НачалоФорумКазинаRoyalGame Casino - обща дискусия

RoyalGame Casino - обща дискусия

 от nebojsasavic12
|
6 128 преглеждания 85 отговора |
|
1 2...5
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с RoyalGame Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Направих теглене и чакам отговор от около седмица. Те няма да направят нищо, тегленето ми все още се обработва, поддръжката също не помага, те продължават да казват едно и също. Ще се радвам ако можете да ми помогнете!


Автоматичен превод:

Поисках теглене и изпълних всички изисквания за проверка, тъй като това беше първото ми теглене.

Очевидно изплащането ми трябва да бъде извършено след 3 дни. Мина седмица, а чатът на живо ми казва, че може да има забавяне. Но не могат да ми кажат кога ще дойде изплащането.


Имам нужда от вашата помощ.

Автоматичен превод:

Относно ROYALGAME ONLINE казино


Здравейте добър следобед!

Вече прочетох много за казиното тук.

За съжаление едва след като играх.

И аз спечелих.

Сега не искат да изплащат или не е обработено 6 дни...

Депозиран с кредитна карта, така че не е необходима проверка, също се появява в сметката...

Автоматичен превод:

Направих теглене и чакам отговор от около седмица. Те няма да направят нищо, тегленето ми все още се обработва, поддръжката също не помага, те продължават да казват едно и също. Ще се радвам ако можете да ми помогнете!


Автоматичен превод:

Доколкото виждам, вие не сте единственият играч, изправен пред забавено плащане в това казино. Опасявам се, че в този момент топката все още е на страната на казиното. Може би можете да ни кажете дали поне са успели да верифицират акаунта ви.

Въпреки факта, че разбирам, че това е истинска болка, когато става въпрос за бавни тегления, нашият Център за разрешаване следва определени процедури, една от които е да осигури 14 пълни дни за всяко казино да разреши проблема самостоятелно.

Поради малкия си размер, казиното може да изпитва недостиг на персонал в резултат на обема на заявките, които получава. Би било разумно поне да ви информираме за нещо, за да не сме принудени да правим предположения.

Нека бъдем търпеливи; ще видим какво ще се случи.

Автоматичен превод:

Относно ROYALGAME ONLINE казино


Здравейте добър следобед!

Вече прочетох много за казиното тук.

За съжаление едва след като играх.

И аз спечелих.

Сега не искат да изплащат или не е обработено 6 дни...

Депозиран с кредитна карта, така че не е необходима проверка, също се появява в сметката...

Автоматичен превод:

здрасти

Страхувам се, че трябва да ви кажа точно същото, което току-що казах на другия играч.

Мога ли да знам как разбрахте, че проверката не е необходима, моля? Да се надявам ли, че подкрепата е поне малко подкрепяща?

Автоматичен превод:

ОТ КАКТО ГО РАЗБРАХ

И поддръжката също го потвърди.

поздрави

Герхард

file

Автоматичен превод:

Пише, че съм вече верифициран, което ми е много странно, защото не трябваше да им показвам документи, а те казаха, че не е нужно, защото акаунтът ми вече е верифициран?

Автоматичен превод:

ОТ КАКТО ГО РАЗБРАХ

И поддръжката също го потвърди.

поздрави

Герхард

file

Автоматичен превод:

Абсолютно същото и при мен

Автоматичен превод:

Ще ми е интересно да разбера какъв лиценз имат?????

Защото не можеха или не искаха да отговорят на това. 😉😉

Автоматичен превод:
Gerhardopel

Не мисля така братле

Автоматичен превод:

ОТ КАКТО ГО РАЗБРАХ

И поддръжката също го потвърди.

поздрави

Герхард

file

Автоматичен превод:

Да, според екранната снимка не е необходимо, разбирам. Попитахте ли казиното защо отнема повече от седмица? Даваме на казината 14 дни, за да решат всичко около тегленето, така че се надяваме, че ще могат да ви го изпратят дотогава.

Междувременно ще трябва да имаме търпение и ако нищо не се случи, ще се свържем с казиното.

ще стискам палци 🤞

Автоматичен превод:

Пише, че съм вече верифициран, което ми е много странно, защото не трябваше да им показвам документи, а те казаха, че не е нужно, защото акаунтът ми вече е верифициран?

Автоматичен превод:

Хм, дори за мен би било странно, ако не им изпратихте нищо. Ако кажат, че все още не е необходимо, щях да разбера, но ако не са получили документи и сте верифициран, ще го счета за грешка. Опитахте ли да ги попитате как е възможно това, след като не сте ги снабдили с нищо?

Автоматичен превод:

Ще ми е интересно да разбера какъв лиценз имат?????

Защото не можеха или не искаха да отговорят на това. 😉😉

Автоматичен превод:

Това е лицензът, който виждам в нашия преглед. Забелязахте ли го и вие? Изглежда малко схематично, когато имат непроверим такъв и освен това е Филипините. 😕

file

Автоматичен превод:
Jaro

Питах няколко пъти как е възможно да бъда верифициран, без да съм изпратил документи за заем. Но да, все казваха "Според системата си верифициран" така че като цяло ми е странно. Притеснявам се за парите си, този сайт за казино ме подлудява, не го препоръчвам на никого, надявам се просто да си получа парите, нищо повече. моля помогнете ми

Автоматичен превод:

Тук свършват депозитите.

Уж съдружници.



https://www.buton.com/

Автоматичен превод:

Питах няколко пъти как е възможно да бъда верифициран, без да съм изпратил документи за заем. Но да, все казваха "Според системата си верифициран" така че като цяло ми е странно. Притеснявам се за парите си, този сайт за казино ме подлудява, не го препоръчвам на никого, надявам се просто да си получа парите, нищо повече. моля помогнете ми

Автоматичен превод:

Може би не смятат, че е необходимо и затова досега ти казват, че си "потвърден". Ще видим, може би ще поискат документи.

Що се отнася до оттеглянето и не се чувствате добре, не съм изненадан. Но ние даваме на казината 14 дни, както е посочено в жалбата, която сте подали. Ако казиното не успее да ви изпрати парите, ние ще се свържем с тях, така че предполагам, че няма да е необходимо.

Ако нещо се промени, не забравяйте да ни уведомите.

Автоматичен превод:

Тук свършват депозитите.

Уж съдружници.



https://www.buton.com/

Автоматичен превод:

Хм, уведомихте ли поддръжката какво се случва, когато парите ви свършат там? Играли ли сте някога в казино като това?

Автоматичен превод:

Актуализация:

100 евро, най-малката изплатена сума, разбира се.😂😂

Но веднага беше в акаунта (поне нещо)

180 отменени по някаква причина 😂😂😂😂





Автоматичен превод:
Jaro

1-ви и последен път.

В началото те оставиха да спечелиш и после, разбираш ли.


Моят съвет: оставете поне 1 евро в сметката, за да не я затворите.

Това са партньори, мисля, че е добре...lg

Автоматичен превод:
1 2...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини