ФорумКазинаRollbit ми затвори акаунта

Rollbit ми затвори акаунта

преди 9 месеца от dayanacareloca845
|
1692 преглеждания 6 отговора |
|
Добавете пост
преди 9 месеца

Добър ден

Имам проблем с къщата на Rollbit, на 17 юли те произволно избраха да закрият акаунта ми в играта с баланс от приблизително 10 000 долара, те направиха това, след като поискаха много информация от мен, която им дадох правилно и навреме. Сред информацията, която поискаха, те ме помолиха за KYC проверка, която беше извършена задоволително, те също ме попитаха за произхода на средствата, които депозирах в сметката, които са приблизително 14 000 долара. Техният отговор е, че акаунтът ми е блокиран за постоянно и че съм загубил средствата си. Моля, имам нужда от помощ, тези средства са моите спестявания и не получавам никакъв отговор от тях.

Благодаря ти

Автоматичен превод:
dayanacareloca845
преди 9 месеца

Хей. И така, правилно ли разбирам, че казиното не ви е дало причина защо е затворило акаунта ви? Намирам тази ситуация за странна, тъй като описвате, че KYC е минал добре. Правили ли сте някога теглене в това казино?

Що се отнася до вашата ситуация, бих ви посъветвал да подадете жалба, тъй като казиното не ви е дало никакво разумно обяснение защо е затворило акаунта ви и е взело печалбите ви. Въпреки това видях, че казиното е съдействало за разрешаване на жалби в миналото, така че се надявам, че случаят ще бъде такъв и тук. Що се отнася до подаването на жалба, всичко, което трябва да направите, е да кликнете върху следната връзка и можете да я отворите тук: https://es.casino.guru/quejas

Прикачих и линк към ръководство за вас, което може да съдържа полезна информация относно оплаквания: https://es.casino.guru/instrucciones-resolucion-quejas


Ако има нещо неясно, можете да ни пишете във форума и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Надяваме се, че вашият случай ще бъде разрешен и ще получите обратно спестяванията си.


Ако е възможно, моля, информирайте ни за вашата ситуация. Желая ви късмет. ☘

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравей добро утро,

Казиното ми отговаря:

Вашият акаунт е забранен за постоянно за заобикаляне на KYC и злоупотреба със спортни залагания.

Поздрави

Екипът на Rollbit

пачо

Ролбит.

но в нито един момент той не отказа да направи KYC, дори мина добре и след това ме помолиха за видеообаждане, където трябваше да споделя екрана на акаунта си в играта и произхода на средствата, което направих правилно. но въпреки това те деактивираха акаунта ми и не изтеглиха средствата ми

Автоматичен превод:
dayanacareloca845
преди 9 месеца

Хм, това ми се струва странно, тъй като казвате, че сте преминали KYC без никакви проблеми, където е трябвало да проведете видео разговор. Опитахте ли да попитате казиното какво точно е заобикаляне на KYC или какво точно сте нарушили?

Видях, че сте подали жалба, което е редно в случая. Кристина ще очаква актуализация, за да можем да продължим напред и да се опитаме да ви помогнем.

Надявам се това да е просто недоразумение и всичко да се разреши справедливо.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Добър ден

Имам проблем с къщата на Rollbit, на 17 юли те произволно избраха да закрият акаунта ми в играта с баланс от приблизително 10 000 долара, те направиха това, след като поискаха много информация от мен, която им дадох правилно и навреме. Сред информацията, която поискаха, те ме помолиха за KYC проверка, която беше извършена задоволително, те също ме попитаха за произхода на средствата, които депозирах в сметката, които са приблизително 14 000 долара. Техният отговор е, че акаунтът ми е блокиран за постоянно и че съм загубил средствата си. Моля, имам нужда от помощ, тези средства са моите спестявания и не получавам никакъв отговор от тях.

Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Rollbit е много нечестен към играчите. KYC го премина и също затвори акаунта ми и приспадна кредита на акаунта ми. Това е много лошо по природа и много нечестно. Този тип компания е просто разбойник.

Автоматичен превод:
fuyongyi12345
преди 1 месец

Съжаляваме, че сте попаднали в тази ситуация и че ние няма да можем да ви помогнем да я разрешите. Все още нямаме клон, занимаващ се със спортни залагания, но мога да предложа три уебсайта, които го правят:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Моля, опитайте ги, за да видите дали може да се направи нещо.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини