ФорумКазинаRooster Bet Casino - обща дискусия

Rooster Bet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 11 месеца от atti38
|
3730 преглеждания 55 отговора |
|
1 2 3
Jaro
преди 4 месеца

И повече не отговарят, не си губете времето, взехте го...точно като мен!

Автоматичен превод:
celtiquefrance
преди 4 месеца

Здравейте, виждам, че имате същия проблем с казиното и споменавате, че все още не сте преминали проверката. Какво има с личната ви карта, която ви казаха? Вероятно няма да можете да изтеглите, докато не го преминете успешно.

Забелязах също, че казвате, че не можете да стигнете до сайта, все още ли е така и не можете да го отворите?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Добро утро Джаро и много благодаря за ценната помощ! Пишат на неразбираем английски и с неясни, неопределени обяснения.

Сега казват, че трябва да играя поне 3 пъти депозита (но кой? Първоначалния или всички, които бях платил? ) и италианската лична карта във формат на кредитна карта не е подходяща. Ще изпратя друг документ. Но не разбирам кога - май, ама много лошо пише - искат банков документ с наличността ми по сметката!

Те обаче НЕ отговарят на имейли, просто ги помолете ясно да заявят кои документи искат и в каква форма, но те не го правят. В чата на живо тези, които говорят италиански, никога не са достъпни, сега обаче първият проблем е колко обща сума трябва да заложа, за да мога да поискам плащане.

Сега играя всичко в акаунта си на футболни игри с нисък риск, надявайки се, че обемът на играта е достатъчен. Но това, че не знам точната сума и преди всичко колко още трябва да играя, според тях е много сериозен проблем за мен.

Искам да кажа, че като се регистрирах, отказах всички бонуси и винаги съм играл с истински пари.

Наистина се надявам да имаме тази информация колко още имам да залагам, ще пиша 3 пъти на ден с надеждата някой да ми отговори на ясен и позитивен английски.

Много благодаря още веднъж за труда, който ми направихте, достъпът до сайта не беше възможен два-три дни, преди няколко дни, но може би това беше техен технически проблем.

За мен обаче, както и за много други, както прочетох в Trustpilot и другаде, това беше лошо преживяване.

Пожелавам ви хубав ден, заедно с екипа! Сърдечно. Морис

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Още един от дамската група, те държат плячка, докато не загубите всичко, не го препоръчвам

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добро утро Джаро и много благодаря за ценната помощ! Пишат на неразбираем английски и с неясни, неопределени обяснения.

Сега казват, че трябва да играя поне 3 пъти депозита (но кой? Първоначалния или всички, които бях платил? ) и италианската лична карта във формат на кредитна карта не е подходяща. Ще изпратя друг документ. Но не разбирам кога - май, ама много лошо пише - искат банков документ с наличността ми по сметката!

Те обаче НЕ отговарят на имейли, просто ги помолете ясно да заявят кои документи искат и в каква форма, но те не го правят. В чата на живо тези, които говорят италиански, никога не са достъпни, сега обаче първият проблем е колко обща сума трябва да заложа, за да мога да поискам плащане.

Сега играя всичко в акаунта си на футболни игри с нисък риск, надявайки се, че обемът на играта е достатъчен. Но това, че не знам точната сума и преди всичко колко още трябва да играя, според тях е много сериозен проблем за мен.

Искам да кажа, че като се регистрирах, отказах всички бонуси и винаги съм играл с истински пари.

Наистина се надявам да имаме тази информация колко още имам да залагам, ще пиша 3 пъти на ден с надеждата някой да ми отговори на ясен и позитивен английски.

Много благодаря още веднъж за труда, който ми направихте, достъпът до сайта не беше възможен два-три дни, преди няколко дни, но може би това беше техен технически проблем.

За мен обаче, както и за много други, както прочетох в Trustpilot и другаде, това беше лошо преживяване.

Пожелавам ви хубав ден, заедно с екипа! Сърдечно. Морис

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Благодаря за пояснението. Исках да кажа, че винаги е най-добре да питате за всички тези неща, включително колко депозит трябва да залагате. Щях да разбера, че последният ми депозит щеше да има 3x залог.

Що се отнася до проверката, това също е друг проблем и казиното трябва винаги да може да каже на играча какво иска от него. Ако го игнорират, това е доста тъжно.

Но тъй като си писахме преди няколко дни, все още не сте получили отговор? Сигурен съм, че щеше да е подходящо. Като алтернатива, нямате ли някъде в профила си колко още трябва да превъртите, за да направите теглене?

Ще чакам отговор.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Още един от дамската група, те държат плячка, докато не загубите всичко, не го препоръчвам

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, имахте ли такъв опит с тях? Не се ли опитахте по някакъв начин да се свържете с нашия екип, за да се опитаме да ви помогнем? 😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

За съжаление не подадох оплакване, но ги помолих да блокират акаунта, блокирам всички от Casino dama и holycorn, преди беше страхотна група, сега имат тактиката на старите казина, задържат тегления и правят KYC трудно.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Здравейте, получих и отговорих, но всичко това за съжаление ме накара да разбера, че Roosterbet е нещо зло и предпочетох да играя и да загубя няколкостотин евро, които спечелих.

По-добре да сте сигурни, че сте ги загубили, отколкото да чакате нещо, което никога няма да пристигне.

Надявам се, че хората, които искат да играят с тях, разбират в какво със сигурност се забъркват.

Сърдечни поздрави и благодаря, за мен форумът свършва тук.

Най-добри пожелания на всички

Морис

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

the holycorn group, dama Ja Беше много добре, в момента те анулират тегления, затрудняват kyc, така че не изплащат печалбите, тегленията отнемат много време, днес има по-добри компании

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

За съжаление не подадох оплакване, но ги помолих да блокират акаунта, блокирам всички от Casino dama и holycorn, преди беше страхотна група, сега имат тактиката на старите казина, задържат тегления и правят KYC трудно.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Жалко, че не го започна тогава, може би щеше да помогне.

Ако имате лош опит с казината от тази група, не се учудвам, жалко е, ако преди сте ги харесвали и това се е променило.

Но не забравяйте, че ако имате проблеми, не се колебайте да се свържете с нас, особено ако е трудно с KYC и тегления.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, получих и отговорих, но всичко това за съжаление ме накара да разбера, че Roosterbet е нещо зло и предпочетох да играя и да загубя няколкостотин евро, които спечелих.

По-добре да сте сигурни, че сте ги загубили, отколкото да чакате нещо, което никога няма да пристигне.

Надявам се, че хората, които искат да играят с тях, разбират в какво със сигурност се забъркват.

Сърдечни поздрави и благодаря, за мен форумът свършва тук.

Най-добри пожелания на всички

Морис

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

О, много съжалявам, жалко е, че не изчакахте, защото исках да ви кажа, че ако имате затруднения, можете да опитате с оплакване при нас, но тъй като сте загубили всичко, няма да вече е възможно.

Съжалявам и се надявам нищо подобно да не се случва в бъдеще.

Пази се.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, имам въпрос относно това казино...Поисках теглене на 8 юли и оттогава през цялото време то е в чакащ статус. В чата на живо винаги ми казват едно и също нещо, колегите от финансовия отдел трябва да го обработват. Някой има ли опит с времето за теглене? LG

Автоматичен превод:
Ella092
преди 4 месеца

Те очакват да отмените тегленето и да похарчите всички пари, да отворите жалба точно тук и да не пипате парите, само за да могат да ви платят.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, имам въпрос относно това казино...Поисках теглене на 8 юли и оттогава през цялото време то е в чакащ статус. В чата на живо винаги ми казват едно и също нещо, колегите от финансовия отдел трябва да го обработват. Някой има ли опит с времето за теглене? LG

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, все още не бих бил скептичен и чакам какво ще стане по-нататък. Добре е да сте информирани и определено не залагайте с парите и не отменяйте теглене.

Даваме на казината 14 дни да разрешат проблема, така че ако не го направят, можете да подадете жалба и нашият екип ще види какво могат да направят.

Мислите ли, че все още можете да бъдете търпеливи?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Определено няма да изкушавам парите и ще чакам да видя какво ще стане. Благодаря ви за отговора

Автоматичен превод:
Ella092
преди 4 месеца

Няма за какво, ако нещо се е променило или ако никой не се е свързал с вас или не е отговорил, уведомете ни и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Надявам се да не се налага и всичко да се оправи успешно.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, направих теглене, след като проверих всичко, казаха ми, че обработката отнема до 72 часа, измина известно време, но единственото нещо, което ми казва екипът за поддръжка е, че техният финансов отдел ръчно проверява тегленията и има забавяния, ще получа ли някога парите

Автоматичен превод:
fuffogigi
преди 1 месец

Хей, в този случай ще имам малко търпение и ще изчакам как ще се развие цялата работа. Колко време чакаш парите си? Даваме на казината 14 дни, за да подредят всичко необходимо около тегленето.

Така че, както казах, ще се опитам да изчакам и ако нищо не се промени, можете да ни уведомите и ние ще се опитаме да помогнем.

какво ще кажеш

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

едно от най-лошите казина, в които съм играл, те не теглят, не играйте тук

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Напълно потвърждавам

Те само мамят пари

Да не говорим, че моята италианска подкрепа го изпробва върху мен

Сякаш той беше тормозещият ситуацията

Затворих акаунта си в играта

Едно, защото е невъзможно човек да играе повече от година. Големи цифри и никога победа.

Когато спечелих големи суми, те ми попречиха да тегля с извинението, че една от двете карти не отговаря на необходимите изисквания, което по-късно разкрих, че не е вярно.


Казиното е много хубаво, жалко, но тези, които работят там, особено тези, които работят там от години, са истински измамници.

срам

Никога не съм имал толкова лош и разочароващ опит като с тези теми

Бъдете образовани

Но тяхната доброта служи само за да ни манипулират по-добре, за да ни мамят все повече и повече.

срам


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Казино измама

Наистина срамно

Ужасно преживяване, предназначено да измами хората

Казиното е много хубаво, жалко, че се управлява от измамници и насилници.

срамно

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини