НачалоФорумКазинаRoby Casino - обща дискусия

Roby Casino - обща дискусия

 от Lolek100
|
1 621 преглеждания 8 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Roby Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Вече подадох жалба, защото не е възможно първо да не потвърдите акаунта си, но когато поискате теглене, отнема 4 дни, докато някой се свърже с вас и можете да потвърдите акаунта си. Депозирах веднъж с Paysafe в казиното и сега искат да им изпратя всичките си транзакции от преди шест месеца. Първо, с Paysafe можете да видите транзакции само от последните 4 седмици и второ, не знам какво общо има това с казиното, където депозирам пари.

Автоматичен превод:
Lolek100

Здравейте, това, което описвате, за съжаление е доста често срещано в наши дни. Разбира се, най-добре би било да проверите предварително, но това не е възможно навсякъде. Най-често е при първото теглене, но разбирам, че ако теглиш и чакаш да пристигне и след няколко дни ти се обаждат за някакви документи, може би не е от най-приятните.

Що се отнася до историята на транзакциите на това, което трябва да изпратите, това ми изглежда като основно нещо. Разбирам какво казвате, но ще трябва да си сътрудничите, за да се удостоверите успешно и да получите парите. Така че за мен най-доброто нещо, което трябва да направя, е да пиша на доставчика, за да видя дали е възможно да получа историята на транзакциите и да я изпратя на казиното. Не се сещам за нещо по-добро.

Мислиш ли, че ще направиш това?

Автоматичен превод:
Jaro

Трябваше да направя и това. С paysafe можете да въвеждате дати от до. Намерих всички

Автоматичен превод:
franztheuerw

И помогна ли ви с проверката?

Автоматичен превод:
Romi

да, просто трябва да щракнете върху печат и след това го имате като pdf и той ще бъде разпознат

Автоматичен превод:
franztheuerw

Така че се радвам, че намерихте начин да го направите, надявам се тази информация да помогне и на други играчи, така че благодаря.

Играете ли често в това казино? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro

не, пробвах го и не чувствам, че съм в добри ръце там.

Автоматичен превод:
franztheuerw

Понякога вероятно е най-добре да следвате интуицията си и да си спестите неприятностите. Нека се справяте добре в другите. 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини