преди 7 месеца
Хей, Роми, разбрах! Благодаря! Много любов! ❤
Hey Romi, got it! Thanks! Much love! ❤
0
Хей, Роми, разбрах! Благодаря! Много любов! ❤
Hey Romi, got it! Thanks! Much love! ❤
Страхотни новини, радвам се, че най-накрая получихте парите си и вече можете да сте щастливи. И двете тегления дойдоха едновременно, така че двойна радост. 😀 ☘️
Както и да е, ще останеш ли тук и ще играеш отново? 🙂
Great news, I'm glad you finally got your money and you can now be happy. Both withdrawals came in the same time so double joy. 😀 ☘️
Anyway, will you stay here and play again ? 🙂
Що се отнася до това казино, ще бъде най-добре да запазим разговора за него отново в официалната тема за това конкретно казино, за да не се бъркаме излишно тук.
Както и да е, тъй като получихте и добри новини тук, денят беше страхотен за вас и се надявам да ви харесат парите. 🎉🤗☘️
As for this casino, it will be best if we keep the conversation about it again in the official thread for that particular casino so that we don't mix unnecessarily further here.
Anyway, since you also got good news here, it was a great day for you and I hope you enjoy the money. 🎉🤗☘️
Отидох да актуализирам жалбата, но Ник има моята по-стара публикация за изчакване за одобрение за 4 дни или нещо подобно, така че не мога да добавя към нея. Можете ли да уведомите Ник, че получих плащането си днес, за да може да актуализира състоянието? Не ми позволява да коментирам или актуализирам. Благодаря много! ❤
I went to update the complaint but Nick has my older post on Waiting to be approved for 4 days or something so I cant add to it. Can you let Nick know that I received my payment today so he can update the status? It doesnt let me comment or update it. Thanks alot! ❤
Разбира се, уведомих Ник, но бихте ли ми показали какво конкретно пише или ви показва, когато искате да публикувате, че сте получили парите и защо не ви позволява? Би било добре да се премахне това, ако е някаква грешка, защото трябва да можете да напишете нормално, че сте получили пари.
Все пак можете да опитате да видите дали не сте излезли, защото не би трябвало да има нищо общо с факта, че не е одобрен.
Благодаря ти много. 🙂
Sure I let Nick know, but could you show me what specifically it says or shows you when you want to post that you got the money and why it doesn't let you ? It would be good to eliminate this if it is some mistake because you should be able to write normally that you got money.
However, you can also try to see if you are not logged out, because it should have nothing to do with the fact that it is not approved.
Thank you very much. 🙂
Пише, че чака одобрение и отговор на казино гуру. Казва, че казино гуруто има 1 ден за отговор и проучва случая. Добре ти ❤
It sais waiting for approval and casino guru reply. Says casino guru has 1 day to respond and is examining the case. Ok ty ❤
Да, но трябва да можете да напишете още една публикация. Няма значение, че чака одобрение. Така че не се колебайте да пишете отново, че вече сте получили парите и трябва да бъдат изпратени нормално и ще имате 2 съобщения, чакащи за одобрение. Можете ли да опитате това, моля? 🤗😎🎉
Yes, but you should be able to write another post. Never mind that it's waiting for approval. So feel free to write again that you have already received the money and it should be sent normally and you will have 2 messages waiting for approval. Can you try that please? 🤗😎🎉
Виждам, че успяхте. Идеално, благодаря. Сега Ник ще може да затвори жалбата. Пожелавам ви още много успешни сесии в бъдеще. 😀 ☘️
I see you made it. Perfect, thank you. Nick will now be able to close the complaint. I wish you many more successful sessions in the future. 😀 ☘️
Предполагам, че ще им дам още един шанс. Да видим колко бързо плащат, ако ударя, след като проверката приключи. Не обичам да се оплаквам, но този път ми се наложи. 🙁
I guess I will give them another chance. Lets see how fast they pay if I hit after verification is done. I dont liek complaining but had to that time. 🙁
Да, ще ви дам още един опит, да видим след проверка колко бързо ще бъде. Благодаря! Аз съм микро играч, така че вашето казино ми се струва добро. 🙂 И мога да използвам vpn за някои слотове, ако нямам достъп до тях, тъй като е разрешено.
Yes I will give you guys another try, lets see after verification how fast it will be. Thanks! I am a micro player so your casino seems good to me. 🙂 And I can use vpn for some slots, if I cant access them, since its allowed.
Поздрави belloelton249!
Благодарим ви, че споделихте отзивите си.
Нашият екип се ангажира да предоставя първокласно обслужване и вълнуващо игрово изживяване за всички играчи.
Не забравяйте, че вашето удовлетворение е наш приоритет, така че ако някога срещнете предизвикателства, не се колебайте да се свържете с нашия екип за поддръжка за съдействие. Ние сме тук, за да гарантираме, че времето, прекарано с нас, ще бъде просто приятно.
Благодарим ви, че избрахте нас и се надяваме да надминем очакванията ви!
С Най-Добри Пожелания,
Представител на казино Rolling Slots
Greetings belloelton249!
Thank you for sharing your feedback.
Our team is committed to providing top-notch service and an exciting gaming experience for all players.
Remember, your satisfaction is our priority, so if you ever encounter any challenges, don't hesitate to reach out to our support team for assistance. We're here to ensure that your time with us is nothing short of enjoyable.
Thank you for choosing us, and we look forward to exceeding your expectations!
Best regards,
Rolling Slots Casino Representative
Предполагам, че ще им дам още един шанс. Да видим колко бързо плащат, ако ударя, след като проверката приключи. Не обичам да се оплаквам, но този път ми се наложи. 🙁
I guess I will give them another chance. Lets see how fast they pay if I hit after verification is done. I dont liek complaining but had to that time. 🙁
Разбира се, зависи от вас как ще решите и аз твърдо вярвам, че сега нещата ще бъдат по-добри. Успя ли да спечелиш и чакаш ли теглене или тепърва ще играеш?
Какви слотове играете, където използвате VPN? 😀 😊
Of course it's up to you how you decide and I firmly believe that things will be better now. Have you managed to win and are you waiting for a withdrawal or are you just about to play ?
What slots do you play where you use VPN ? 😀 😊
Страхотно, имате ли конкретен любим слот?
Когато играете там, не се колебайте да споделите опита си, което със сигурност ще бъде добре дошло.
Късмет. ☘️
Great do you have a specific favourite slot ?
When you play there, feel free to share your experiences, which will certainly be welcome.
Good luck. ☘️
Харесвам слотовете Gamomat. Те са трудни за намиране. Премахнах лошите отзиви както за MrBet, така и за Rolling. Проблемът на MrBet е, че вървят по график. Ще видим как ще стане. Благодаря Джаро!
I like Gamomat slots. They hard to find. I removed bad reviews for both MrBet and Rolling. MrBet problem is they on schedule. Will see how it goes. Thanks Jaro!
Е, тогава можете да напишете нов преглед или можете да го редактирате, ако мнението ви се промени, така че да можете да го разрешите така или иначе.
Що се отнася до слотовете, това е доста необичаен доставчик на игри, не съм чувал толкова много за него, но разбира се, може да бъде доста хубав.
Както и да е, любопитен съм как ще успееш да теглиш сега, кажи ми. 🙂
Well then, you can write a new review, or you can edit it if your opinion changes, so you can solve it anyway.
About the slots, it's quite an unusual game provider, I haven't heard that much about it but of course, it can be quite nice.
Anyway, I'm curious how you'll manage to withdraw now, let me know. 🙂
Депозирах $30 и изиграх 3 пъти баланса, но казиното и обслужването на клиенти не ми позволяват да изтегля парите си. Те казаха, че не поддържат моя метод за теглене, въпреки че ми позволиха да депозирам чрез същия метод. Те ме молят да депозирам отново, като използвам различен метод и да заложа отново 3 пъти целия баланс, в противен случай няма да ми позволят да изтегля текущите си печалби. Някакъв съвет?
I deposited $30 and played the 3x the balance but the casino and customer service won't let me withdraw my money. They said that they didn't support my withdrawl method even though they let me deposit through the same method. They're asking me to deposit again using a different method and to wager 3x the entire balance again otherwise they will not let me withdraw my current winnings. Any advice?
Депозирах $30 и изиграх 3 пъти баланса, но казиното и обслужването на клиенти не ми позволяват да изтегля парите си. Те казаха, че не поддържат моя метод за теглене, въпреки че ми позволиха да депозирам чрез същия метод. Те ме молят да депозирам отново, като използвам различен метод и да заложа отново 3 пъти целия баланс, в противен случай няма да ми позволят да изтегля текущите си печалби. Някакъв съвет?
I deposited $30 and played the 3x the balance but the casino and customer service won't let me withdraw my money. They said that they didn't support my withdrawl method even though they let me deposit through the same method. They're asking me to deposit again using a different method and to wager 3x the entire balance again otherwise they will not let me withdraw my current winnings. Any advice?
Опитахте ли да се свържете с поддръжката на клиенти по пощата или поддръжката на живо ви даде този отговор? В техните правила и условия трябва да е посочено кои методи на плащане трябва да имате право да използвате и за депозити и тегления.
Както и да е, ако смятате, че имате нужда от помощ от нашия екип, моля, следвайте тази връзка, за да подадете жалба.
Have you tried to contact customer support by mail, or did live support give you this answer? It should be stated in their terms and conditions which payment methods you should be allowed to use for deposits and withdrawals as well.
Anyway, if you feel you need some help from our team, please follow this link to file a complaint.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.