ФорумКазинаRoyalGame Casino - обща дискусия

RoyalGame Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 3 месеца от nebojsasavic12
|
2179 преглеждания 49 отговора |
|
12 3
преди 2 месеца

Нямам избор, просто изчакайте в момента, надявам се да се оправи!! Благодаря

Автоматичен превод:
Vova1983
преди 2 месеца

Моля, информирайте ни за всякакви промени. Ще чакаме новините тук.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Имам и 1500e за теглене и ме е страх! Последният път, когато опитах 250 евро, парите се върнаха в сметката ми в казиното след 2 седмици! Казиното каза, че моята банка не е одобрила плащането! Така че имам проблеми! Надявам се някой от вас да е получил парите си в банковата сметка

Автоматичен превод:
jivanrolandjrd
преди 1 месец

Здравейте, значи не успяхте да изтеглите €25? Сега, след като въведохте тегленето, как е? Използвахте ли същия метод на плащане? Свързахте ли се и с банката, за да видите дали това наистина е вярно и тя отказа парите?

уведомете ме

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

filefile здравейте всички

Спечелих общо €3000, които бих искал да ми бъдат изплатени. Независимо от факта, че можете да заявите теглене само на €500 наведнъж и само всеки ден (максимум 3 текущи тегления), аз чакам парите си вече 12 дни.

Състоянието на изплащанията все още не е променено (все още се проверява).

Според поддръжката вече 5 пъти съм поставен в списък с приоритети, процесът вече е ескалирал няколко пъти според поддръжката и трябва да се свърже с мен "ВИП мениджър" - вече са минали 5 дни.


НИЩО не се случва на този сайт, това е най-лошата поддръжка и процес, които някога съм изпитвал в казино, всеки ден чувам „трябва да е тук днес" или „финансовият отдел работи активно по вашето изплащане" – ГЛУПОСТИ!


Някой има ли съвет какво друго мога да направя? Бавно започвам да усещам, че тук не се изплащат пари (на никого) и че сайтът е огромна измама!


Някой има ли съвет?


*В чата ми беше обещано писмено, че ще ескалира - това беше преди 4 дни


Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
Ickel
преди 1 седмица

Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран в това казино?

Ако е така, не виждам причината да има такова забавяне, особено ако поддръжката ви каже, че ще бъде обработено скоро.

Ако мога да предложа: може би трябва да изчакате до понеделник, тъй като обикновено финансовият отдел не работи през уикенда и ако дори тогава няма актуализация, подайте жалба тук на нашия сайт.

Какво ще кажете за това решение?🤔

Нашият екип ще се намеси във вашия случай и ще се свърже с казиното във връзка с него. Надяваме се, че ще комуникират с нас и ще имат желание да разрешат проблема.

Ето връзката, която трябва да последвате и да подадете жалба, където да опишете цялата ситуация.

Кажете ни, ако има новини, моля.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

Здравей Роми,

много благодаря за бързия отговор.

Все още не съм се верифицирал и нямам право на проверка или не мога да се верифицирам в момента.

Поддръжката казва, че не могат да видят никаква заявка за потвърждение в момента и когато щракна върху потвърждение на страницата, получавам следната информация: „Изглежда, че акаунтът ви не трябва да бъде потвърден. Забавлявайте се с нашите игри."


Така че дори нямам възможност да се верифицирам.

Вече се опитах да подам жалба вчера, но когато искам да премина към следващия въпрос, не работи.


Винаги трябва да се връщам и не мога да подам жалба - какво мога да направя?


Благодаря много!



Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
Ickel
преди 1 седмица

Виждам, че ако все още не се нуждаете от потвърждение, значи забавянето е доста голямо и не разбираме какво може да отнеме толкова време за обработка на казиното.

Що се отнася до жалбата, ако не можете да я подадете, опитайте да изчистите бисквитките си или я подайте с друго устройство. Можете също да опитате друг браузър, за да видите дали това помага или не.

Ако проблемът продължава, ще се опитам да разбера какво може да е.

Ще чакам да видя дали работи за вас или не.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 дни

Здравей Джаро,

Днес е 14-ият ден, в който чакам изплащането си и поддръжката все още ме отблъсква с „Трябва да е тук скоро" - досега нищо не се е случило и всичките ми заявки все още са „В процес".

Поисках изплащанията си на 3, 4 и 5 ноември - все още нито едно не е обработено и нищо не се случва.


Сега пускам жалба - с Firefox става




Автоматичен превод:
Ickel
преди 4 дни

Радвам се, че намерихте начин да подадете жалбата си и сега нашият екип може да се опита да се намеси във вашия случай и да се надяваме скоро да разбере причината за това забавяне.

Ако има някаква актуализация, моля, уведомете ни със сигурност, за да можем да бъдем информирани за всяко движение от казиното, ако има такова.

Ще стискаме палци за най-бързо разрешаване.🤞

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини