преди 7 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Roby Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Вече подадох жалба, защото не е възможно първо да не потвърдите акаунта си, но когато поискате теглене, отнема 4 дни, докато някой се свърже с вас и можете да потвърдите акаунта си. Депозирах веднъж с Paysafe в казиното и сега искат да им изпратя всичките си транзакции от преди шест месеца. Първо, с Paysafe можете да видите транзакции само от последните 4 седмици и второ, не знам какво общо има това с казиното, където депозирам пари.
I have already submitted a complaint because it cannot be that you do not have to verify your account first, but when you request a withdrawal it takes 4 days until someone contacts you and you can verify your account. I deposited once with Paysafe at the casino and now they want me to send them all of my transactions from six months ago. Firstly, with Paysafe you can only see transactions from the last 4 weeks and secondly I don't know what it has to do with the casino where I deposit money.
Ich hab schon eine Beschwerde eingereicht weil es nicht sein kann das man zuerst sein Konto nicht Verifizieren muss aber wenn man eine Auszahlung beantragt dann dauert es 4 Tage bis sich jemand meldet und man das Konto Verifizieren kann.. ich hab bei dem Casino 1 mal mit Paysafe eingezahlt und jetzt möchten die von mir das ich ihnen Sämtliche Transaktionen von vor einem halben Jahr schicke erstens kann man bei Paysafe nur die Transaktionen von den letzten 4 Wochen sehen und zweitens wüsste ich nicht was es das Casino angeht wo ich überall Einzahle
Здравейте, това, което описвате, за съжаление е доста често срещано в наши дни. Разбира се, най-добре би било да проверите предварително, но това не е възможно навсякъде. Най-често е при първото теглене, но разбирам, че ако теглиш и чакаш да пристигне и след няколко дни ти се обаждат за някакви документи, може би не е от най-приятните.
Що се отнася до историята на транзакциите на това, което трябва да изпратите, това ми изглежда като основно нещо. Разбирам какво казвате, но ще трябва да си сътрудничите, за да се удостоверите успешно и да получите парите. Така че за мен най-доброто нещо, което трябва да направя, е да пиша на доставчика, за да видя дали е възможно да получа историята на транзакциите и да я изпратя на казиното. Не се сещам за нещо по-добро.
Мислиш ли, че ще направиш това?
Hi, what you describe is unfortunately quite common nowadays. Of course the best thing would be to verify beforehand, but that is not possible everywhere. Most of the time it's at the first withdrawal, but I understand that if you make a withdrawal and wait for it to arrive and after a couple of days you get a call for some documents, it's probably not the most pleasant.
As for the transaction history of what you have to send, that seems like a basic thing to me. I see what you are saying, but you will have to cooperate to successfully verify yourself and get the money. So for me the best thing to do would be to write to the provider to see if it is possible to get the transaction history and send it to the casino. I can't think of anything better.
Think you'll do that ?
Трябваше да направя и това. С paysafe можете да въвеждате дати от до. Намерих всички
I had to do that too. With paysafe you can enter dates from to. I found all
musste ich auch machen. bei paysafe kann man datum von bis eingeben. ich habe alle gefunden
да, просто трябва да щракнете върху печат и след това го имате като pdf и той ще бъде разпознат
yes, you just have to click on print and then you have it as a pdf and it will be recognized
ja, man muß nur auf drucken gehen und dann hat man das als pdf und wird anerkannt
Така че се радвам, че намерихте начин да го направите, надявам се тази информация да помогне и на други играчи, така че благодаря.
Играете ли често в това казино? 🙂
So I'm glad you found a way to do it, I hope this information will help other players as well, so thank you.
Do you play often at this casino ? 🙂
не, пробвах го и не чувствам, че съм в добри ръце там.
no, I tried it and I don't feel like I'm in good hands there.
nein, habe es versucht und ich fühle mich dort nicht gut aufgehoben.
Понякога вероятно е най-добре да следвате интуицията си и да си спестите неприятностите. Нека се справяте добре в другите. 🙂
Sometimes it's probably best to go with your intuition and save yourself the trouble. May you do well in others. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.