ФорумКазинаRooster Bet Casino - обща дискусия

Rooster Bet Casino - обща дискусия

преди 11 месеца от atti38
|
3736 преглеждания 55 отговора |
|
1 23
преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Rooster Bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 11 месеца

едно от най-лошите казина, в които съм играл, те не теглят, не играйте тук

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Любители.

Депозирах веднъж и днес, седмица по-късно, получих имейл за 50 евро бонус без депозит в моята сметка. Влязох и го активирах и въпреки че смятах, че е изненадващо щедро само за един депозит, парите бяха там.

Помислих си „готино, сега имам какво да очаквам с нетърпение, когато се прибера".

Когато влязох отново, бонусът беше изчезнал. Вместо това имах 50 FS на 0.1 на разположение. Доста разлика.

Знам, че възникват грешки. Няма обаче известие за допусната грешка. Това е най-малкото, което бих очаквал.

Също така, Rooster са избрали неоптимални RTP версии на своите слотове.

Не виждам причина да играя отново там.

За разбирането,

Мариус Хансен

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
SCATT3R
преди 9 месеца

Здравейте. Благодаря ви много, че споделихте опита си. Това е „свежо" казино и обикновено новите казина имат какво да подобряват.

Мога ли да попитам дали някой от казиното ви е обяснил какво всъщност може да се случи?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Има ли някой, който успешно е получил средства от rooster.bet и колко време отнема да одобри тегленето? За предпочитане Interac etransfer?

Автоматичен превод:
daksheshpatel6
преди 8 месеца

Здравей. Мога ли да попитам дали вашата сметка в това казино е напълно потвърдена? Видях вашата жалба , където нашият екип всъщност чака да изтече 14-дневната времева рамка, за да ви помогне с този проблем. Имахте ли актуализации от поддръжката досега? 🤔

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

здравей добър следобед


да, аз съм, казиното изплати след 48 часа


Автоматичен превод:
Freud
преди 8 месеца

Добро утро на вас. Наистина е хубаво, че казиното ви плати толкова бързо, това е сигурно. Мога ли обаче да попитам на кой въпрос всъщност отговаряш тук? 🤔 Малко ме объркахте.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Какво се случва с Casino dama, колегата ми спечели 5 хиляди usd, те не плащат, не отговарят на имейли, как може една компания да падне толкова много

Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 7 месеца

Мога ли да попитам кое конкретно казино имате предвид, моля? Колко време той/тя чака тегленето?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Току-що имах доста разочароващо преживяване в rooster.bet. Направих 1k депозит със 100% бонус за мач "High Roller". Този бонус не е дефиниран в техните Правила и условия и промоционалният имейл, изпратен от тях, не споменава никакъв wincap, само че максималният бонус, който играч може да получи, е 5k евро и има 50x игра. Така че успях да завърша играта с около 11.7k в баланса. Веднага след като последният залог от залагането приключи, моят баланс падна до 8,3k. Поддръжката казва, че бонусът за хай ролер има wincap. И все пак не се споменава никъде нито в Правилата и условията, нито в промоционалния имейл. Опитвам се да накарам моя VIP домакин да го оправи, но все още не съм получил нищо обратно.

Автоматичен превод:
scottM
преди 7 месеца

Здравейте, благодаря, че описахте опита си.

Що се отнася до самия бонус, беше ли първият, който получихте в казиното, или имахте и преди? Когато казвате, че няма максимална граница, писахте ли също на поддръжката защо парите ви бяха изтеглени? Не се ли опита да попиташ поддръжката предварително за бонуса дали има някакво максимално изплащане?

Забелязах също, че сте пуснали жалба , така че се чудя как ще бъде решена.

Ако имате някаква актуализация, не забравяйте да ме уведомите

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Преобразувах бонус в реален баланс, но нищо, те не приемат документи (ясно четлива снимка) отказват ви тегления, искат ви документи като сметки, за да удостоверят адреса ви, но защо? това е голяма измама...

Автоматичен превод:
valegalaxy9856
преди 6 месеца

Почти всички казина налагат KYC и това включва познаване и потвърждаване на вашия адрес, необходима е сметка за потвърждаването му. И аз мразя KYC, но няма друг вариант освен да си сътрудничим с казината, когато изискват проверка, стига да искате парите ви да бъдат изплатени, това обикновено се прави само веднъж и след това можете да играете и теглите нормално (поне в казината които не са измама)

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 6 месеца

Добре, освен това вече нямам достъп до сайта, както други потребители съобщиха след победата

Автоматичен превод:
valegalaxy9856
преди 6 месеца

Искаш да кажеш, че не можеш да влезеш? Ако случаят е такъв, попитайте поддръжката, защото това може да означава, че акаунтът ви е забранен

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Преобразувах бонус в реален баланс, но нищо, те не приемат документи (ясно четлива снимка) отказват ви тегления, искат ви документи като сметки, за да удостоверят адреса ви, но защо? това е голяма измама...

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравей, SunsetGaze го обясни добре и всъщност няма много какво да се добави. KYC е толкова важен за казиното, колкото и за играча, и освен ако не преминете през този процес успешно, вероятно няма да можете да направите теглене.

Но какъв точно е проблемът, ако документите не се приемат? Не се ли виждат ясно, когато сте написали това, което сте написали в затварянията? Това, което казиното иска, са валидни документи, така че със сигурност ще съдействам, ако искате да преминете към тегленето.

Ако все още има проблеми и не можете да потвърдите и не знаете какво да правите, уведомете ме и ние ще се опитаме да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добре, освен това вече нямам достъп до сайта, както други потребители съобщиха след победата

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Относно този проблем, писахте ли имейл до казиното или се свързахте с тях относно случилото се и защо не можете да получите достъп до сайта? Все още ли продължава или беше просто моментно хълцане? 😕

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Те просто ви казват, че заявеното теглене е отменено, не отговарят на имейли или вътрешния имейл на сайта. Казват, че електронната ми лична карта не е подходяща... Късно прочетох ревютата на trustpilot - много, неграматични, единствените положителни, убеден съм, че се пишат сами - които ги определят като ужасни. Измамата е винаги зад ъгъла, в Кюрасао...

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Вярно, сайтът не отваряше два-три дни...

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини