ФорумКазинаScatterhall Casino - обща дискусия

Scatterhall Casino - обща дискусия (страница 11)

преди 1 година от Fabi84
|
240247 преглеждания 1852 отговора |
|
1...10 11 12...93
преди 1 година

В момента изплащанията вървят страхотно, все още имам отворени, но мисля, че ще бъдат изплатени днес! Всичко върви много добре в Scatterhall и те наистина се опитват да посрещнат всички!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаеми екип на Casinoguru, бих искал да ви попитам как е възможно да бъда пренасочен неправилно след като съм направил депозит в Scatterhall и се появява: Bad Gateway Wild Pharaoh. За съжаление не направих скрийншот, но тук със сигурност не разказвам приказки. Можете също така да видите бонусите и времето за чат на живо, това е абсолютно същото като в Wild Pharaoh! Попитах в чата дали са свързани с Wild Pharaoh, но веднага бях блокиран, но малко след това ръководителят на филиала Август Бергер написа тук, те просто получават 50 евро бонус и акаунтът е отворен отново. Просто не пиша рецензия.....

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

И скъпи екип на Casinoguru, как едно казино може да дава 200% бонус за всеки депозит? Дори не съм се доближавал до това за 8 години онлайн игри. Защото какво само може да се обърка с нещата. И къде е защитата на играча в това казино. Моят акаунт беше окончателно затворен чрез чат без повторно отваряне и успях да го отворя отново веднага, без да се охладя. Или лимитът за депозит може да бъде изтрит незабавно, без да се охлажда. Ръководителят на филиала ми писа, че ако искате бонус без депозит, изчистете лимита си за депозит чрез чат и след това поискайте бонуса директно в чата...няма думи

Автоматичен превод:
преди 1 година

И като последното, скъпи екип на Casinoguru, защо Scatterhall винаги се нуждае от потребителските имена, които винаги изискват тук в нишката? Казвам им, че плащат само на тези, които се оплакват публично и използват потребителските имена, за да ги локализират. Няма да имате нужда от потребителски имена, ако казиното просто плаща на всички. Как виждате екипа на Casinoguru?

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 1 година

Уважаема ТиноЕлина,

Като Scatterhall, ние сме щастливи да чуем, че нашите изплащания вървят страхотно и че сме в състояние да се приспособим към нашите потребители според нашите възможности. Разбираме, че навременните и надеждни плащания са важни за нашите потребители и винаги се стремим да обработваме плащанията възможно най-бързо и ефективно.

Бихме искали да напомним на нашите потребители, че плащанията обикновено се обработват само през делничните дни, от понеделник до петък, с изключение на официалните празници. Поради това е възможно плащанията да не бъдат обработени до следващия работен ден, ако днес е банков празник във вашето местоположение или в местоположението на платежния процесор.

Въпреки това, ако приемем, че днес е обикновен работен ден, ние се ангажираме да обработваме плащанията според нашите стандартни графици за обработка. Ако имате някакви проблеми или забавяния с плащането си, моля, не се колебайте да се свържете с нашия екип за поддръжка за съдействие. Оценяваме вашето постоянно доверие и подкрепа в Scatterhall.

На Ваше разположение,

Скатърхол

Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

Всичко е страхотно ☺️ благодаря

Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаеми екип на Casinoguru, бих искал да ви попитам как е възможно да бъда пренасочен неправилно след като съм направил депозит в Scatterhall и се появява: Bad Gateway Wild Pharaoh. За съжаление не направих скрийншот, но тук със сигурност не разказвам приказки. Можете също така да видите бонусите и времето за чат на живо, това е абсолютно същото като в Wild Pharaoh! Попитах в чата дали са свързани с Wild Pharaoh, но веднага бях блокиран, но малко след това ръководителят на филиала Август Бергер написа тук, те просто получават 50 евро бонус и акаунтът е отворен отново. Просто не пиша рецензия.....

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей yasin61

Първо би било добре да представите такава екранна снимка.

Освен това, като независима компания, ние не можем да отговорим на такъв въпрос. Ние преглеждаме казината, но не проучваме настройките на опциите за плащане. Ако представите доказателство, казиното трябва да обясни вместо това. Предполагам, че е очевидно за всички ни.

Не казвам, че няма прилики. Ние, както и вие, нямаме никакви доказателства, че казиното има нещо общо с друго. Ако попаднете на такъв - публикувайте го тук или го изпратете като актуализация:

file


Автоматичен превод:
преди 1 година

И като последното, скъпи екип на Casinoguru, защо Scatterhall винаги се нуждае от потребителските имена, които винаги изискват тук в нишката? Казвам им, че плащат само на тези, които се оплакват публично и използват потребителските имена, за да ги локализират. Няма да имате нужда от потребителски имена, ако казиното просто плаща на всички. Как виждате екипа на Casinoguru?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Виждам много доволни играчи. Попитайте казиното за техните мотивации, но мисля, че такова ниво на подкрепа е специално. Досега не е имало толкова активен представител на казиното - доколкото си спомням. Играчите печелят от подобен подход, не мислите ли?

Автоматичен превод:
преди 1 година

И скъпи екип на Casinoguru, как едно казино може да дава 200% бонус за всеки депозит? Дори не съм се доближавал до това за 8 години онлайн игри. Защото какво само може да се обърка с нещата. И къде е защитата на играча в това казино. Моят акаунт беше окончателно затворен чрез чат без повторно отваряне и успях да го отворя отново веднага, без да се охладя. Или лимитът за депозит може да бъде изтрит незабавно, без да се охлажда. Ръководителят на филиала ми писа, че ако искате бонус без депозит, изчистете лимита си за депозит чрез чат и след това поискайте бонуса директно в чата...няма думи

Автоматичен превод:
преди 1 година

И как е възможно още да не сте пуснали жалбата, чудя се? Направете го и всички ще видим какво не е наред и кой е крив. Това е същият съвет, който давам на всеки оплакващ се играч.

Започнете веднага, моля:

https://casino.guru/complaints


Автоматичен превод:
преди 1 година

Следващото изплащане беше обработено много бързо отново 👍 без да питате и т.н.


Бих искал също така да спомена, че никога не ми се е налагало да давам псевдонима си - и тегленията ми сега се обработват в рамките на 2 дни!


още от мен 👍 за Scatterhall - 100% препоръка от мен




Автоматичен превод:
Marzi
преди 1 година

Скъпа Марзи,

Благодаря ви много, че отделихте време, за да ни предоставите вашите приятелски и положителни отзиви. Наистина го оценяваме, когато нашите играчи споделят своя опит с нас и сме развълнувани да чуем, че сте си прекарали страхотно в нашата платформа.

В някои случаи за нас е полезно да имаме потребителско име, свързано с акаунта на играч, за да му помогнем по-бързо. Винаги се стремим бързо да идентифицираме и разрешаваме всички проблеми или проблеми, които нашите играчи могат да срещнат на нашата платформа, и наличието на потребителско име, което е на разположение, може да ни помогне да ускорим процеса. Така че, ако някога се нуждаете от помощта на нашия екип за поддръжка, моля, предоставете ни вашето потребителско име, за да можем да намерим вашия акаунт и да ви предоставим възможно най-добрата помощ.

Ако някога имате нужда от допълнителна помощ или имате други въпроси, моля, не се колебайте да се свържете с нас. Винаги сме тук, за да помогнем и се ангажираме да предоставим възможно най-доброто изживяване за нашите играчи.

Благодарим ви отново за обратната връзка и очакваме с нетърпение да продължим да ви предоставяме страхотно игрово изживяване.

С Най-Добри Пожелания,

Скатърхол

Автоматичен превод:
преди 1 година

При мен отнема повече време. Последните 500€ чакат освобождаване. Получавам имейли с бонус оферти всеки ден, но, разбира се, не плащам, докато всичко не бъде изплатено. Чатът на живо се отнася само до правилата и условията, което може да отнеме повече от 1-2 дни. Но винаги? Надявам се сега всичко да е наред.

Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

Това с 27 май не е станало така, ще изчакам да видим дали ще стане още нещо 🙂

Автоматичен превод:
Nero
преди 1 година

Здравей Неро,

Надявам се това съобщение да ви намери добре. Исках да ви информирам, че вашето плащане беше обработено и изпратено вчера и трябва да бъде при вас този следобед, както беше потвърдено от нашия финансов екип.

Извиняваме се за неудобството, причинено от забавянето при обработката на вашето плащане. Моля, бъдете сигурни, че работим за подобряване на нашите процеси, за да гарантираме навременни плащания в бъдеще.

Благодарим ви за търпението и разбирането по този въпрос. Ако имате допълнителни въпроси или притеснения, моля не се колебайте да се свържете с нас.

С Най-Добри Пожелания,

Скатърхол


Автоматичен превод:
asgard18
преди 1 година

Уважаеми asgard18,

Имаме удоволствието да ви информираме, че целият ви баланс е решен и изплатен изцяло. Извиняваме се за неудобството, причинено от забавянето поради системни проблеми през последните няколко седмици.

Ние разбираме, че чакането вашите средства да бъдат обработени може да бъде разочароващо и искаме да ви уверим, че поемаме отговорността си да предоставяме навременни и ефективни услуги много сериозно. Непрекъснато работим за подобряване на нашите системи, за да гарантираме, че подобни проблеми няма да възникват в бъдеще.

Бихме искали да ви благодарим, че избрахте нашето казино и се надяваме, че ще продължите да се наслаждавате на широката гама от игри и услуги, които предлагаме. Ако имате допълнителни въпроси или притеснения, моля не се колебайте да се свържете с нас.

Благодаря ви отново за търпението и разбирането.

С Най-Добри Пожелания,

Скатърхол


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Подал жалба

Автоматичен превод:
yasin61
преди 1 година

Това е добре. Сега екипът по жалбите ще го разгледа и ще продължи.

Благодаря ви за отзивчивостта.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Уважаеми гуру и екип за жалби,

Благодарим ви, че обърнахте внимание на този въпрос. Ние проучихме задълбочено и можем да потвърдим, че въпросният играч вече няма акаунт в никоя от нашите марки. Освен това, бихме искали да ви информираме, че никога повече няма да бъде открит акаунт за този играч в бъдеще.

Бихме искали да уточним, че предоставихме на играча бонус като жест на добра воля поради неуспешен бонус код. Изглежда обаче, че играчът многократно е искал все повече и повече бонуси, които ние сме предоставяли многократно. Ние не одобряваме никакви опити за изнудване и всяко подобно действие от страна на играча ще бъде разгледано от нашия правен екип.

Ние поемаме сериозно отговорността си да осигурим честно и прозрачно игрово изживяване и няма да толерираме никакво измамно или злоупотребяващо поведение от нашите играчи. Оценяваме вашето сътрудничество по този въпрос и оставаме ангажирани с поддържането на най-високите стандарти на почтеност и справедливост в нашите операции.

С Най-Добри Пожелания,

Скатърхол

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден,

Чакам плащанията от по 500 евро от 16 февруари 2023 г. и 27 февруари 2023 г. Те бяха одобрени по имейл. За съжаление не съм резервирал пари в банковата си сметка. Печалбата ми е от януари 2023 г., оттогава само 2 от 4-те изплащания са работили и също са пристигнали в банковата ми сметка. Това е много досадно. Моля Scatter Hall да провери това.


Потребителско име: Xarocks


Актуализация: едно от 2 плащания вече е пристигнало в сметката ми, все още липсват 500 евро

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Поисках 3 изплащания през последните 6 дни - днес получих всичките 3 изплащания - мисля, че е страхотно, че Scatterhall сега работи толкова добре с изплащанията 👍


Надявам се, че следващите ми ще бъдат обработени толкова бързо - определено ще ви позволя да се чуете отново

все пак за всички, които имат съмнения относно Scatterhall - мисля, че това е едно от най-добрите налични казина в момента

Автоматичен превод:
1...10 11 12...93
Отидете на страницаот 93 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини