ФорумКазинаRoyalGame Casino - обща дискусия

RoyalGame Casino - обща дискусия

преди 1 месец от nebojsasavic12
|
975 преглеждания 40 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с RoyalGame Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 месец

Направих теглене и чакам отговор от около седмица. Те няма да направят нищо, тегленето ми все още се обработва, поддръжката също не помага, те продължават да казват едно и също. Ще се радвам ако можете да ми помогнете!


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Поисках теглене и изпълних всички изисквания за проверка, тъй като това беше първото ми теглене.

Очевидно изплащането ми трябва да бъде извършено след 3 дни. Мина седмица, а чатът на живо ми казва, че може да има забавяне. Но не могат да ми кажат кога ще дойде изплащането.


Имам нужда от вашата помощ.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Относно ROYALGAME ONLINE казино


Здравейте добър следобед!

Вече прочетох много за казиното тук.

За съжаление едва след като играх.

И аз спечелих.

Сега не искат да изплащат или не е обработено 6 дни...

Депозиран с кредитна карта, така че не е необходима проверка, също се появява в сметката...

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Направих теглене и чакам отговор от около седмица. Те няма да направят нищо, тегленето ми все още се обработва, поддръжката също не помага, те продължават да казват едно и също. Ще се радвам ако можете да ми помогнете!


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Доколкото виждам, вие не сте единственият играч, изправен пред забавено плащане в това казино. Опасявам се, че в този момент топката все още е на страната на казиното. Може би можете да ни кажете дали поне са успели да верифицират акаунта ви.

Въпреки факта, че разбирам, че това е истинска болка, когато става въпрос за бавни тегления, нашият Център за разрешаване следва определени процедури, една от които е да осигури 14 пълни дни за всяко казино да разреши проблема самостоятелно.

Поради малкия си размер, казиното може да изпитва недостиг на персонал в резултат на обема на заявките, които получава. Би било разумно поне да ви информираме за нещо, за да не сме принудени да правим предположения.

Нека бъдем търпеливи; ще видим какво ще се случи.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Относно ROYALGAME ONLINE казино


Здравейте добър следобед!

Вече прочетох много за казиното тук.

За съжаление едва след като играх.

И аз спечелих.

Сега не искат да изплащат или не е обработено 6 дни...

Депозиран с кредитна карта, така че не е необходима проверка, също се появява в сметката...

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здрасти

Страхувам се, че трябва да ви кажа точно същото, което току-що казах на другия играч.

Мога ли да знам как разбрахте, че проверката не е необходима, моля? Да се надявам ли, че подкрепата е поне малко подкрепяща?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

ОТ КАКТО ГО РАЗБРАХ

И поддръжката също го потвърди.

поздрави

Герхард

file

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Пише, че съм вече верифициран, което ми е много странно, защото не трябваше да им показвам документи, а те казаха, че не е нужно, защото акаунтът ми вече е верифициран?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

ОТ КАКТО ГО РАЗБРАХ

И поддръжката също го потвърди.

поздрави

Герхард

file

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Абсолютно същото и при мен

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ще ми е интересно да разбера какъв лиценз имат?????

Защото не можеха или не искаха да отговорят на това. 😉😉

Автоматичен превод:
Gerhardopel
преди 1 месец

Не мисля така братле

Автоматичен превод:
преди 1 месец

ОТ КАКТО ГО РАЗБРАХ

И поддръжката също го потвърди.

поздрави

Герхард

file

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, според екранната снимка не е необходимо, разбирам. Попитахте ли казиното защо отнема повече от седмица? Даваме на казината 14 дни, за да решат всичко около тегленето, така че се надяваме, че ще могат да ви го изпратят дотогава.

Междувременно ще трябва да имаме търпение и ако нищо не се случи, ще се свържем с казиното.

ще стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Пише, че съм вече верифициран, което ми е много странно, защото не трябваше да им показвам документи, а те казаха, че не е нужно, защото акаунтът ми вече е верифициран?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Хм, дори за мен би било странно, ако не им изпратихте нищо. Ако кажат, че все още не е необходимо, щях да разбера, но ако не са получили документи и сте верифициран, ще го счета за грешка. Опитахте ли да ги попитате как е възможно това, след като не сте ги снабдили с нищо?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ще ми е интересно да разбера какъв лиценз имат?????

Защото не можеха или не искаха да отговорят на това. 😉😉

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това е лицензът, който виждам в нашия преглед. Забелязахте ли го и вие? Изглежда малко схематично, когато имат непроверим такъв и освен това е Филипините. 😕

file

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Питах няколко пъти как е възможно да бъда верифициран, без да съм изпратил документи за заем. Но да, все казваха "Според системата си верифициран" така че като цяло ми е странно. Притеснявам се за парите си, този сайт за казино ме подлудява, не го препоръчвам на никого, надявам се просто да си получа парите, нищо повече. моля помогнете ми

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Тук свършват депозитите.

Уж съдружници.



https://www.buton.com/

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Питах няколко пъти как е възможно да бъда верифициран, без да съм изпратил документи за заем. Но да, все казваха "Според системата си верифициран" така че като цяло ми е странно. Притеснявам се за парите си, този сайт за казино ме подлудява, не го препоръчвам на никого, надявам се просто да си получа парите, нищо повече. моля помогнете ми

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Може би не смятат, че е необходимо и затова досега ти казват, че си "потвърден". Ще видим, може би ще поискат документи.

Що се отнася до оттеглянето и не се чувствате добре, не съм изненадан. Но ние даваме на казината 14 дни, както е посочено в жалбата, която сте подали. Ако казиното не успее да ви изпрати парите, ние ще се свържем с тях, така че предполагам, че няма да е необходимо.

Ако нещо се промени, не забравяйте да ни уведомите.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Тук свършват депозитите.

Уж съдружници.



https://www.buton.com/

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Хм, уведомихте ли поддръжката какво се случва, когато парите ви свършат там? Играли ли сте някога в казино като това?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Актуализация:

100 евро, най-малката изплатена сума, разбира се.😂😂

Но веднага беше в акаунта (поне нещо)

180 отменени по някаква причина 😂😂😂😂





Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

1-ви и последен път.

В началото те оставиха да спечелиш и после, разбираш ли.


Моят съвет: оставете поне 1 евро в сметката, за да не я затворите.

Това са партньори, мисля, че е добре...lg

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини