ФорумКазинаRollino Casino - обща дискусия

Rollino Casino - обща дискусия (страница 12)

преди 1 година от frabello40
|
34461 преглеждания 246 отговора |
|
1...11 12 13
Victory
преди 9 месеца

Срамът наистина не разбира, но те трябва да го направят като революция, получавайте, купувайте, продавайте и търгувайте, за да бъде просто. Друга информация, не знаете ли, че ако отворите сметка за онлайн банкиране Monzo, получавате 4% лихва върху баланса си месечно. Това е доста добре, тъй като повечето банки не дават нищо, освен ако спестявате много.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, момчета. Отворих билет с etoro, тъй като беше между портфейлите им, все още не съм получил отговор, но тъй като беше между различни валути, мисля, че го няма. Щракнах върху транзакцията и тя премина през шест различни вериги или канала (нямам представа) и последният каза, че 258 е получил 0 прехвърлен. Така че предполагам, че това е краят на линията 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте. За съжаление е трудно да се прецени какво ще се случи след това, освен ако поддръжката не може да ви каже. Въпреки това не звучи много удобно, когато приложението може да позволи такова прехвърляне до никъде. 🤷‍♀️ Просто се надявам всичко да свърши добре. 🤞

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

Не знаех много за това, затова прочетох малко онлайн и след това отворих акаунт в Revolut и засега е добре. Можете да получите крипто и да го продадете и да го конвертирате в пари, които остават във вашата сметка като банка. Можете да депозирате в казино чрез банков превод и е без такси. Имах печалба, чакам да бъда потвърден, така че когато осъществя транзакцията, ще ви уведомя. Чух, че таксите за преобразуване при продажба също са ниски

Добре, направих го и беше лесно, получих биткойните от Freshbet след 2 часа след като направих заявката за теглене. Появи се в моята Revolut crypto, щракнах върху него и го продадох. Готово за секунди тази част. Наистина съжалявам, че загубихте победата си, но не знаех много за това, докато не го прочетох. Ако залагате отново, бих ви препоръчал акаунт в Revolut. Депозирам с банков превод и тегля с bitcoin

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 9 месеца

Това е добре да се знае. Да се надяваме, че такова трагично събитие, на което сме свидетели, няма да се повтори.

Приятен уикенд ✨

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Да, добро приложение Revolut, добра сигурност и лесно получаване и продажба на биткойни

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Сайтът офлайн ли е? Изглежда много съмнително, не можете да се свържете с никого чрез имейл поддръжка.


Любопитно ми е дали тук не се злоупотребява с данни за кредитни карти.


Автоматичен превод:
yris999
преди 7 месеца

Здравейте, виждам, че страницата работи нормално. Все още ли не получавате отговор на имейла си? За какво им писахте, имате ли проблеми тук? Защо според вас трябва да се злоупотребява с някои данни от картата?🤔

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Поисках теглене на 29 април. Няма отговор до момента. Обикновено 3 дни, но не така. Толкова възмутително. Моля помогнете.

Автоматичен превод:
vinialalla786
преди 6 месеца

Хм, няма много за работа при такива обстоятелства, бих казал.

Може би скорошните банкови празници са изиграли роля, въпреки че би било честно да ви оставим актуализация.

Ако не греша, това не е първият ви опит за теглене с Rollino, така че какво ще кажете да им дадете няколко дни, за да се свържат с вас?

Тъй като е твърде рано за нас да се включим чрез процедура за оплакване, бих посъветвал да изчакаме.

Може би следващата седмица проблемът ще бъде решен и ще получите парите.

Както и да е, в какъв статус е оттеглянето ви сега?

Автоматичен превод:
vladan4053
преди 5 месеца

Благодаря ви за публикацията и за грижата. Позволете ми да ви коригирам малко тук. Казиното работи под лиценза на Кюрасао (ANT) и това е причината да получите това съобщение на екранната си снимка, бих казал. Нашият екип за данни събира прецизно цялата информация, която се показва на нашия уебсайт, и винаги се стараем да бъдем актуални.

Надявам се, че това ще ви помогне да разберете и ако имате подходяща информация, моля, изпратете я. Със сигурност ще го оценим.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте

Трябваше да изпратя общо 3 имейла, за да спра достъпа до моя акаунт в сайта за онлайн хазарт Rollino.

Имейлите са изпратени на 18/06; 01/07 и 15/07. Разбира се, мога да докажа тези 3 имейла.

Имах и няколко разговора с отдела за обслужване на клиенти на Rollino.

Сега забелязах, че акаунтът ми най-накрая е блокиран, но така и не получих официален отговор от тях.

В последните си два имейла поисках и депозитите, които направих след първия си имейл (след 18/06). Очевидно и аз никога не съм имала отговор на този въпрос.


Надявам се, че вашите услуги могат да ме подкрепят с искането ми.


Много благодаря предварително.


Редактиран от Jaro преди 3 месеца
Причина: Премахване на празни места
Автоматичен превод:
goessenspatrick
преди 3 месеца

Здравейте, мисля, че казиното определено трябва да вземе подобни неща на сериозно и да реагира възможно най-скоро, а не на 3 пъти.

Въпреки това, ако просто искате да закриете акаунта, не мисля, че това е достатъчно, за да възстановите депозитите. Споменахте ли, че сте пристрастени към казиното или просто искате да затворите сметката? Дадоха ли ти отговор защо не го затвориха по-рано ?

Моля да ме уведомите.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Те държат парите ми и не отговарят на нито един от имейлите ми. Абсолютни измамници

Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 2 месеца

Хей, защо казиното държи парите ти? Има ли причина и преминавате ли проверка или тече проверка? Бихте ли ми казали повече, моля? От колко време продължава?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Това е едно от НАЙ-ЛОШИТЕ КАЗИНА, мога свободно да кажа НАЙ-ЛОШОТО и съм играл в над 100 казина..

Играх с истински пари, спечелих 1500 €, започна забавяне на плащането... уверение, че имат малки проблеми... И след това само имейл от тях, който казваше, че акаунтът ми е затворен и те се позоваха на техните две правила, с които ЛЕГАЛИЗИРАХА ГРАБЕЖ. .. Към повече форуми; Откровено каня техните хора да си кореспондират, но отговор от тях НЯМА..

Това казино не заслужава оценка 1/10, то заслужава съдебно дело и Гуантанамо за всички служители.




Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Повдигнах оплакване относно нещо. Междувременно имах пари в сметката си и те я закриха поради „пристрастяване към хазарта", което също никога не съм поискал. Сега се опитвам да проследя жалбата си, както и да си върна парите. Изпратих над 20 имейла и нямах нито един отговор. Ужасно обслужване на клиенти.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Това е едно от НАЙ-ЛОШИТЕ КАЗИНА, мога свободно да кажа НАЙ-ЛОШОТО и съм играл в над 100 казина..

Играх с истински пари, спечелих 1500 €, започна забавяне на плащането... уверение, че имат малки проблеми... И след това само имейл от тях, който казваше, че акаунтът ми е затворен и те се позоваха на техните две правила, с които ЛЕГАЛИЗИРАХА ГРАБЕЖ. .. Към повече форуми; Откровено каня техните хора да си кореспондират, но отговор от тях НЯМА..

Това казино не заслужава оценка 1/10, то заслужава съдебно дело и Гуантанамо за всички служители.




Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравей, когато казваш, че казиното ти е дало 2 причини, какво казват те? Защо казиното взе парите ви? Играхте ли с някакъв бонус или не?

Можете ли да кажете малко повече?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Повдигнах оплакване относно нещо. Междувременно имах пари в сметката си и те я закриха поради „пристрастяване към хазарта", което също никога не съм поискал. Сега се опитвам да проследя жалбата си, както и да си върна парите. Изпратих над 20 имейла и нямах нито един отговор. Ужасно обслужване на клиенти.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Разбирам, и къде си пуснал жалбата? Ако се интересувате, можете също да отворите такъв на нашия уебсайт и нашият екип ще се опита да ви помогне, ако е възможно. Разбира се, ако проявявате интерес. Намирам за доста странно, че казиното е взело парите ви, защото сте пристрастен към хазарта и казвате, че не сте казали нищо подобно.

Така че ще бъде ли възможно да споделите, когато имате нова информация?

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Изпратих имейл до техния доставчик на лиценз gaminglicense.com или нещо подобно и в рамките на 2 часа те ми платиха парите.

Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 2 месеца

Не го очаквах, но добра новина. Мислите ли, че този имейл ви помогна да направите това? Най-накрая получихте ли отговор или не?

Автоматичен превод:
1...11 12 13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини