НачалоФорумКазинаRoyalGame Casino - обща дискусия

RoyalGame Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 4 месеца от nebojsasavic12
|
2 941 преглеждания 73 отговора |
|
1...3 4
Lucaluca
преди 6 дни

Колко дни след заявката за теглене ви платиха? Имам 3 чакащи

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Хей Лука Лука,


Отне ми цяла вечност - около месец общо.

По някое време (тъй като не виждах друга възможност) подадох жалба тук и заплаших, че ще предприема съдебни действия.

Един ден по-късно парите бяха там.


Сега изтрих акаунта си - желая ви много успех 🙏

Автоматичен превод:
Ickel
преди 6 дни

Благодаря за отговора, мислите ли, че трябва да ги заплашвам и тях, както направихте?

Автоматичен превод:
Ickel
преди 6 дни

Благодаря за отговора, смятате ли, че ще трябва да подам жалба и да се обърна към съда? Колко още време трябва да им дам? Тегленията ми датират от 1-2-3 декември, но в чата и по имейл винаги ми отговарят едно и също нещо.

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Може би изчакайте още малко, засега бих казал само, че сте се свързали с Casino-Guru с проблема и сте подали жалба.



Автоматичен превод:
преди 6 дни

Благодаря за отговора, смятате ли, че ще трябва да подам жалба и да се обърна към съда? Колко още време трябва да им дам? Тегленията ми датират от 1-2-3 декември, но в чата и по имейл винаги ми отговарят едно и също нещо.

Автоматичен превод:
преди 5 дни

Все още бих изчакал, ако бях на твое място. Имате подадена жалба при нас и аз поне бих изчакал да видя как ще се развие. Ако не успеем да ви помогнем, тогава бих помислил за следващите стъпки, тъй като смятам, че ще отнемат повече време.

какво мислиш 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 дни

Разбира се, че ти се доверих... така или иначе се свързвам с тях всеки ден и за съжаление винаги получавам едни и същи отговори, които ти изпращам file

file

Автоматичен превод:
Lucaluca
преди 5 дни

Ами по принцип не си научил нищо, все още имам чувството, че песента е същата. Просто ще трябва да запазите хладнокръвие и ще видим какво ще се случи по-нататък. Ако нищо, нашият екип ще се опита да помогне.

Що се отнася до тегленията, за мен е ясно, че повечето казина не ги обработват през уикендите. И агентът за чат на живо няма правомощия да ускорява нещата или нещо подобно. Има финансов отдел, който да се занимава с тегления, така че от друга страна, разбирам, че те нямат какво да ви кажат.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 дни

Добро утро това е отговорът, който ми изпратиха на моя имейл...

file

Определено няма да бъдат обработени през уикенда, така че ще трябва да изчакам до понеделник, за да видя дали има новини.

Автоматичен превод:
Lucaluca
преди 2 дни

Разбира се, така че уведомете ме, ако нещо се промени днес или през следващите няколко дни.

надявам се

Успех.☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 дни

Дори днес нищо обичайните истории и минаха 15 дни, прикачвам техните отговори .. filefilefile

Какво трябва да направя, за да си върна печалбата?

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Трябва да се намесите... тук нищо не се отблокира

Автоматичен превод:
Lucaluca
преди 21 часове

Виждам, че винаги е едно и също.

Както и да е, въпреки че знам, че вероятно не искате да го чуете, ще трябва да имате търпение. Без това няма да работи. Нашият екип открива всичко необходимо от вас и ще се намеси при първа възможност.

Автоматичен превод:
преди 18 часове

Да се ​​надяваме... не знам какво друго да кажа... все ми казват, че скоро ще плащат, но вече не вярвам

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини