преди 6 дни
Колко дни след заявката за теглене ви платиха? Имам 3 чакащи
How many days after the withdrawal request did they pay you? I have 3 pending
Quanti giorni dopo ti hanno pagato dalla riwchiesta di prelievo? Io ne ho 3 in sospeso
0
Колко дни след заявката за теглене ви платиха? Имам 3 чакащи
How many days after the withdrawal request did they pay you? I have 3 pending
Quanti giorni dopo ti hanno pagato dalla riwchiesta di prelievo? Io ne ho 3 in sospeso
Хей Лука Лука,
Отне ми цяла вечност - около месец общо.
По някое време (тъй като не виждах друга възможност) подадох жалба тук и заплаших, че ще предприема съдебни действия.
Един ден по-късно парите бяха там.
Сега изтрих акаунта си - желая ви много успех 🙏
Hey Luca Luca,
It took me forever - about a month in total.
At some point (because I saw no other option) I filed a complaint here and threatened to take legal action.
One day later the money was there.
I have now deleted my account - I wish you much success 🙏
Hey Luca Luca,
es hat bei mir ewigkeiten gedauert - insgesamt knapp einen Monat.
Ich habe irgendwann (weil ich keine andere Möglichkeit mehr gesehen habe) hier Beschwerde eingereicht und gedroht rechtliche Schritte einzuleiten.
schwupps einen Tag später war das Geld da.
ich habe mein Konto da nun gelöscht - ich wünsche dir viel Erfolg 🙏
Благодаря за отговора, мислите ли, че трябва да ги заплашвам и тях, както направихте?
Thanks for the reply, do you think I should threaten them too like you did?
Grazie della risposta, credi che dovrò minacciarli anch’io come hai fatte te?
Благодаря за отговора, смятате ли, че ще трябва да подам жалба и да се обърна към съда? Колко още време трябва да им дам? Тегленията ми датират от 1-2-3 декември, но в чата и по имейл винаги ми отговарят едно и също нещо.
Thanks for the reply, do you think I will have to file a complaint and go to court? How much more time do I have to give them? My withdrawals date back to December 1-2-3 but in chat and by email they always answer me the same thing..
Grazie della risposta, pensi che anch’io dovrò sporgere denuncia e andare per le vie legali ? Quanto tempo gli devo dare ancora? I miei prelievi risalgono al 1. -2-3 dicembre ma in chat e per e-mail mi rispondono sempre la stessa cosa ..
Може би изчакайте още малко, засега бих казал само, че сте се свързали с Casino-Guru с проблема и сте подали жалба.
Maybe wait a little longer, for now I would just say that you have contacted Casino-Guru with the issue and filed a complaint.
Warte vielleicht noch ein wenig ab, ich würde vorerst vielleicht nur mitteilen, dass du dich mit dem Anliegen an Casino-Guru gewendet hast und Beschwerde eingereicht hast.
Благодаря за отговора, смятате ли, че ще трябва да подам жалба и да се обърна към съда? Колко още време трябва да им дам? Тегленията ми датират от 1-2-3 декември, но в чата и по имейл винаги ми отговарят едно и също нещо.
Thanks for the reply, do you think I will have to file a complaint and go to court? How much more time do I have to give them? My withdrawals date back to December 1-2-3 but in chat and by email they always answer me the same thing..
Grazie della risposta, pensi che anch’io dovrò sporgere denuncia e andare per le vie legali ? Quanto tempo gli devo dare ancora? I miei prelievi risalgono al 1. -2-3 dicembre ma in chat e per e-mail mi rispondono sempre la stessa cosa ..
Все още бих изчакал, ако бях на твое място. Имате подадена жалба при нас и аз поне бих изчакал да видя как ще се развие. Ако не успеем да ви помогнем, тогава бих помислил за следващите стъпки, тъй като смятам, че ще отнемат повече време.
какво мислиш 🙂
I'd still wait if I were you. You have a complaint filed with us and I would at least wait to see how it turns out. If we fail to help you, then I would think about the next steps, as I believe they will be more time consuming.
What do you think? 🙂
Разбира се, че ти се доверих... така или иначе се свързвам с тях всеки ден и за съжаление винаги получавам едни и същи отговори, които ти изпращам
Of course I trusted you... anyway I contact them every day and unfortunately I always get the same answers that I forward to you
Certamente mi sono affidato a voi .. comunque tutti i giorni li contatto e purtroppo sempre le stesse risposte che ti inoltro
Ами по принцип не си научил нищо, все още имам чувството, че песента е същата. Просто ще трябва да запазите хладнокръвие и ще видим какво ще се случи по-нататък. Ако нищо, нашият екип ще се опита да помогне.
Що се отнася до тегленията, за мен е ясно, че повечето казина не ги обработват през уикендите. И агентът за чат на живо няма правомощия да ускорява нещата или нещо подобно. Има финансов отдел, който да се занимава с тегления, така че от друга страна, разбирам, че те нямат какво да ви кажат.
Well basically you didn't learn anything, it's still the same song I have a feeling. You'll just have to keep a cool head and we'll see what happens next. If nothing, our team will try to help.
As far as withdrawals go, it's clear to me that most casinos don't process them on weekends. And the live chat agent doesn't have the authority to speed things up or anything like that. There is a finance department to deal with withdrawals, so on the other hand, I understand that they don't have much to tell you.
Добро утро това е отговорът, който ми изпратиха на моя имейл...
Определено няма да бъдат обработени през уикенда, така че ще трябва да изчакам до понеделник, за да видя дали има новини.
Good morning this is the answer they sent me to my email…
They definitely won't be processed over the weekend so I'll have to wait until Monday to see if there's any news.
Buongiorno questa è la risposta che mi hanno mandato alla mia e-mail …
nel weekend non verranno processati di sicuro quindi dovrò aspettare lunedì per vedere se ci sono novità.
Разбира се, така че уведомете ме, ако нещо се промени днес или през следващите няколко дни.
надявам се
Успех.☘️
Sure, so let me know if anything moves today or in the next few days.
I hope so.
Good luck.☘️
Дори днес нищо обичайните истории и минаха 15 дни, прикачвам техните отговори ..
Какво трябва да направя, за да си върна печалбата?
Even today nothing the usual stories and 15 days have passed I attach their answers ..
What do I have to do to recover my winnings?
Anche oggi nulla le solite storie e sono passati 15 giorni allego le loro risposte ..
che cosa devo fare per recuperare le mie vincite?
Виждам, че винаги е едно и също.
Както и да е, въпреки че знам, че вероятно не искате да го чуете, ще трябва да имате търпение. Без това няма да работи. Нашият екип открива всичко необходимо от вас и ще се намеси при първа възможност.
I see it's always the same.
Anyway, even though I know you probably don't want to hear it, you'll have to be patient. It won't work without that. Our team is finding out everything we need from you and will intervene as soon as we can.
Да се надяваме... не знам какво друго да кажа... все ми казват, че скоро ще плащат, но вече не вярвам
Let's hope... I don't know what else to say... they keep telling me they'll pay soon but I don't believe it anymore
Speriamo .. non so più che dire .. mi ripetono che pagheranno presto ma ormai non ci credo piu
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.