НачалоФорумКазинаRoyalGame Casino - обща дискусия

RoyalGame Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 4 месеца от nebojsasavic12
|
3 414 преглеждания 82 отговора |
|
12 3 45
преди 3 месеца

Нямам избор, просто изчакайте в момента, надявам се да се оправи!! Благодаря

Автоматичен превод:
Vova1983
преди 3 месеца

Моля, информирайте ни за всякакви промени. Ще чакаме новините тук.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Имам и 1500e за теглене и ме е страх! Последният път, когато опитах 250 евро, парите се върнаха в сметката ми в казиното след 2 седмици! Казиното каза, че моята банка не е одобрила плащането! Така че имам проблеми! Надявам се някой от вас да е получил парите си в банковата сметка

Автоматичен превод:
jivanrolandjrd
преди 3 месеца

Здравейте, значи не успяхте да изтеглите €25? Сега, след като въведохте тегленето, как е? Използвахте ли същия метод на плащане? Свързахте ли се и с банката, за да видите дали това наистина е вярно и тя отказа парите?

уведомете ме

Автоматичен превод:
преди 1 месец

filefile здравейте всички

Спечелих общо €3000, които бих искал да ми бъдат изплатени. Независимо от факта, че можете да заявите теглене само на €500 наведнъж и само всеки ден (максимум 3 текущи тегления), аз чакам парите си вече 12 дни.

Състоянието на изплащанията все още не е променено (все още се проверява).

Според поддръжката вече 5 пъти съм поставен в списък с приоритети, процесът вече е ескалирал няколко пъти според поддръжката и трябва да се свърже с мен "ВИП мениджър" - вече са минали 5 дни.


НИЩО не се случва на този сайт, това е най-лошата поддръжка и процес, които някога съм изпитвал в казино, всеки ден чувам „трябва да е тук днес" или „финансовият отдел работи активно по вашето изплащане" – ГЛУПОСТИ!


Някой има ли съвет какво друго мога да направя? Бавно започвам да усещам, че тук не се изплащат пари (на никого) и че сайтът е огромна измама!


Някой има ли съвет?


*В чата ми беше обещано писмено, че ще ескалира - това беше преди 4 дни


Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Ickel
преди 1 месец

Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран в това казино?

Ако е така, не виждам причината да има такова забавяне, особено ако поддръжката ви каже, че ще бъде обработено скоро.

Ако мога да предложа: може би трябва да изчакате до понеделник, тъй като обикновено финансовият отдел не работи през уикенда и ако дори тогава няма актуализация, подайте жалба тук на нашия сайт.

Какво ще кажете за това решение?🤔

Нашият екип ще се намеси във вашия случай и ще се свърже с казиното във връзка с него. Надяваме се, че ще комуникират с нас и ще имат желание да разрешат проблема.

Ето връзката, която трябва да последвате и да подадете жалба, където да опишете цялата ситуация.

Кажете ни, ако има новини, моля.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Здравей Роми,

много благодаря за бързия отговор.

Все още не съм се верифицирал и нямам право на проверка или не мога да се верифицирам в момента.

Поддръжката казва, че не могат да видят никаква заявка за потвърждение в момента и когато щракна върху потвърждение на страницата, получавам следната информация: „Изглежда, че акаунтът ви не трябва да бъде потвърден. Забавлявайте се с нашите игри."


Така че дори нямам възможност да се верифицирам.

Вече се опитах да подам жалба вчера, но когато искам да премина към следващия въпрос, не работи.


Винаги трябва да се връщам и не мога да подам жалба - какво мога да направя?


Благодаря много!



Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Ickel
преди 1 месец

Виждам, че ако все още не се нуждаете от потвърждение, значи забавянето е доста голямо и не разбираме какво може да отнеме толкова време за обработка на казиното.

Що се отнася до жалбата, ако не можете да я подадете, опитайте да изчистите бисквитките си или я подайте с друго устройство. Можете също да опитате друг браузър, за да видите дали това помага или не.

Ако проблемът продължава, ще се опитам да разбера какво може да е.

Ще чакам да видя дали работи за вас или не.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Здравей Джаро,

Днес е 14-ият ден, в който чакам изплащането си и поддръжката все още ме отблъсква с „Трябва да е тук скоро" - досега нищо не се е случило и всичките ми заявки все още са „В процес".

Поисках изплащанията си на 3, 4 и 5 ноември - все още нито едно не е обработено и нищо не се случва.


Сега пускам жалба - с Firefox става




Автоматичен превод:
Ickel
преди 1 месец

Радвам се, че намерихте начин да подадете жалбата си и сега нашият екип може да се опита да се намеси във вашия случай и да се надяваме скоро да разбере причината за това забавяне.

Ако има някаква актуализация, моля, уведомете ни със сигурност, за да можем да бъдем информирани за всяко движение от казиното, ако има такова.

Ще стискаме палци за най-бързо разрешаване.🤞

Автоматичен превод:
преди 1 месец

приветствам те

За съжаление, аз също съм бил там много пъти, когато нещата са се объркали! Ти просто не следваш собствените им правила! Вече се отказах от тези казино сайтове, които дават бонус крабове и свързаните с тях сайтове. Ще погледна имената на фирмите и ще разбера на кого е! Не са лицензирани.

Дори не плащаха в този сайт.

Автоматичен превод:
janeska1009
преди 1 месец

Ох, видях как приключи оплакването ви и е много неприятно. Жалко, че не реагираха и не разрешиха ситуацията, защото ако продължават така, вероятно няма да има добри последици за тях.

Както и да е, разбирам как се чувстваш и искрено съжалявам.

Надявам се, че ако все още играете в казино, ще намерите по-добро.😕

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Добро утро, пиша ви, защото имам нужда от помощ, имам 3 чакащи тегления на сайта royalgame на 500 евро, направени на 1.12.24 - 500 на 2.12.24 и 400 на 3.12.24, очевидно те все още се проверяват, дори ако повече от Изминаха 7 работни дни. Отговорите в чата винаги са едни и същи, тоест изпратиха напомняне до финансовия отдел, но нищо, изпратих и имейли до поддръжката, но те също получиха същия отговор. Моят акаунт не изисква проверка и не мога да намеря раздела за оплаквания на сайта.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Просто поговорих и те ми казаха file

file

file

file

и тези, които пишат от дни

Автоматичен превод:
Lucaluca
преди 2 седмици

Здравейте, Кристина вече ви писа във вашата жалба , че даваме на казината 14 дни за разрешаване и изпращане на пари на играча. Вероятно не е приятно да чувате подобни съобщения от казиното и знам, че често играчите искат краен срок или по-точна информация.

За съжаление, понякога казиното няма какво да каже и ще трябва да запазите хладнокръвие, докато тегленето ви бъде обработено. Ако нищо не се промени, нашият екип ще ви помогне.

Мислиш ли, че можеш да се справиш?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Всичко се получи, всичко беше прехвърлено🙏

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Да се ​​надяваме, че всичко ще се нареди по най-добрия начин

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Съжалявам, след колко дни ви платиха?

Автоматичен превод:
Lucaluca
преди 2 седмици

здрасти

Ако може, опитайте да използвате бутона за отговор, моля. Ако не го направите, играчът няма да бъде уведомен и може да пропусне вашия въпрос. това би било жалко.

Проверих предишните публикации и разбрах, че играчът каза:


„Вече 12 дни си чакам парите. с дата 14.11.24г. Е, това беше изключително бавно!

Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Всичко се получи, всичко беше прехвърлено🙏

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Страхотно! Отне около месец, вярно ли е? Мога само да си представя какво облекчение трябва да изпитате! 🙂

Благодаря ви, че се отбихте!

Автоматичен превод:
12 3 45

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини