ФорумКазинаScatterhall Casino - обща дискусия

Scatterhall Casino - обща дискусия (страница 13)

преди 1 година от Fabi84
|
240304 преглеждания 1852 отговора |
|
1...12 13 14...93
преди 1 година
Мога да съобщя, че вашите предишни тегления от 16 февруари и 27 февруари са изплатени и поисках доказателство за плащане, което ще ви изпратя по имейл скоро.

Здравей Скатърхол,

Така че не получих имейл с доказателство и само едно от двете плащания беше публикувано в акаунта ми. Все още липсват 500 евро. Моля ви да проверите това отново. Благодаря и хубав ден.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Ще държа всички в течение как върви това и дали нещата продължават да вървят добре с изплащанията, но не мисля, че ще има проблеми

Автоматичен превод:
преди 1 година

Би било прекрасно. Моля, дръжте ни в течение 🙂

Автоматичен превод:
Marzi
преди 1 година

Ако сте направили тегленето чрез банкова сметка, тогава 3 дни чакане, откакто сте изпратили тегленето, е доста кратък период на изчакване. Между другото, как намерихте казиното? Знам, че са доста нови.

Автоматичен превод:
Xarocks
преди 1 година

Здравей Xarocks,

Току що ти изпратих имейл.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Да, надявам се днес отново да излезе плащане! И след това отново на всеки 2 дни!

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 1 година

плащането все още предстои от 1.03 мисля, че днес или утре ще излезе, тогава малко по малко ще дам обратна връзка!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Така че не получих имейл с доказателство и само едно от двете плащания беше публикувано в моя акаунт. Все още липсват 500 евро. Моля ви да проверите това отново. Благодаря и хубав ден

Здравейте екип на Scatterhall,

Бързо получих липсващите 500 евро, те удържаха на думата си, добра работа, благодаря ви за добрата подкрепа, продължавайте в същия дух 🙂 тогава играта в казино Scatter Hall е забавна

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Вече повече от 9 дни чакам акаунта ми да бъде верифициран. Бихте ли ми обяснили защо отнема толкова невероятно време само проверката на документите ми?


Потребителско име: Saint90

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Saint90
преди 1 година

Здравей Saint90,

Бих искал искрено да се извиня за забавянето при изпращането на вашето плащане. Разбирам, че това ви е причинило неудобство и разочарование, и искам да ви уверя, че работим за разрешаването на проблема възможно най-бързо.

Моля, бъдете сигурни, че плащането ви ще бъде изпратено днес или утре. Ние ценим това, че играете в нашето казино, и оценяваме вашето търпение и разбиране по този въпрос.

Благодарим ви, че ни обърнахте внимание и още веднъж приемете нашите извинения за причиненото неудобство.

С Най-Добри Пожелания,

Скатърхол

Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

Наистина ми харесва да играя във вашето казино. Наистина ли. Особено бонусите, които предлагат, са много атрактивни. Но 9 дни само за проверка на документи? + моето изплащане, което все още не е обработено. Просто ви моля да се погрижите за това "незабавно". Бих искал да депозирам отново при вас и да използвам вашите бонуси, но не мога, тъй като все още имам пари в сметката.

Редактирано от автора преди 5 минути

Автоматичен превод:
преди 1 година

Получих плащането отново потвърдено в петък и вече в акаунта днес - това е наистина забавно 🤩

Надявам се да мине също толкова бързо с останалите ми 4 и най-накрая отново да използвам страхотните предложения в Scatterhall 👍

@ Scatterhall продължавай все така 👏

Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

Здравейте,

Току-що ви изпратих имейл във връзка със заявка за теглене на моя акаунт в Spinspirate. Бихте ли го проверили, моля? Моето потребителско име там е rekin87.

Билет #R2WHK

Поздрави

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Здравей Даниел,


В началото също ми отне известно време да направя първото изплащане - но те се извиниха тук, защото имаха проблеми със системата си - оттогава трябва честно да кажа, че изплащанията се обработват в рамките на 3 дни и са в моята сметка бързо 👍


Наздраве Марио

Автоматичен превод:
Mixer
преди 1 година

Отговорих на вашия имейл вчера и ви обясних процеса, надявам се това да помогне.

Скатърхол

Автоматичен превод:
преди 1 година

Така че не получих имейл с доказателство и само едно от двете плащания беше публикувано в моя акаунт. Все още липсват 500 евро. Моля ви да проверите това отново. Благодаря и хубав ден

Здравейте екип на Scatterhall,

Бързо получих липсващите 500 евро, те удържаха на думата си, добра работа, благодаря ви за добрата подкрепа, продължавайте в същия дух 🙂 тогава играта в казино Scatter Hall е забавна

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добри новини! Радвам се за теб 🙂 👍

Автоматичен превод:
Marzi
преди 1 година

Благодаря за актуализацията Марио. Надявам се да останете доволни и ви желая и хубави печалби.

Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

Здравейте, можете ли да разберете какво става с моето теглене на средства в биткойн?

Чакам тегленето на средства от 4 март, но все още не съм получил парите

ovaaal

Автоматичен превод:
ovaaal
преди 1 година

Здравей ovaaal,

Благодаря ви за вашето съобщение. За съжаление в момента имаме системни проблеми, които са засегнали Scatterhall. Извиняваме се за причиненото неудобство и ви уверяваме, че веднага щом Scatterhall започне да работи отново, ще продължим оттам, откъдето спряхме.

Отбелязахме и вашето плащане и оценяваме търпението ви, докато работим за разрешаването на проблема. Ако имате допълнителни притеснения или въпроси, моля, не се колебайте да се свържете с нас.

Благодаря за разбирането.

С Най-Добри Пожелания,

Скатърхол

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, вчера получих имейл „Изтеглянето от Scatterhall е прието", сега сайтът го няма и досега няма пари по сметката ми...


Ако парите дойдат днес, ще остана настрана

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
nico1234567
преди 1 година

Изглежда, че са в процес на поддръжка, така че се опитайте да имате малко търпение. Да се надяваме, че уебсайтът ще се върне скоро.

Автоматичен превод:
1...12 13 14...93
Отидете на страницаот 93 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини