Моля, информирайте ни за всякакви промени. Ще чакаме новините тук.
Keep us updated about any changes, please. We'll wait here for the news.
Имам и 1500e за теглене и ме е страх! Последният път, когато опитах 250 евро, парите се върнаха в сметката ми в казиното след 2 седмици! Казиното каза, че моята банка не е одобрила плащането! Така че имам проблеми! Надявам се някой от вас да е получил парите си в банковата сметка
I also have 1500e to withdrawall, and im afaraid ! Last time i tryed 250 Euros the the money came back in my casino account After 2 weeks ! The Casino sayd my bank didnt aproved the paymant! So i have issues ! I hope anyone of you has get they money in the bank account
Здравейте, значи не успяхте да изтеглите €25? Сега, след като въведохте тегленето, как е? Използвахте ли същия метод на плащане? Свързахте ли се и с банката, за да видите дали това наистина е вярно и тя отказа парите?
уведомете ме
Hello and so you didn't manage to withdraw the €25? Now that you've entered the withdrawal, how is it? Did you use the same payment method? Did you also contact the bank to see if this is really true and it refused the money?
Let me know.
здравейте всички
Спечелих общо €3000, които бих искал да ми бъдат изплатени. Независимо от факта, че можете да заявите теглене само на €500 наведнъж и само всеки ден (максимум 3 текущи тегления), аз чакам парите си вече 12 дни.
Състоянието на изплащанията все още не е променено (все още се проверява).
Според поддръжката вече 5 пъти съм поставен в списък с приоритети, процесът вече е ескалирал няколко пъти според поддръжката и трябва да се свърже с мен "ВИП мениджър" - вече са минали 5 дни.
НИЩО не се случва на този сайт, това е най-лошата поддръжка и процес, които някога съм изпитвал в казино, всеки ден чувам „трябва да е тук днес" или „финансовият отдел работи активно по вашето изплащане" – ГЛУПОСТИ!
Някой има ли съвет какво друго мога да направя? Бавно започвам да усещам, че тук не се изплащат пари (на никого) и че сайтът е огромна измама!
Някой има ли съвет?
*В чата ми беше обещано писмено, че ще ескалира - това беше преди 4 дни
Hello everyone,
I won a total of €3000, which I would like to have paid out. Regardless of the fact that you can only request a withdrawal of €500 at a time and only every day (maximum of 3 ongoing withdrawals), I have been waiting for my money for 12 days now.
The status of the payouts has not changed yet (still being verified).
According to support, I have already been put on a priority list 5 times, the process has already been escalated several times according to support and a "VIP Manager" should contact me - it has already been 5 days.
NOTHING is happening on this site, it is by far the worst support and process I have ever experienced in a casino, every day I hear "it should be here today" or "the finance department is actively working on your payout" - NONSENSE!
Does anyone have any advice on what else I can do? I'm slowly getting the feeling that no money is being paid out here (to anyone) and that the site is a huge scam!
Does anyone have any advice?
*In the chat I was promised in writing that it would be escalated - that was 4 days ago
Hallo zusammen,
ich habe insgesamt 3000€ gewonnen, welche ich mir gerne auszahlen lassen würde. Unabhängig der Tatsache, dass man nur 500€ auf einmal und auch nur jeden Tag eine Auszahlung beantragen kann (höchstens 3 laufende Auszahlungen), warte ich nun seit 12 Tagen auf mein Geld.
Der Status der Auszahlungen hat sich noch nicht verändert (wird noch immer Überprüft).
Ich wurde laut Support bereits 5x in eine Prio-Liste geschoben, der Prozess wurde laut Support bereits mehrfach eskaliert und es sollte sich ein "VIP Manager" bei mir melden - ist bereits auch 5 Tage her.
Es passiert GAR NICHTS auf dieser Seite, es ist mit großem Abstand der schlechteste Support und auch Prozess den ich je in einem Casino erlebt habe, jeden Tag höre ich "heute sollte es da sein" oder "die Finanzabteilung arbeitet aktiv an Ihrer Auszahlung" - PUSTEKUCHEN!
Hat jemand einen Rat was ich noch unternehmen kann? So langsam habe ich das Gefühl, dass hier gar kein Geld (bei niemanden) ausgezahlt wird und die Seite ein Riesen Scam ist!
Hat jemand einen Rat?
*Im Chat wurde mir schriftlich zugesagt das es eskaliert wird - das war vor 4 Tagen
Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран в това казино?
Ако е така, не виждам причината да има такова забавяне, особено ако поддръжката ви каже, че ще бъде обработено скоро.
Ако мога да предложа: може би трябва да изчакате до понеделник, тъй като обикновено финансовият отдел не работи през уикенда и ако дори тогава няма актуализация, подайте жалба тук на нашия сайт.
Какво ще кажете за това решение?🤔
Нашият екип ще се намеси във вашия случай и ще се свърже с казиното във връзка с него. Надяваме се, че ще комуникират с нас и ще имат желание да разрешат проблема.
Ето връзката, която трябва да последвате и да подадете жалба, където да опишете цялата ситуация.
Кажете ни, ако има новини, моля.
May I ask if your account is fully verified at this casino?
If so, I don't see the reason why there has been such a delay, especially if the support tells you that it will be processed soon.
If I may suggest: maybe you should wait until Monday, as usually there is no financial department working during the weekend, and if there is no update even then, submit a complaint here on our site.
What do you say about this solution?🤔
Our team will intervene in your case and contact the casino regarding it. Hopefully they will communicate with us and will be willing to solve the issue.
Here is the link you need to follow and file a complaint where you describe the whole situation.
Let us know if there is any news, please.
Здравей Роми,
много благодаря за бързия отговор.
Все още не съм се верифицирал и нямам право на проверка или не мога да се верифицирам в момента.
Поддръжката казва, че не могат да видят никаква заявка за потвърждение в момента и когато щракна върху потвърждение на страницата, получавам следната информация: „Изглежда, че акаунтът ви не трябва да бъде потвърден. Забавлявайте се с нашите игри."
Така че дори нямам възможност да се верифицирам.
Вече се опитах да подам жалба вчера, но когато искам да премина към следващия въпрос, не работи.
Винаги трябва да се връщам и не мога да подам жалба - какво мога да направя?
Благодаря много!
Hello Romi,
many thanks for the quick response.
I have not yet verified myself and I am not entitled to verification or am unable to verify myself at this time.
Support says they can't see any verification request at the moment and when I click on verification on the page I get the following information: "It looks like your account does not need to be verified. Have fun with our games."
So I don't even have the option to verify myself.
I already tried to submit a complaint yesterday but when I want to move on to the next question it doesn't work.
I always have to go back and can't file a complaint - what can I do?
Thank you very much !
Hallo Romi,
vielen Dank für die schnelle Antwort.
Ich habe mich noch nicht verifiziert und eine Verifizierung steht mir auch nicht zu bzw. ich kann mich zurzeit nicht verifizieren.
Der Support sagt, er könne zurzeit keine Aufforderung zur Verifizierung sehen und wenn ich auf der Seite auf Verifizierung gehe bekomme ich folgende Info: "Es sieht so aus, als ob dein Konto nicht verifiziert werden muss. Viel Spaß mit unseren Spielen".
Ich habe also nicht mal die Möglichkeit mich zu verifizieren.
Eine Beschwerde habe ich bereits gestern versucht einzureichen aber wenn ich mit der nächsten Frage fortfahren möchte geht es nicht weiter.
Ich muss immer zurück und kann keine Beschwerde einreichen - was kann ich da tun?
Besten Dank !
Виждам, че ако все още не се нуждаете от потвърждение, значи забавянето е доста голямо и не разбираме какво може да отнеме толкова време за обработка на казиното.
Що се отнася до жалбата, ако не можете да я подадете, опитайте да изчистите бисквитките си или я подайте с друго устройство. Можете също да опитате друг браузър, за да видите дали това помага или не.
Ако проблемът продължава, ще се опитам да разбера какво може да е.
Ще чакам да видя дали работи за вас или не.
I see, if you don't need to be verified yet, then the delay is quite big and we don't understand what the casino can take so long to process.
As for the complaint, if it is not possible to file it, try to clear your cookies or file it with another device. You can also try a different browser to see if that helps or not.
If your problem persists I will try to find out what might be the matter.
I'll be waiting to see if it works for you or not.
Здравей Джаро,
Днес е 14-ият ден, в който чакам изплащането си и поддръжката все още ме отблъсква с „Трябва да е тук скоро" - досега нищо не се е случило и всичките ми заявки все още са „В процес".
Поисках изплащанията си на 3, 4 и 5 ноември - все още нито едно не е обработено и нищо не се случва.
Сега пускам жалба - с Firefox става
Hello Jaro,
Today is the 14th day I've been waiting for my payout and support is still putting me off with "It should be here soon" - so far nothing has happened and all my requests are still "In process".
I requested my payouts on November 3rd, 4th and 5th - none have been processed yet and nothing is happening.
I am now filing a complaint - with Firefox it works
Hallo Jaro,
heute ist der 14 Tag auf den ich auf meine Auszahlung warte und ich werde weiterhin vom Support vertröstet mit "Es sollte bald da sein" - bislang ist nichts passiert und alle meine Anfragen stehen weiterhin auf "In Bearbeitung".
Meine Auszahlungen habe ich am 03.11. / 04.11. und 05.11. beantragt - keine wurde bisher bearbeitet und es tut sich einfach nichts.
Ich reiche nun eine Beschwerde ein - mit Firefox geht es
Радвам се, че намерихте начин да подадете жалбата си и сега нашият екип може да се опита да се намеси във вашия случай и да се надяваме скоро да разбере причината за това забавяне.
Ако има някаква актуализация, моля, уведомете ни със сигурност, за да можем да бъдем информирани за всяко движение от казиното, ако има такова.
Ще стискаме палци за най-бързо разрешаване.🤞
I am glad you found out a way to submit your complaint and now our team can try to intervene in your case and hopefully soon find out the reason for this delay.
If there is any update please let us know for sure, so we can be informed about every movements from the casino, if any.
We'll keep our fingers crossed for the fastest resolution.🤞
приветствам те
За съжаление, аз също съм бил там много пъти, когато нещата са се объркали! Ти просто не следваш собствените им правила! Вече се отказах от тези казино сайтове, които дават бонус крабове и свързаните с тях сайтове. Ще погледна имената на фирмите и ще разбера на кого е! Не са лицензирани.
Дори не плащаха в този сайт.
I welcome you.
Unfortunately, I have also been there many times when things have gone wrong! You just don't follow their own rules! I have already given up on these casino sites that give bonus crabs and their associated sites. I'll look at the company names and find out who it belongs to! They are not licensed.
They didn't even pay on this site.
Üdvözlöm.
Sajnos én is sokszor voltam ott, hogy a dolgok csúsztak! Csak nem követi a saját szabályaikat! Már feladtam ezeket a kaszinó oldalakat, amelyek bónuszrákokat adnak, és a hozzájuk tartozó webhelyeket. Megnézem a cégneveket, és kiderítem, kihez tartozik! Nem rendelkeznek engedéllyel.
Még ezen az oldalon sem fizettek.
Ох, видях как приключи оплакването ви и е много неприятно. Жалко, че не реагираха и не разрешиха ситуацията, защото ако продължават така, вероятно няма да има добри последици за тях.
Както и да е, разбирам как се чувстваш и искрено съжалявам.
Надявам се, че ако все още играете в казино, ще намерите по-добро.😕
Oh, I saw how your complaint ended and it's very unpleasant. It's a shame they didn't respond and resolve the situation, because if they continue like this it probably won't have good consequences for them.
Anyway, I understand how you feel and I'm sincerely sorry.
I hope that if you still play in a casino, you'll find a better one.😕
Добро утро, пиша ви, защото имам нужда от помощ, имам 3 чакащи тегления на сайта royalgame на 500 евро, направени на 1.12.24 - 500 на 2.12.24 и 400 на 3.12.24, очевидно те все още се проверяват, дори ако повече от Изминаха 7 работни дни. Отговорите в чата винаги са едни и същи, тоест изпратиха напомняне до финансовия отдел, но нищо, изпратих и имейли до поддръжката, но те също получиха същия отговор. Моят акаунт не изисква проверка и не мога да намеря раздела за оплаквания на сайта.
Good morning I am writing to you because I need help, I have 3 pending withdrawals on the royalgame site of 500 euros made on 1.12.24 - 500 on 2.12.24 and 400 3.12.24 clearly they are still being verified even if more than 7 working days have passed. The responses in chat are always the same, that is, they sent a reminder to the financial department but nothing, I also sent emails to support but they also had the same response. My account does not require verification and I cannot find the complaints section on the site.
Buongiorno vi scrivo perché ho bisogno di aiuto, ho 3 prelievi in sospeso sul sito royalgame di euro 500 effettuato il 1.12.24 - 500 il 2.12.24 e 400 3.12.24 chiaramente sono ancora in verifica anche se sono passati più di 7 giorni lavorativi. Le risposte in chat sono sempre uguali cioè che hanno mandato un sollecito aL reparto finanziario ma nulla, ho mandato anche delle e-mail al supporto ma anche loro con la stessa risposta. Il mio account non richiede verifica e non riesco a trovare nel sito la sezione reclami.
Здравейте, Кристина вече ви писа във вашата жалба , че даваме на казината 14 дни за разрешаване и изпращане на пари на играча. Вероятно не е приятно да чувате подобни съобщения от казиното и знам, че често играчите искат краен срок или по-точна информация.
За съжаление, понякога казиното няма какво да каже и ще трябва да запазите хладнокръвие, докато тегленето ви бъде обработено. Ако нищо не се промени, нашият екип ще ви помогне.
Мислиш ли, че можеш да се справиш?
Hello, Kristina has already written to you in your complaint that we give casinos 14 days to resolve and send money to the player. It's probably not pleasant to hear similar messages from the casino and I know that often players would like a deadline or more accurate info.
Unfortunately, sometimes the casino has nothing to say and you will have to keep your cool until your withdrawal is processed. If nothing changes, then our team will assist you.
You think you can handle it?
Всичко се получи, всичко беше прехвърлено🙏
Everything worked out, everything was transferred🙏
Es hat alles geklappt, es wurde alles überwiesen🙏
Да се надяваме, че всичко ще се нареди по най-добрия начин
Let's hope everything works out for the best
Speriamo si risolva tutto per il meglio
Съжалявам, след колко дни ви платиха?
Sorry ickel after how many days did they pay you?
Scusa ickel dopo quanti giorni ti hanno pagato?
здрасти
Ако може, опитайте да използвате бутона за отговор, моля. Ако не го направите, играчът няма да бъде уведомен и може да пропусне вашия въпрос. това би било жалко.
Проверих предишните публикации и разбрах, че играчът каза:
„Вече 12 дни си чакам парите. с дата 14.11.24г. Е, това беше изключително бавно!
Hi!
If I may, try using the reply button, please. If you don't, the player will not get notified and may miss out on your question. that would be a shame.
I checked the previous posts and found out the player said:
"I have been waiting for my money for 12 days now." dated back on 14.11.24. Well, that was extremely slow!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.