващото си изплащане днес - наистина е страхотно в момента 🙌


в рамките на 3 дни плащането се обработва и парите по сметката


Може да продължи така - благодаря ти @ Scatterhall, че промени нещо тук 👍

Автоматичен превод:
1...11 12 13...93
Отидете на страницаот 93 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини