ФорумКазинаRolling Slots Casino - обща дискусия

Rolling Slots Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 2 години от quett18
|
12537 преглеждания 143 отговора |
|
1...5 6 78
Добавете пост
Romi
преди 1 месец

Хей, Роми, разбрах! Благодаря! Много любов! ❤

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, благодаря, видях имейла и проблемът ще бъде обработен някой от тези дни.


актуализация: Току-що беше обработено.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Страхотни новини, радвам се, че най-накрая получихте парите си и вече можете да сте щастливи. И двете тегления дойдоха едновременно, така че двойна радост. 😀 ☘️

Както и да е, ще останеш ли тук и ще играеш отново? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

изглежда, че Mr.Bet най-накрая изпрати плащането днес. Сега ще затворя жалбата си. Благодаря!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Що се отнася до това казино, ще бъде най-добре да запазим разговора за него отново в официалната тема за това конкретно казино, за да не се бъркаме излишно тук.

Както и да е, тъй като получихте и добри новини тук, денят беше страхотен за вас и се надявам да ви харесат парите. 🎉🤗☘️

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Отидох да актуализирам жалбата, но Ник има моята по-стара публикация за изчакване за одобрение за 4 дни или нещо подобно, така че не мога да добавя към нея. Можете ли да уведомите Ник, че получих плащането си днес, за да може да актуализира състоянието? Не ми позволява да коментирам или актуализирам. Благодаря много! ❤

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Разбира се, уведомих Ник, но бихте ли ми показали какво конкретно пише или ви показва, когато искате да публикувате, че сте получили парите и защо не ви позволява? Би било добре да се премахне това, ако е някаква грешка, защото трябва да можете да напишете нормално, че сте получили пари.

Все пак можете да опитате да видите дали не сте излезли, защото не би трябвало да има нищо общо с факта, че не е одобрен.

Благодаря ти много. 🙂

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Пише, че чака одобрение и отговор на казино гуру. Казва, че казино гуруто има 1 ден за отговор и проучва случая. Добре ти ❤

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Не съм сигурен. 😔

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Пише, че чака одобрение и отговор на казино гуру. Казва, че казино гуруто има 1 ден за отговор и проучва случая. Добре ти ❤

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, но трябва да можете да напишете още една публикация. Няма значение, че чака одобрение. Така че не се колебайте да пишете отново, че вече сте получили парите и трябва да бъдат изпратени нормално и ще имате 2 съобщения, чакащи за одобрение. Можете ли да опитате това, моля? 🤗😎🎉

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Готово и готово! Тай.

Автоматичен превод:
belloelton249
преди 1 месец

Виждам, че успяхте. Идеално, благодаря. Сега Ник ще може да затвори жалбата. Пожелавам ви още много успешни сесии в бъдеще. 😀 ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 седмици

Предполагам, че ще им дам още един шанс. Да видим колко бързо плащат, ако ударя, след като проверката приключи. Не обичам да се оплаквам, но този път ми се наложи. 🙁

Автоматичен превод:
Rolling Slots Casino
преди 4 седмици

Да, ще ви дам още един опит, да видим след проверка колко бързо ще бъде. Благодаря! Аз съм микро играч, така че вашето казино ми се струва добро. 🙂 И мога да използвам vpn за някои слотове, ако нямам достъп до тях, тъй като е разрешено.

Редактиран от автора преди 4 седмици
Автоматичен превод:
belloelton249
преди 3 седмици

Поздрави belloelton249!


Благодарим ви, че споделихте отзивите си.

Нашият екип се ангажира да предоставя първокласно обслужване и вълнуващо игрово изживяване за всички играчи.

Не забравяйте, че вашето удовлетворение е наш приоритет, така че ако някога срещнете предизвикателства, не се колебайте да се свържете с нашия екип за поддръжка за съдействие. Ние сме тук, за да гарантираме, че времето, прекарано с нас, ще бъде просто приятно.

Благодарим ви, че избрахте нас и се надяваме да надминем очакванията ви!


С Най-Добри Пожелания,

Представител на казино Rolling Slots

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Предполагам, че ще им дам още един шанс. Да видим колко бързо плащат, ако ударя, след като проверката приключи. Не обичам да се оплаквам, но този път ми се наложи. 🙁

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Разбира се, зависи от вас как ще решите и аз твърдо вярвам, че сега нещата ще бъдат по-добри. Успя ли да спечелиш и чакаш ли теглене или тепърва ще играеш?

Какви слотове играете, където използвате VPN? 😀 😊

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

Все още не съм ги депозирал. В бъдеще ще се опитам да ги опитам отново. Малко ножовка и пуш игри.

Автоматичен превод:
belloelton249
преди 3 седмици

Страхотно, имате ли конкретен любим слот?

Когато играете там, не се колебайте да споделите опита си, което със сигурност ще бъде добре дошло.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

Харесвам слотовете Gamomat. Те са трудни за намиране. Премахнах лошите отзиви както за MrBet, така и за Rolling. Проблемът на MrBet е, че вървят по график. Ще видим как ще стане. Благодаря Джаро!

Автоматичен превод:
belloelton249
преди 3 седмици

Е, тогава можете да напишете нов преглед или можете да го редактирате, ако мнението ви се промени, така че да можете да го разрешите така или иначе.

Що се отнася до слотовете, това е доста необичаен доставчик на игри, не съм чувал толкова много за него, но разбира се, може да бъде доста хубав.

Както и да е, любопитен съм как ще успееш да теглиш сега, кажи ми. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Депозирах $30 и изиграх 3 пъти баланса, но казиното и обслужването на клиенти не ми позволяват да изтегля парите си. Те казаха, че не поддържат моя метод за теглене, въпреки че ми позволиха да депозирам чрез същия метод. Те ме молят да депозирам отново, като използвам различен метод и да заложа отново 3 пъти целия баланс, в противен случай няма да ми позволят да изтегля текущите си печалби. Някакъв съвет?

Автоматичен превод:
GimmeMyMoneyPls
преди 2 седмици

с какво депозираш?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Депозирах $30 и изиграх 3 пъти баланса, но казиното и обслужването на клиенти не ми позволяват да изтегля парите си. Те казаха, че не поддържат моя метод за теглене, въпреки че ми позволиха да депозирам чрез същия метод. Те ме молят да депозирам отново, като използвам различен метод и да заложа отново 3 пъти целия баланс, в противен случай няма да ми позволят да изтегля текущите си печалби. Някакъв съвет?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Опитахте ли да се свържете с поддръжката на клиенти по пощата или поддръжката на живо ви даде този отговор? В техните правила и условия трябва да е посочено кои методи на плащане трябва да имате право да използвате и за депозити и тегления.

Както и да е, ако смятате, че имате нужда от помощ от нашия екип, моля, следвайте тази връзка, за да подадете жалба.

Автоматичен превод:
1...5 6 78
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини