преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Rooster Bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
едно от най-лошите казина, в които съм играл, те не теглят, не играйте тук
one of the badest casinos i have ever played they dont withdraw dont play here
Любители.
Депозирах веднъж и днес, седмица по-късно, получих имейл за 50 евро бонус без депозит в моята сметка. Влязох и го активирах и въпреки че смятах, че е изненадващо щедро само за един депозит, парите бяха там.
Помислих си „готино, сега имам какво да очаквам с нетърпение, когато се прибера".
Когато влязох отново, бонусът беше изчезнал. Вместо това имах 50 FS на 0.1 на разположение. Доста разлика.
Знам, че възникват грешки. Няма обаче известие за допусната грешка. Това е най-малкото, което бих очаквал.
Също така, Rooster са избрали неоптимални RTP версии на своите слотове.
Не виждам причина да играя отново там.
За разбирането,
Мариус Хансен
Amateurs.
I have deposited once and today, a week later, got an email about a 50 euro no deposit bonus in my account. I logged on and activated it, and although I thought it was surprisingly generous for just one deposit, the money was there.
I thought "cool, now I got something to look forward to when I get home".
When I logged on again, the bonus was gone. Instead I had 50 FS at 0.1 available. Quite the difference.
I am aware bugs occur. However, there was no notification about an error having been made. That's the very least I would expect.
Also, Rooster have opted for sub-optimal RTP versions of their slots.
I see no reason to play there again.
Regards,
Marius Hanssen
Здравейте. Благодаря ви много, че споделихте опита си. Това е „свежо" казино и обикновено новите казина имат какво да подобряват.
Мога ли да попитам дали някой от казиното ви е обяснил какво всъщност може да се случи?
Hello. Thank you very much for sharing your experience. It is a "fresh" casino and usually new casinos have a lot to improve.
May I ask if anyone from the casino has explained to you what could actually happened?
Има ли някой, който успешно е получил средства от rooster.bet и колко време отнема да одобри тегленето? За предпочитане Interac etransfer?
Is there anyone who has successfully received funds from rooster.bet and how long does it take to approve withdrawal? Preferably Interac etransfer?
Здравей. Мога ли да попитам дали вашата сметка в това казино е напълно потвърдена? Видях вашата жалба , където нашият екип всъщност чака да изтече 14-дневната времева рамка, за да ви помогне с този проблем. Имахте ли актуализации от поддръжката досега? 🤔
Hello there. May I ask if is your account at this casino fully verified? I have seen your complaint, where our team is actually waiting for the 14 day time frame to pass, in order to help you out with this issue. Have you had any updates from the support, by now? 🤔
Добро утро на вас. Наистина е хубаво, че казиното ви плати толкова бързо, това е сигурно. Мога ли обаче да попитам на кой въпрос всъщност отговаряш тук? 🤔 Малко ме объркахте.
Good morning to you. It is really nice that the casino paid you this quickly, that's for sure. May I ask, though, to which question are you actually answering here? 🤔 You got me confused a bit.
Какво се случва с Casino dama, колегата ми спечели 5 хиляди usd, те не плащат, не отговарят на имейли, как може една компания да падне толкова много
What is happening with the Casino dama, my colleague won 5 thousand usd they don't pay, they don't answer emails, how can a company go down so much
O que está acontecendo com os Casino dama,meu colega ganhou 5 mil usd eles não pagam ,não respondem emails,como pode uma empresa cair tanto assim
Мога ли да попитам кое конкретно казино имате предвид, моля? Колко време той/тя чака тегленето?
May I ask which casino concretely are you referring to, please? How long does he/she waits for the withdrawal?
Току-що имах доста разочароващо преживяване в rooster.bet. Направих 1k депозит със 100% бонус за мач "High Roller". Този бонус не е дефиниран в техните Правила и условия и промоционалният имейл, изпратен от тях, не споменава никакъв wincap, само че максималният бонус, който играч може да получи, е 5k евро и има 50x игра. Така че успях да завърша играта с около 11.7k в баланса. Веднага след като последният залог от залагането приключи, моят баланс падна до 8,3k. Поддръжката казва, че бонусът за хай ролер има wincap. И все пак не се споменава никъде нито в Правилата и условията, нито в промоционалния имейл. Опитвам се да накарам моя VIP домакин да го оправи, но все още не съм получил нищо обратно.
I just had a rather frustrating experience at rooster.bet. I did a 1k deposit, with a 100% match "High Roller" bonus. This bonus isn't defined in their Terms and conditions, and the promo email sent by them does not mention any wincap, just that the max bonus a player can receive is 5k euro, and it has a 50x playthrough. So I managed to complete the playthrough with about 11.7k in the balance. As soon as the last bet of the wagering was finished, my balanced dropped to 8.3k. Support says that the high roller bonus has a wincap. Yet it isn't mentioned anywhere either in the Terms and Conditions, or the Promotiononal email. I'm trying to get my VIP host to sort it out, but haven't heard anything back yet.
Здравейте, благодаря, че описахте опита си.
Що се отнася до самия бонус, беше ли първият, който получихте в казиното, или имахте и преди? Когато казвате, че няма максимална граница, писахте ли също на поддръжката защо парите ви бяха изтеглени? Не се ли опита да попиташ поддръжката предварително за бонуса дали има някакво максимално изплащане?
Забелязах също, че сте пуснали жалба , така че се чудя как ще бъде решена.
Ако имате някаква актуализация, не забравяйте да ме уведомите
Hi, thanks for describing your experience.
As for the bonus itself, was it the first one you got in the casino or did you have some before ? When you say it had no max cap, did you also write to support why your money was withdrawn ? Didn't you also try to ask the support beforehand about the bonus if it has any max cashout ?
I also noticed that you started a complaint, so I wonder how it will be resolved.
If you have any update, be sure to let me know
Преобразувах бонус в реален баланс, но нищо, те не приемат документи (ясно четлива снимка) отказват ви тегления, искат ви документи като сметки, за да удостоверят адреса ви, но защо? това е голяма измама...
I converted a bonus into a real balance but nothing, they don't accept documents (clearly legible photo) they refuse your withdrawals, they ask you for documents such as bills to certify your address but why? it's a big scam...
Ho convertito un bonus in saldo reale ma nulla, non accettano i documenti (foto ben leggibile) ti rifiutano i prelievi,ti chiedono documenti come bollette per attestare il tuo indirizzo ma perché? è una grande truffa...
Почти всички казина налагат KYC и това включва познаване и потвърждаване на вашия адрес, необходима е сметка за потвърждаването му. И аз мразя KYC, но няма друг вариант освен да си сътрудничим с казината, когато изискват проверка, стига да искате парите ви да бъдат изплатени, това обикновено се прави само веднъж и след това можете да играете и теглите нормално (поне в казината които не са измама)
Nearly all casinos enforce KYC and that includes knowing and verifying your address, a bill is required to verify it. I hate KYC too, but there is no option but cooperating with casinos when they require verification as long as you want your money to be paid, this is normally only done once and then you are able to play and withdraw normally (at least in casinos that are not a scam)
Добре, освен това вече нямам достъп до сайта, както други потребители съобщиха след победата
Ok apart from that I can no longer access the site as other users have reported after the win
Ok a parte quello non riesco più ad accedere al sito come altri utenti hanno segnalato dopo la vincita
Искаш да кажеш, че не можеш да влезеш? Ако случаят е такъв, попитайте поддръжката, защото това може да означава, че акаунтът ви е забранен
You mean you can't log in? If that's the case ask support because it could mean your account got banned
Преобразувах бонус в реален баланс, но нищо, те не приемат документи (ясно четлива снимка) отказват ви тегления, искат ви документи като сметки, за да удостоверят адреса ви, но защо? това е голяма измама...
I converted a bonus into a real balance but nothing, they don't accept documents (clearly legible photo) they refuse your withdrawals, they ask you for documents such as bills to certify your address but why? it's a big scam...
Ho convertito un bonus in saldo reale ma nulla, non accettano i documenti (foto ben leggibile) ti rifiutano i prelievi,ti chiedono documenti come bollette per attestare il tuo indirizzo ma perché? è una grande truffa...
Здравей, SunsetGaze го обясни добре и всъщност няма много какво да се добави. KYC е толкова важен за казиното, колкото и за играча, и освен ако не преминете през този процес успешно, вероятно няма да можете да направите теглене.
Но какъв точно е проблемът, ако документите не се приемат? Не се ли виждат ясно, когато сте написали това, което сте написали в затварянията? Това, което казиното иска, са валидни документи, така че със сигурност ще съдействам, ако искате да преминете към тегленето.
Ако все още има проблеми и не можете да потвърдите и не знаете какво да правите, уведомете ме и ние ще се опитаме да помогнем.
Hi, SunsetGaze explained it well and there's actually not much to add. KYC is as important for the casino as it is for the player, and unless you go through this process successfully you probably won't be able to make a withdrawal.
But what exactly is the problem if the documents are not accepted ? Are they not clearly visible when you have written what you have written in the closures ? What the casino is asking for are valid documents, so I would certainly cooperate if you want to move on to the withdrawal.
If there are still issues and you can't verify and don't know what to do, let me know and we'll try to help.
Добре, освен това вече нямам достъп до сайта, както други потребители съобщиха след победата
Ok apart from that I can no longer access the site as other users have reported after the win
Ok a parte quello non riesco più ad accedere al sito come altri utenti hanno segnalato dopo la vincita
Относно този проблем, писахте ли имейл до казиното или се свързахте с тях относно случилото се и защо не можете да получите достъп до сайта? Все още ли продължава или беше просто моментно хълцане? 😕
Regarding this problem, did you write an email to the casino or contact them about what happened and why you can't access the site ? Does it still persist or was it just a momentary hiccup ? 😕
Те просто ви казват, че заявеното теглене е отменено, не отговарят на имейли или вътрешния имейл на сайта. Казват, че електронната ми лична карта не е подходяща... Късно прочетох ревютата на trustpilot - много, неграматични, единствените положителни, убеден съм, че се пишат сами - които ги определят като ужасни. Измамата е винаги зад ъгъла, в Кюрасао...
They simply tell you that the requested withdrawal has been cancelled, they do not respond to emails or the site's internal email. They say that my electronic identity card is not suitable... I read the reviews on trustpilot too late - many, ungrammatical, the only positive ones, I am convinced are written by themselves - which define them as terrible. Scam is always around the corner, in Curacao...
Ti dicono semplicemente che il prelievo richiesto e'stato annullato,non rispondono a mails o alla mail interna del sito. Dicono che la mia carta di identita'elettronica non e'idonea...ho letto troppo tardi le recensioni su trustpilot - molte,sgrammaticate,le uniche positive,sono convinto siano scritte da loro stessi - che li definiscono pessimi. La truffa e'sempre dietro l'angolo,a curacao...
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.